Replying to Mikä ärsyttää?:
Slim_Jim, 23.7.2009 22:05:
FFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUU-
Sori mut
. I feel your pain.
14,184 posts, 710 pages, 5,509,172 views
Slim_Jim, 23.7.2009 22:05:
FFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUU-
. I feel your pain.

Eilen ovat tilanneet mulle uuden kortin ja samalla kuollettaneet ton mun käytössä olevan, uusi tulee viikonpäästä joten elän vähintään viikon siten että käyn pankista nostaa rahaa. Kehitys vetää hiiiieman takapakkia
Saisin tuolta pallon toiselta puolelta nopeammin paketin itelle, ku mitä noilla menee vääntää sitä täällä turussa rakennuksesta toiseen.
whispering, 24.7.2009 15:12:
Tuo vaan tollasen vidun lapun (muilla alueilla soitti aina ovikelloa) et hei, voit hakea sen sun paketin postista ens maanantaina, koska mä en jaksanu mennä viemään sitä takas sinne sun postiin, vaikka mulla ei sitä alunperinkään ollu mukana
) vai kirjottaaks se suoraan sen lapun ilman mitään ja kipittää vittuun.
Oon meinannu sanoo noille postinkantajille et jos mulle tulee kuvasto ni jättäkää se siihen oven eteen tai ihan mitä vaan, mut selkeesti on jo jotain alkanu vituttaa niiden eestaas raahailu et edellisin hooetämmä löyty kaksinkerroin runtattuna pystys tosta reiästä :)
wiwi, 28.7.2009 10:18:
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.
Amma, 28.7.2009 10:41:
---
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.
---
Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.
Amma, 28.7.2009 10:41:
---
---
Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.