Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,556,907 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#6701 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ALIEN, 17.2.2007 15:23:

one word: World Of Warcraft.

Auttaa kun on tylsää eikä rahaa, joten ens liksasta käyt hakee sen kaupan hyllyltä x)



Mä vihaan kaikkia tollasia pelejä ja oon niin paska niissä..ja sitä paitsi toi ei nyt auta tähän hätään yhtään..*igor* Parempia idiksiä?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#6702 • • ALIEN Guest

Super-Kerttu, 17.2.2007 15:25:
Parempia idiksiä?



Lämpimästi päälle, hyvää musaa mukaan ja länsi-helsinkiin kävelylle, esim. jätemäelle ja takas himaan kuumaan suihkuun. Sit joku hyvä safka siihen päälle jne. Nautit vapaa-ajasta :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6703 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ALIEN, 17.2.2007 15:27:

Lämpimästi päälle, hyvää musaa mukaan ja länsi-helsinkiin kävelylle, esim. jätemäelle ja takas himaan kuumaan suihkuun. Sit joku hyvä safka siihen päälle jne. Nautit vapaa-ajasta :)



Kävin jo salilla, joten ei jaksa enää rehkii, enkä omista mukaan otettavia musavehkeitä.. MÄ OON NIIN HANKALA! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#6704 • • ALIEN Guest

Super-Kerttu, 17.2.2007 15:29:
Kävin jo salilla, joten ei jaksa enää rehkii, enkä omista mukaan otettavia musavehkeitä.. MÄ OON NIIN HANKALA! *nauru*




pffft. no sit käyt vaatekaappis läpi ja viet UFF:lle turhat kappaleet? Tai sit kyhäät jotain makeita vaatteita sekoittamalla mitä wierdompia vaatekappaleita vain mielikuvitus rajana emt!! _*igor*_
*heittää kädet ilmaan*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6705 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ALIEN, 17.2.2007 15:31:

pffft. no sit käyt vaatekaappis läpi ja viet UFF:lle turhat kappaleet? Tai sit kyhäät jotain makeita vaatteita sekoittamalla mitä wierdompia vaatekappaleita vain mielikuvitus rajana emt!! _*igor*_
*heittää kädet ilmaan*



No joo..toi kaappi kaipais kyl läpi käyntiä..*hikoil* Kaamee homma vaan..

Mut hei kiitti..Sä ainakin yriti auttaa! *hymy*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#6706 • • ALIEN Guest
än pee ;)
Pätkis

Posts: 1,038

#6707 • • Pätkis Pikkis

Freja, 16.2.2007 09:56:
---
Tiia, 15.2.2007 21:07:
Se, että seurustelen tyhmän paviaanin kanssa.

---


Anteeks jouduin repeen :D


Sama täällä*lmao* väheneekö vitutus jos näin saat tietää että susta on kuitenkin ollut iloa jo parille ihmiselle?

Toi täytyy muistaa ens kerralla kun itse etsii niitä oikeita sanoja.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#6708 • • ALIEN Guest
se, että ihmisiä pitää _jatkuvasti_ ohjata siihen mikä tekee heistä onnelisempia... No ei, onhan se palkitsevaa, mutta vasta vuosien päästä kun ihmiset ovat kiitollisia.

<3
lostgone

Posts: 2,493

#6709 • • lostgone

ALIEN, 17.2.2007 20:32:
se, että ihmisiä pitää _jatkuvasti_ ohjata siihen mikä tekee heistä onnelisempia... No ei, onhan se palkitsevaa, mutta vasta vuosien päästä kun ihmiset ovat kiitollisia.

<3

Eikö tuohon sisälly riski, että ohjaat niitä vain siihen suuntaan, joka tekee sinut onnelliseksi ja ohjattavien omat onnellisuuden määritteet hämärtyvät/katoavat?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6710 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tällä hetkellä muutamakin asia, mutta päällimmäisenä erään ihmisen totaalisen paskamainen käytös aiheuttaa jopa unettomia yötä ku ärsyttää välillä niin lujaa... luulis et ikäihminen vois toimii niin ettei toiselle jäis paskaa fiilistä, mutta kun näköjään toisten loukkaaminen on niin "muotia" ni onhan sitä harrastettava... vittu ku ei voida ajatella muiden ihmisten tunteita ollenkaan!!!

hassua, että joillakin ihmisillä kun 30 vee alkaa häämöttää ni se hissi ei kuljekaan enää vintille asti vaan jää pahasti kerrosten väliin!! *ding*

--
pinkki on pop!!!

Tiia

Posts: 352

#6711 • • Tiia

Pätkis, 17.2.2007 16:00:
---
Freja, 16.2.2007 09:56:
---
Tiia, 15.2.2007 21:07:
Se, että seurustelen tyhmän paviaanin kanssa.

---


Anteeks jouduin repeen :D

---

Sama täällä*lmao* väheneekö vitutus jos näin saat tietää että susta on kuitenkin ollut iloa jo parille ihmiselle?

Toi täytyy muistaa ens kerralla kun itse etsii niitä oikeita sanoja.



Heh, kyllä tuli heti parempi mieli *nauru*
Avatar
#6712 • • ALIEN Guest

lostgone, 18.2.2007 09:54:
Eikö tuohon sisälly riski, että ohjaat niitä vain siihen suuntaan, joka tekee sinut onnelliseksi ja ohjattavien omat onnellisuuden määritteet hämärtyvät/katoavat?*ding*



Ei.
Kit^

Posts: 798

#6713 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mykkäkoulu. harvinaisen typerää. mieluummin puhuttais asiat selviks *kissatappelu*
ja sit vois taas jatkaa elämää normaalisti.. hirveen kuluttavaa ku ei tiiä mitä toinen ajattelee..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

larzizi

Posts: 1,661

#6714 • • larzizi
Screenin kanssa ongelmia ja en vaan osaa ratkaista sitä. En sitten millään.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#6715 • • emppu Guest
Veli ei oo ämäsän*igor* ja mul ois kerranki asiaa!*grr*
lostgone

Posts: 2,493

#6716 • • lostgone

ALIEN, 18.2.2007 16:15:
---
lostgone, 18.2.2007 09:54:
Eikö tuohon sisälly riski, että ohjaat niitä vain siihen suuntaan, joka tekee sinut onnelliseksi ja ohjattavien omat onnellisuuden määritteet hämärtyvät/katoavat?*ding*

---


Ei.

Thank, God. hyvä ettei. *hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#6718 • • emppu Guest

Veivi, 18.2.2007 16:40:
---
emppu, 18.2.2007 16:36:
Veli ei oo ämäsän*igor* ja mul ois kerranki asiaa!*grr*

---


sun pitää joko odottaa että saan koneen kuntoon / uuden koneen tai sit käyttää jotain jonka nimi oli muistaakseni puhelin tms



hmph...no ei mul nyt niiiiiiiin tärkeet asiaa ois kuitenkaa ollu*enkeli*
Chatte

Posts: 4,085

#6720 • • Chatte Team Teknolipat :)
Sinä.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas