14,184 posts, 710 pages, 4,802,303 views
hemuz, 15.4.2008 15:32:
No voihan viteli. Oon täs oottanu työkkärin lausuntoa 1,5kk. Sanoivat liitossakin viimeviikolla, et lausunto puuttuu. Kävin piruuttaan kattomas sähkösesti ja ne on antanu jo 10.3 puoltavan lausunnon. Ei mitään paperia oo tullu himaan ja oon vaa ootellu et koska sais taas rahaa.
Quakey, 16.4.2008 11:14:
työpaikan haku! arrr >=( niitä näyttää löytyvän ihan liikaa ihan joka paikasta PAITSI omalta kotipaikkakunnalta :O
tiiplis, 16.4.2008 09:55:
---
hemuz, 15.4.2008 15:32:
No voihan viteli. Oon täs oottanu työkkärin lausuntoa 1,5kk. Sanoivat liitossakin viimeviikolla, et lausunto puuttuu. Kävin piruuttaan kattomas sähkösesti ja ne on antanu jo 10.3 puoltavan lausunnon. Ei mitään paperia oo tullu himaan ja oon vaa ootellu et koska sais taas rahaa.
---
Argh Lahen työkkäri on ihan hanurista
bubbelgum, 15.4.2008 15:00:
Niin kutsutut "ystävät".
Heti kun et itse ole netin ääressä, irkissä tai mesessä kyselemässä kuulumisia ja menoja jne. niin kappas vaan yli puolet sun "ystävistä" katoaa kun tuhka tuuleen.
Sitten kun pitkästä aikaa törmää jossain niin kyllä sit tulee taas sitä "voi hitsit ku viime kerrasta on pitkä aika, ihana nähdä!" mut tuleeko näille ihmisille kertaakaan mieleen ottaa puhelinta käteen ja laittaa tekstarii tai jopa soittaa muutenvaan juttelee ja kysyy kuulumisia?
Tavallaan kaipaan aikaa jolloin en tiennyt irkistä tai klubbarista tai mesestä yhtikäs mitään. Aikaa kun ystävät oli vielä oikeesti ystäviä, ja niistä tiesi ketä ne on.
Oon täysin kyllästyny siihen että nykyään kaiken pitää olla helposti ja nopeesti hoidettavissa. Ei muuta ku ilmotusviesti nettii jostain asiasta ja sit oletetaan et kaikki on sillä hyvä. Ei tietoakaan siitä että oikeesti otettais yhteyttä niihin oikeisiin ihmisiin, kaikki on vaan bittiä ja nollaa ja nimimerkkejä.
Paskaa.