Vituttaa miten asiat on, enkä voi tehdä mitään niille. Odottaminen ärsyttää.
Ei jaksais mitään taas ei mistää mitään tule*nyyh*
Eikä se välitä
Miks kaikki päivät ei vois olla hyviä ja et olis hyvä olla?
14,184 posts, 710 pages, 4,803,563 views
Kriss G, 13.5.2005 17:12:
Jäätelöauto soitti sitä paska tunnariaan noin 10:nen metrin päässä ikkunasta. Oli taas niin viiminen pisara koko päivän mega vitutukseen ja kello on vasta 17.10. VITTUUU *kivatsulle*
pupuTupuna, 17.5.2005 22:06:
huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse!
pupuTupuna, 17.5.2005 22:06:
Ollaan taas niin korkeakoulussa tosiaan joo...huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse!
Viihdyn ihan hyvin mökillä, jossa ei ole juoksevaa vettä, mutta noin eräjorma mä en ole!!!
I-NA, 16.5.2005 16:40:
hkln matkahinnat. Sain duunia vantaalta, eli joudun ostamaan seutulipun= 80e/kk. Pitäis olla joku vaihtoehto, esim. Helsingin/vantaan liikenne tms.
I-NA, 18.5.2005 15:01:
50 cent; Candy shop... vittu mitkä sanotukset. I´m the lööv doctah... I´ll take u 2 the candy shop, I´ll let you lick the lollypop... Sit toi ärsyttävä taustamusa. yyyaaack!
Pygmi, 18.5.2005 15:48:
---
I-NA, 18.5.2005 15:01:
50 cent; Candy shop... vittu mitkä sanotukset. I´m the lööv doctah... I´ll take u 2 the candy shop, I´ll let you lick the lollypop... Sit toi ärsyttävä taustamusa. yyyaaack!
---
TÄYSIN samaa mieltä. Ärsyttää niin että itseäkin ärsyttää kun jaksaa mokomasta paskasta edes ärsyyntyä