Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,709 views

Avatar
#8361 • • astaroth Guest
kun ei jaksa tehdä mitään
tiiplis

Posts: 1,043

#8362 • • Edited tiiplis also available in sober
Tää kuuluis myös osastoon päivän :(

Vanhempien kanssa riitely tässä iässä *hmph* ja *uuh*

Edit: hymiökarsinta

--
italia litania nainati lailati

sapeli

Posts: 11,768

#8363 • • sapeli jokukukamikä?

_RixU_, 27.7.2007 09:06:
Töykeet ihmiset saatana! *grr**dissaa**kissatappelu**toktok**släp*



No kyllä *hmph* Oon varmaan tästä jo täällä sanonutkin... Aiemmin mua ärsytti hyvin harvoin yhtään mikään, mutta "näin vanhemmiten" tuntuu ärsytyksen aiheita tulevan useamminkin, ja niistä suurin osa tulee ihmisistä jotka ei vaan osaa ottaa muita huomioon. Autoilija joka laittaa vilkun päälle vasta ihan viime hetkellä, teiniporukka joka kävelee vastaan antamatta tietä, hidastelijat ja pysähtelijät kiireisellä väylällä... *eiei* En mä itsekään aina parhaalla mahdollisella tuulella ole kun kaupungin kautta oon kotiin tulossa, mutta koitan aina tehdä asiat niin että se on kaikille käytännöllisintä ja helpointa.

Ja itse asiassa pakko kyllä sanoa että se kanssa ärsyttää kun äidit on lastenvaunujen kanssa ratikalla tai junalla liikenteessä ja tarvivat apua sen nostamisen kanssa. Ensireaktio on et "matkustakaa sellaisella vekottimella mihin pääsette itsekin tai ottakaa joku mukaan auttamaan!" - mut eihän niillä tietenkään ole siihen useimmiten mahdollisuutta. Usein sieltä tulee vaan sellaista asennetta että 'no on se nyt kumma kun et tullut auttamaan nopeammin!'. Ikäänkuin se olisi automaattista ja itsestäänselvää, eikä palvelus minkä toinen tekee sinun hyväksesi. Se kiitoskin mikä sieltä tulee on usein ihan yhtä tyhjän kanssa koska se tulee rutiinilla, automaationa, ilman tunnetta. Lähinnä sanaksi muotoiltu hengähdys alas istuutuessa jolla vältetään ikävä tilanne joka tulisi jos ei kiittäisi. "Joo, ei täs mitään, mä nyt nyrjäytin tossa selkäni ja näköjään ruokakassi levis tohon lattialle ku tulin auttamaan, mut tottakai pitää toista auttaa, ei tarvi kiittää!" *justjoo*

Pfiuh, olin näköjään pidätelly tuota jonnii aikaa *pepsodent* *enkeli*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#8364 • • Equalizer Guest
$airaalat ainaki nyt
Freja

Posts: 8,775

#8365 • • Freja Sihteeri

sapeli, 29.7.2007 13:23:

Ja itse asiassa pakko kyllä sanoa että se kanssa ärsyttää kun äidit on lastenvaunujen kanssa ratikalla tai junalla liikenteessä ja tarvivat apua sen nostamisen kanssa.



Mä sain vuosi sitte yheltä mammalta palautetta kun en auttanut häntä vaunujen nostossa. En kai ollu tarpeeks kohtelias tai avulias, vaikka ämmä näki ihan hyvin et mun kädessä oli tuki (jännetupentulehdus/tenniskyynärpää/mikälie silloin vaivasi). Vittu mä rupee terveyttäni vaarantaan sun vaunujes takia, ku vittu junassa oli monta muutakin joka pystyi auttaan (ja joku vanhempi mies siinä sitten auttoikin, ilman mitää mulkaisuja muhun päin).

Perkele. Saavat viel ilmaseks matkustaa julkisilla *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8366 • • Aziz Combat Fighter
ois voinu tienaa eilen 150 euroa lyhyellä hommalla

mut mielummin lähin syömään kaljoja

nojoo välil pitää pitää vapaataki ettei kuole nivustyrään.

mut silti, financial plannin' skills -2
Freja

Posts: 8,775

#8367 • • Freja Sihteeri
*igor*

en kehtaa ees sanoo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#8368 • • MiMoSa
Ihmiset, jotka ei voi vasta kun niiltä jotain kysytään.*grr* Kuinka helvetin vaikeeta se voi olla sanoa vaikka vaan edes joo tai ei jos ei muuta.*eikä*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

wammi

Posts: 627

#8369 • • wammi
heräsin silmät ristissä erittäin kuolleena aamuvuoroon töihin ja join tuopillisen kahvia herätäkseni kunnolla. sitten 15min ennenku ois pitäny hypätä sporaan tulee viesti, että työvuoro on peruttu kylmän sään takia. koita nyt sit saada uudelleen unta. hemmetin terassityö. ei enää koskaan moista*grr*
Avatar
#8370 • • Annakins Guest
Uusi hankintalaki astui voimaan 1.6. ja nyt tää on vähän niinku pimeessä haparointia, koska a) normi ei ole vielä valmis, b) vanhat pohjat ei käy enää suoraan eikä uusia TIETENKÄÄN ole vielä tehty ja c) neuvonantaja on lomalla. *igor*
devisss

Posts: 345

#8371 • • devisss superhero.
Duunista häviää tavaraa jälkiä jättämättä, varastetun läppärin tilalle saamani varatietokone ei futaa, uusien tuleminen kestää ja muutenkin riepoo kaikki.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

pupuankka

Posts: 869

#8372 • • pupuankka poly-wtf?!
Ärrrh, mä vihaan litteroimista yli kaiken *dissaa* Miten tää voi olla näin karseeta hommaa *igor*
Freja

Posts: 8,775

#8373 • • Freja Sihteeri
Kuka hehkutti lottovoittojansa, kuka? No minä.

Kuka oli sunnuntailottotohkeissaan ympyröinyt myös lisänumerot? No minä.

3 + 1 oikeen ei oikeen saanu mitään. Voi vittuje kevät oikeesti *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#8374 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Se etta jenkkikoulut on niin tuhottoman kalliita ja se etten oo lottomiljonaari. Eika kylla tarvis olla ees miljonaari, ihan vaan etta sais maksettua lukukausimaksut ilman ihmeellista suunnitelmallisuutta.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jone

Posts: 8,258

#8375 • • Jone Archibald Haddock
Huomenna pitäis olla Jaffahallilla puoliltapäivin ja tän päivän duunit ei näin kello 22:45 oo lähelläkään loppu. Jää unet vaihteeksi aika lyhyiksi.
Foxmagon

Posts: 1,329

#8376 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Jone, 30.7.2007 22:44:
Huomenna pitäis olla Jaffahallilla puoliltapäivin ja tän päivän duunit ei näin kello 22:45 oo lähelläkään loppu. Jää unet vaihteeksi aika lyhyiksi.



Jos yhtään helpottaa, niin voit tulla areenalle vasta klo 1500. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Viper

Posts: 187

#8377 • • Edited Viper TEAM Kyntäjät
Tiskiaineen puteli oli ikäänkuin tukossa ja kun puristin sitä auki ni lähti kuti jonnekin. Yritin etsii taskulampun kanssa muttei löytynyt. Ihan varmasti voileivällä tms. paikassa *igor*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Jone

Posts: 8,258

#8378 • • Jone Archibald Haddock

Foxmagon, 30.7.2007 23:15:
Jos yhtään helpottaa, niin voit tulla areenalle vasta klo 1500. *hihu*



Kyllä helpottaa, kiitoksia. :)
domi

Posts: 7,069

#8379 • • Edited domi Työn sankari.
Tuliki maksettua vaihteeks päälle tonnilla taas laskuja, hiukan et tili tuli ja tili meni *igor*

edit: LOL MUTTA TÄÄ OLI 4444. postaus.
AlexS

Posts: 1,389

#8380 • • AlexS kummasetä
Väsymys vaikka menin aikaisin nukkumaan (22 jälkeen) :|

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.