Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,335 views

Avatar
#10061 • • Norb Guest
Työskentely ammattitaidottomien ryhmäläisten kanssa. Perustietokonetaidot täysin kadoksissa. Ei se mitään, ymmärrän että "mummojen" on vaikea niitä hallita, mutta kun ei ne edes kysy neuvoa. Ja vikahan on AINA siinä koneessa/käyttiksessä, mutta ei koskaan itsensä osaamattomuudessa *ding*

Tilanne tulee olemaan, (ellei se jo ole) että minä osaan ja saan sitten tehdä kaiken. Ja kaiken lisäksi eräs näistä tädeistä on antanut itsestään "todella osaajankuvan", vaikka nyt minulle on paljastunut että paskat se mitään ymmärtää. Ja tietenkin se nostaa enemmän liksaakin kun minä. Pomo ajatteli meille erästä pitkäaikaista uutta tehtävää tän osaaja tädin kanssa ja saamme siitä hyvästä kannustuslisää palkkaan. Mutta minusta tämä täti ei kyllä ansaitse mitään tolla ammattitaidolla. AAAAARG!
Sssan*

Posts: 651

#10062 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Prätkävaatteet on niin prkleen kalliita!!Pitäis kevääks hankkia kaikki, siis IHAN kaikki varusteet ja vaatteet..tiukkaa kyllä tekee tollasilla hinnoilla..*hmph*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Miinapiina

Posts: 3,494

#10064 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 6.2.2008 11:49:
ei voi kuin ihmetellä...... no ei oo mun asia..



mikäs ihmetyttää?

muoks: kässätty *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#10065 • • Kon-tiki The Unsinkable
Se että huomenna pitäis alkuillasta olla todella edustava aidossa, kirkkaassa sähkövalossa (ei siis esim pimeähkössä bilevalaistuksessa) ja naama on täysin karstassa. Ihanat vaatteet ja kengätkin olemassa mutta naama pilaa kaiken *grr* Hiusten useampi senttimetriset juurikasvut on toinen juttu vielä, mutta ne pystyy peittää erilaisil pantavirityksil, kuten usein ennenkin.
crissy

Posts: 1,958

#10066 • • crissy
oon nyt viettääs ekan kerran töistä kesälomaa..

kyselin sit pomolta et mites noi kesälomajutut..

vastaus: Joo no eka katsotaan noiden osastopäälliköiden ja vastuumyyjien lomat ja sit tuun kyseleen teiltä toiveet ja katsotaan mitä jää jäljelle...

no salee se aina noin menee mut kävi ärsyttään silti..
Decion

Posts: 1,569

#10067 • • Decion Koneradio
lämpimän veden puute tod. näk. rikkinäisen öljypumpun takia *eiei* :(

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10068 • • Edited Hitchhiker
Taas oli sellainen työpäivä, että ei minkään näköistä järkeä koko touhussa. Ämmiä potuttaa kun tulen muka "myöhässä" töihin (tulin siis ihan liukuman puitteissa) ja itse tulevat liian aikaisin töihin *dissaa*.

Eikä tässä vielä kaikki, koko ajan suoraa vittuilua (no onhan tätä nyt jo jatkunut hetken aikaa muutenkin) turhista asioista jotka eivät todellakaan kuulu heille. Hoidan työni omasta mielestäni hyvin ja vastuualueet ovat huomattavasti isommat mitä heillä, jonka takia joudun välillä käymään palavereissa ja tekemässä materiaalitarkastuksia yms. ("kun se ei tee mitään, menee taas jonnekkin lorvimaan").

Alkaa olemaan tällä hetkellä punaisen rajanylitys niin lähellä, että pian räjähtää ja paukkuu. Joo ja asioista on juteltu esimiehen kanssa, mutta mitäpä se auttaa kun töihin puuttuminen sen kun vain jatkuu. Ei kaikkien tarvitse tulla todellakaan töihin helvetin aikaiseen ja mennä nukkumaan joskus kuuden aikaan illalla, minulla on muutakin elämää kuin työ.


Vituttaa ihan suoraan sanottuna.

Nyt olisi sellainen nyrkkeilysäkki kohdallaan.
tiiplis

Posts: 1,043

#10069 • • tiiplis also available in sober

Hitchhiker, 6.2.2008 15:20:
--- duunivuodatusta ---



Eikös sitä sanota, että se, jolla on aikaa kytätä toisten tekemisiä, on alityöllistetty tai laiskottelee *pahis* vinkkaapa pomollesi asiasta *pepsodent* ja koeta kestää...

Mua ärsyttää mun oma typeryys *grr*

--
italia litania nainati lailati

Siren

Posts: 826

#10070 • • Siren Seinäruusu
Vitun tietokoneet, saatna *grr* *toktok*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

hemuz

Posts: 2,178

#10071 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 6.2.2008 14:59:
oon nyt viettääs ekan kerran töistä kesälomaa..

kyselin sit pomolta et mites noi kesälomajutut..

vastaus: Joo no eka katsotaan noiden osastopäälliköiden ja vastuumyyjien lomat ja sit tuun kyseleen teiltä toiveet ja katsotaan mitä jää jäljelle...

no salee se aina noin menee mut kävi ärsyttään silti..



Ja sit niil kesänipeil on jotain TOSI tärkeetä menoa sillon ku haluut lomaa ja et saa *piis*
Dave

Posts: 1,750

#10072 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
HelvetinPerkele (äs in hp) ja niiden tulostimet.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

wiwi

Posts: 1,575

#10073 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
DNA:n vitun ärsyttävä mainoskampanja (mokkula, you know). Se on perkele ihan joka puolella, metrossakin tuntui, että olisi jossain mainosvaunussa.

Ja sitten viimeisen puolentoista vuoden kestoärsytyksen aihe: (kohta onneksi entinen) vuokranantajani Suomen adventtikirkko. Älkää ikinä vuokratko asuntoa lahkolaisilta, kirkon kuin kirkon toiminnasta on pyyteettömyys kaukana.*dissaa*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

crissy

Posts: 1,958

#10074 • • crissy

hemuz, 6.2.2008 19:43:
---
crissy, 6.2.2008 14:59:
oon nyt viettääs ekan kerran töistä kesälomaa..

kyselin sit pomolta et mites noi kesälomajutut..

vastaus: Joo no eka katsotaan noiden osastopäälliköiden ja vastuumyyjien lomat ja sit tuun kyseleen teiltä toiveet ja katsotaan mitä jää jäljelle...

no salee se aina noin menee mut kävi ärsyttään silti..

---


Ja sit niil kesänipeil on jotain TOSI tärkeetä menoa sillon ku haluut lomaa ja et saa *piis*



katotaan nyt miten käy.. no ei mulle o kertyny vasta ku 12pvää lomaa ja ilmotin et toiveena olis pitää se samaan aikaan ukon kans.. ( eli heinäkuun puolivälis) mut niin varmaan haluu pitää moni muuki.. suas nähä..
eugina

Posts: 898

#10075 • • eugina YleX tt-i *sydän*
Prkleen tv-mainokset!! varsinkin ne hemmetin activia -jogurtti väännelmät!!

miten hitossa voi perustella jotain jogurttia niin et väittää:
- "jogurttia??"
- "ei tää oo mitään tavallista jogurttia, tää on hyvän makusta ja tekee hyvää jne...

???halooo, eiks normaalit jogurtit sit oo hyvän makusia?!?! *grr*
ottaa päähän tommoset!!!

niin ja sit se grandiosa...*toktok*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Miinapiina

Posts: 3,494

#10076 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
se sama pikkumainen ikäihminen _taas kerran_!!!!
eilen tulin töihin 07.15 koska mulla oli aamulla tekemistä... (työaika alkaa siis 08.00)
täällä ei ollut vielä ketään, joten soitin yhdelle työkaverille ja kysyin ovikoodia, ettei tarvitsisi rapussa istuskella ja ootella koska joku tulee (yleensä siis tuo ikäihminen on täällä ekana).

noh, olin vaihtaas kenkiä ja tää tuli sit töihin ja eka asia mitä sano, oli et "mites sä tänne oot päässy??" (teki mieli sanoo, et ovesta niinku kaikki muutki *toktok*)

no nyt tää urpÅ on mennyt itkeen pomolle siitä et tää mun kiva työkaveri anto mulle ovikoodin, ja pomo oli mennyt sille valittaan...

huh huh!! niiiiiiin ärsyttävää!!!!!

mun työstä ei oo ikinä mitään valittamista, postitki on jokaisen lokerossa ENNEN klo 08.00 jolloin mun työaika vasta alkais... ja eilenki tulin tänne 45 min ennen ku pitäis, mut huomioidaan vaan se saatanan OVIKOODI, millä en tee mitään ku harjottelu loppuu ku ei mul oo avaimiakaan sit enää. ja sen koodin varmaan voi vaihtaa. eli en siis kässää et miks tästäki piti laulu saada aikaseks *toktok*

IKÄIHMISET *eiei* *eiei* *släp*

--
pinkki on pop!!!

pirpeli

Posts: 5,533

#10077 • • pirpeli

Miinapiina, 7.2.2008 08:56:
-juttu-



Jos sä oot kerran töissä siellä, niin eikö sun kuuluis muutenkin tietää se ovikoodi?*ding*
Mutta siis joo, ymmärrän kyl, et tollaset katkerat, pikkumaiset tuhat vuotta samaa duunia tehneet aivokäävät voi olla rasittavia..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Miinapiina

Posts: 3,494

#10078 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

pirpeli, 7.2.2008 08:58:

Jos sä oot kerran töissä siellä, niin eikö sun kuuluis muutenkin tietää se ovikoodi?*ding*



mun mielestä kyllä. mut sillon ku avaimet sain, ni oli puhe siitä ovikoodista, ni pomo sano, et en tarvitse sitä koska täällä on AINA joku ennen ku mä tuun.. no joo, kasilta alkais duunit, mut eilenki aattelin tulla aikasemmin, ettei tuu sit kiirus hommien kanssa... eikä täällä ollut vielä ketään *igor* ja en kässää, et miks se nyt on niin kauheeta et sen ovikoodin tiedän??!!??
*ding* *ding*


pirpeli
Mutta siis joo, ymmärrän kyl, et tollaset katkerat, pikkumaiset tuhat vuotta samaa duunia tehneet aivokäävät voi olla rasittavia..



joo, ja tää kyseinen henkilö on pari vuotta vajaa eläkeikänen ja on tehnyt tätä samaa duunia jo silloin, ku mua ei oo ees ollut olemassa, luulisin *eiei* *eiei*

--
pinkki on pop!!!

Chadonna

Posts: 152

#10079 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Tämä threadi. Muistutti minua juuri kaikista niistä asioista, jotka ärsyttää *igor*

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

crissy

Posts: 1,958

#10080 • • Edited crissy

Miinapiina, 7.2.2008 08:56:
se sama pikkumainen ikäihminen _taas kerran_!!!!
eilen tulin töihin 07.15 koska mulla oli aamulla tekemistä... (työaika alkaa siis 08.00)
täällä ei ollut vielä ketään, joten soitin yhdelle työkaverille ja kysyin ovikoodia, ettei tarvitsisi rapussa istuskella ja ootella koska joku tulee (yleensä siis tuo ikäihminen on täällä ekana).

noh, olin vaihtaas kenkiä ja tää tuli sit töihin ja eka asia mitä sano, oli et "mites sä tänne oot päässy??" (teki mieli sanoo, et ovesta niinku kaikki muutki *toktok*)

no nyt tää urpÅ on mennyt itkeen pomolle siitä et tää mun kiva työkaveri anto mulle ovikoodin, ja pomo oli mennyt sille valittaan...

huh huh!! niiiiiiin ärsyttävää!!!!!

mun työstä ei oo ikinä mitään valittamista, postitki on jokaisen lokerossa ENNEN klo 08.00 jolloin mun työaika vasta alkais... ja eilenki tulin tänne 45 min ennen ku pitäis, mut huomioidaan vaan se saatanan OVIKOODI, millä en tee mitään ku harjottelu loppuu ku ei mul oo avaimiakaan sit enää. ja sen koodin varmaan voi vaihtaa. eli en siis kässää et miks tästäki piti laulu saada aikaseks *toktok*

IKÄIHMISET *eiei* *eiei* *släp*



no justiinsa nii! se on tainnu ottaa sut ihan silmätikuks! mitä tää pomo oli käyny nariseen tälle työkaverille?

mut katos jos ne joutuu sen ovikoodin vaihtaan niin eihän ne ikäihmiset sitä sit muista ku ne o joutunu paineeleen sitä samaa koodia jo yhen 30v! aattele mikä mullistus se niille olis ku vaihtuis koodi *nauru*