14,184 posts, 710 pages, 4,810,478 views
Mizfir:
Mut ikävä kyllä se viesti ei tunnu menevän ekalla pienellä sanomisella perille, six sen joutuu sanomaan muutamaan kertaan. Monet ei edes noteeraa sitä ekaa sanomista ja väittää sit ettei oo koskaan kuullukaan koko asiasta.
ezzy:
---
Mizfir:
Mut ikävä kyllä se viesti ei tunnu menevän ekalla pienellä sanomisella perille, six sen joutuu sanomaan muutamaan kertaan. Monet ei edes noteeraa sitä ekaa sanomista ja väittää sit ettei oo koskaan kuullukaan koko asiasta.
---
En ymmärrä miten se huomion saaminen on niin vaikeeta. Oma tyttöystävä puhuu seinille kokoajan, kun ei jaksa töniä mua sen vertaa, että huomaisin mun kuuntelevan mitä se puhuu (kun keskityn johonkin muuhun)
*tun ärsyttävää.
serotonot:
se että piti alkaa kesäloma ja piti lähteä puolaan soittamaan Moondalla-festareille ja sitten joutuukin duuniin kun duunikaveri on sairaslomalla johtuen faijansa yllättävän kuoleman aiheuttamasta järkyttymisestä
Lisäks joutuu maksaa rahansiirrosta ulkomaille et voi palauttaa keikkakorvaukset sinne.
VOIHAN VITTU
Mizfir:
Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et kuuntelet sä mua? sielt vastauksex tulee perinteinen joojoo, mut ans olla ku sit viel kysyy et no mitä mä äsken sit sulle sanoin, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih*
Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne nalkutus aiheutuu, jos aiheutuu*vink*
Mizfir:
miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne nalkutus aiheutuu, jos aiheutuu*vink*
Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*
Mizfir:
Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä..
Lene:
Mutta eihän sitä nalkutusta välttämättä sitten olisi, jos asia menisi kerralla läpi - duh! Se, ettei miehet edes tiedä, mistä nalkutetaan osoittaa, etteivät edes silloin kuuntele. En itse vielä ole nalkuttanut by the way.
andi--:
Tätä tapahtuu kyllä sukupuolesta riippumatta. Turha tollasesta on vetää herneitä nenuun ja ärsyyntyä, et voi väittää että ite kuuntelisit joka kerta kaikki miekkosen höpöttämät jutut tarkasti kun töllöstä tulee lemppariohjelma tms..
älä yleistä