14,184 posts, 710 pages, 4,808,514 views
Zandy, 13.7.2007 15:32:
Viime aikoina on kovasti ärsyttänyt ihmiset, jotka eivät osaa fiksusti ilmaista itseään puhelimessa. Mun mielestä ihan jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi puhelimessa osata 1. esitellä itsensä ja 2. selkeästi kertoa mitä asiansa koskee.
Hei, olen Matti Meikäläinen ja haluaisin puhua tutkija Aino Meikäläisen kanssa.
tai sitten
Ööö, onks Aino? Kuka? Aino! Anteeksi kuka Aino? No siis ööö mä haluisin Ainon kanssa puhuu... Niin eli mikähän mahtaa olla tämän Ainon sukunimi? Ai, tartteeks sun se tietää? "huokaus"
Viikonloppu, tule jo!!
vivesteri, 24.7.2007 13:30:
se että ei saa aikaiseksi tilattua yhtä perhanan hammaslääkäriaikaa.
toista takahammasta pakottanut nyt muutaman kuukauden ja 600-buranallekin oon kehittänyt jo vallan loistavan immuniteetin.
ei vaan uskalla ottaa puhelinta kätöseen ja soittaa, kiitos kiltin hammaslääkärisedän vuosien takaa, joka aiheutti julmetun pelon.
Zandy, 24.7.2007 15:14:
---
vivesteri, 24.7.2007 13:30:
---
Mitä jos mietit niin, että mitä pidempään odottelet (ja annat mahdollisen reiän levitä ja suurentua), sitä suurempi on mahdollisuus, että hampaaseen joudutaan tekemään juurihoito. Sitten vasta onkin mukavaa useaan otteeseen maata siinä hammaslääkärin tuolissa ja katsella kun suuhun sisälle työnnetään sellaisia muutaman cm pitkiä teräviä piikkejä ja liikutellaan niitä edestakaisin..
Aika harvoin pitkään jatkunut hammassärky itsestään pois lähtee, eli puhelin rohkeasti käteen ennen kuin ongelma suurenee syyttä suotta!
t. toinen hammaslääkärikäyntejä pelkäävä
vivesteri, 24.7.2007 18:13:
no sehän tässä onkin yksi pelko, kun tarkastuksessa sanottiin että tohon hampaaseen pitää tehdä juurihoito
ja kiltisti lisättiin, että ei siihen varmaan edes puudutusta tarvi... -_-
*minttu*, 25.7.2007 08:44:
Ihmiset, jotka on hankalia ihan vaan sen takia, että ne haluaa olla hankalia....