Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,339 views

Avatar
#5981 • • Equalizer Guest

Freja, 30.11.2006 20:25:
Ihmiset, jotka eivät osaa laittaa kättä suun eteen kun aivastavat/yskivät. Tai EES JOTAIN. ite käytän kyynärtaivetta. Mut se, et yskii menee et sylki lentää päin naamaa, ai että sitä fiilistä ku tekis mieli desinfioida koko naama.



Joo toi on aika paha*sars*
asdf

Posts: 3,155

#5982 • • asdf
Gaahh tun psykologia ja ydinminän synty *dissaa*
mia-ow

Posts: 387

#5983 • • mia-ow Mörrimöykky
Kehtaavat vielä soitella duunista iltamyöhäsellä. *grr* Ihan kun ei riittäis että painaa joka päivä 8h töitä niska limassa. Vaan pitäis näköjään vielä vapaa-ajalla olla mukana kaikissa esittelyissä ja kissanristiäisissä. Ja vaan siksi, että jotkut ees osallistuis. No minäpä en suostu. *eiei*
ANONYM

Posts: 731

#5984 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
eva wahlströmin ainainen nauru...*senkin*.just kakkoselta tulee ohjelma jossa se ei muuta tee ku nauraa..
Metsäpiru

Posts: 418

#5986 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Raivostuttaa kun tuntuu että ei saa missään olla rauhassa. Omat aivot on jotenkin kriisitilassa tällä hetkellä ja jos kilahtaa välillä tai tuntee pahaa oloa niin sitten pidetään hulluna ja pyrymuijana. Mitä hiton pahaa mielialan vaihteluissakin on jos ei tee kenellekkään pahaa/loukkaa *poks* Grrh, pistetään kaikki Nokian piikkiin. Se ei ole ihmisten työpaikka *nauru*
Avatar
#5987 • • Equalizer Guest
Se kun mun palkas puuttu viikon tili. Työntekohan se kannattaa..sais päivärahatki nopeemmin perkele. Nyt saa soitella sinne ja ruinata sitä puuttuvaa viikkoo*toktok*
Bio

Posts: 4,429

#5988 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Ne ihmiset jotka alkaa mua neuvomaan miten mä teen työni, vaikka ne ei tiedä hevonpaskaakaan koko asiasta. *grr* Idarit!
edit: *grr*
Miinapiina

Posts: 3,494

#5989 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ei oo maitoo... tahtoo kahvii... argh!!!!!!!
nii oishan toi kauppa tos lähellä mut haluun sen aamukahvin NYT... en jaksa hakee maitoo...

(täytyy varmaan lähtee susulle...siel ois porkkanapiirakkaakin...) nam

--
pinkki on pop!!!

Fresia

Posts: 764

#5990 • • Fresia vähän outo
Aikaansaamattomuus- ja asenneongelma *igor* Tenttikirja on mulle aivan uutta ja outoa asiaa, sen lukemiseen kuluu uskomattoman paljon energiaa *eiei* En vaan ymmärrä en. Mutta kun myös kiinnostaa ja mun periaatteessa ois hyvä tietää noista asioista jotain... *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#5991 • • Taika Guest
ihmiset, jotka hönkii puhelimeen.
tai maiskuttelevat.
tai luettelevat niin nimensä, osoitteensa kuin kaupungin nimenkin kirjain kirjaimelta pitäen langan toisessa päässä olevaa ihmistä idioottina. mielellään vielä toistavat saman litanian yhtä hitaasti tavaten.
tai soittavat ilmoittaakseen ettei heillä ole aikaa kuunnella mitä täältä heille sanotaan ja mitä todennäköisimmin soittavat parin päivän päästä tehdäkseen valituksen huonosta asiakaspalvelusta.

niin ja ne, jotka soittavat keskeltä meluista katua (tai vaihtoehtoisesti samalla kun juoksevat bussiin) ja valittavat tänne kuinka huono linja meillä on.

että mä rakastan mun työtä*sydän*
varsinkin näin perjantaisin.
anniharha

Posts: 1,937

#5992 • • anniharha
Ikuinen vaatekriisi *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

littlebig

Posts: 753

#5993 • • littlebig aaat-chi kung
Laguna Beach ja niiden suoltama like, like, like, you know what I'm saying, like, yeah, like, cool, like like

niinku käy vähän niinku nappaa toi niinku, et voisko niinku rajottaa tota niinku, tiedäks mitä mä niinku yritän sanoo? niinku joo vittu niinku

--
straight ______

gay ^______^

Jusna666

Posts: 1,447

#5994 • • Jusna666 Diablo
Perjantai-iltaisin tulee telkkarista niin kauheeta paskaa, että mun tyhmä pää ei sitten mitenkään pysty ymmärtämään, miten tää on mahdollista. Tahtoisin ruoskia ja kivittää sitä ihmistä, joka noista ohjelmista päättää hänen elämänsä jokaisena päivänä ihan vaan purkaakseni pahimman vitutuksen.

Mun mielestä on tosi rentouttavaa istahtaa raskaan työviikon jälkeen perjantaina sohvan ääreen, avata kalja ja ruveta katsomaan kauniita ja rohkeita ja mikäs sieltä sen jälkeen tulee!!?? Remontti Reiska *whaat* *grr* (siis niinku wtf??*ding*) ja jos luulit, että tämä oli joku vitsi ja ajattelet, että no kyllä sieltä seuraavaksi tulee jo jotain hyvääkin niin kruunataampa soppa sitten heittämällä oikeen ässä hihasta ja pannaaan peliin ohjelma "Sillä siisti", jossa joku she-male pohtii miehen äänellä jotain vauvan vaippa juttuja ja muistutetaan, että kannattaa ostaa tommonen muovilaatikko, jonka sisällä on lisää muovilaatikoita niin voit säilöä niissä kaikkea kivaa. OHO!! Tiesitkö että puupohjainen kissanhiekka on ympäristöystävällisempää? O RLY!!!?? Ostankin huomenna rekallisen sitä pihaan!
Vittu nyt lähen kyllä ostaa tommosen laatikon ihan samantien ja sit alan jynssää sokeripalalla mun liesiä ku tossa ohjelmassa annettiin moinen niksi.. Siis miten voi olla näin kätevää? omg!!!

-Ainahan voit vaihtaa kanavaa
-Aivan, onneksi on nelonen ja sieltähän tulee "vaimot vaihtoon" *jiihaa*. Halusinkin juuri tietää, mitä seuraa kun englannin maaseudulta lähtee norsun kokoinen tyranni boheemiin kaupunkilaisperheeseen kertomaan lapsille, että aamulla ei saa syödä niin paljoa sokeria ja nipottamaan miehelle, kuinka hän jättää likaiset sukkansa ympäri kämppää.
Siis mun vatsalihakset kramppaa ku nää on niin hauskoja!!

Et sellasta.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#5995 • • x Guest
laittoivat kiinan suurlahetystossa viisumin taysin uuteen kymmenen vuoden passiin sivulle 11 *justjoo* twats
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5996 • • Edited Peikkotyttö
Jouluhössötys. Töissä piti oikein palaverissa yhden idarin ottaa puheeksi,että saamme näin joulukuussa lisätä työasuumme tyylikkäät tonttulakit.
Tänä aamuna duunissa kaikilla oli päässä sitten ne myssyt,paitsi minulla. "Voi ei! Missä sun tonttulakki on,pitäähän sullakin olla! Hei jotain joulumieltä,hei! Kyllä sullekki pitää semmonen hankkia,mä tuon sulle huomiseksi oikein kivan tonttulakin!!"

Näytän sitten varmaan entistä fiksummalta*igor**dissaa*

--
Groove is in the Heart

Jusna666

Posts: 1,447

#5997 • • Jusna666 Diablo
Sanan "uleeta" käyttö.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

pirpeli

Posts: 5,533

#5998 • • pirpeli

Jusna666, 1.12.2006 20:33:
Sanan "uleeta" käyttö.



Sama täällä. Ehkä idiootein sana vuosiin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

SmILE

Posts: 376

#5999 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 1.12.2006 20:33:
Sanan "uleeta" käyttö.



Mul olis sulle yks biisi!!!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

ella_

Posts: 1,329

#6000 • • ella_
mä oon missannu tän uleeta -jutun. mitä se tarkottaa mistä se tulee?

--
Elementary, my dear.