Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,350 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#5921 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Zandy, 24.11.2006 11:35:
Tänne töihin soittelevat ihmiset!!!

Mä en pysty ymmärtämään miten epäloogisesti ihmiset ajattelevat. Jos pitää saada tietoa rokotuksista, tietoa siitä mihin maahan minkäkin rokotuksen tarvitsee, tietoa siitä mitä aineita oman lääkärin määräämä lääke sisältää tai muuten vaan vaikeroida jostain kivusta tai särystä, niin soitatko ensimmäiseksi

a) omalle lääkäriasemalle, yths:lle, lähimpään terveyskeskukseen tai mahdollisesti työterveyskeskukseen

vai

b) sosiaali- ja terveysministeriön hallinnonalan tutkimuslaitokseen ?

Ei kansanterveyslaitos ole mikään jokamiehen terveysasema, johon voi valittaa päänsärystä ja talviflunssasta!!! Menee hermo näihin jatkuviin turhiin puheluihin....
*grr*



Ei oikeesti! Jaksamista niitten peelojen kanssa!
Avatar
#5922 • • Edited Annakins Guest

Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä. Esmes näin:

Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.



Mä esittäydyn aina omalla nimelläni, mutta yleensä kyllä pyrin heti keskustelun alussa mainitsemaan myös klubbarinickini ihan jo väärinymmärrystenkin välttämiseksi (ts. et kukaan ei ala selittää, et vitsi se Annakins on ihan idari jne *nauru*).

Myöhemminkin sitten kutsun kyllä ihmisiä omilla nimillään, en nickeillä.

Mut siis joo, ymmärrän ärsytyksen ja muakin kyllä ärsyttää se, et ei esim. esittäydytä omalla nimellään ollenkaan.
anthocyan

Posts: 1,511

#5923 • • anthocyan Kohti valoa...
Ihmiset, jotka ei vastaa viesteihin!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#5924 • • Annakins Guest

Annakins, 24.11.2006 09:38:
Taustakansioiden tekeminen on aina ärsyttävää, mutta tällä kertaa jopa vittumaista kun keskenään ristiriitaisia ohjeita tulee joka suunnasta. argh.



ja v*ttu soudetaan, huovataan ja kaikkea siltä väliltä.

PÄÄTTÄKÄÄ JO MITÄ SIIHEN STANAN KANSIOON HALUATTE *GRR*
gangsta

Posts: 45

#5925 • • gangsta
Kirjotan tässä veljen nickillä ku en haluu paljastaa jätkälleni mitä tiedän. Eli siis: luin sen viestit tänään ja siellä oli mun HYVÄN kaverin tekstareita: "Ihana ajatella, mitä kerroit mulle eilen! Ehkä vielä joskus jotain.. =)" ja "Haluaisin tulla sun viereen nukkuu, mut tiedän ettei se käy.."

Mitä sanoa sille, kun tiedän et se raivostuu jos katon sen luurii ilman lupaa? Ja jos asiat on noin huonosti ni pitäiskö vaan jättää se... se on kuitenki meiän pojan isä.
oooo

Posts: 1,249

#5926 • • oooo

gangsta, 24.11.2006 20:13:
Kirjotan tässä veljen nickillä ku en haluu paljastaa jätkälleni mitä tiedän. Eli siis: luin sen viestit tänään ja siellä oli mun HYVÄN kaverin tekstareita: "Ihana ajatella, mitä kerroit mulle eilen! Ehkä vielä joskus jotain.. =)" ja "Haluaisin tulla sun viereen nukkuu, mut tiedän ettei se käy.."

Mitä sanoa sille, kun tiedän et se raivostuu jos katon sen luurii ilman lupaa? Ja jos asiat on noin huonosti ni pitäiskö vaan jättää se... se on kuitenki meiän pojan isä.



Miksi luet toisen viestejä? Aika törkeää toimintaa.

Mutta.. Törkeästi toimii sun mieskin ja ystäväsi. Jospa sanot miehellesi, että tiedät hänestä ja kaveristasi sen enempää selittämättä mistä tiedät.
Freja

Posts: 8,775

#5927 • • Freja Sihteeri
Naapurin koira. Eivätkä ole edes seinänaapureita. Yöllä tais isännät ja emännät lähteä baariin, kun se piski ulisi 5 tuntia putkeen (tosin välillä se haukkui jos joku kulki rapussa). Mitäs tälle asialle ny pystyikään tehdä? En kyl enää kauaa jaksa jos se ulisee joka kerta kun se on yksin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

verro

Posts: 35

#5928 • • verro
Opintotuen tulorajat *grr*
Kamala stressi ettei jopa menisi parilla eurolla yli...
Täytyy yrittää järjestää marraskuun jäljellä olevat työvuorot pois, ja kaivella palkkakuitteja ja laskeskella tehtyjä työtunteja. ARGGH *eiei*

Ei Tod. huvittaisi maksaa valtiolle siitä että pääsee/saa näin opiskelijana tehdä töitä.
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHH!!!
Mimir

Posts: 1,366

#5929 • • Mimir Rouva Yninä
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä? *hmph*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#5930 • • Edited ALIEN Guest

Mimir, 25.11.2006 22:38:
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä? *hmph*



no ei varmasti! :D
Mimir

Posts: 1,366

#5931 • • Mimir Rouva Yninä

ALIEN, 25.11.2006 22:52:
---
Mimir, 25.11.2006 22:38:
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä? *hmph*

---


no ei varmasti! :D



Hei kiitti sympatiasta *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#5932 • • Edited Equalizer Guest

Mimir, 25.11.2006 22:38:
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä? *hmph*



Tääl soi eilen ac dc*nauru*...niin siis NAAPURISSA
Avatar
#5933 • • ALIEN Guest

Mimir, 25.11.2006 22:53:

Hei kiitti sympatiasta *nauru*



nyt joku valkoinen hattu päähän ja mukaan smurffijuhlaan hilpeään! Naapurit tykkäis :)
sale

Posts: 1,235

#5934 • • Edited sale
Erittäin harvoin kun täällä käy ravintolassa, pukeutuu normaaliin vaatetukseen....Farkkuihin ja huppariin niiin saa ovelta täällä paska kaupungissa vastauksen ei voi tuossa törkyasustuksessa laskea sisälle..Asustus on tosin samantyyppinen missä on tullut käytyä ravintoloissa noin 9 vuotta ilman mitään kommentteja(tosin suurimmaksi osaksi muualla kaupungeissa)...:) Tää kaupunki on tosin perseestä niin kai se jotain kertoo myös valtaosaväestöstäkin:) *grr**grr**whaat**dissaa**dissaa*
sale

Posts: 1,235

#5936 • • sale

ALIEN, 26.11.2006 01:27:
---
sale, 26.11.2006 01:24:
*grr**grr**whaat**dissaa**dissaa*

---


Haju kertoo enemmän kuin miljoona sanaa. Varkaus :S



Totta :D Mutta onneksi pääsee aina helposti pois täältä perseestä :) Rahahan se täällä haisee (niin ne ainakin väittää ) :)
larzizi

Posts: 1,661

#5937 • • larzizi
Se, kun jotkut eivät vain voi käsittää, että jos pyytää kaverilta jotain mielipidettä jostain asiasta, niin se ei välttämättä ole aina positiivinen. Vaikka kerronkin rehellisesti oman mielipiteeni, yritän kuitenkin antaa samalla vähän rakentavaa palautetta, enkä todellakaan tarkoita sillä mitään pahaa, haluan vaan auttaa kaveria. Eniten tämä ärsyttää silloin kun kyseessä on perheenjäsen, jonka ainakin olisi pitänyt jo tajuta se, että sanon oman mielipiteeni asioista, enkä vain yritä mielistellä ihmistä.

Tuon lisäksi ärsyttää myös tiettyjen ihmisten vaikeus päättää asioista. Koko ajan tulee pelkkää mutkunmutkunmutkun sit on sitä ja sitä ja sitä et en mä sit tiedä et jos sit kummiski on semmonen ja semmonen juttu ja sit tota noin niin.. Vittu sanokaa sitten suoraan joko ei, tai jos oikeesti haluat jotain, niin sitten alat pikku hiljaa tekemään asian eteen jotain, etkä mieti sitä, että jos sit tapahtuuki jotain muuta jajaja sit tota noin ku vois.. ÄH!

No mutta, ei anneta ärsyttää liikaa, vaikka alkaakin vähän pinna kiristää noissa tilanteissa *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

TuuliT

Posts: 81

#5938 • • TuuliT

larzizi, 26.11.2006 18:37:
Se, kun jotkut eivät vain voi käsittää, että jos pyytää kaverilta jotain mielipidettä jostain asiasta, niin se ei välttämättä ole aina positiivinen. Vaikka kerronkin rehellisesti oman mielipiteeni, yritän kuitenkin antaa samalla vähän rakentavaa palautetta, enkä todellakaan tarkoita sillä mitään pahaa, haluan vaan auttaa kaveria. Eniten tämä ärsyttää silloin kun kyseessä on perheenjäsen, jonka ainakin olisi pitänyt jo tajuta se, että sanon oman mielipiteeni asioista, enkä vain yritä mielistellä ihmistä.

Tuon lisäksi ärsyttää myös tiettyjen ihmisten vaikeus päättää asioista. Koko ajan tulee pelkkää mutkunmutkunmutkun sit on sitä ja sitä ja sitä et en mä sit tiedä et jos sit kummiski on semmonen ja semmonen juttu ja sit tota noin niin.. Vittu sanokaa sitten suoraan joko ei, tai jos oikeesti haluat jotain, niin sitten alat pikku hiljaa tekemään asian eteen jotain, etkä mieti sitä, että jos sit tapahtuuki jotain muuta jajaja sit tota noin ku vois.. ÄH!

No mutta, ei anneta ärsyttää liikaa, vaikka alkaakin vähän pinna kiristää noissa tilanteissa *justjoo*



Sä olet niin oikeassa!!!En olisi itse voinut sanoa paremmin! Mutta yhden lisään vielä tohon mutkueikuähky-listaan. Se ..tuttaa että ihmiset keksii omille ongelmilleen aina jonkun paskan syyn. Siis itse mokaa eikä kanna asiasta vastuuta. Selkärankaa vaatii tosiaan sanoa, "tulipa tyhmäiltyä, nyt teen asian korjaamiseksi jotain". Tai jos asioille ei tee mitään, niin silloin ei ole oikeutettu ruikuttamaan. Paitsi silloin kun on kipeä paraneminen vaatii yltiöpäistä ja liioiteltua sympatiaa....
Avatar
#5939 • • Taika Guest
..kun työkaverit soittelevat työasioista SUNNUNTAINA*dissaa*

ei nyt muutenkaan ollut mukava kuulla et oon tehnyt "pienen" virheen töissä mutta koska asiaan ei voi enää näin SUNNUNTAINA vaikuttaa mitenkään, olisi kyseisen puhelun voinut jättää väliin ja kertoa mokasta heti maanantai aamun piristykseksi..

ensi viikko vaikuttaa erittäin lupaavalta*igor*
Avatar
#5940 • • pipa Guest
Mua ärsyttää kun ihmiset ei osaa puhua tai kertoa mitä ajattelee... *mur*