Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,405 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#10081 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 7.2.2008 09:53:

no justiinsa nii! se on tainnu ottaa sut ihan silmätikuks! mitä tää pomo oli käyny nariseen tälle työkaverille?



ilmeisesti näin, ehk se on vaa kade ku oon nuori ja näppärä *joo* *lmao*
en kerennyt tän työkamun kanssa tosta viel muuta ku vaihtaa muutaman sanan, en siis tarkkaan tiedä, mut sen verran kuitenkin, et jotain sanomista oli tullut.

nii, ja sit tää pomo viel kehtas sen edellisen kopiointi "episodin" jälkeen mutista mulle jtn töiden priorisoimisesta... eli pitääks tää nyt sit käsittää niin, et pomon antamat kiireelliset tehtävät ei oo _niin tärkeitä_ ku joku vitun kopiointi? *ding*
vai niin, et nyt vaan kaks ikäihmistä pitää yhtä? ei voi tietää...

crissy,
mut katos jos ne joutuu sen ovikoodin vaihtaan niin eihän ne ikäihmiset sitä sit muista ku ne o joutunu paineeleen sitä samaa koodia jo yhen 30v! aattele mikä mullistus se niille olis ku vaihtuis koodi *nauru*



niinpä *tirsk* muutoksen (pelottavat) tuulet *nauru*

muoks: typot

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#10082 • • crissy

Miinapiina, 7.2.2008 10:08:
---
crissy, 7.2.2008 09:53:

no justiinsa nii! se on tainnu ottaa sut ihan silmätikuks! mitä tää pomo oli käyny nariseen tälle työkaverille?

---


ilmeisesti näin, ehk se on vaa kade ku oon nuori ja näppärä *joo* *lmao*
en kerennyt tän työkamun kanssa tosta viel muuta ku vaihtaa muutaman sanan, en siis tarkkaan tiedä, mut sen verran kuitenkin, et jotain sanomista oli tullut.

nii, ja sit tää pomo viel kehtas sen edellisen kopiointi "episodin" jälkeen mutista mulle jtn töiden priorisoimisesta... eli pitääks tää nyt sit käsittää niin, et pomon antamat kiireelliset tehtävät ei oo _niin tärkeitä_ ku joku vitun kopiointi? *ding*
vai niin, et nyt vaan kaks ikäihmistä pitää yhtä? ei voi tietää...


---
crissy,
mut katos jos ne joutuu sen ovikoodin vaihtaan niin eihän ne ikäihmiset sitä sit muista ku ne o joutunu paineeleen sitä samaa koodia jo yhen 30v! aattele mikä mullistus se niille olis ku vaihtuis koodi *nauru*

---


niinpä *tirsk* muutoksen (pelottavat) tuulet *nauru*

muoks: typot



nii ku sä oot nuori ja pinké ja sitä/niitä se vituttaa! hahah! koitahan kysyy siltä kurpalta et mitenkä se priorisoisi ne tehtävät mitkä sulla silloin oli ja kenen pyynnöt menee kenenkäki edelle?? eiks ne yleensä mee siinä järjestykses mihnä ne o annettu (paitsi jos X tehtävän välissä on aikaa tehdä se Y tehtävä) kyllä on silläki hankala elämä..
Miinapiina

Posts: 3,494

#10083 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 7.2.2008 10:20:

nii ku sä oot nuori ja pinké ja sitä/niitä se vituttaa! hahah! koitahan kysyy siltä kurpalta et mitenkä se priorisoisi ne tehtävät mitkä sulla silloin oli ja kenen pyynnöt menee kenenkäki edelle?? eiks ne yleensä mee siinä järjestykses mihnä ne o annettu (paitsi jos X tehtävän välissä on aikaa tehdä se Y tehtävä) kyllä on silläki hankala elämä..



pincee jopa *tirsk*

joops, kyl mä sen silloin ajattelin niin, et ne pomon antamat kiireelliset menee jonku kopioinnin edelle... olevinaan siis priorisoin mielestäni oikein *nauru*

mut et sit POMO tulee viel natisee tosta, ni vittu, voinhan mä seuraavalla kerralla jättää sen antamat hommat kesken jos joku tulee pyytää jtn ei niin kiireellistä.

--
pinkki on pop!!!

Rubicon

Posts: 550

#10084 • • Rubicon
Puolentoistatunnin yöunet viime yönä on saanut mut tänään aika ärsykeherkäks.
nim. Ihan vitun tiukkapipoinen ämmä*grr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

oooo

Posts: 1,249

#10085 • • Edited oooo
Yksi vitun tyhmä ihminen. Harvemmin pidän oikeasti jotain juurikin "tyhmänä", koska "tyhmyys" on muutenkin hankala määritellä. Nyt vain tuntuu, että joku on ihan saatanan tyhmä. Enkä todellakaan kehtaa sanoa sitä tälle ihmiselle, vaikka mieli tekisi. Alkaa olemaan mitta täynnä, ei meinaa eroon päästä.

No.. Nyt mua ärsyttääkin jo yhteensä kolme ihmistä.
MissKoo

Posts: 1,289

#10087 • • MissKoo
Lukeeko mun otsassa että pidän nuoremmista miehistä häh? Mikä siinä on, että koko ajan jotkut kakarat vonkaa?? Mä en pidä nuoremmista miehistä, en oo ikinä pitänytkään, vaikka joskus on heikkona hetkenä tullu 'testattua' *tirsk* Mua rupee vaan ärsyttää kun jotkut nuoret pojankolpit vonkaa. Onko se joku yleinen fantasia, että parikymppiset pojat haaveilee vähän vanhemmasta naisesta?? No oli tai ei, mua ei vois vähempää kiinnostaa *puistattell*

*pepsodent*
Jammailija

Posts: 3,224

#10088 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 7.2.2008 15:22:
Lukeeko mun otsassa että pidän nuoremmista miehistä häh? Mikä siinä on, että koko ajan jotkut kakarat vonkaa?? Mä en pidä nuoremmista miehistä, en oo ikinä pitänytkään, vaikka joskus on heikkona hetkenä tullu 'testattua' *tirsk* Mua rupee vaan ärsyttää kun jotkut nuoret pojankolpit vonkaa. Onko se joku yleinen fantasia, että parikymppiset pojat haaveilee vähän vanhemmasta naisesta?? No oli tai ei, mua ei vois vähempää kiinnostaa *puistattell*

*pepsodent*


No ootpa kyl ihme mimmi, ku tommoset harmittaa. Eikös se ny oo mukavaa, ku nuoremmat pojat tykkää, vaikka ikää tulee mittariin. Sehän on vaa sen merkki, että ne rinnastaa sut parikybäsiin*vink*. Vai onx täs `piilotettuna` se, että sua harmittaa, ku ne ei oo niit vanhempii miehii.

VAI harmittaax sua ylipäätään se, että miehet on susta kiinnostuneita?

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

MissKoo

Posts: 1,289

#10089 • • MissKoo

Jammailija, 7.2.2008 15:31:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:22:
Lukeeko mun otsassa että pidän nuoremmista miehistä häh? Mikä siinä on, että koko ajan jotkut kakarat vonkaa?? Mä en pidä nuoremmista miehistä, en oo ikinä pitänytkään, vaikka joskus on heikkona hetkenä tullu 'testattua' *tirsk* Mua rupee vaan ärsyttää kun jotkut nuoret pojankolpit vonkaa. Onko se joku yleinen fantasia, että parikymppiset pojat haaveilee vähän vanhemmasta naisesta?? No oli tai ei, mua ei vois vähempää kiinnostaa *puistattell*

*pepsodent*

---

No ootpa kyl ihme mimmi, ku tommoset harmittaa. Eikös se ny oo mukavaa, ku nuoremmat pojat tykkää, vaikka ikää tulee mittariin. Sehän on vaa sen merkki, että ne rinnastaa sut parikybäsiin*vink*. Vai onx täs `piilotettuna` se, että sua harmittaa, ku ne ei oo niit vanhempii miehii.

VAI harmittaax sua ylipäätään se, että miehet on susta kiinnostuneita?



*nauru* No ei se harmita että miehet on kiinnostuneita, vaan siis mä en vaan pidä nuoremmista miehistä.. ne on monesti aika kokemattomia 'monella' *vink* saralla ja en halua olla mikään opettajahahmo kenellekään. Jos nyt ylipäätään mitään miestä haluisin, niin sellanen aikuinen mies jooo *nauru*
jadexsiy

Posts: 143

#10090 • • jadexsiy norja ja nopea
Tämä helvetin flunssa vie järjen...grrr!
^Petunia

Posts: 888

#10091 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
V*@#n pattereiden asentajat S****na!! *grr*
Pari viikkoo tässä jo jäädytty ku herrat ei osaa laittaa niitä kuntoon/paikalleen tai mitä vit... ne sitten ikinä niille Vielä tekeekään?!?!!! *senkin*
Tunti sit alko loriseen ja koliseen patterit ja Oho Wau, patterit on lämpimät, siistii!! *sydän*
Mut ei vit.. tuu Hanasta Vettä!! Ja kello on JO yli yhdeksän!!! *toktok*

anna mun kaikki kestää..
*dissaa*

..käytinkö jo kaikki vihamieliset- "hymiöt"??? *nauru*
En: *kissatappelu**släp*
Santutar

Posts: 405

#10092 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
..kun tämä flunssa jatkuu sitkeenä... yskää, nuhaa, lämpöö... ja huomenna pitäs olla pelikunnos...jepjep!½ Kannatti ottaa se rokote... autto ihan v***sti *poks*
subu

Posts: 1,174

#10093 • • subu Suski
Kaikki tällä hetkellä! Vituiks meni tääki vkl :(
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10094 • • Hitchhiker
Se että on näin pirun tylsää, koko päivä himassa tekemättä mitään ja sama sen kun vain jatkuu. Ei ole ollenkaan sellainen olo, että jaksaisi himassa roikkua ja kattoa telkkaria.
Dacey

Posts: 671

#10095 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
v*tuttaa, väsyttää, selkään sattuu ja bongasin pacifiquetuliaisina keskellä jalkaPÖYTÄÄ olevan vesikellon *justjoo*

Varmaa aamulla saa kaivaa neulaa ja lankaa. Ei mikään kenkä voi tuntua hyvältä tollasen palleron kanssa. *toktok*
ninscu

Posts: 635

#10096 • • ninscu candydelic

Dacey, 10.2.2008 00:58:

Varmaa aamulla saa kaivaa neulaa ja lankaa. Ei mikään kenkä voi tuntua hyvältä tollasen palleron kanssa. *toktok*



neulan mä ymmärrän mutta tota lankaa en *ding*

--
.. grooving with the eternal now ..

Dacey

Posts: 671

#10097 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

nini, 10.2.2008 06:53:
---
Dacey, 10.2.2008 00:58:

Varmaa aamulla saa kaivaa neulaa ja lankaa. Ei mikään kenkä voi tuntua hyvältä tollasen palleron kanssa. *toktok*

---


neulan mä ymmärrän mutta tota lankaa en *ding*



jos o iso vesikello, ni se neste ei valu pitkin paikkoja vaan jää siihen lankaan .. tosin eipä kyl hirveen usein oo lanka ollu mukana. Inhottavaa koko touhu jo muutenkin
Decion

Posts: 1,569

#10098 • • Decion Koneradio
kun valion suklaapingviinituuttien itse jäätelöosa on sitä tylsää vanilijaa :(

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

onni3mk

Posts: 3,973

#10099 • • onni3mk Onni on.
Se et aamupäivän tuntien maikka ei viitsinyt laittaa viestiä, jossa ilmotti olevansa vieläkin sairaana aikasemmin kun kahdeksan jälkeen, kun olin jo koululla!
Miten ois ollu ilmotus jo eilen? *grr*

--
Onni on.

irrrma

Posts: 241

#10100 • • irrrma huumori narikassa
Vittu HUHUHUH..*grr**dissaa**senkin**toktok**poks**eikä**släp**eiei**hmph*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.