Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,139 views

Freja

Posts: 8,775

#8301 • • Freja Sihteeri
Menin sitten perumaan yhen tilauksen, jota ei todellakaan pitänyt perua. Ja nyt sitten mun ohjelma pykii, etten saa tehtyä sitä uudelleen. Taidampa siis taas huomenna tulla aikasemmin töihin, että saa tuon tehtyä, edes joskus.

Voi perse, oikeesti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8302 • • Aurinkoneiti
Radio Aallon juontaja, mutta onneksi siihen on helppo ratkaisu.
Siren

Posts: 826

#8303 • • Siren Seinäruusu
Olin idiootti ja menin sotkemaan mekkoni *toktok* Ei se nyt yltäpäältä oo pashassa mut kiva olla likasessa vaatteessa lopputyöpäivä *toktok* Muutenki tahrat on semmosesta aineesta aiheutuneet et vaikee saaha pois *toktok*

Ja saakelin kesäappari ja sen aiheuttamat sotkut *grr*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#8304 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kaikenlaiset pienet työjutut.

esim. sain tänään taas jotain norjalaisia maileja hoidettavaksi
VAIKKA olen jo ainakin kolmeen kertaan ilmoittanut, että en
osaa mitään norjaa! ja kysyessäni, että mitä teen niille, koska
en osaa vastata niihin... niin en saa vastauksia.

mutta eipä ole mun ongelma vaika jää sit hoitamatta, saatana! :D

--
dasinoaisnvs

vivesteri

Posts: 309

#8305 • • vivesteri karmea mörkö
se että ei saa aikaiseksi tilattua yhtä perhanan hammaslääkäriaikaa.
toista takahammasta pakottanut nyt muutaman kuukauden ja 600-buranallekin oon kehittänyt jo vallan loistavan immuniteetin.
ei vaan uskalla ottaa puhelinta kätöseen ja soittaa, kiitos kiltin hammaslääkärisedän vuosien takaa, joka aiheutti julmetun pelon. *dissaa*
zenny

Posts: 1,145

#8306 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
et asiakkaat ei osaa ees kynää käyttää... huuh huh.. ja myös se et ei ollu kunnol sapuskaa mukana ruokkiksel ni nyt jo nälkä vaik ruokkiksest kulunu vast n. 2 tuntii...*nyyh* ja sit ku on nälkä ni kiukuttaa ja pitäs viel asiakkait palvella siin samal.. *hmph* no ens kerral enemmän syömistä mukaa..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

itis

Posts: 2,518

#8307 • • itis Morning Star

Zandy, 13.7.2007 15:32:
Viime aikoina on kovasti ärsyttänyt ihmiset, jotka eivät osaa fiksusti ilmaista itseään puhelimessa. Mun mielestä ihan jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi puhelimessa osata 1. esitellä itsensä ja 2. selkeästi kertoa mitä asiansa koskee.

Hei, olen Matti Meikäläinen ja haluaisin puhua tutkija Aino Meikäläisen kanssa.

tai sitten

Ööö, onks Aino? Kuka? Aino! Anteeksi kuka Aino? No siis ööö mä haluisin Ainon kanssa puhuu... Niin eli mikähän mahtaa olla tämän Ainon sukunimi? Ai, tartteeks sun se tietää? "huokaus"

*igor*


Viikonloppu, tule jo!!



Ahihi... tuo on yllättävän yleistä ja oikeastaan hupaisaa -pitää vaan asennoitua et "taas näitä pällejä sataa..."

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

ekliptika

Posts: 143

#8308 • • ekliptika One man conspiracy
Ärsyttää olla välikätenä toisten riidoissa. Selvittäisivät asiat keskenään*senkin*
Zandy

Posts: 273

#8309 • • Zandy

vivesteri, 24.7.2007 13:30:
se että ei saa aikaiseksi tilattua yhtä perhanan hammaslääkäriaikaa.
toista takahammasta pakottanut nyt muutaman kuukauden ja 600-buranallekin oon kehittänyt jo vallan loistavan immuniteetin.
ei vaan uskalla ottaa puhelinta kätöseen ja soittaa, kiitos kiltin hammaslääkärisedän vuosien takaa, joka aiheutti julmetun pelon. *dissaa*



Mitä jos mietit niin, että mitä pidempään odottelet (ja annat mahdollisen reiän levitä ja suurentua), sitä suurempi on mahdollisuus, että hampaaseen joudutaan tekemään juurihoito. Sitten vasta onkin mukavaa useaan otteeseen maata siinä hammaslääkärin tuolissa ja katsella kun suuhun sisälle työnnetään sellaisia muutaman cm pitkiä teräviä piikkejä ja liikutellaan niitä edestakaisin..

Aika harvoin pitkään jatkunut hammassärky itsestään pois lähtee, eli puhelin rohkeasti käteen ennen kuin ongelma suurenee syyttä suotta! *hymy*

t. toinen hammaslääkärikäyntejä pelkäävä
Freja

Posts: 8,775

#8310 • • Freja Sihteeri
nngh, en viitti ees sanoa *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

10-

Posts: 239

#8311 • • 10- Sairaalan Miekka
pari kuukautta kestänyt pennittömyys, saamattomuus ja kesän hiljalleen hiipuminen*grr*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Miinapiina

Posts: 3,494

#8312 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää tietokone!!!!!!!!!!!! ARGH!!!!!!

--
pinkki on pop!!!

vivesteri

Posts: 309

#8313 • • vivesteri karmea mörkö

Zandy, 24.7.2007 15:14:
---
vivesteri, 24.7.2007 13:30:


---


Mitä jos mietit niin, että mitä pidempään odottelet (ja annat mahdollisen reiän levitä ja suurentua), sitä suurempi on mahdollisuus, että hampaaseen joudutaan tekemään juurihoito. Sitten vasta onkin mukavaa useaan otteeseen maata siinä hammaslääkärin tuolissa ja katsella kun suuhun sisälle työnnetään sellaisia muutaman cm pitkiä teräviä piikkejä ja liikutellaan niitä edestakaisin..

Aika harvoin pitkään jatkunut hammassärky itsestään pois lähtee, eli puhelin rohkeasti käteen ennen kuin ongelma suurenee syyttä suotta! *hymy*

t. toinen hammaslääkärikäyntejä pelkäävä



no sehän tässä onkin yksi pelko, kun tarkastuksessa sanottiin että tohon hampaaseen pitää tehdä juurihoito *nauru*
ja kiltisti lisättiin, että ei siihen varmaan edes puudutusta tarvi... -_-
sapeli

Posts: 11,768

#8314 • • sapeli jokukukamikä?

vivesteri, 24.7.2007 18:13:
no sehän tässä onkin yksi pelko, kun tarkastuksessa sanottiin että tohon hampaaseen pitää tehdä juurihoito *nauru*
ja kiltisti lisättiin, että ei siihen varmaan edes puudutusta tarvi... -_-



Höpön höpön, puudutus on aina hyvä. Mulle kerran alotettiin juurihoitoa ilman puudutusta ja hyvä ettei hammaslääkärisetä saanut mustaa silmää *grr* Ihmettelivät monessa hammaslääkärissä sen jälkeen että kuka hullu niin tekisi, ja on kyllä kaikkialla muualla laittaneet puudutuksen. Ongelmahan on siinä että juurihoitoa tehtäessä ei välttämättä puudutus tehoa 100%, mutta on se helvetin paljon parempi sekin vähä kuin ei mitään!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MiMoSa

Posts: 1,664

#8315 • • MiMoSa
Mulla tosi pitkään ollut kaktus otti sit ja kuoli pois.*nyyh* Sain sen muistaakseni sillon kun täytin 18 ja se oli sillon vielä ihan tosi pieni ja nyt se oli kasvanu jo tosi isoks. Luultavimmin kastelin sitä liikaa mut ärsyttää, et 6 vuotta oon osannu hoitaa sitä hyvin ja sit nyt meen tappamaan sen. Se on viikonloppuna sit lähdettävä ettimään uutta kasvia tohon tyhjään ruukkuun.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mellu-

Posts: 4,006

#8316 • • Mellu-
tää päivä ei menny ihan putkeen ...

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8317 • • Edited Hitchhiker
Taasen Tour de francessa kärähtäneet polkijat, vinokurov kärähti justiinsa (oma suosikki ollu hetken aikaa). Tosin aika vähissä taitavat nuo puhtaat polkijat olla.
*minttu*

Posts: 366

#8318 • • *minttu*
Ihmiset, jotka on hankalia ihan vaan sen takia, että ne haluaa olla hankalia....*uuh*
tiiplis

Posts: 1,043

#8319 • • tiiplis also available in sober

*minttu*, 25.7.2007 08:44:
Ihmiset, jotka on hankalia ihan vaan sen takia, että ne haluaa olla hankalia....*uuh*



Missä on konekivääri kun sitä tarvitsisi? Tai risiiniöljy?

Ärsyttää: duunipaikan rakennusmateriaalit (varmaan jotain asbestia) joteka estävät erään radioaseman kuulumisen täällä kunnolla. Toi särinä ja surina tekee mut hulluksi *grr*

Ja ei, nettiradion kuunteleminen ei onnistu, kokeiltu on. Alan vissiin sitten lauleskelemaan täällä *pahis*

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#8320 • • tanja Guest
Mun kone sekoilee, vaikka on ihan uus. Mä en jaksa mitään säätöjä, haluan vaan että se toimii. Ärsyttää!