Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,629 views

Avatar
#2601 • • MiSSy* Guest
Se että mieli on taas maassa*poks**uuh*
Vituttaa miten asiat on, enkä voi tehdä mitään niille. Odottaminen ärsyttää.
Ei jaksais mitään taas *nyyh* ei mistää mitään tule*nyyh*
Eikä se välitä*eiei*

Miks kaikki päivät ei vois olla hyviä ja et olis hyvä olla?
kap-pu

Posts: 1,167

#2602 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ärsyttää se et vaik ulkona on mitä mainioin sää, tulen viettämään illan töissä.

ärsyttää myös se, että tämä päivä on tässä suhteessa ikäänkuin alkusoittoa koko kesälle. ellei sitten tule sateista kesää, jolloin ei ole niin väliksi. ;)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

zari

Posts: 716

#2603 • • zari Team Tamppaajat
miks hemmetissä meillä täytyy olla reenit varsinkin perjantaisin klo 17-20
*hajoilemishymiö*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Diamanda

Posts: 59

#2604 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Ärsyttää rahattomuus. Ärsyttää kela. Ärsyttää karppaus.
Fyrisch

Posts: 4,525

#2605 • • Fyrisch
pesutuvas oleva pesukone, iha helvetin paska, taisteltii 20min et saatais luukku auki prkl
Kriss G

Posts: 1,492

#2606 • • Kriss G Wir brauchen bass
Jäätelöauto soitti sitä paska tunnariaan noin 10:nen metrin päässä ikkunasta. Oli taas niin viiminen pisara koko päivän mega vitutukseen ja kello on vasta 17.10. VITTUUU *kivatsulle*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Diamanda

Posts: 59

#2607 • • Diamanda Tikittävä torpedo

Kriss G, 13.5.2005 17:12:
Jäätelöauto soitti sitä paska tunnariaan noin 10:nen metrin päässä ikkunasta. Oli taas niin viiminen pisara koko päivän mega vitutukseen ja kello on vasta 17.10. VITTUUU *kivatsulle*



*lmao* No nyt kaikki tämänhetkinen ärsytys vähän lieveni kun ajattelin että vois mennä pahemminkin.. *nauru*


Mutta nyt vituttaa lääkkeitten vierotusoireet, pääkipu ja muutenkin fyysinen paska olo. Ja edelleen se raha. Murr.
Avatar
#2609 • • MiSSy* Guest
Kokovitunelämä*dissaa*tänäänonvittukyrpäpäivämaanantai*igor**grr*
Jutu

Posts: 3,054

#2610 • • Jutu Blondi
Pelasin koneella yhtä peliä ja nyt mä sitten jumituin yhteen kohtaan. Sitten mulla meni hermo ja lopetin sen pelaamisen, mutta nyt tekis mieli jatkaa. En vaan tiedä miten mä pääsen siinä eteenpäin *grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Marjo

Posts: 1,796

#2611 • • Marjo pupuTupuna
Ollaan taas niin korkeakoulussa tosiaan joo...huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. *poks* Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse!

Viihdyn ihan hyvin mökillä, jossa ei ole juoksevaa vettä, mutta noin eräjorma mä en ole!!!*igor*
kilobitti

Posts: 2,419

#2612 • • kilobitti 1-2-3 techno

pupuTupuna, 17.5.2005 22:06:
huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. *poks* Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse!



ainoa huono juttu tossa on se, että se on Nuuksiossa eikä jossain erämaassa*vink*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hallucinogen

Posts: 8,190

#2613 • • hallucinogen Edain

pupuTupuna, 17.5.2005 22:06:
Ollaan taas niin korkeakoulussa tosiaan joo...huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. *poks* Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse!

Viihdyn ihan hyvin mökillä, jossa ei ole juoksevaa vettä, mutta noin eräjorma mä en ole!!!*igor*


Ihan oikein teille naisille :D Eiku lapio vaan mukaan niin pääset kaivaa poteroo =D ja sit pyyhkimään havuihin :D

--
pikku-*possu*

UnityF

Posts: 15,721

#2614 • • UnityF joo just se

I-NA, 16.5.2005 16:40:
hkln matkahinnat. Sain duunia vantaalta, eli joudun ostamaan seutulipun= 80e/kk. Pitäis olla joku vaihtoehto, esim. Helsingin/vantaan liikenne tms.



aattele mulla on sama... 80e/kk tai sitten vaihtoehtona maksaa matkan 3,40 / suunta.. onneksi voi ostaa sen 2 viikon lataus ajan kerrallaa niin se 39.50e ei tunnu niiiiiin pahalle, mut silti suututtaa noi kalliit hinnat *grr*
Pätkis

Posts: 1,038

#2615 • • Pätkis Pikkis

I-NA, 18.5.2005 15:01:
50 cent; Candy shop... vittu mitkä sanotukset. I´m the lööv doctah... I´ll take u 2 the candy shop, I´ll let you lick the lollypop... Sit toi ärsyttävä taustamusa. yyyaaack!*sars*


TÄYSIN samaa mieltä. Ärsyttää niin että itseäkin ärsyttää kun jaksaa mokomasta paskasta edes ärsyyntyä *dissaa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2616 • • Fyrisch

Pygmi, 18.5.2005 15:48:
---
I-NA, 18.5.2005 15:01:
50 cent; Candy shop... vittu mitkä sanotukset. I´m the lööv doctah... I´ll take u 2 the candy shop, I´ll let you lick the lollypop... Sit toi ärsyttävä taustamusa. yyyaaack!*sars*

---

TÄYSIN samaa mieltä. Ärsyttää niin että itseäkin ärsyttää kun jaksaa mokomasta paskasta edes ärsyyntyä *dissaa*



muoki ärsyttää toi *dissaa* ja viel enemmän ärsyttää ne jotka fiilaa tota paskaa
Pätkis

Posts: 1,038

#2617 • • Pätkis Pikkis
ollaanpa muuten taas suvaitsevaisia *iihhih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

misi

Posts: 120

#2618 • • misi
TeleFinland ja niiden erittäin huonosti toimiva laskutus... ja asiakaspalvelu.. Takaisin Kolumbukselle.. *dissaa*
FAIRI

Posts: 558

#2619 • • FAIRI
ihme paino rinnassa. skidi tunne allergiasta, naama tuli eile tulipunaseks turpos ja kuumotti *ding* ihmeellisen ärsyttävä fiilis ku henki ei kulje. antakaa joku astmalääkettä *hymy*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

jansq

Posts: 197

#2620 • • jansq Team Emmätajuu
Tänään ärsyttää kaikki! ...ttustanaprkle *grr*
Ehkä kaikista eniten puhelimen jatkuva pirinä...

--
loud music is good for you