Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,349 views

Saara

Posts: 1,954

#2461 • • Saara #2970

pHaze, 15.4.2005 22:13:
---
Minä. Tosin en yhtä paljon kuin jotkut muut.



Voi sua :(

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

larna

Posts: 105

#2462 • • larna

jansku=p, 15.4.2005 22:00:
Ihmiset jotka on myöhässä aina!!!
Ja siinä odotellessa suurin piirtein haudot jo noiden ihmisten hirttämistä kun eka tunti melkeenpä tulee täytee...Ja sitten kun suvaitsevat saapua paikalle niil on sellai puppy face että niille ei voi olla vihanen..plääh..mä oon kai liian kiltti..Mutta se odottelu ärsyttää!!!!



Hih, ite oon luotettavasti aina tasan 5 min myöhässä, jos pitää nähdä joku ystävä*jiihaa*
(Mut kyl sitte "tärkeempiin tapaamisiin" oon ajoissa)

Mutta että mikä ärsyttää..?
Pikkuveljen vihainen kimitys kun se ei saa jäätelöä ja musiikinopettaja.. Ja semmoset ihmiset jotka roikkuu kiinni seurassa vaikka ite koittaa kaikin mahdollisin tavoin ilmaista että lähes ny ***** menemään..! No, elämä on täynnä probleemia, niihin on vain paras tottua*nauru**hymy*
jansku=p

Posts: 108

#2463 • • jansku=p sheikkeri
Ihmiset jotka on myöhässä aina!!!


---


Hih, ite oon luotettavasti aina tasan 5 min myöhässä, jos pitää nähdä joku ystävä*jiihaa*
(Mut kyl sitte "tärkeempiin tapaamisiin" oon ajoissa)

5 min menee..mutta tunti rupee jo vähän nostattamaan punaa poskissa*joo*..Mun oma vika on se että oon aina ajoissa..ainakin sen 5min...

--
Everything looks bad if you remember it

ETJ

Posts: 1,229

#2464 • • ETJ Failed specimen
Meikää ärsyttää bileissä ne mömmönaamat, ketkä tulee, silmät takaraivoon sojottaen, tökkimään meikäläistä selkään ja kyselemään nipsuja ja napsuja. Vaikka minä nautin konemusiikista ja tykkään tanssia sen tahtiín, en minä tarvi siihen minkään mömmöjen vaikutusta. Alan tästä lähin kulettamaan ulostuspilleireitä taskussa. Sitten jaan niitä hyvään hintaan. Saavatpahan ainakin "hyvää shittiä", kirjaimellisesti.

Mulle on aivan sama mitä käytätte, kuhan käytätte kohtuudella oli se sitten alkoholia tai mitälie.
Fyrisch

Posts: 4,525

#2465 • • Fyrisch

Specimen, 17.4.2005 10:58:
Meikää ärsyttää bileissä ne mömmönaamat, ketkä tulee, silmät takaraivoon sojottaen, tökkimään meikäläistä selkään ja kyselemään nipsuja ja napsuja.



lhohl, aika synkkää! täst muistuki mielee yhet supercoolit.. 4 jannuu tulee istuu vieree, ne oli vissii tainnu tulla jostai rovaniemelt asti hakee pilluu mut tuli väärään paikkaan väärään aikaa :D

sit ne rupee kuumottelee ja kyselee mil lääkkeil porukka riehuu tääl, parin bissehuikan jälkee ne alko jo tiedustelee mist niitä sais *ding*
kilobitti

Posts: 2,419

#2466 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

Specimen, 17.4.2005 10:58:
Meikää ärsyttää bileissä ne mömmönaamat, ketkä tulee, silmät takaraivoon sojottaen, tökkimään meikäläistä selkään ja kyselemään nipsuja ja napsuja. Vaikka minä nautin konemusiikista ja tykkään tanssia sen tahtiín, en minä tarvi siihen minkään mömmöjen vaikutusta.



Näytän joko A) niin kiltiltä tai B) idiootilta kun tanssin, että kukaan ei ole vielä tullut kysymään multa nipsuja. En valita*piis*

Se mikä mua nyt ärsyttää melkeinpä eniten, on että tuolla on upea keli, kiipeilykausi aluillaan, ja mulla on käsi rikki. Kun on muuten terve ja energisellä tuulella, tuntuu todella turhauttavalta kun ei pääse oman suosikki-urheilun pariin*uuh*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Lenita

Posts: 1,423

#2467 • • Lenita
Ärsyttää, että pyykinpesujauheen täyttöpakkaus on isompi kuin se pahvilaatikko mihin se pitäisi saada mahtumaan. Teki homman miten tahansa, on tuloksena aina järkyttävä sotku *igor*

--
^_____________^

kilobitti

Posts: 2,419

#2468 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lenita, 17.4.2005 11:40:
Ärsyttää, että pyykinpesujauheen täyttöpakkaus on isompi kuin se pahvilaatikko mihin se pitäisi saada mahtumaan.



Onko se pakko täyttää kerralla?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Lenita

Posts: 1,423

#2469 • • Lenita

kilobitti, 17.4.2005 11:41:
---
Lenita, 17.4.2005 11:40:
Ärsyttää, että pyykinpesujauheen täyttöpakkaus on isompi kuin se pahvilaatikko mihin se pitäisi saada mahtumaan.
---


Onko se pakko täyttää kerralla?



Ei sitä edes voi täyttää kerralla. Helpointa olis tietty pitää se pesuaine vaan siinä pussissa mut mitä ideaa noissa pahvilaatikoissa sitten on?

--
^_____________^

kilobitti

Posts: 2,419

#2470 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lenita, 17.4.2005 11:47:
Ei sitä edes voi täyttää kerralla. Helpointa olis tietty pitää se pesuaine vaan siinä pussissa mut mitä ideaa noissa pahvilaatikoissa sitten on?



Ehkä ne pahvilaatikot on tarkoitettu niille, jotka ei käytä täytepusseja. Ja täytepussit on tarkoitettu niille, jotka pitää pesuaineensa valitsemansa mallisessa muovirasiassa, ja annostelee esim. dl-mitalla?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Lenita

Posts: 1,423

#2471 • • Lenita

kilobitti, 17.4.2005 11:49:

Ehkä ne pahvilaatikot on tarkoitettu niille, jotka ei käytä täytepusseja. Ja täytepussit on tarkoitettu niille, jotka pitää pesuaineensa valitsemansa mallisessa muovirasiassa, ja annostelee esim. dl-mitalla?



Hmm, oot varmaan oikeessa. Pitää ilmeisesti kehitellä jostain joku muovirasia. Kiitos, elämäni on taas kerran hieman helpompaa :D

--
^_____________^

mrx

Posts: 260

#2472 • • mrx Bassjunkie
kun ei osaa lukea ajatuksia..*ding*
MaSari

Posts: 1,986

#2473 • • MaSari space jammer
... Sellaset ihmiset jotka yrittää olla kaikkien kavereita, vaikkei ihan tosissaan edes ole. Vituttaa et miks pitää teeskennellä, kun vois olla aitokin. Ei kaikkien kanssa mitenkään voi tulla toimeen eikä siispä tykätä. Lieneekö sit taustalla vaan omat itsekkäät halut olla koko joukon keskipisteenä vaikka väkisin *grr*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

LauraLine

Posts: 278

#2474 • • LauraLine
Ihmiset joilla ei ole huumorintajua ollenkaan. Pitää kaikki aina ottaa niin helvetin vakavasti ja tärkeilevän pikkutarkasti. Ei vois ees kerran joskus ihan tosi tosi vähän rikkoo rajoja? *nauru* Arrrggghh...*grr*
UnityF

Posts: 15,721

#2475 • • UnityF joo just se

MaSari, 17.4.2005 19:08:
... Sellaset ihmiset jotka yrittää olla kaikkien kavereita, vaikkei ihan tosissaan edes ole. Vituttaa et miks pitää teeskennellä, kun vois olla aitokin. Ei kaikkien kanssa mitenkään voi tulla toimeen eikä siispä tykätä. Lieneekö sit taustalla vaan omat itsekkäät halut olla koko joukon keskipisteenä vaikka väkisin *grr*



Kun luin tän sun juttus niin mulle tuli mieleen sellainen asia joka on aina ärsyttäny mua. Se kun ihmiset luulee että mä olen tälläinen joka koittaa kaveraa kaikkien kanssa. Voi harmi kun pitää tuottaa pettymys mut mä en ole. Mulla on monia ihmisiä josta en tykkää koska meijän ajatusmaailmat ei kohtaa missään vaiheessa.. Mut en kuitenkaan haistattele sille tai mitään mä vain pidän paljon etäisyyttä. (joka nyt ei tarkoita sitä et jos jonkun kanssa en oo puhunu pariin viikkoon niin oisin sille prkl mä vihaan sua jne jne) Mulla vain sattuu olemaan laaja kaveri piiri ja tiivis ystäväpiiri. Mie oon mikä oon siitä huolimatta mitä muut ajattelee. :)
Jutu

Posts: 3,054

#2476 • • Jutu Blondi
Uudesta City-lehdestä: "Kalle Kuusela disainasi Aarikalle..." Siis mitä h*ttoa? Eihän toi oo edes suomea! Minkä takia se ei voi olla "Kalle Kuusela suunnitteli Aarikalle..."? Käy ärsyttämään tollanen sanojen vääntely. Ihme ettei suunnittelijakin ole kohta disaineri *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#2477 • • Jutu Blondi

Avernian, 18.4.2005 13:06:
---
Jutu, 18.4.2005 11:53:
Ihme ettei suunnittelijakin ole kohta disaineri *hmph*

---


*nauru* Ollut kuule jo pitkään.



Voi ei. Vähän mä oon nyt out *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Rubicon

Posts: 550

#2478 • • Rubicon
no ku ei vieläkään!*kivatsulle**grr**dissaa**dissaa*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

_kolibri_

Posts: 1,590

#2480 • • _kolibri_ -lintunen-
*igor**hih**vink**iihhih**muhaha**grr*
Im going nutz!!!!!!

tää kevät saa muhun hulluja aikaan...en meinaa pysyä paikoillani ja pahin on että ei oikee oo mitää tekemistä...