Onneksi hyviä bileitä tulossa niin mieli varman mulla piristyy
14,184 posts, 710 pages, 4,808,974 views
sapeli, 4.6.2007 14:37:
Se ärsyttää kun hammaslääkärissä tehdään huolimatonta jälkeä
Android, 4.6.2007 14:43:
---
sapeli, 4.6.2007 14:37:
Se ärsyttää kun hammaslääkärissä tehdään huolimatonta jälkeä
---
Tuosta tuli mieleen että itselläni on kolme kertaa korjattu yhtä hammasta josta on lohjennut iso pala (melkein puolet hampaasta). Joka kerta se palanen on "korjauksen" jälkeen irronnut parin päivän sisällä. Ja vieläpä eri lääkäreiden "korjaamaana". Nyt en enää jaksa käydä hammaslääkärillä sen takia. Puuttukoon puolet siitä sitten.
AlexS, 4.6.2007 13:36:
---
Unikkokeijukainen, 4.6.2007 13:18:
Ärtsyttää:Wanna be pellet bileis,jotka eivät tiedä musiikista mitään
---
Paljonko siitä musiikista pitää sitten tietää? o_O Eikös se ole pääasia että pitää siitä musiikista.
Mun puolesta tervetuloa vaan kaikki ketkä osaa käyttäytyä. Itellä ei ole mitään tarvetta vain näyttäytymisen takia mennä mihinkään pileisiin mutta jos joku toinen saa pelkästä itsensä esittelemisestä paremman mielen tai lisää itsevarmuutta niin mikäs siinä :)
Nojoo mutta tästä onkin jauhettu jo "muutamat" kerrat :)
kiiki, 6.6.2007 10:21:
b) Työnantajat! Ei, mä en tule sairaslomalla töihin edes vähän. Ja ei, mä en voi ilmoittaa toiseen duuniin jatkavani saikkua tällä hetkellä määrätyn lisäksi ja tulla sinne toiseen paikkaan duuniin. "Täällä työskentelyhän on ihan sama ku hengais kotona" - jea right.
Kit^, 7.6.2007 10:34:
nii, ja voi morjes. yks tyyppi valitti et olikohan se määritelly tentis tarpeeks tarkkaa ja et mahtaakohan se päästä läpi. ja sit se sai melkei täydet pisteet. hirvee lortto.