Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,740,521 views

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#2521 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Mun uus sohva...... Tilasin sen, luvattiin 2-3 viikon toimitusaika. Sohva tuli 6 viikon päästä yrjön värisenä. Sohva lähti seuraavana päivänä, ja nyt parin viikon odotuksen jälkeen se tuli taas, tosin väärän värisillä jaloilla*grr**grr**grr*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

kiiki

Posts: 491

#2522 • • kiiki hankala
kaveri joka kohtelee miestään tosi paskasti ja vielä vinkuu et "miks mun elämä on niin vaikeeta" *dissaa*
Gen-X

Posts: 84

#2523 • • Gen-X -mindDrive-
TV-lupamaksut/tarkastaja/viestintävirasto. Vittu mitä perse jengiä, eivät osaa edes kehittää sellasta maksusysteemiä että varmasti kaikki television käyttäjät joutuisivat maksamaan. Ei luulisi olevan niin hirveän vaikeaa... Vituttaa/ärsyttää niin perkeleesti... *grr* Täysin epäoikeudenmukaista touhua.*eiei**dissaa*

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

marpa

Posts: 100

#2524 • • marpa
Opetusharjoittelutuntien suunnittelu tällaisena ihanana kevätpäivänä ottaa päähän. Tuntikausien uurastus kirjojen parissa, kun muut voivat nauttia auringonpaisteesta. *grr*

Ja toinen tämän hetken ärsyke: tuttavapiiriin kuuluva iilimato.
hallucinogen

Posts: 8,190

#2525 • • hallucinogen Edain

TurbojensU, 26.4.2005 11:23:
Mun uus sohva...... Tilasin sen, luvattiin 2-3 viikon toimitusaika. Sohva tuli 6 viikon päästä yrjön värisenä. Sohva lähti seuraavana päivänä, ja nyt parin viikon odotuksen jälkeen se tuli taas, tosin väärän värisillä jaloilla*grr**grr**grr*


Yhdellä tutulla oli sama vika nimenomaan sohvan kanssa, että kesti ja kesti sit se vaati korvausta kun toimitusaika ei pitäny alkuunkaan, en tiedä saiko mutta ainahan sitä voi koittaa *Hymy*

--
pikku-*possu*

Sinza

Posts: 2,227

#2526 • • Sinza
Kävin katsomassa ihan kivaa kämppää, ja vuokranantaja olis suostuvainen vuokraamaan sen mulle, mutta nyt on ongelmana et haluanko muuttaa kauemmaksi keskustasta *uuh*. Tuntuu että se toinen kämppä olis tosi kaukana kun se on 400 m kauempana torilta *justjoo*. No, ehkä pitää nukkuu yön yli ja kattoo miltä tuntuu... Kyllä pitää osata tehdä asiat itselleen hankalaksi *eiei*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

super-enkuli

Posts: 1,521

#2528 • • super-enkuli
Olla näin v***n täydellinen! *taputapu*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

ee102

Posts: 775

#2529 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ärsyttää asua porukoitten luona. Ärsyttää se niitten ainainen kysely ja hössöttäminen. Mut sit ärsyttää myöskin se, ettei oo rahaa vuokrata omaa kämppää varsinkaan nyt ku jäin sairaslomalle töistä. *poks* Hermot on NIIN kireällä, ettei jaksa enää yhtään typerää tai ärsyttävää kysymystä yhtään keltään - varsinkaan porukoilta! *kivatsulle*
Aeryn

Posts: 166

#2530 • • Aeryn
Ärsyttää taas oma saamattomuutensa kouluasioitten puolesta.

Mutta se minkä nyt oon huomannu ku oon alottanu autokoulun, ni jostain syystä ne kolmiot sielä auton perässä taitaa provosoida joitakin kuskeja. Ne ajaa perseessä kiinni ja tööttäillä torvea jos 50:in alueella et suostu ajamaan 70:iä, tai jos liikennevaloista ei osaa lähtä yhtä nopeasti kuin raketti *piru* *släp*... Semmoset ihmiset pitäs pistää takas autokouluun.*hmph*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

sapeli

Posts: 11,768

#2531 • • sapeli jokukukamikä?
Toimimaton serveri *grr* Mä haluun mun metsän takas *nyyh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lin

Posts: 230

#2532 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Aeryn, 27.4.2005 18:26:
Mutta se minkä nyt oon huomannu ku oon alottanu autokoulun, ni jostain syystä ne kolmiot sielä auton perässä taitaa provosoida joitakin kuskeja. Ne ajaa perseessä kiinni ja tööttäillä torvea jos 50:in alueella et suostu ajamaan 70:iä, tai jos liikennevaloista ei osaa lähtä yhtä nopeasti kuin raketti *piru* *släp*... Semmoset ihmiset pitäs pistää takas autokouluun.*hmph*



Mä olen törmännyt tähän samaan ja on muuten ihan super ärsyttävää!

Tänään on ärsyttänyt ihmiset, jotka eivät tiedä mitä tarkoittaa soittopyyntö! *grr*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

zenny

Posts: 1,145

#2533 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ärsyttää se et opettaja mille olin palauttan tehtävät ja se oli palauttan ne takas mulle ni sano tänää et jos häneltä ei löydy merkintää et tehtävät on palutettu ni sit ne ei o hänen mielest siis palutettu.. nyt pitää vaa toivoo et en o heittän viel niit tehtävii pois et voin mennä näyttää ne viel kerran uuestaa....*grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Kianoni

Posts: 357

#2534 • • Kianoni pomputtaako?
nettisivut missä on musiikkia/ääntä ilman että sitä pyytää
eli en mä viitti niitä kääntää poiskaan ku sit jos kattoo jotain flashin päällä pyöriviä videoita niin ei sit äänet kuuluis ja sit kun meet jonnekin sivuille niin alkaa hirvee mekkala kun painelet nappeja ja muuta.. viddu. äänet pois designista.
Sixtus

Posts: 198

#2535 • • Sixtus
Kehä 1:n ruuhkat*eiei*
Olin vahvasti ollu siinä uskossa et kevään ja edelleen kesän tullessa niiden, joilla on mahollisuus kulkea työmatka jollain vaihtoehtoisella kulkuvälineellä kuten esim. pyörällä määrä olis lisääntyny ja ruuhkat alkais ees vähän helpottaa. No ei tosiaan, vaan onkin käynyt täysin päinvastoin. Ei jaksais enää..
Avatar
#2536 • • Annakins Guest
Olin eilen tutkimuspalaverissa joka käytännössä oli ex-tempore työhaastattelu jonka 'palkintona' olis väikkärin teko jos ne haluaa mut siihen projektiin. En ollu edes ajatellu vielä väikkäriin asti ja nyt sitä jo tuputetaan. Enivei, ärsyttää se, että sanoivat ilmoittavansa tänään iltapäivällä ketkä valitsivat eikä vielä oo kuulunu mitään. Mä en kestä tällästä odottelua ja epävarmuutta!

A
zenny

Posts: 1,145

#2537 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kamalan raivostuttava hikka....*igor*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#2538 • • HRDance Guest
Ihmiset jotka kirjoittavat kommentteja ja poistavat ne ennen kuin ehtii niitä lukea.

Sitä on tapahtunut yllättävän paljon viime aikoina ja se tosiaan pistää pannun kuumaksi. Kivaa loggautua tänne ja lukea tyylin et 4 kommenttia saapunut ja sit ei ole mitään.. *dissaa*
iam

Posts: 3,085

#2539 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Mua on aina ärsyttänyt se kun kirjan V korvataan kirjaimella W ... esim WAPPU. Voi prkl miten voikin noin pieni asia pistää ihan raiwox!!!!! *kivatsulle*
serotonot

Posts: 3,137

#2540 • • serotonot Paul Easy

mkuisma, 29.4.2005 10:23:
Mua on aina ärsyttänyt se kun kirjan V korvataan kirjaimella W ... esim WAPPU. Voi prkl miten voikin noin pieni asia pistää ihan raiwox!!!!! *kivatsulle*


älä muuta wiserrä. Muidenkin "vierasperäisten" cirjainten cäyttäminen wituttaa :D