Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,596,079 views

lunake

Posts: 800

#5201 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Super-Kerttu, 31.8.2006 13:46:
OLE HILJAA!!! OLE HETKI EDES HILJAA! *igor*

En pyty keskittymään työhöni, kun koko ajan keskeytät ajatukseni turhanpäiväisillä löpinöilläsi! Mua ei kiinnosta, miten sua on tervehditty sähköpostissa! Mua ei kiinnosta mitä äsken juttelit puhelimessa! Mua eikiinnosta mitä kukkia sun pihalla kasvaa tai mitä söit eilen! *grr*

Saisko työrauhan! *igor*



*nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5202 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

lunake, 31.8.2006 13:48:

*nauru*



*nauru* Ai nii..*nauru* No hitto ku palaa kohta käämi!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

larzizi

Posts: 1,661

#5204 • • larzizi
Oma pää *eiei* *toktok**senkin* Haluaisko joku halvalla?

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#5205 • • asdf
Noi vitun Danone-mainokset..... . . . . .

*grr*

Ja sit oon epähuomiossa sopinu liikaa menoja loppuviikoks, saas nähä miten aikataulutan päiväni et kerkeisin kaikkialle.

Ja oon köyhä. Köyhtynyt. (Aina ollu tosin.)

Puuh.
embie

Posts: 531

#5206 • • embie Shwoopsie poo
Kun en tiedä haluanko vaiko enkö halua...
Kaikki läheiset sanoo, että ei kannata ja että en saa, mutta toisaalta on kyse mun elämästä, ei niiden.
Huvittavinta tässä on se, että en tiedä edes tuleeko koskaan tilanne, jossa mun pitäisi päättää ja silti mietin tätä lähes päivittäin.

Eli omat ajatukset.
peepe

Posts: 904

#5207 • • peepe
Naapurin kyylämummo. Tästä talvesta voi tulla mielenkiintoinen...
wammi

Posts: 627

#5208 • • wammi
ihmiset, jotka vaan osaa yllättää tyhmyydellään välillä.slappa min titsar, eh!
Fyrisch

Posts: 4,525

#5209 • • Fyrisch

wammi, slappa min titsar, eh!



*LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS*
wammi

Posts: 627

#5212 • • wammi

Fyraett, 31.8.2006 17:09:
---
wammi, 31.8.2006 17:02:
ahh, no johan helpotti:D

---


Nu är det din tur att slappa min penis, eh! :D



uskaltaisin väittää, ettei sama kikka päde kahta kertaa peräkkäin.korjaa jos olen väärässä:D
Syder

Posts: 2,255

#5213 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

wammi, 31.8.2006 17:13:
---
Fyraett, 31.8.2006 17:09:
---
wammi, 31.8.2006 17:02:
ahh, no johan helpotti:D

---


Nu är det din tur att slappa min penis, eh! :D

---


uskaltaisin väittää, ettei sama kikka päde kahta kertaa peräkkäin.korjaa jos olen väärässä:D


Olet väärässä.

Tyytyväinen? *tirsk*

--
Divida et impera.

hemuz

Posts: 2,178

#5215 • • hemuz kätevä emäntä
Känkkäränkkää päiväst toiseen
Jusna666

Posts: 1,447

#5217 • • Jusna666 Diablo
Paskamahaset runkkarit, jotka vokottelee naisia (varattuja) netissä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

-Santtu-

Posts: 1,965

#5218 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Kaikki nää saatanan tekopyhät ihmiset täällä työpaikalla!
Ei mulle tulis mieleenkään puhua niistä paskaa pomolle, mut alkaa ottaa päähän kun mulle tehdään aina niin. Kai sitten pitää itekin kovettua ja alkaa paskamaiseks, mut sillon en kyllä muissakaan tilanteissa jaksa esittää niille kaveria..
Vittu että ottaa päähän, onneks pääsen kahdeks viikoks pois.

..ja aivan varmasti loman jälkeen alan avaamaan silmiäni uusille työmahdollisuuksille, mut onko meininkin jokapaikassa samanlaista: Selkäänpuukottamista.

(mä myönnän että en oo ollu mikään employee of a year, mut ei silti tarviis tehdä tällästä vaan asiat vois hoitaa nätimmin, yhteishenki työkavereiden kanssa olis mulle ainakin tärkeetä mut tämmönen syö sen ihan täysin pois..)
devisss

Posts: 345

#5219 • • devisss superhero.
Täällä on ainaki just tasan tollasta. Lisäksi yksi tiimikaverini ylityöllistetystä kolmen hengen tiimistä on täysin suojatyöpaikassa. Tyypin äly ei riitä varmaan erottamaan oikeaa ja vasenta toisistaan. Esimiehen kanta asiaan oli "kyllä mä tiedän, ettei se oikeen osaa mitään, eikä tee mitään asioita ku ei osaa, ja että ne kaikki tulee sulle tehtäväks. Kyllä mä tiedän, että se väistelee työtehtäviään, kääntää puhelunsa muille, hukkaa aikaa turhaan paperinpyörittelyyn, ja on pääosin muutenkin melko hyödytön. Mutta KOITTAKAA NYT KESTÄÄ SEN KANS, ajatelkaa vaan, että tilanne on tiedossa. Sen kans nyt vaan on opeteltava kaikkien elämään, koska muuten se suuttuu ja alkaa sitte kiukuttelemaan!

*justjoo* *kissatappelu*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

devisss

Posts: 345

#5220 • • devisss superhero.
Ihmiset, joiden postauksen voi aina ennakoida. Aihe kuin aihe, niin kommentti on kilometrin pitkä, ja sisältää sanan "laadukas" vähintään viiidesti. Vaihda levyä. Ei kukaan silti usko, että sun elämä on pelkällä laatutavaralla täytetty, eikä sua kukaan arvosta yhtään sen enempää. Se vaan näyttää naurettavalta elvistelyltä. Ollaan taas hei ostettu laatua, koska kannattaa ostaa laatua, koska laadukas tuote verrattuna huonompaan on aina laadukkaampi. Siis laatua, hei. *justjoo*
Jep, mua ärsyttää tänään keskimääräistä enemmän.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?