Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,277 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#5941 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

pipa, 27.11.2006 00:56:
Mua ärsyttää kun ihmiset ei osaa puhua tai kertoa mitä ajattelee... *mur*



aivan!! ja musta tuntuu et muita ärsyttää ku mä taas avaudun sit ehkä vähän liikaakin *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

martina

Posts: 1,875

#5942 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
no miehet. *grr*
mia-ow

Posts: 387

#5944 • • mia-ow Mörrimöykky
Duunikaverit jotka ei tee töitään huolella. Tai menevät ja tulevat miten huvittaa...
Verano

Posts: 4,649

#5945 • • Verano Merituuli
Pankin "täydellinen palveluhinnasto on nähtävissä kaikissa konttoreissamme".

Olisko ihan pikkasen kätevämpää et se olis kans netis, olisko.
TuuliT

Posts: 81

#5946 • • TuuliT
valheelliset lupaukset, vastuuntunnottomuus, vittumaisuus, viinan juonti (niin varmaan), virheliikkeet, vastoinkäymiset, vosut, varastaminen, vihaisuus, valokuvat, vakiintuneet tavat, ja niin monet, monet asiat tänään. ÄRRR
Jocular

Posts: 1,359

#5947 • • Edited Jocular Janni
Liikennevakuutuslaki 10§ 1 ja 2 momentti. Momentit saatana kumoo pääosin toisiaan. *toktok**senkin*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#5948 • • Norb Guest
Toisten virheiden korjaaminen töissä, minä itse koska oon niin saamaton (kaiken suhteen), mutta pääasiassa yks mies..
FreeFall

Posts: 2,256

#5949 • • Edited FreeFall music addict

TuuliT, 27.11.2006 20:14:
valheelliset lupaukset, vastuuntunnottomuus, vittumaisuus, viinan juonti (niin varmaan), virheliikkeet, vastoinkäymiset, vosut, varastaminen, vihaisuus, valokuvat, vakiintuneet tavat, ja niin monet, monet asiat tänään. ÄRRR


V for Vendetta?

--
Lintuperspektiivi

Lenita

Posts: 1,423

#5950 • • Lenita
Superpienellä kirjoitetut viimeiset lauseet, joita on nykyään melkein jokaisessa postauksessa täällä *senkin*

Jaksaako joku muka oikeesti vaivautua lukemaan niitä?

--
^_____________^

Avatar
#5951 • • ALIEN Guest

Lenita, 28.11.2006 13:44:
Superpienellä kirjoitetut viimeiset lauseet, joita on nykyään melkein jokaisessa postauksessa täällä *senkin*

Jaksaako joku muka oikeesti vaivautua lukemaan niitä?



helposti kun painaa kerran quotee niin näkee mitä se aivopieruilee sinne ;)
Lenita

Posts: 1,423

#5952 • • Lenita

ALIEN, 28.11.2006 13:45:

helposti kun painaa kerran quotee niin näkee mitä se aivopieruilee sinne ;)



Jee kiitos vinkistä, tohon ehkä vois kyetäkin. Mutta silti periaatteesta vastustan tota tyylisuuntausta!

--
^_____________^

Twist

Posts: 925

#5954 • • Twist Team Kemuttajat
Minua ärsyttää tällä hetkellä vanhustenhoidon tilanne Suomessa. Ukkini on niin huonossa kunnossa , että pääsisi vanhustenkotiin , mutta mummoni on sen verran hyvässä kunnossa , että ei pääse edes jonoon (LUE: liikkuu rollaattorilla ja joutui sunnuntai- maanantai välisänä yönä sairalaan.) Mielestäni heitä pitäisi arvioida pariskuntana. Eihän heitä voi tässä vaiheessa erottaa, kun he ovat olleet 60-vuotta yhedessä. *igor*
larzizi

Posts: 1,661

#5955 • • larzizi
Kun kaikki täytyy tehdä niin saatanan hankalaksi *senkin*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Foxmagon

Posts: 1,329

#5956 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Loppuu aika kesken. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Sunflower

Posts: 363

#5957 • • Sunflower
Perkele.

Just kun sai jonkun järkevän suunnitelman tulevaisuutta ajatellen, niin se menee mönkään. Nyt on taas monta juttua auki, eikä oikein osaa päättä mitähän tekisi. Kouluun pitää ilmoittaa ratkaisuista 15. päivä mennessä, joten pohdinta-aika jää vähiin ja nyt on stressi.

Seuraavat päivät taitaakin sitten mennä eri ihmisille soitellessa ja selvitellessä, että mitenkäs kaikki jutut menee. Ja jos noi kaikki järjestyy, niin sitten pitääkin loput joulukuusta varmaan taistella päivähoitotoimiston kanssa ja blaah. On taas vaikeaa kaikki.

Ja kun loppujen lopuksi en edes tiedä, haluanko noiden juttujen järjestyvän vai haluanko olla kevään rauhassa lasten kanssa ja pohtia koulujuttuja vasta syksyllä. Päätösten teko tuottaa mulle mitä ilmeisimmin suuria vaikeuksia.
Slim_Jim

Posts: 573

#5958 • • Slim_Jim
Tänään klo14.00.
Katelaskennan koe.

Olin viikonlopun harjoitellut ja vielä eilisenkin illan.
Koepaperi lyödään eteeni ja sillä sekunnilla taisi jokin ilmakupla tukkia yhden päävaltimon sillä älli löi täysin tyhjää ja pari iskua välistä.
Siis PRKL 1,5h istuin siinä pöydällä, koepaperi edessäni ja en saanut aikaseksi yhtään helvetin vastausta.

Noh, uusinta on joskus joulukuussa...
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5959 • • Peikkotyttö
Tällä hetkellä mm. rakkaan äidin opetukset. Kävin ulkona syömässä,tarjoilija toi eteeni annoksen ,joka vastasi varmaan kolmen päivän syömisiäni. Ja kuten äiti on opettanut,lautanen pitää syödä tyhjäksi. Nyt sitten makaan järkyttävässä ähkyssä,naama vihreenä enkä enää ikinä syö mitään.*igor*

--
Groove is in the Heart

TuuliT

Posts: 81

#5960 • • TuuliT

¦), 28.11.2006 13:08:
---
TuuliT, 27.11.2006 20:14:
valheelliset lupaukset, vastuuntunnottomuus, vittumaisuus, viinan juonti (niin varmaan), virheliikkeet, vastoinkäymiset, vosut, varastaminen, vihaisuus, valokuvat, vakiintuneet tavat, ja niin monet, monet asiat tänään. ÄRRR

---

V for Vendetta?



kyllä juuri näin. Tarpeeton väkivalta on aina toimiva ratkaisu