Kolera, 18.4.2009 06:12:
kaveri kävi omakustanteisesti vartijakoulutuksen vähimmäis kurssin koska firmasta X oli sanottu et porttivartijana on hommia. No nyt vajaa kuukaus kurssin käymisestä ja yhteydenottoa ei olekaan tullut. Vittu varmaa kiinnostaa ihmisiä käydä 250e maksava viikon kurssi läpi jonka jälkeen firma nönnönnööö ei otakaan mitaan yhteyttä kun haluaisi hakea niitä töitä ja johon luvattiin töitä!
kai sun kaverin puhelin toimii toisinpäinkin, eli pystyy itse soittamaan jos ei kerran mitään kuulu.
- opinnäytetyö ja koulu yleensäkki..
- en saannu nukutuks viime yöl..
- miks mul ei mee ruoka alas aamusella, pitäis jaksaa olla töiski..
- porukaiden tappelu
Pitäs olla ilonen ku arska paistaa ja on weekend mut vituttaa vaan. Ootan edelleen vastausta, vaikkakin tiedän vastauksen niin edelleen odotan sitä enivei.
..noh, onneks huomenna on sinkkukinkkuhibbalot ni pääsee sekoittamaan viattomien miespoloisten elämiä.
voi *itun mannet taas...
hirvee show, helvetilläisen ärsyttävät kakarat jotka kiikuttaa tavaroita paikasta toiseen ja haluu viedä ja/tai syödä meiän somisteet.
sitte yks erillinen hörhö vielä painaa tulla myymälään samaan syssyyn ni naista vietiin taas... onneks vartija tuli ja toinenkin vielä.
tosin silti tais lähtee puol myymälää helmoissa.
onneks oli pe-ilta niin vartijat sentään saapuivat paikalle... mutta ääh.
on se hienoa ku lapset riehuu sielä veitsien kanssa, sitten vielä joku teini-ikänen mannepoika tulee uhkailemaan että pudottaa pinkan taika-lautasia yms.
lopulta pudotti sitten yhden aurora-viinilasin jotka nekin on n.30e / kpl, sitten meni hermot ja huusin vaan että mä siivoon noi lasit kyllä ja ei tarvii maksaa kunhan lähdette nyt ja vähä vikkelään tonne käytävän puolelle
vartijat kyllä koitti saada niit tyhjentämään taskunsa mut siitähän se soppa vasta syntyikin.
ja en ole rasisti; toissaviikolla kävi vanhempi mustalaisnainen, joka ihan osti melkein satasella meidän tuotteita. mutta nää edellä mainitut tapaukset kyllä tiedetään jo niin pitkältä ajalta, että...
ampuisivat päänsä perkele
kiukuttaa
edit: enemmän sitä tavaraa kyllä lähtee satunnaisten kulkijoiden matkaan... mutta huomaamattomasti. nää ku tulee ni menee ihan voimattomaks ku niin järkyttävän hulabaloon saavat pystyyn hämäykseksi
Nyt kun ei itse enää polta, niin oon huomannu miten ärsyttävää oikeesti on se, kun kadulla kävellessä joku edellä kävelevä vetää röökiä ja ne savut tulee suoraan päin ja joudun hengittää sitä savua, yök!
Kun ihmiset laittaa likaiset astiat lavuaariin seisomaan ja lillumaan kaikessa paskavedessä, vaikka vieressä olisi iso ja täysin tyhjä tiskipöytä, johon astiat voi laittaa odottamaan tiskikoneeseen pääsyä.
Tänään on vähän tällainen päivä, että pienet asiatkin ärsyttää, mutta mä en vaan voi ymmärtää mikä järki siinä on. Itse huuhtelen esim. lautaset käytön jälkeen ja laitan tiskipöydälle (tai suoraan koneeseen). Viikonloppuna oli vähän kavereita kylässä ja tiskialtaat oli täyttyneet likaisista lautasista, laseista ja ruokailuvälineistä, samaan aikaan vieressä ammotti edelleen lähes tyhjä tiskipöytä. Kyllä mä ymmärrän, että jättää jonkun astian likoomaan tiskialtaaseen, mutta en mä ymmärrä että kaikki tavarat kasataan sinne. Ne on koko ajan vaan tiellä + ne kerää ihan vitusti kaikkea paskaa, mitä lavuaariin sitten kaataakaan. Sen jälkeen niitä on tosi kiva kaivaa sieltä parikin päivää muhineen paskasen veden alta.