Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,551,205 views

lostgone

Posts: 2,493

#6662 • • lostgone
Mitä pahempi flunssa, krapula tai vaatevalinta sitä todennäköisemmin mut repästään sanomaan jotakin fiksua mikin eteen. *justjoo* Viimeisen puolentoista viikon aikana tapahtunutta:
Eka kauheessa krapulassa kerroin mielipiteeni kristillisdemokraateista johonkin tv:n vaaliohjelmaan, pahassa flunssassa niiskutin/piipitin radioon mielipiteitäni uusista kipaleista ja kun olin tänään koulussa pukeutuneena kaapuun(*justjoo*), niin pääsin lähettämään ystävänpäiväterveisiä subbarille.
Voi scheisse. Pitäisi vissiin skarpata.*eiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6664 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hirrvee himo lähteä vähän bileileen. Mut enskään viikonloppuna ei oo mahdollisuutta siihen, vasta sitä seuraavana on tiedossa jotain kivaa. 2 viikkoa tuntuu ihan tappavan pitkältä ajalta *tanssahtel*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Miinapiina

Posts: 3,494

#6665 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yskä ja lenssu muutenkin... köhö köhö jatkuvasti!!

ja lista jatkuu... ihmisten välinpitämättömyys!!!!!

--
pinkki on pop!!!

akiapina

Posts: 2,729

#6666 • • akiapina apinaki
Toi myspacen soitin joka alkaa soimaan itsestään joka saatanan kerta kun eksyy sellaisten tyyppien sivuille ketkä siihen jonkun biisin ovat laittaneet *grr*
anniharha

Posts: 1,937

#6667 • • anniharha
Vieläks tässä ny joku silmätulehdus iskee, kerkeskin olla jo pari päivää vähän terveempi olo *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#6668 • • Taika Guest
se olis sitten vaihteeksi angiina*poks*
viikonlopuksi tehdyt suunnitelmat menivät jälleen vituiksi, mutta toisaalta, mitä muutakaan mä olisin halunnut tehdä loppu viikon kuin taas lepäillä kotona ja syödä antibiootteja *justjoo*
Freja

Posts: 8,774

#6669 • • Freja Sihteeri
Mä oon yrittänyt olla pitkäpinnainen, mä oon yrittänyt olla tuohtumatta, mutta mulla oikeesti pian palaa käpy kun yritän opettaa iskää käyttämään uutta kännykkäänsä. Mä en kestä.

*eikä*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#6670 • • asdf
Mikä helvetti siinä on kun tän talonyhtiön lämmitykset kusee niin vitusti? Kesällä kuuma ku saunassa ja nyt talvisin saa oikeesti hautautua talvivaatteisiin jos ei halua sinertää.
Sssan*

Posts: 651

#6671 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Nyt on niiiiiiiin kireellä hermot ettei mitään rajaa...Kaks koetta tänään menny ihan penkin alle ja kaikki päättötyöt + koulutehtävät painaa päälle!!Ei PRKLE *grr*
Tää mun tyhmä/tyhjä pää reistaa nyt aika kovaa *toktok*
Sit on vielä ton rakkaanki surullisuudet mun sydämellä..*lohduttel*
Äkkiä mulle jotain rauhottavia tms tms.....*pökr*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Freja

Posts: 8,774

#6672 • • Freja Sihteeri
SAATANAN NORDEA, VITUN SOLOTUNNUKSET, HELVETIN KAHEKSAAN ASTI AUKI OLEVA ASIAKASPALVELUNUMERO JA KARHUAMISLASKUT MITKÄ PITI MENNÄ SUORAVELOTUKSEL JO AIKOJA SITTEN JA VITTU KAIKKI AAAARRRGGGGHHH!!!!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#6673 • • Equalizer Guest
Toi yks naapuri joka alottaa musiikin kuuntelun ilta kymmeneltä ja lopettaa aamu neljältä(
Jone

Posts: 8,258

#6674 • • Edited Jone Archibald Haddock
Coke.fi:n flashbannerit, jotka saa prosessorin huutamaan leipää ja hidastavat kaikkia muita käynnissä olevia prosesseja kunnes huomaa taas tsekata et jossain tabissä on auki taas joku perkeleen saitti, jolla on sellainen.

Tapan kaikki!
John

Posts: 1,384

#6675 • • John Lauma

Freja, 13.2.2007 20:41:
SAATANAN NORDEA


Second that. Tosin turhautuminen on mennyt jo niin överiksi, etten jaksa enää edes valittaa... *poks*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Freja

Posts: 8,774

#6676 • • Freja Sihteeri

John, 13.2.2007 22:30:
Second that. Tosin turhautuminen on mennyt jo niin överiksi, etten jaksa enää edes valittaa... *poks*



Mul taas valitus kaatui siihen, et se palvelunumero oli vaan kasiin asti auki, niin huomenna ku sinne vois soittaa niin ei oo enää niin tuohtunut, et jaksais valittaa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Santutar

Posts: 405

#6677 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Flunssa... olis pikkasen muuta tekemistä ku maata ja sairastaa!!*uuh*
Verottaja

Posts: 1,174

#6678 • • Verottaja no-life / luuviulu
Pitäs lukee tenttiin, mutta ei kykene keskittymään. *hmph*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

wammi

Posts: 627

#6680 • • wammi
sauvakavelijät jo ihan yleisesti, mut viel enemmän tällaset tapaukset, jotka ihan vaan jonku töllön sporttiohjelman innoittamana on päättäny aloittaa lajin ja lähestulkoon välineurheilun nimiin heiluttelee niit sauvoi sivuilla miten sattuu hyötymättä siitä koko hemmetin turhuudesta yhtään mitään.

sporat, jotka lähtee karkuun samantien, ku ottaa 1-3 juoksuaskelta.