Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,616 views

Avatar
#5901 • • astaroth Guest

Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä.


tää on muakin pänniny

sen jälkeen, kun ollaan kätelty ja vaihdettu etunimet, niin se on antti vaan. tuntuu suoraansanottuna todella dorkalta, kun senkin jälkeen vielä jotkut yrittää puhutella nickillä, jota eivät edes osaa lausua. lempinimet ym. sitten on oma juttunsa, mutta epäilen että ketään ei kutsuta nimellä "-*XTCrAW3rBoy86*-"

ei se ole kuolemanhäpeä, jos ei muista jokaisen klubbarilaisen etunimeä ulkoa. kyllä sen voi kysyä uudestaan ilman, että tulee kivitetyksi
Avatar
#5902 • • Taika Guest

laite, 23.11.2006 14:25:
---
Taika, 23.11.2006 07:31:
---
laite, 22.11.2006 23:23:
---
Taika, 22.11.2006 19:22:
*valivali*
---
Tää on sulle ihan oikein ^______^
Ota toi vaikka kostona viime aeroista!?

---
*blaablaa*
---
Ens aeroissa uudelleen? *känni*


pidätkö sitten tällä kertaa lupaukses etkä valita jo puolen yön aikaan kuinka paljon väsyttää?*känni*
tosin en oo ihan varma vielä pääsenkö paikalle, täytyy aloittaa oulu-vahvistuksen ylipuhuminen jo huomenna..*joo*
laite

Posts: 2,994

#5903 • • laite MastahWankah

Taika, 23.11.2006 16:25:
---
laite, 23.11.2006 14:25:
---
Taika, 23.11.2006 07:31:
---
laite, 22.11.2006 23:23:
---
Taika, 22.11.2006 19:22:
*valivali*
---
Tää on sulle ihan oikein ^______^
Ota toi vaikka kostona viime aeroista!?

---
*blaablaa*
---
Ens aeroissa uudelleen? *känni*

---

pidätkö sitten tällä kertaa lupaukses etkä valita jo puolen yön aikaan kuinka paljon väsyttää?*känni*
tosin en oo ihan varma vielä pääsenkö paikalle, täytyy aloittaa oulu-vahvistuksen ylipuhuminen jo huomenna..*joo*


Mä alotin ton rutinan jo ennen kuin bileet alkoi ;D
Mut joo, totkai tuut!
sune

Posts: 2,096

#5904 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä. Esmes näin:

Minä: Moi, oon Kide
Toinen: Moi, oon Alpharavetrancemagic
Minä: Alpha... mikä?
Toinen: Alpharavetrancemagic, mut mua sanotaan kyl Pekaks ku Pekka on mun nimi.
Minä: Aha ok, oisit heti sanonu.

Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.



Muhahaa..mul on käyny niin monta kertaa et ihmiset esittelee ittesä klubbari nimel ja meinaa vaan purskahtaa nauruun..elääks jengi oikeesti koko ajan jossai klubbarilaaksossaan? *ding* *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

pirpeli

Posts: 5,533

#5905 • • pirpeli
Tää huimaaminen. Mutta Ogelin tk on reipas, niillä saa itse mitata verenpaineen, tsiuh tsiuh vaan :)
137/64

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jna

Posts: 613

#5906 • • Jna
Moolimassat, konsentraatiot, happo-emäsvakiot, elektronikonfiguraatiot, kovalenttiset sidokset, molekyylikaavat...KEMIANTENTTIIINLUKEMISET!*grr*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#5907 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sune, 23.11.2006 16:50:



Muhahaa..mul on käyny niin monta kertaa et ihmiset esittelee ittesä klubbari nimel ja meinaa vaan purskahtaa nauruun..elääks jengi oikeesti koko ajan jossai klubbarilaaksossaan? *ding* *nauru*



Moi, mä oon Kerttu!

Kyl mä elän..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sune

Posts: 2,096

#5908 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Super-Kerttu, 23.11.2006 18:02:
---
sune, 23.11.2006 16:50:



Muhahaa..mul on käyny niin monta kertaa et ihmiset esittelee ittesä klubbari nimel ja meinaa vaan purskahtaa nauruun..elääks jengi oikeesti koko ajan jossai klubbarilaaksossaan? *ding* *nauru*

---


Moi, mä oon Kerttu!

Kyl mä elän..*joo*



no mut sua sanotaan muutenki kertuks.. ihan sama et mua sanotaan suneks koska se on ollu koko ikäni mun lempinimi, ei mikää klubbari nickki.. mut jos sä elät jossai laaksossa, ni elä sitte vaan ihan rauhassa *tirsk* heh

--
ei kovin ihku eikä plur

wammi

Posts: 627

#5909 • • wammi
voi mega-argh kuin idari jannu pääty samalle labravuorolle.aikaansai aikamoisia päänpudisteluita sen selän takana, niin muiden ryhmäläisten kuin assarinkin osalta.kunnon moottoriturpa.luulis, et se ois saanu ees jotain aikaan, mut mitä turhaan - onhan se nyt huomattavasti siistimpää tärkeillä osaavansa kuin osata oikeasti.mua varmaan kiinnostaa kans erittäin paljon sen suolistovaivat, ku yritän saada vaan merkinnän opintorekisteriin kyseisestä labratyöstä..
-Milian-

Posts: 79

#5910 • • Edited -Milian- anuslima
Big Broher Sarin laulaminen VITTUUUH*dissaa*

ja se että en edes tajua miksi katon koko sarjaa
asdf

Posts: 3,155

#5911 • • asdf
Tuleepas vähemmän edustava kuva ajokorttiin *igor*
Hetu

Posts: 666

#5912 • • Hetu hetaro
Ihmiset, jotka eka lupaa maksaa velkansa, mutta sitten kun pitäisi maksaa niin EI vastaa puhelimeen, eikä muuhunkaan, kun ei kehtaa sanoa suoraan et ei mul oo nyt maksaa, eikä jaksaa vaivautua sopimaan, et maksais myöhemmin *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#5913 • • sapeli jokukukamikä?

Super-Kerttu, 23.11.2006 15:34:
---
Kriss G, 23.11.2006 14:36:

Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.
---
Mä ainakin esittelen kaikille uusille ihmisille itteni Kertuksi tai Kertsuksi..En Kariniksi.. Joskus tutut naureskelee, kun käytän mun klubbarinimeä, mut musta Kerttu on vaan niin IHKU nimi..että *plur* vaan! Niin..Ja taidan tunnistaakin itteni paremmin jo tolla Kerttu nimellä..



Kyl tää näköjään jakaa porukat kahteen leiriin - mä kans kyl mieluummin esittelen itseni (ainakin bileissä, jatkoilla, yms) sapelina koska kaikki tuntee jo miljoona samia. Viimekskin kun oltiin jatkoilla ja siellä oli sami niin sekin jo alko hämäämään kun koko ajan joku huuteli samia siellä, saati sitten jos mä olisin esitelly itseni samina.

Ei, kyl se on sapeli vaan - tai sapsu kavereiden kesken *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#5914 • • Annakins Guest
Taustakansioiden tekeminen on aina ärsyttävää, mutta tällä kertaa jopa vittumaista kun keskenään ristiriitaisia ohjeita tulee joka suunnasta. argh.
display23

Posts: 3,069

#5915 • • Edited display23

Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä. Esmes näin:

Minä: Moi, oon Kide
Toinen: Moi, oon Alpharavetrancemagic
Minä: Alpha... mikä?
Toinen: Alpharavetrancemagic, mut mua sanotaan kyl Pekaks ku Pekka on mun nimi.
Minä: Aha ok, oisit heti sanonu.

Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.



Tätähän ollaan kirottu jo vaikka kuinka kauan.
Kyllä mä oon se Janne vaan ku käsipäivää sanotaan en:galravee, sisu tai näätä.

Kyllähän se voi helpottaa kun esittelee nickkinsä ja voi sitten jatkossakin klubituksen kauttaa viestitellä (lue:herutella), mutta aluksi kyllä ne omat nimet kehiin.
Rubicon

Posts: 550

#5916 • • Rubicon

Galrav, 24.11.2006 09:42:
---
Kriss G, 23.11.2006 14:36:

Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä.

---


Tätähän ollaan kirottu jo vaikka kuinka kauan.
Kyllä mä oon se Janne vaan ku käsipäivää sanotaan en:galravee, sisu tai näätä.




Mun mielestä on ainaki niin vitun skenee avautuu et mä niinku tunnen hei diizei Galravin ja oon oksentanu b2b:na diizei Kriss Geen kanssa ja esitellä itteeni vaan ja ainoastaan klubbarinickillä koska mun oma nimi on niinku niin tavis et hei helou.
Tarinasta hävii värit ja skenepisteet ku puhuu vaan
Jannesta ja Kidestä ja esittelee ittensä Sannaks.*lmao*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Zandy

Posts: 273

#5917 • • Zandy
Tänne töihin soittelevat ihmiset!!!

Mä en pysty ymmärtämään miten epäloogisesti ihmiset ajattelevat. Jos pitää saada tietoa rokotuksista, tietoa siitä mihin maahan minkäkin rokotuksen tarvitsee, tietoa siitä mitä aineita oman lääkärin määräämä lääke sisältää tai muuten vaan vaikeroida jostain kivusta tai särystä, niin soitatko ensimmäiseksi

a) omalle lääkäriasemalle, yths:lle, lähimpään terveyskeskukseen tai mahdollisesti työterveyskeskukseen

vai

b) sosiaali- ja terveysministeriön hallinnonalan tutkimuslaitokseen ?

Ei kansanterveyslaitos ole mikään jokamiehen terveysasema, johon voi valittaa päänsärystä ja talviflunssasta!!! Menee hermo näihin jatkuviin turhiin puheluihin....
*grr*
Kriss G

Posts: 1,492

#5918 • • Kriss G Wir brauchen bass

Rubicon, 24.11.2006 10:11:
---
Galrav, 24.11.2006 09:42:
---
Kriss G, 23.11.2006 14:36:

Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä.

---


Tätähän ollaan kirottu jo vaikka kuinka kauan.
Kyllä mä oon se Janne vaan ku käsipäivää sanotaan en:galravee, sisu tai näätä.



---


Mun mielestä on ainaki niin vitun skenee avautuu et mä niinku tunnen hei diizei Galravin ja oon oksentanu b2b:na diizei Kriss Geen kanssa ja esitellä itteeni vaan ja ainoastaan klubbarinickillä koska mun oma nimi on niinku niin tavis et hei helou.



Ensinnäki luuletsä et joku muka tietää mua tai jannee ja toiseks sun klubbari nicki on jonku kurdimehun merkki. Pysyttele niissä oikeissa nimissä pliiiis *nauru*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Rubicon

Posts: 550

#5919 • • Edited Rubicon

Kriss G, 24.11.2006 11:40:
---
Ensinnäki luuletsä et joku muka tietää mua tai jannee



Totta,susta puhuessa pitää muistaa lisää se,et " sä oot kyl varmaan nähnyt sen kikkelin."

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5920 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ranska.

se on paska maa ku kestää niiin kauan
parin levyn suomeen saapuminen! *grr*

--
dasinoaisnvs