Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,504 views

Verano

Posts: 4,649

#10101 • • Verano Merituuli
Voi vitun kaikki maailman kirosanat. Aamu sujui oikein mukavasti ja noin ensimmäisen tunnin ajan duunissa olin ihan jees-mielellä. Mutta sen jälkeen onkin noussut savua korvista ennätystahtia. Kiire ja ihania asiakkaita, ja kaikkein mukavinta onkin sitten tuon käden kanssa.

Eilen ehdin tulevaa muuttoa silmällä pitäen käydä vähän roinaa läpi ja heittää pois. Lähinnä kävin läpi erilaisia papereita, lehtiä jne. Eli ei kuitenkaan mitään kauhean heavy staffia. Käsi kiittääkin sitten oikein mukavasti. Eilen sentään valmistelin muuttoa about ekaa kertaa. Mutta mikäs siinä, kyllähän mä nyt yhdellä kädellä ja suomalaisella sisulla pakkaan koko helvetin maallisen omaisuuteni. Vitun ihkuu, eihän toi tenniskyynärpää ilmaantunutkaan kuin vasta viikolleen tasan ykstoista kuukautta sitten. Että *plur* vaan.
Siren

Posts: 826

#10102 • • Siren Seinäruusu
Se ettei ite voi vaikuttaa joihinki asioihin, ahistaa ottaa jutut vastaan miten päin ne nyt sit sattuuki tulemaan ku on tottunu järkkäilee juttuja ite..

Myös se että kesän duunikuviot ei oo selvillä. En haluu olla postissa koko kesää *grr*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

pupuankka

Posts: 869

#10103 • • pupuankka poly-wtf?!
Mun gmail-postilaatikko.... siel on jo jotain 2000 lukematonta viestiä ja stressitaso kasvaa potenssiin 100 aina kun avaan sen. Eikä asiaa auta ettei mulla ole nettiyhteyttä kotona tällä hetkellä ollenkaan.

Se muuten ärsyttää kans. *toktok*

Ja viel hammassärky. *dissaa* Voi jeesus. *jeesus*
Mellu-

Posts: 4,006

#10104 • • Edited Mellu-
Tää allergia !!! *aivastel**nenää tyhjentel**kurkkuaselvittel* *dissaa*

edit: ja tää saatanan kipee olkapää *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

hemuz

Posts: 2,178

#10105 • • hemuz kätevä emäntä

Mellu-, 11.2.2008 17:11:
Tää allergia !!! *aivastel**nenää tyhjentel**kurkkuaselvittel* *dissaa*



Lohduttaako yhtään, että sulla on kohtalotoveri? *lohduttel* *hali*
Avatar
#10106 • • Aycan Guest
vitun perkeleen saatanan typerät ämmät ku pistää nokkansa muitten asioihin!!!! *grr**dissaa**senkin**toktok**kissatappelu**släp* ARGH!!!!
Avatar
#10107 • • astaroth Guest
vuorokaudessa ei tunnit riitä mihinkään
Ober

Posts: 587

#10108 • • Ober Dog shit taco
23.30 tulee jimiltä tämmönen ohjelma ku Hypnoosin vallassa. arrgghhhh paskempi ku kriss angel
Avatar
#10109 • • Annakins Guest
Suomen avantouintijoukkue paluulennolla avantouinnin MM-kisoista Lontoossa. Lievästi sanottuna äänekästä porukkaa.

Pertti, ootko kartalla? PERTTI! *dissaa*


Missä siellä edes on avantoja?
Fea

Posts: 690

#10112 • • Fea Ithaqua
putkiremppa alkaa välillä kiristämään pantaa..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Kit^

Posts: 798

#10113 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tällä hetkellä kaikki.. hirveä ketutus. ja vielä pitäs töihin lähteä. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#10114 • • Freja Sihteeri
oon semisti katkera systerille, siel se vaa o koulutukses Blue Mountainsilla *igor* Se laittoi hieman kuvia, oli aika upeen näköstä.
Prkl.
Tänään tod meen niihi matkatoimistoihin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jusqu

Posts: 762

#10115 • • jusqu pilipalipilotti
Helvetin kopiokoneet...

--
*pupu**piis*

anis

Posts: 2,451

#10116 • • Edited anis
Mulla on aika tarkalleen 65 rahaa loppukuuksi ja poikaystävälle pitäis vielä hakea ystävänpäivälahja. Ja mun kaveri mankuu koko ajan tupakkaa ja rahaa lainaks ja kun sanon ettei mulla oo oikeesti loppukuuks rahaa jos lainaan sille ni tulee vaan että:"Ei oo mullakaa!". Vittu jotkut sentään yrittää käydä töissä, mut ei se siltikään tarkoita sitä että olis ainakaan tolla palkalla hirveesti varaa lainailla toisille. Noh, lainasin kuitenkin eilen tälle dösärahaa ja sitten loukkaantuu hirveesti kun en voinu lainata myös tän äidille. Ei vittu-pitikin mennä sanomaan millon mulla on palkkapvä; tietää varmaan kuka on sitten oven takana.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

onni3mk

Posts: 3,973

#10117 • • onni3mk Onni on.
Unohdin TAAS tapaamisen, joka kostautuu 27e laskulla *igor*

Hyvin alkanut viikko, kun eilenkin unohtu...

--
Onni on.

Mark

Posts: 7,311

#10118 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Vitun windows live messenger *dissaa* saa buuttailla kokoajan että viestit menis läpi, onpa ihan tunnettua MS laatua näemmä..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#10119 • • Annakins Guest
Palaa käpy tiiminvetäjän kanssa.
AnderS

Posts: 470

#10120 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Välillä vituttaa tämä oma saamattomuus/laiskuus. Perkeles!*släp*