Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,143 views

blender

Posts: 2,552

#2501 • • blender Arcade | KAIKU
Kun luulee tekevänsä jotain todella hyvää musiikkia ja tunnin kuluttua se kuulostaa puhkikuluneelta paskalta.
sapeli

Posts: 11,768

#2502 • • sapeli jokukukamikä?
Selaimet ja niiden erimielisyydet *hmph* Kun teet taulukkoon suurehkon solun ja asetat siihen sisälle kuvan vasempaan laitaan, Mozilla ja Firefox kiltisti laittavat sen siihen tiiviisti niinkuin pitääkin. Opera jättää kuvan ja solun reunan väliin kahden pikselin hajuraon, ja IE kolme pikseliä! *grr* Tuota en ala kludgeamaan millään javascript-snifferi-css-vaihtajalla, pitää koittaa keksiä toinen tapa sliceta kuvat paikoilleen. *igor*

Miksi, oi miksi pitää olla tämmöisiä eroja?! *kivatsulle*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verottaja

Posts: 1,174

#2503 • • Verottaja no-life / luuviulu

sapeli, 21.4.2005 20:17:

Selaimet ja niiden erimielisyydet *hmph*
*zzap*
Miksi, oi miksi pitää olla tämmöisiä eroja?! *kivatsulle*


Itse olen myös tässä päättötyötä tehdessäni kironnut nuo selaimien
"erimielisyydet" alimpaan helvettiin. *grr*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Avatar
#2504 • • Juzba Guest

Verottaja, 21.4.2005 20:23:
---
sapeli, 21.4.2005 20:17:

Selaimet ja niiden erimielisyydet *hmph*
*zzap*
Miksi, oi miksi pitää olla tämmöisiä eroja?! *kivatsulle*

---

Itse olen myös tässä päättötyötä tehdessäni kironnut nuo selaimien
"erimielisyydet" alimpaan helvettiin. *grr*


Yhdyn myöskin samaan...*kivatsulle*
Avatar
#2505 • • Taika Guest
VR*grr*
Nykyään kun tuntuu ettei mikään toimi.. Juna joko lähtee kaksi minuuttia etuajassa niin että siitä takuulla myöhästyy tai kuulutus vaihtuvasta saapumisraiteesta kuulutetaan vasta junan saapuessa. Jos ei kumpaakaan näistä niin juniin iskee aina tekninen vika jolloin myöhästyy töistä.

Jos mä haluaisin aamuisin harrastaa liikuntaa niin menisin salille enkä juoksisi pitkin juna-asemia*dissaa*
Kianoni

Posts: 357

#2506 • • Kianoni pomputtaako?

sapeli, 21.4.2005 20:17:
Selaimet ja niiden erimielisyydet *hmph* Kun teet taulukkoon suurehkon solun ja asetat siihen sisälle kuvan vasempaan laitaan, Mozilla ja Firefox kiltisti laittavat sen siihen tiiviisti niinkuin pitääkin. Opera jättää kuvan ja solun reunan väliin kahden pikselin hajuraon, ja IE kolme pikseliä! *grr* Tuota en ala kludgeamaan millään javascript-snifferi-css-vaihtajalla, pitää koittaa keksiä toinen tapa sliceta kuvat paikoilleen. *igor*

Miksi, oi miksi pitää olla tämmöisiä eroja?! *kivatsulle*


hmm. css:llä nykyään saa tehtyä hyvin eri selaimilla toimivia sivuja.
tosin vanhemmat selaimet ei niitä oikein näytä.
http://www.csszengarden.com/
Emily

Posts: 27

#2507 • • Emily
-Ihmiset jonka mieli muuttuu lähes joka viides minuutti
-kova halu bilettään tai shoppaileen mutta ei ole rahaa
etc...etc...*eiei*
Avatar
#2508 • • MiSSy* Guest
Minä ärsytän itseäni
Ärsyttää omat kaavat joiden mukaan tunnun elävän enkä riko niitä
Ärsyttää kun toimin jatkuvasti samalla tavalla enkä tunnu edes yrittävän muuta
Ärsyttää omat ajatukset, ajattelen asioita niin että ne satuttaa mua itseäni

Ärsyttävä olento olen*grr*
k0pteri

Posts: 62

#2509 • • k0pteri
tällä hetkellä ärsyttää, kun ei jaksa tehdä mitään kouluhommia..helpompi ja mukavampi vaan feidata kaikki, ja loppupelissä tulee sika kiire..
silva

Posts: 82

#2510 • • silva
Sellainen ihme kyyläys- ja arvostelumeininki, jota olen joutunut viime aikoina kohtaamaan.

Tässä taannoin eräissä bileissä tanssin silmät kiinni aivan fiiliksissä. Avatessani sitten silmät oli eteeni ilmestynyt naispuolinen henkilö, joka oli kääntynyt muhun päin ja tuijotti kädet lanteillaan. Tiedustelin siinä sitten, että kuinkahan voisin olla avuksi, johon kyseinen neiti totesi katsovansa vain, kun tanssin. Hämilläni sain sitten sanottua vain jotain "aha, joo" ja kyselin tytön nimeä. Tähänpä kyseinen viehätys sylkäisi: "eikun vittu, miten joku oikeesti voi tanssii noin päin vittua!"

Eikä ole ainoa (eikä varmasti viimeinenkään kerta), kun tällaista on tapahtunut.

Mihin teitä kyseiset ihmiset sattuu? Jos jonkun pomppiminen niin suunnattomasti esteetikon silmäänne ärsyttää, niin katsokaa vain sitten sitä oman viehkon napanne liikehdintää. Ei ole mikään pakko tuijottaa esim. mun räpeltämistäni.

Mulle henk.koht. on aivan sama, miten kukakin katsoo parhaaksi jäseniään liikuttaa, kunhan kaikilla on hyvä fiilis ja nautinnollinen musiikkielämys. Mulle tulee itsellenikin hyvä olo, kun näen, että muut nauttivat. Ikävää, että aiheutan joillekin pasmojen solmuun menemistä.

Plur vaan.
sapeli

Posts: 11,768

#2511 • • sapeli jokukukamikä?

osama, 22.4.2005 09:51:
hmm. css:llä nykyään saa tehtyä hyvin eri selaimilla toimivia sivuja.
tosin vanhemmat selaimet ei niitä oikein näytä.



Sepä se... Ja selaimissa on sellaisiakin ärsyttäviä eroja kuin esim. ne ovat eri mieltä siitä missä on position: absolute top: 0px left: 0px kulma *dissaa* Tai jos yrität käyttää position: relativea jokaisen elementin määrittelyyn, siitä on oman kokemuksen pohjalta pelkkää riesaa (paitsi jos elementit saakin lillua suht päämäärättömästi) *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

gerry

Posts: 979

#2512 • • gerry

sia, 22.4.2005 12:43:
Sellainen ihme kyyläys- ja arvostelumeininki, jota olen joutunut viime aikoina kohtaamaan.

Tässä taannoin eräissä bileissä tanssin silmät kiinni aivan fiiliksissä. Avatessani sitten silmät oli eteeni ilmestynyt naispuolinen henkilö, joka oli kääntynyt muhun päin ja tuijotti kädet lanteillaan. Tiedustelin siinä sitten, että kuinkahan voisin olla avuksi, johon kyseinen neiti totesi katsovansa vain, kun tanssin. Hämilläni sain sitten sanottua vain jotain "aha, joo" ja kyselin tytön nimeä. Tähänpä kyseinen viehätys sylkäisi: "eikun vittu, miten joku oikeesti voi tanssii noin päin vittua!"

Eikä ole ainoa (eikä varmasti viimeinenkään kerta), kun tällaista on tapahtunut.

Mihin teitä kyseiset ihmiset sattuu? Jos jonkun pomppiminen niin suunnattomasti esteetikon silmäänne ärsyttää, niin katsokaa vain sitten sitä oman viehkon napanne liikehdintää. Ei ole mikään pakko tuijottaa esim. mun räpeltämistäni.

Mulle henk.koht. on aivan sama, miten kukakin katsoo parhaaksi jäseniään liikuttaa, kunhan kaikilla on hyvä fiilis ja nautinnollinen musiikkielämys. Mulle tulee itsellenikin hyvä olo, kun näen, että muut nauttivat. Ikävää, että aiheutan joillekin pasmojen solmuun menemistä.

Plur vaan.




Muahaha, päivän paras sori=)

Kuulostaa vaan jotenkin niin tutulta..... :P Pah... mä en jaksaa ressata mitä muut ajattelevat varsinkin kun itellään on hauska ja on fiilareis...=)

Baareis on sitten ihan eri asia.... Siellä en kyl jora kirvellekään, ja jos joku tanssilattialle mut vetää niin olo on aina helvetin ahdistunut ja nolo.... Mä en ees osa mitään tanssia. Ainut tanssi minkä on hallitsen on kaljatuoppifiilistelyheilunta eikä se baareis onnistu=)

Toisaalta ihan huvittava huomata että on kiinnittänyt jonkun huomion joraamalla.... Kenties senkin tytön rivien välissä oli winkwink kökkö iskuyritys;)

--
by B.C.S

silva

Posts: 82

#2513 • • silva

gerry, 22.4.2005 13:45:
---
sia, 22.4.2005 12:43:

---



Muahaha, päivän paras sori=)

Kuulostaa vaan jotenkin niin tutulta..... :P Pah... mä en jaksaa ressata mitä muut ajattelevat varsinkin kun itellään on hauska ja on fiilareis...=)

---

Toisaalta ihan huvittava huomata että on kiinnittänyt jonkun huomion joraamalla.... Kenties senkin tytön rivien välissä oli winkwink kökkö iskuyritys;)



juu, ei mitn, ollos hyvä, ihan rauhassa vaan. Tervetuloa ala-asteelle ;) Ei muakaan niin kauan haittaa, kun eivät tule päälle sylkemään, vei nimittäin kyllä väkisinkin fiilikset.

Ai joo, munhan olis tietenkin pitänyt lämmetä sille. :) Ens kerralla sit.
gerry

Posts: 979

#2514 • • gerry

illusia, 22.4.2005 14:15:
---
gerry, 22.4.2005 13:45:
---
sia, 22.4.2005 12:43:

---



Muahaha, päivän paras sori=)

Kuulostaa vaan jotenkin niin tutulta..... :P Pah... mä en jaksaa ressata mitä muut ajattelevat varsinkin kun itellään on hauska ja on fiilareis...=)

---

Toisaalta ihan huvittava huomata että on kiinnittänyt jonkun huomion joraamalla.... Kenties senkin tytön rivien välissä oli winkwink kökkö iskuyritys;)

---


juu, ei mitn, ollos hyvä, ihan rauhassa vaan. Tervetuloa ala-asteelle ;) Ei muakaan niin kauan haittaa, kun eivät tule päälle sylkemään, vei nimittäin kyllä väkisinkin fiilikset.

Ai joo, munhan olis tietenkin pitänyt lämmetä sille. :) Ens kerralla sit.





Kyl se jorauskin lähtee ihan musasta ja rakkautta sitä musaa kohtaan mitä joraa.... Siks meikän näkee joskus hölmönä jossakin clubil pomppimas mutta baareis on niin vaivautunut olo kun on tanssilattalla... ei sitten onnistu millään vaik kuin kännis on=)

Et ihan fiilispohjainen juttu tosiaan:)

--
by B.C.S

zari

Posts: 716

#2515 • • zari Team Tamppaajat
tää kooma eilis illan *känni*:stä *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

zari

Posts: 716

#2516 • • zari Team Tamppaajat
Se kun raksu lähtee tänään takas inttiin *nyyh*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

hallucinogen

Posts: 8,190

#2517 • • hallucinogen Edain
Jotkut netissä olevat mainokset. Varsinkin tällaiset mitkä reagoi siihen kun vie kursorin siitä ylitse. Irc-galleriassa on se joku soittarimainos jossa on "mr chaos" maailman kamalin musiikki ja suhteellisen kovalla alkaa soimaan niin voi vittu sentään *kivatsulle* sit jotkut hyppää eteen kuin alasvetovalikko ja peittää sen mitä oot lukemassa tai jonkun linkin sen alle *dissaa*

--
pikku-*possu*

Caro²

Posts: 5,301

#2518 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ihmiset jotka huutelee jossain ircissä, msngerissä, tai vastaavassa. ja vaikka vastaus tulee minuutin sisällä, ei ko. henkilöistä kuulu mitään 10minuuttiin. sitten uusi kysymys, siihen nopea vastaus, ja henkilö on taas kadoksissa 10minuuttia.. Jos kysytään tai huudellaan - ollaan sitte lukemassa ja vastaamassa. Jos kerran asiaa oli.*eiei*
Exlex

Posts: 497

#2519 • • Exlex

hallucinogen, 24.4.2005 23:23:
Jotkut netissä olevat mainokset. Varsinkin tällaiset mitkä reagoi siihen kun vie kursorin siitä ylitse. Irc-galleriassa on se joku soittarimainos jossa on "mr chaos" maailman kamalin musiikki ja suhteellisen kovalla alkaa soimaan niin voi vittu sentään *kivatsulle* sit jotkut hyppää eteen kuin alasvetovalikko ja peittää sen mitä oot lukemassa tai jonkun linkin sen alle *dissaa*



Asenna AdBlock niin ei vilku eikä välky. *joo*
leenuliinu

Posts: 1,022

#2520 • • leenuliinu Kenen kaveri
Rumuus!

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014