Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,355 views

_amy_

Posts: 95

#1841 • • _amy_ kaaospallo
Siitä vois lähteä että on niin kamalan pimeä koko ajan, tuntuu ettei oo aikaa tehdä juurikaan mitään..kummallista.kaikki asiat jää tekemättä...se on myös ärsyttävää kun tulee sisälle ja lahkeet on täynnä lunta jotka levii sellasina jääpalloina eteisen lattialle...sitte joutuu alkaa vaihtaa vaatteita ja kuivaa lattiaa.myös hermoille käyvä jouluhysteria saa mut pysymään neljän seinän sisällä tavallista enemmän.. mutta onhan niitä paljon kivojakin asioita..ainakin kesällä..:)
Nacu

Posts: 1,293

#1842 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

xcft:
Anna sille systerillesi lappu, mihin kirjoitat "Kasva aikuiseksi". *juonittel*



Oi miksi? Mun mielestä on ihanaa kun 13-vuotias osaa vielä olla lapsi. Sillä vaan tuntuu olevan liian suuri luottamus meikäläiseen ja mun laihaan rahapussiin *hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

aivastus

Posts: 499

#1843 • • aivastus Ärsyttävä

Nacu:
---
xcft:
Anna sille systerillesi lappu, mihin kirjoitat "Kasva aikuiseksi". *juonittel*

---


Oi miksi? Mun mielestä on ihanaa kun 13-vuotias osaa vielä olla lapsi. Sillä vaan tuntuu olevan liian suuri luottamus meikäläiseen ja mun laihaan rahapussiin *hih*


No mut kiusa se on pienikin kiusa *blush*
Ja eikös sisaruksia kuulu aina kiusata. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin *ding*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

kiiki

Posts: 491

#1844 • • kiiki hankala

xcft:
Ja eikös sisaruksia kuulu aina kiusata. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin *ding*



sä olet selvästi vanhempi sisarus koska ne on ainoita jotka sisäistää ton edellisen elämänohjeen... *grr* t. pienempi sisarus jota sorretaan
Nacu

Posts: 1,293

#1845 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

xcft:
Ja eikös sisaruksia kuulu aina kiusata. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin *ding*



No mä en oo ihan varma, että päteekö tuo enää siinä vaiheessa kun ikäeroa on 11 vuotta... ois aika ilkeetä meikäläiseltä... Ja rakas ipana se on silti. Ressaa vaan yrittää keksiä jotain kivaa sille, mikä sopis budjettiin. Sillä kun teininä on niin perkeleen vaativa maku.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

aivastus

Posts: 499

#1846 • • aivastus Ärsyttävä

kiiki:
---
xcft:
Ja eikös sisaruksia kuulu aina kiusata. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin *ding*

---


sä olet selvästi vanhempi sisarus koska ne on ainoita jotka sisäistää ton edellisen elämänohjeen... *grr* t. pienempi sisarus jota sorretaan


Tuo nyt riippuu ihan tulkintatavasta. Ehkä olen fyysisesti vanhempi kuin siskoni, mutta henkisesti olen varmaankin runsaasti nuorempi. Ainakin uskon ja toivon niin.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

anton fine

Posts: 1,359

#1847 • • anton fine myspace.com/finethedj
naiset jotka eivät vaan vittu osaa päättää
flygirl

Posts: 21

#1848 • • flygirl
Ärsyttää ihmisten pinnallisuus ja teennäiset paskanpuhumiset. Jotkut käyvät bileissä vain pitämässä kaverisuhteita yllä ja pitämässä huolen, että hänet huomataan. Ärsyttää nämä henkilöt, jotka ovat bileissä vain edustamassa itseään. Liian moni hymyilee edessä, mutta puhuu kakkaa selän takana.
sapeli

Posts: 11,768

#1850 • • sapeli jokukukamikä?
Saamattomuus (syytän päivän biorytmejä *hih*) ja se että vieläkään ei ole mitään mielekästä tekemistä (syytän päivän horoskooppia *nauru*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#1851 • • innae PaskaJätkä
Turvotus koko kehossa, näytän kuin oliisn raskaana.

--
PaskaJätkä

LoFi

Posts: 726

#1852 • • LoFi
Unettomuus*igor*
UnityF

Posts: 15,721

#1853 • • UnityF joo just se
saamattomuus, unettomuus, luovuuden katoamis tilanne, tylsyys, keppien kanssa hilluminen, sairasloma, neljän seinän sisällä oleminen jne jne jne..
Avatar
#1854 • • elenor Guest
meidän koulun nörtit jotka on keksiny et atk-luokka on jotain vi**n pelaamista varten rakennettu*hmph*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1855 • • Aziz Combat Fighter

sapeli:
Saamattomuus (syytän päivän biorytmejä *hih*) ja se että vieläkään ei ole mitään mielekästä tekemistä (syytän päivän horoskooppia *nauru*)



Mua väsyttää. Aattelin syyttää menninkäisiä! :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1856 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
---
Ana-5000:
---
Onko näin?

---

Voin kuvitella miten kuolet naurukohtaukseen tuota postatessasi!



Enpä oikeastaan. Tein vain velvollisuuteni.
*magia*

Posts: 536

#1857 • • *magia* säheltävä takkutukka
Se et on reippaana tyttönä eilen illalla tehnyt riisipuurua aamuksi et on kiva lähtä masu täynä töihin ja kun herää...
*dissaa*
..löytää tyhjän kattilan keittiön lattialta ja vielä paskana ja kaksi kissaa maha täynnä makaamassa sen vieressä..nyt himmee nälkä ku ei ehtiny safkata mitää ku aika meni keittiön siivoukseen..se käy ärsyttämään!!

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

Rosah

Posts: 107

#1858 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Kun haluaisi elää onnellisena niin aina joku tai jokin tulee väliin*eiei**uuh** Mutta onneksi sateen jälkeen paistaa aina aurinko*aplodit**iloinen*
thomas

Posts: 5,618

#1859 • • thomas
kämppikset, kerpele.
Mii La

Posts: 102

#1860 • • Mii La Chupa

Rosah:
Kun haluaisi elää onnellisena niin aina joku tai jokin tulee väliin*eiei**uuh** Mutta onneksi sateen jälkeen paistaa aina aurinko*aplodit**iloinen*




Sitä vaan miettii, että kuinka kauan tämä sade taas kestää *hmph*

--
"Muistan menneisyyden, jos en saa unta"