Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,373 views

Rosah

Posts: 107

#1861 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti

Miiza:
---
Rosah:
Kun haluaisi elää onnellisena niin aina joku tai jokin tulee väliin*eiei**uuh** Mutta onneksi sateen jälkeen paistaa aina aurinko*aplodit**iloinen*

---



Sitä vaan miettii, että kuinka kauan tämä sade taas kestää *hmph*



niinpä.. jokus tuntuu että se ei lopu koskaan*uuh*
Lenita

Posts: 1,423

#1862 • • Lenita
yhdys sana virheet

--
^_____________^

kiiki

Posts: 491

#1863 • • kiiki hankala
varatut miehet jotka kiusaa viattomia sinkkuja *grr* *blush*
hemuz

Posts: 2,178

#1864 • • hemuz kätevä emäntä
Ihmiset pitää työpaikkailmotuksia netissä päivät pitkät ja sit ku sinne soittaa nii se paikka on jo täytetty *dissaa*
¤SuSa

Posts: 47

#1865 • • ¤SuSa ALIAS

Galrav:
---
¤SuSa:
[ol]Mua ärsyttäää se millanen mä olen*grr* .[/ol]

---


Sä oot just kiva *sydän*

[pieni]ja millä perusteella....?[/pieni]

--
<= Tukka takana & Elämä edessä =>

joun

Posts: 425

#1867 • • Edited joun People want to be needed
Se et tuli kouluun turhaan näin aikasin. Aamulla oli niin helvetin vaikee saada itteään ylös eikä olis edes tarvinnu *grr* *eiei* *poks*

Ja prkl näis koulun kirjaston rullahiirissä ei rullat toimi! *nauru* Nyt meni hermot...

--
Im happy only when Im busy

-crystal-

Posts: 736

#1868 • • -crystal-
mä sain 77,kun alin pisteraja kouluun oli 78..*poks*mut ehkä 18 paikka peruuntuu..*asif*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1869 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
se kun aamulla herää ja menee tekemään aamiaista, niin huomaa, että margariinit, juustot, leikkelet ja kaikki on jääny illalla pöytään ja on nyt ihan lämmintä mössöä *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Cloud

Posts: 2,162

#1870 • • Cloud Game Freak
Se kun yrittää nukkua yö vuoron jälkeen ja sitten ihmiset herättää soittamalla prkl. Toisaalta jos taas sammuttaa puhelimen yöksi ja heräilee puoleltapäivin niin sitten ihmiset on ihan vitun hiilessä kun ei ole ollut puhelin päällä.. milloin ne tajuais et kaikilla ei ole sama rytmi kuin niillä.. Argh tässä ei voi kun hävitä *poks* persehestä koko tilanne

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kiiki

Posts: 491

#1871 • • kiiki hankala

Cloud:
Se kun yrittää nukkua yö vuoron jälkeen ja sitten ihmiset herättää soittamalla prkl. Toisaalta jos taas sammuttaa puhelimen yöksi ja heräilee puoleltapäivin niin sitten ihmiset on ihan vitun hiilessä kun ei ole ollut puhelin päällä.. milloin ne tajuais et kaikilla ei ole sama rytmi kuin niillä.. Argh tässä ei voi kun hävitä *poks* persehestä koko tilanne



mitä jos laittasit puhelimen äänettömälle? *justjoo*
Amma

Posts: 2,383

#1872 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

kiiki:
---
xcft:
Ja eikös sisaruksia kuulu aina kiusata. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin *ding*
---
sä olet selvästi vanhempi sisarus koska ne on ainoita jotka sisäistää ton edellisen elämänohjeen... *grr* t. pienempi
sisarus jota sorretaan


Molen kyllä kiltisti lähes koko ikäni kiusannu ja sortanu vajaa 3 vuotta vanhempaa tsyderiäni. *justjoo* Tai no en ehkä pienempänä enemmän kuin nyt XXL-kokoisena - varsinkin, kun ei olla enää hetkeen asuttu saman katon alla.

--
*etsiskel*

Karvinen

Posts: 699

#1873 • • Karvinen SekaiSin MariSta
että en oo nukkunu hyvin... aina jos oon bilettämässä ja en nuku ollenkaan tulevana yönä, se on ok, ja jos en nuku ollenkaa seuraavanakaan ni seki on ok jne... mut jos nukun vaan pari tuntii niin sit oon niin MrRrR päällä ku en oo saannu nukuttuu... ja nyt nukuttaa ja HÖ!! *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Arc

Posts: 69

#1874 • • Arc Lurker
Ehdottomasti aikaiset heräämiset! Olen kamalan aamu-uninen ihminen.. *justjoo*
Myös ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan, ärsyttävät.. *hmph*

--
You sunk my battleship!

Jusuplussa

Posts: 1,292

#1875 • • Jusuplussa UG-///

Arc:
Myös ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan, ärsyttävät.. *hmph*



Jep! Ton takia ite en pahemmin lupaile yhtään mitään :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1876 • • Aziz Combat Fighter

Cloud:
Se kun yrittää nukkua yö vuoron jälkeen ja sitten ihmiset herättää soittamalla prkl. Toisaalta jos taas sammuttaa puhelimen yöksi ja heräilee puoleltapäivin niin sitten ihmiset on ihan vitun hiilessä kun ei ole ollut puhelin päällä.. milloin ne tajuais et kaikilla ei ole sama rytmi kuin niillä.. Argh tässä ei voi kun hävitä *poks* persehestä koko tilanne



Aika idareita jos hiiltyy siitä että puhelin ei oo päällä. Sano niille, ettei kännykkä oo mikään lupa varastaa sun aikaas aina kun niitä sattuu huvittamaan.
Arc

Posts: 69

#1877 • • Arc Lurker

yusu:
---
Arc:
Myös ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan, ärsyttävät.. *hmph*

---


Jep! Ton takia ite en pahemmin lupaile yhtään mitään :D
[/q

Aivan niin, mielummin ei sitten lupaile mitään, jos ei kyken niitä pitämään. *eiei*

--
You sunk my battleship!

kiiki

Posts: 491

#1878 • • kiiki hankala

Amma:
kuin nyt XXL-kokoisena



ai sä oot äxäxällä? *ding* justjoo *hahjust*

ja sitäpaitsi vanhempia sisaruksia saakin kiusata *muhaha*
Avatar
#1880 • • Edited saga Guest
ihmiset, jotka esittää viisaampaa ku on
valkosipulille haiseva vierustoveri
liian aikaisin herääminen
vesisade *hmph*