Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,515 views

Auacusha

Posts: 1,097

#1181 • • Auacusha Koneradio
toinen kerta: oma käyttäytyminen *grr*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Jna

Posts: 613

#1182 • • Jna

mayah:
Mun kädet on sellaset ärsyttävän ryppyset, mutta ainakin mä näen mun tiskipöytäni!



Kannattaa hankkia kumihanskat. *joo* Ilman niitä mä tuskin koskaan tiskaisin..
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1183 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
turhaa hienosteluu tollaset kumihanskat *hih*

aargh *igor* lyhyen työmatkan aikana on kastunun kengät, sukat ja 15cm housujen lahkeista, prkl tota sadetta *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#1184 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Lene:
Patteri, joka on alkanu pitämään liian suurta meteliä. Ei saa öisin nukuttua. *grr*




Kannattaa ilmaa se!

[muokattu 28.7.2004 09:57]
ezzy

Posts: 8,060

#1185 • • ezzy Droid-pappa

Mizfir:
Mut ikävä kyllä se viesti ei tunnu menevän ekalla pienellä sanomisella perille, six sen joutuu sanomaan muutamaan kertaan. Monet ei edes noteeraa sitä ekaa sanomista ja väittää sit ettei oo koskaan kuullukaan koko asiasta.*vink**hih*



En ymmärrä miten se huomion saaminen on niin vaikeeta. Oma tyttöystävä puhuu seinille kokoajan, kun ei jaksa töniä mua sen vertaa, että huomaisin mun kuuntelevan mitä se puhuu (kun keskityn johonkin muuhun)

*tun ärsyttävää.
Oliwer

Posts: 799

#1186 • • Oliwer
Hesen kanasalaatti *grr*
Kanaa on päällä just nimeks muutama siivu, loppu potta on täynnä salaattii,
ja sit kun normaali sämpylät on loppu, saa/joutuu syömään niitä vaaleita sam sämpylöitä, jois ei mitää makuu ole.

Ei oikeen nälkä vähene, vaan fyrkat! *hahjust*
Samu

Posts: 517

#1187 • • Samu Bodhisattva
No se ärsyttää kun mistään ei tunnu putkahtavan yhtä lippua Unityyn!!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Mizfir

Posts: 2,472

#1188 • • Mizfir pittuinen

ezzy:
---
Mizfir:
Mut ikävä kyllä se viesti ei tunnu menevän ekalla pienellä sanomisella perille, six sen joutuu sanomaan muutamaan kertaan. Monet ei edes noteeraa sitä ekaa sanomista ja väittää sit ettei oo koskaan kuullukaan koko asiasta.*vink**hih*

---


En ymmärrä miten se huomion saaminen on niin vaikeeta. Oma tyttöystävä puhuu seinille kokoajan, kun ei jaksa töniä mua sen vertaa, että huomaisin mun kuuntelevan mitä se puhuu (kun keskityn johonkin muuhun)

*tun ärsyttävää.



Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun*grr* fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä..*vink* Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et ”kuuntelet sä mua?” sielt vastauksex tulee perinteinen ”joojoo”, mut ans olla ku sit viel kysyy et ”no mitä mä äsken sit sulle sanoin”, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih**nauru*

Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne ”nalkutus” aiheutuu, jos aiheutuu*vink*

Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*

[muokattu 28.7.2004 17:24]

--
-Mannanen-

serotonot

Posts: 3,137

#1189 • • serotonot Paul Easy
se että piti alkaa kesäloma ja piti lähteä puolaan soittamaan Moondalla-festareille ja sitten joutuukin duuniin kun duunikaveri on sairaslomalla johtuen faijansa yllättävän kuoleman aiheuttamasta järkyttymisestä

Lisäks joutuu maksaa rahansiirrosta ulkomaille et voi palauttaa keikkakorvaukset sinne.


VOIHAN VITTU
Rels

Posts: 796

#1190 • • Rels setämies

serotonot:
se että piti alkaa kesäloma ja piti lähteä puolaan soittamaan Moondalla-festareille ja sitten joutuukin duuniin kun duunikaveri on sairaslomalla johtuen faijansa yllättävän kuoleman aiheuttamasta järkyttymisestä

Lisäks joutuu maksaa rahansiirrosta ulkomaille et voi palauttaa keikkakorvaukset sinne.


VOIHAN VITTU





otan osaa sun vitutukseen. *piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

andi--

Posts: 1,381

#1191 • • andi-- lunttu

Mizfir:
Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et ”kuuntelet sä mua?” sielt vastauksex tulee perinteinen ”joojoo”, mut ans olla ku sit viel kysyy et ”no mitä mä äsken sit sulle sanoin”, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih**nauru*

Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne ”nalkutus” aiheutuu, jos aiheutuu*vink*



Tätä tapahtuu kyllä sukupuolesta riippumatta. Turha tollasesta on vetää herneitä nenuun ja ärsyyntyä, et voi väittää että ite kuuntelisit joka kerta kaikki miekkosen höpöttämät jutut tarkasti kun töllöstä tulee lemppariohjelma tms.. *vink*

--
- RAAH -

~~MillaMágico~~

Posts: 152

#1192 • • ~~MillaMágico~~
Teini-Rakkaus...yäk! Ylimalkainen nuoleskelu ja typerä lässyttäminen toiselle...
Hei tyttö ja poika siellä bussissa... tulkaas tänne...*kivatsulle*
nomic

Posts: 4,120

#1193 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Mizfir:
miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne ”nalkutus” aiheutuu, jos aiheutuu*vink*

Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*



älä yleistä *nauru*
minä ainaskin kuuntelen aina mielelläni ketä tahansa (supoilija-luonne), oon vaan muuten niin turpakii että en muutes vaan puhu pahemmin tai kommunikoi takaisinpäin. olen liian sosiaalinen! *hihu* ... *igor*
xl8r

Posts: 2,227

#1194 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ihmiset, jotka eivät ymmärrä erilaisuutta. En tarkoita tällä nyt rasismia tai erilaisten alakulttuurien halveksuntaa, vaan poikkeavien luonteenlaatujen, mielikuvitusten ja ajatusmaailmoiden halveksuntaa... *piru*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

lemonix

Posts: 68

#1195 • • lemonix Sitruuna
Kun annetaan ymmärtää, muttei ymmärretä antaa *hymy* JOO...

--
- hassi mikä hassi -

Gnizhak

Posts: 701

#1196 • • Gnizhak iku

Mizfir:
Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä..


Ei tossa auta kun katto ite sitä futista myös. Ja jos ollaan todella keskittyneitä ni sieltä saattaa tulla se ”mitä sä nyt meuhkaat”, josta nainen ottaa aina itteensä jostain käsittämättömästä syystä. Tässä on nyt niin ettei nainen ymmärrä miehiä, mutta onnistuu senkin aina kääntämään toisin päin. Jos on jotain asiaa, ja haluaa saada sen läpi kannattaa käydä suoraan asiaan eikä pohjustaa sitä työkavereiden elämäntarinoilla ja päivän kahvihuonejuoruilla. Ensin esitetään asia, sitten katsotaan reaktio, sitten pohjustetaan sitä tarvittaessa. ;)

Lene:
Mutta eihän sitä nalkutusta välttämättä sitten olisi, jos asia menisi kerralla läpi - duh! *vink* Se, ettei miehet edes tiedä, mistä nalkutetaan osoittaa, etteivät edes silloin kuuntele. *hih* En itse vielä ole nalkuttanut by the way. *hih*


Sehän on ihan automaatio ettei sitä nalkutusta kuunnella. Samalla kun se alkaa (sen huomaa heti) aivoista iskeytyy se kytkinsulake pois päältä. Ja jos sattuu kuulemaan ja ymmärtämään sen alkuperäsen mistä on kyse, ja esittää oman kantansa asiaan tulee joko a) pahempi nalkutus tai b) marttyyrivaihe. :>

[muokattu 31.7.2004 11:44]

--
Don't Just Stand There

micqo

Posts: 1,094

#1197 • • micqo
Se et keksin mielestäni tod mahtavan leadkuvion uuteen biisiin mut en jaksa/malta jatkaa sen tekoa vaikka mieli tekisi....roikun vaan täällä klubituksessa *hih*
Mizfir

Posts: 2,472

#1198 • • Mizfir pittuinen

andi--:

Tätä tapahtuu kyllä sukupuolesta riippumatta. Turha tollasesta on vetää herneitä nenuun ja ärsyyntyä, et voi väittää että ite kuuntelisit joka kerta kaikki miekkosen höpöttämät jutut tarkasti kun töllöstä tulee lemppariohjelma tms.. *vink*



hhmmm.. no itseasiassa kuuntelen..*vink* sen takia kyseinen asia ärsyttää, kun sitä tapahtuu jatkuvasti*grr*

älä yleistä*nauru*


tsori..mun piti kyl kirjottaa ettei kaikki, mut jouduin kirjottaa ton kahteen kertaan koneen tilttaamisen vuoksi niin se unohtui..*hih*no hard feelings.

Btw, nalkuttaminenhan on luultavasti miesten keksimä nimitys siitä että naiset yrittää saada keskustelua aikaan..tms. Miten määritellään nalkutus? Mielestäni en itse nalkuta, vaan sanon asioista ja ihan aiheestakin. Mut ilmeisesti kaikki negatiivinen huomautus on nalkuttamista..? selventäkääs miehet tätä käsitettä nii osataan sit varoa toteuttamasta sellasta..*vink*

Ois hienoo jos ois olemassa naisille sellanen sanakirja ku mies-nainen ja miehille taas nainen-mies, oppis pikkusen paremmin ymmärtämään toistensa ajatuxia.. Eihän se helppoo voi ollakaan ku aikoja sitten on todettu että naisilla on tippaleipä ja miehillä putki-aivot..ne ei vaan millään voi toimia täysin samalla aaltopituudella*nauru*

Tosin, ehkä näin parempi..säilyypähän jännitys elämässä siltäkin osin*joo*

[muokattu 31.7.2004 15:50]

[muokattu 31.7.2004 16:00]

--
-Mannanen-

vanhus

Posts: 889

#1199 • • vanhus
Tää sää on jo pikkasen tainnut sataa tänä kesänä et vois jo pikkuhailjaa rupee loppuu jo ei nyt koko kesää tarttis sataa kele tana*yessir**ding**hmph**pahis**hahjust*
Fyrisch

Posts: 4,525

#1200 • • Fyrisch

vanhus:
Tää sää on jo pikkasen tainnut sataa tänä kesänä et vois jo pikkuhailjaa rupee loppuu jo ei nyt koko kesää tarttis sataa kele tana*yessir**ding**hmph**pahis**hahjust*



Nii-i, Suomi - Finland *yessir*