Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,627 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#8381 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
saunalahden asiakaspalveluun jonottaminen *igor*

--
pinkki on pop!!!

Kit^

Posts: 798

#8382 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ihmisten feidailu.. *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Epailija

Posts: 5,636

#8383 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Idioottiuskikset. Kaija Koo poikansa onnettomuudesta:

"- Suojelusenkelit lennättivät pojat pehmeästi maahan moottoripyörän törmätessä autoon. Olisi voinut käydä toisinkin.

- Elämää ei nähtävästi ohjata omasta ohjaamosta. Se on aina hyvä muistaa."

No olipa onni matkassa, että suojelusenkelit eivät kuitenkaan nähneet tarpeelliseksi estää koko onnettomuutta! Harvinaisen onnekasta sekin, että Kaija Koon poika Olli ei itse voinut mitenkään vaikuttaa asiaan, vaan koko onnettomuus oli ennalta saneltu! Hei, kiitti enkelit! Kiitos, että Ollin kädet säästyivät!

Ei terve.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jusna666

Posts: 1,447

#8385 • • Jusna666 Diablo
Biletopikit monesti.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Marjo

Posts: 1,796

#8386 • • Marjo pupuTupuna

pupuankka, 30.7.2007 14:27:
Ärrrh, mä vihaan litteroimista yli kaiken *dissaa* Miten tää voi olla näin karseeta hommaa *igor*



Itse litteroin keväällä noin neljä tuntia haastatteluita. Ehkä karseinta, mitä tiedän! Tsemppiä!
devisss

Posts: 345

#8387 • • devisss superhero.
Järkijättöiset pikkulasten ja vauvojen vanhemmat.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

ipe

Posts: 1,845

#8388 • • ipe X-Rust / Holvi
hemmetin matalapaine! mulla on nyt ollu vähän reilun vuorokauden matalapaineesta johtuvaa päänsärkyä joka ei lähde ibuprofeenilla, ei kahvin juonnilla, eikä millään muullakaan kepulikonstilla. voisko pikkuhiljaa ilmanpaine nousta kun alkaa riepomaan tämmönen jyskytys ohimoilla. *poks*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

moksu

Posts: 1,386

#8389 • • moksu [Dimension]
Ärsyttää vietävästi jo yksinään autokoulujen ryöstöhinnat sekä lisäksi joidenkin huono asiakaspalvelu (mitä se on.. jotain syötävääkö?) .. No onneks kuluttaja on se joka viimekädessä päättää mitä palvelua ostaa..
Pätkis

Posts: 1,038

#8390 • • Pätkis Pikkis
Vittumaista, kun ärsyttää joku asia niin, ettei siitä vaan pääse yli. Se pompahtelee uudestaan ja uudestaan mieleen vaikkei tosiaankaan haluaisi jäädä vatvomaan. Haluaisi päästä yli, mutta kun ei vaan pääse. Megaraivostuttavaa!!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

Posts: 11,768

#8391 • • sapeli jokukukamikä?

ipe, 31.7.2007 13:20:
hemmetin matalapaine! mulla on nyt ollu vähän reilun vuorokauden matalapaineesta johtuvaa päänsärkyä joka ei lähde ibuprofeenilla, ei kahvin juonnilla, eikä millään muullakaan kepulikonstilla. voisko pikkuhiljaa ilmanpaine nousta kun alkaa riepomaan tämmönen jyskytys ohimoilla. *poks*



Jos toi johtuis jotenkin verenpaineesta ni aspiriiini tai muut verta ohentavat vois auttaa?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Viper

Posts: 187

#8392 • • Viper TEAM Kyntäjät

Epailija, 31.7.2007 11:54:
"- Suojelusenkelit lennättivät pojat pehmeästi maahan moottoripyörän törmätessä autoon. Olisi voinut käydä toisinkin.



Paikalta löytyi siis kiksukarvaa?

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Tyranoid

Posts: 1,552

#8393 • • Edited Tyranoid FINRG
"Tchaukkitchauutchauuu!!!" "It's güüüüüüd for yoüüü!!"

Eli Bassoradion Ihana-mainokset. Vitutuskerroin nousee taivaaseen ja kanava vaihtuu nanosekunnissa aina kun tuo kuuluu. Ja toinen vihareaktion aiheuttaja on se urpo joka kyseenalaistaa mun pokeritaitoja ärsyttävällä stadinasaalilla.

Toivottavasti Basso on saanut noista hyvät rahat ainakin.
ipe

Posts: 1,845

#8394 • • ipe X-Rust / Holvi

sapeli, 31.7.2007 21:28:
---
ipe, 31.7.2007 13:20:
hemmetin matalapaine! mulla on nyt ollu vähän reilun vuorokauden matalapaineesta johtuvaa päänsärkyä joka ei lähde ibuprofeenilla, ei kahvin juonnilla, eikä millään muullakaan kepulikonstilla. voisko pikkuhiljaa ilmanpaine nousta kun alkaa riepomaan tämmönen jyskytys ohimoilla. *poks*

---


Jos toi johtuis jotenkin verenpaineesta ni aspiriiini tai muut verta ohentavat vois auttaa?



ei johdu verenpaineesta kun mulla on muutenkin melko alhaiset normaalipaineet, yleensä jotain luokkaa 125/75. tosin alkaa jo hieman helpottaa kun ilmanpaine on hieman noussut.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Jago

Posts: 4,039

#8395 • • Edited Jago un-trained monkee
Mua ärsyttää se että aina kun mulla on ollut akvaarioita mulle on valitettu akvaarion sisutuksen rumuudesta ja siitä että se näyttää siltä kun sitä ei olisi putsattu.

Nyt kun oon taas aloittamassa akvaarioharrastusta tuun taas tekemään sellaisen akvaarion, joka herättää samankaltaista keskustelua.

Muiden käsitys kauniista ja mielenkiintoisesta akvaariosta:
http://www.gsas.org/Gallery/community-avenell.jpg

Edelliseen akvaarioon yritin saada about tälläistä ilmettä(rio ucayali-biotooppi):
http://apistogramma.free.fr/image/bio-1.jpg
http://apistogramma.free.fr/image/bio-3s.jpg

Seuraavasta altaasta olisi tarkotus tehdä thaimaalainen sademetsä/pellonreunuslammikko:
http://budak.blogs.com/the_annotated_budak/images/bellica_forest.jpg

Mutta mulle se kauneus tulekin siitä miten hyvin onnistun jäljittelemään luontoa ja uskovatko kalat itse olevansa kotonaan*yingyang*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

crissy

Posts: 1,958

#8396 • • crissy
ärsyttää pomo joka ei selkeestikkään pidä musta... en oo kyl tehny sille mitää pahaa missää vaihees..

ja sit sitä vituttaa se et se ei pääse eläkkeelle vaikka haluais jne.. kiva olla sellasen kans duunis ku ei uskalla puhuu sille mitään ku se tiuskii takas ja muutenki vituttaa sen asenne...

on se kivaa et jos sitä vituttaa niin me saadaan sit siitä kuulla... tai mä ainaki
pupuankka

Posts: 869

#8397 • • pupuankka poly-wtf?!

pupuTupuna, 31.7.2007 12:09:
---
pupuankka, 30.7.2007 14:27:
Ärrrh, mä vihaan litteroimista yli kaiken *dissaa* Miten tää voi olla näin karseeta hommaa *igor*

---


Itse litteroin keväällä noin neljä tuntia haastatteluita. Ehkä karseinta, mitä tiedän! Tsemppiä!



Tattis. Mulla on nyt litteroitavaa n. 5 tuntia ja lisää on tulossa, yhteensä ainakin 20 tuntia *hymy* Jee!1!! *super*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#8399 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuankka, 1.8.2007 12:42:


Tattis. Mulla on nyt litteroitavaa n. 5 tuntia ja lisää on tulossa, yhteensä ainakin 20 tuntia *hymy* Jee!1!! *super*



Tsemppiä! Mulla tais olla pari vuotta sitten jotain 10 h litteroitavaa ja voin sanoa, että siihen meni pirusti aikaa ja hermoja. Ehkä vammasin homma koko päättötyöstä! Otan osaa ja tsemppiä! *hihu*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pirpeli

Posts: 5,533

#8400 • • pirpeli
Selkeet PMS:t....*igor*
No, kohta suihkuun ja kauppaan.
Ja onneks tulos kiva viikonloppu*hihu*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-