Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,691 views

lennu

Posts: 39

#10041 • • lennu

-Santtu-, 5.2.2008 09:44:
---
lennu, 5.2.2008 09:33:
kermapersevinkumista.

---


Joudun myöntämään kermaperseyteni, tiedän varsin hyvin olevani sellainen*nauru*..empatiaakin kyllä löytyy silloin tällöin mutta aina ei vaan jaksa. Joskus se mitta täytyy kaikilla. Kyllä muakin surettaa monen kohtalo. Mut parempi kermanen perse kun tuulen huuhtoma.



Heh. No hyvä et löytyy huumoria (multa ei olis enää löytynyt).

Ite asun Kalliossa eli monenlaista vipeltäjää näkee. Mutta ennemmin denojen ja nistien näkemisestä tulee surulliseksi kuin vittuuntuneeksi. Ennemmin mua vituttaa nää normikansalaiset. :) Eikä koskaan oo sen enempää pelottanutkaan. Liekö sitten ollut syytä, en tiedä.

Tosin jos näkee lapsen tai lemmikin tms. tahtomattaan hämärään seuraan joutuneen, niin tilanne on vähän toinen.
devisss

Posts: 345

#10042 • • devisss superhero.
Jos joku viinalta ja kuselta haiseva äijä tulee sporassa viereen istumaan, huutaa mun korvaan räkäsellä äänellä "kohteliaisuuksia" mun ulkonäöstä ja ruumiinosista ("huorrrraaallla on hyvät tissit!") ja lopuksi sylkee oksennusta mun syliin, niin mua tasan tarkkaan vituttaa enemmän ku surettaa sen äijän puolesta. Ja voisin melkeen lyödä vetoa, että niin vituttais lennuakin, mutta ei vaan voi myöntää ku sit sädekehä ei enää kiiltäis kaiken ymmärryksen ja empatian määrästä. *vink*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

tiiplis

Posts: 1,043

#10043 • • tiiplis also available in sober
Tyhmät ihmiset *dissaa* siis sellaiset jotka tekee asian päin vttua ja sit keuhkoaa kun homma ei menekään ihan just heidän tahtonsa mukaan...

Tottahan se on että yhteiset säännöt on vaan rajoittuneita varten ja toki teemme poikkeuksen juuri Sinun kohdallasi. On myös hienoa, että kommunikoit minulle vttuilemalla, se aina parantaa haluani tehdä ylimääräistä työtä ongelmasi ratkaisemiseksi.

Ja ei, kyseessä ei ole asiakas vaan samassa yrityksessä töissä oleva *släp*

--
italia litania nainati lailati

Aune-mummo

Posts: 543

#10044 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Nokian puhelimet , ne ei toimi niin ne ei toimi .
Zapa

Posts: 1,393

#10045 • • Zapa Mr Wrangler
Elisan PASKA yritys- ja yksityinen aspa. Voi herran pieksut, sanon kohta kaikki meidän firman liittymät irti tuolta jossa homma ei ala lukuisista pyynnöistä toimimaan.
lennu

Posts: 39

#10046 • • lennu

devisss, 5.2.2008 14:53:
Jos joku viinalta ja kuselta haiseva äijä tulee sporassa viereen istumaan, huutaa mun korvaan räkäsellä äänellä "kohteliaisuuksia" mun ulkonäöstä ja ruumiinosista ("huorrrraaallla on hyvät tissit!") ja lopuksi sylkee oksennusta mun syliin, niin mua tasan tarkkaan vituttaa enemmän ku surettaa sen äijän puolesta. Ja voisin melkeen lyödä vetoa, että niin vituttais lennuakin, mutta ei vaan voi myöntää ku sit sädekehä ei enää kiiltäis kaiken ymmärryksen ja empatian määrästä. *vink*



No totta helvetissä se vituttaisi. Tilanteet, joissa joku uhkailee, vittuilee yms., kyllähän ne nyt vituttaa. Mikä mun mielestä tässä on perseestä, on se kuva, minkä sain -Santun- viestistä- tämä nihkeä suhtautuminen "hylkiöiden" yleiseen läsnäoloon joukossamme.

Sädekehää en pääni päällä ole vielä huomannut keikkuvan. Tosin ei, niin kuin sanottu, yleensä pelotakaan tilanteissa, mitkä joku muu voisi kokea uhkaaviksi, tai sitten en kaikkein paskimpiin tilanteisiin ole törmännyt vielä. Näin ollen on varmaan paljon helpompi olla häiriintymättä laitapuolen kulkijoista. DISCLAIMER: Eri juttu jos joku vitun urpo tulee huorittelemaan ja haukkumaan mun persettä, silloin vituttaaaa!

Capiche?
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#10047 • • Edited Mao & Taikahattu UG-///

Zapa, 5.2.2008 16:03:
Elisan PASKA yritys- ja yksityinen aspa.



Hah, en näemmä oo ainut ketä vituttaa tuon toiminta!

Ensin pistetään homma ihan sekaisin uuden laskutusjärjestelmän takia ja sitten ei enää jousteta mihinkään suuntaan, vaan odotetaan, et asiakkaat tekee kaiken heidän pillin mukaan... *igor*

Edit: Vituttaa niin paljon tuo toiminta, et taitaa olla yli 10 vuoden asiakassuhde Elisan kanssa olla katkolla nyt...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

embie

Posts: 531

#10048 • • embie Shwoopsie poo

MaoTse, 5.2.2008 16:26:
---
Zapa, 5.2.2008 16:03:
Elisan PASKA yritys- ja yksityinen aspa.

---


Hah, en näemmä oo ainut ketä vituttaa tuon toiminta!

Ensin pistetään homma ihan sekaisin uuden laskutusjärjestelmän takia ja sitten ei enää jousteta mihinkään suuntaan, vaan odotetaan, et asiakkaat tekee kaiken heidän pillin mukaan... *igor*

Edit: Vituttaa niin paljon tuo toiminta, et taitaa olla yli 10 vuoden asiakassuhde Elisan kanssa olla katkolla nyt...



Ja mulle tulee edelleen mun veljen puhelinlasku, vaikka hän ei ole asunut täällä nyt puolen vuoteen ja ilmoittanut sinne muutamaan otteeseen, et osoite on muuttunu... mietin vaan, et millonkahan nää laskutuksen ongelmat loppuu, kun muistelen jo vuosi sitten soitelleeni sinne jostain asiasta ja vetosivat jo silloin siihen *igor*
Mark

Posts: 7,311

#10049 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MaoTse, 5.2.2008 16:26:
---
Zapa, 5.2.2008 16:03:
Elisan PASKA yritys- ja yksityinen aspa.

---


Hah, en näemmä oo ainut ketä vituttaa tuon toiminta!

Ensin pistetään homma ihan sekaisin uuden laskutusjärjestelmän takia ja sitten ei enää jousteta mihinkään suuntaan, vaan odotetaan, et asiakkaat tekee kaiken heidän pillin mukaan... *igor*

Edit: Vituttaa niin paljon tuo toiminta, et taitaa olla yli 10 vuoden asiakassuhde Elisan kanssa olla katkolla nyt...



Elisan vois upottaa merenpohjaan, juurikin em. syistä *dissaa* En ees jaksa alkaa avautumaan mikä kaikki ko paskalafkassa mättää, mutta tuntus et huomattavasti useempi asia niillä EI toimi kun toimii *toktok* Miten vitussa se voi silti olla suurin operaattori, en TAJUA?!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jone

Posts: 8,258

#10050 • • Jone Archibald Haddock

Zapa, 5.2.2008 16:03:
Elisan PASKA yritys- ja yksityinen aspa. Voi herran pieksut, sanon kohta kaikki meidän firman liittymät irti tuolta jossa homma ei ala lukuisista pyynnöistä toimimaan.



Täällä olis kanssa yksi varsin "tyytyväinen" yritysasiakas. Olin tänään matkalla kuvauskeikalle ja soittamassa yhteyshenkilölleni kun havaitsin etten pääse Elisan verkkoon ollenkaan. Onneksi sain hommat kuitenkin tehtyä, mutta ilmeni että liittymä olis pistetty kiinni sellaisen maksamattoman laskun takia, jota en ole koskaan edes saanut. Nooh, noin tunnin verran asian selvittämistä lähimmässä Elisa Shopitissa ja linja on jälleen auki, mutta vitutus on edelleen se sama.

Tuntuu että Elisalta tulee laskuja täysin randomisti ja ne ovat täysin randomeja. Asiakaspalveluun soittaminenkaan ei auta mitään ellei ole aikaa odotella koko päivää jonossa.

"Meillä on nyt ollut vähän tämmöstä."
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10051 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
yhdyn valitukseen elisasta. Mulle ois tietääkseni pitäny tulla jo 2 laskua, 3 viikon välein kun laskutus tällä hetkellä on. Maksoin puhelinlaskun viimeksi ennen uuttavuotta *justjoo* elisan sivuilta olevasta palvelusta ei laskua saa selville (sekoilee) ja asiakaspalveluun on turha edes yrittää. Kummasti kyllä se muistutus 5eur lisämaksuineen löytää aina perille mut itse laskua ei näy..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Miinapiina

Posts: 3,494

#10052 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
pikkumaiset ikäihmiset *grr* *toktok* *släp* *grr* *toktok* *släp*

kun mulla on jo jotain muuta, mikä _pitää tehdä heti_, ni mä en silloin ehdi tekee sillä hetkellä mitään muita juttuja!!!!!
ni sit pitää viel käydä itkemässä POMOLLE, kun hanna ei ota muutamaa kopiota, minkä kyseinen henkilö ois voinut itsekkin ottaa!!
ja sit viel pomo tulee kysymään, et oliko muka jotain niin kiireellistä, etten niit kopioita ottanut...
noh, tein VAAN sellaisia juttuja, jotka tää pomo oli nakittanut tehtäväks tiettyyn aikaan mennessä.
no joo, muutaman kopion ottamiseen ei ois mennyt kauheesti aikaa, mutta kun sitä ei eilen sanottu et niit pitää ottaa vaan muutama, sen kuulin tänään...

onneks on muita niiiiiiin ihania työkavereita (muutamia yliuleita tyyppejä), joiden ansiosta tääl on edelleenkin kivointa!!! *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#10053 • • Annakins Guest

Miinapiina, 6.2.2008 10:11:
ni sit pitää viel käydä itkemässä POMOLLE, kun hanna ei ota muutamaa kopiota, minkä kyseinen henkilö ois voinut itsekkin ottaa!!



Siinä ajassa ku se tyyppi käy pyytää sulta, et voitko ottaa ja sit käy itkee pomolle, et Hanna ei ota ni se ois ottanu ne kopiot jo varmaan kymmenen kertaa. Tehokasta ajankäyttöä häneltä siis! *justjoo*
pirpeli

Posts: 5,533

#10054 • • pirpeli
Se, kun ei tuu kunnolla kipeeks aka kuumetta ja sillee*igor*
Nyt nenä ihan tukossa, ja muutaman hetken jalkeillaolo saa hien pintaan ja päässä jyskyttää :/
Mutta, meen kyl perkule töihin, kun ei tää tuu tästä kipeemmäks eikä makeemmaks.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Miinapiina

Posts: 3,494

#10055 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Annakins, 6.2.2008 10:21:

Siinä ajassa ku se tyyppi käy pyytää sulta, et voitko ottaa ja sit käy itkee pomolle, et Hanna ei ota ni se ois ottanu ne kopiot jo varmaan kymmenen kertaa. Tehokasta ajankäyttöä häneltä siis! *justjoo*



*joo*
mut mitään ei näköjään voida tehdä itse *igor*
ja se viel, et tää tyyppi joutu ensin ettii mut ku en ollut omalla paikalla, ku olin siis muita juttui tekee, ni se ois siinäkin ajassa ite napannut muutaman kopion *justjoo*

--
pinkki on pop!!!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10056 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
pitäs varmaan olla iloinen hyvästä numerosta tentissä, mutta jotenkin kyrpii taas olla ½ pisteen päässä paremmasta numerosta *justjoo* vielä kun oli varmaan neljäs kerta tän vuosikurssin aikana.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

tiiplis

Posts: 1,043

#10057 • • tiiplis also available in sober
Ärsyttää ja surettaakin jatkuvat väärinkäsitykset: en taida ilmaista itseäni kovinkaan selkeästi kun melkein kaikesta tulee ihan ihme ärinää. *uuh*

Mulle on ihan turha kitistä aiheetta. Aiheesta saa sitten sanoa - ehkä *pahis*

--
italia litania nainati lailati

MissKoo

Posts: 1,289

#10058 • • MissKoo
Voin kerrrrrtoo, että asunnon myyminen on yhtä tuskaa. Kämppien myyntiajat on pidentyneet ihan ällöttävän pitkiksi ja on todella ärsyttävää siivota kämppä joka sunnuntaiksi niin putipuhtaaksi kuin suinkin vaan osaat. Stressaa!!!

Kyllähän se ennemmin tai myöhemmin menee, mutta menis jo!
crissy

Posts: 1,958

#10059 • • crissy
ei voi kuin ihmetellä...... no ei oo mun asia..
Verottaja

Posts: 1,174

#10060 • • Verottaja no-life / luuviulu
Se, kun lukee tenttikysymyksen ja muistaa millä
sivulla aiheesta luki ja missä kohtaa sivua, mutta
koepaperiin ei saa raapustettua aiheesta mitään. *toktok*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.