14,184 posts, 710 pages, 4,805,789 views
sapeli, 21.4.2005 20:17:
Selaimet ja niiden erimielisyydet
*zzap*
Miksi, oi miksi pitää olla tämmöisiä eroja?! *kivatsulle*
Verottaja, 21.4.2005 20:23:
---
Selaimet ja niiden erimielisyydet
*zzap*
---
Itse olen myös tässä päättötyötä tehdessäni kironnut nuo selaimien
"erimielisyydet" alimpaan helvettiin.
Selaimet ja niiden erimielisyydet Kun teet taulukkoon suurehkon solun ja asetat siihen sisälle kuvan vasempaan laitaan, Mozilla ja Firefox kiltisti laittavat sen siihen tiiviisti niinkuin pitääkin. Opera jättää kuvan ja solun reunan väliin kahden pikselin hajuraon, ja IE kolme pikseliä! Tuota en ala kludgeamaan millään javascript-snifferi-css-vaihtajalla, pitää koittaa keksiä toinen tapa sliceta kuvat paikoilleen.
osama, 22.4.2005 09:51:
hmm. css:llä nykyään saa tehtyä hyvin eri selaimilla toimivia sivuja.
tosin vanhemmat selaimet ei niitä oikein näytä.
sia, 22.4.2005 12:43:
Sellainen ihme kyyläys- ja arvostelumeininki, jota olen joutunut viime aikoina kohtaamaan.
Tässä taannoin eräissä bileissä tanssin silmät kiinni aivan fiiliksissä. Avatessani sitten silmät oli eteeni ilmestynyt naispuolinen henkilö, joka oli kääntynyt muhun päin ja tuijotti kädet lanteillaan. Tiedustelin siinä sitten, että kuinkahan voisin olla avuksi, johon kyseinen neiti totesi katsovansa vain, kun tanssin. Hämilläni sain sitten sanottua vain jotain "aha, joo" ja kyselin tytön nimeä. Tähänpä kyseinen viehätys sylkäisi: "eikun vittu, miten joku oikeesti voi tanssii noin päin vittua!"
Eikä ole ainoa (eikä varmasti viimeinenkään kerta), kun tällaista on tapahtunut.
Mihin teitä kyseiset ihmiset sattuu? Jos jonkun pomppiminen niin suunnattomasti esteetikon silmäänne ärsyttää, niin katsokaa vain sitten sitä oman viehkon napanne liikehdintää. Ei ole mikään pakko tuijottaa esim. mun räpeltämistäni.
Mulle henk.koht. on aivan sama, miten kukakin katsoo parhaaksi jäseniään liikuttaa, kunhan kaikilla on hyvä fiilis ja nautinnollinen musiikkielämys. Mulle tulee itsellenikin hyvä olo, kun näen, että muut nauttivat. Ikävää, että aiheutan joillekin pasmojen solmuun menemistä.
Plur vaan.
gerry, 22.4.2005 13:45:
---
---
Muahaha, päivän paras sori=)
Kuulostaa vaan jotenkin niin tutulta..... :P Pah... mä en jaksaa ressata mitä muut ajattelevat varsinkin kun itellään on hauska ja on fiilareis...=)
---
Toisaalta ihan huvittava huomata että on kiinnittänyt jonkun huomion joraamalla.... Kenties senkin tytön rivien välissä oli winkwink kökkö iskuyritys;)
illusia, 22.4.2005 14:15:
---
gerry, 22.4.2005 13:45:
---
---
Muahaha, päivän paras sori=)
Kuulostaa vaan jotenkin niin tutulta..... :P Pah... mä en jaksaa ressata mitä muut ajattelevat varsinkin kun itellään on hauska ja on fiilareis...=)
---
Toisaalta ihan huvittava huomata että on kiinnittänyt jonkun huomion joraamalla.... Kenties senkin tytön rivien välissä oli winkwink kökkö iskuyritys;)
---
juu, ei mitn, ollos hyvä, ihan rauhassa vaan. Tervetuloa ala-asteelle ;) Ei muakaan niin kauan haittaa, kun eivät tule päälle sylkemään, vei nimittäin kyllä väkisinkin fiilikset.
Ai joo, munhan olis tietenkin pitänyt lämmetä sille. :) Ens kerralla sit.
hallucinogen, 24.4.2005 23:23:
Jotkut netissä olevat mainokset. Varsinkin tällaiset mitkä reagoi siihen kun vie kursorin siitä ylitse. Irc-galleriassa on se joku soittarimainos jossa on "mr chaos" maailman kamalin musiikki ja suhteellisen kovalla alkaa soimaan niin voi vittu sentään *kivatsulle* sit jotkut hyppää eteen kuin alasvetovalikko ja peittää sen mitä oot lukemassa tai jonkun linkin sen alle