14,184 posts, 710 pages, 4,801,057 views
Freja, 9.2.2007 04:55:
Herätä neljältä vaikka herätys olisi vasta kasilta. Nää vitun kissat on paneskellu jatapellu tääl ympäriinsä koko vitun yön, ja mul alkaa olee hermo jo aika kireellä. Toi maukuminen on ni saatanan äänekästä et mä varmaa väännän niiltä pian niskat nurin.
MÄ HALUISIN NUKKUA, WITTU.
MiMoSa, 8.2.2007 21:44:
Mun soiva muki! Se on kaapissa ja soi normaalisti vaan sillon kun kaapinoven avaa ja se saa valoa. Nyt se on alkany sekoilemaan ja soi vähän väliä itestään vaikka kaapinovi on kiinni. Rasittava, mä olin jo melkein unohtanu koko mukin olemassaolon. Pitää kohta kuskata se roskiin.
Janisa, 9.2.2007 16:29:
---
Mun soiva muki! Se on kaapissa ja soi normaalisti vaan sillon kun kaapinoven avaa ja se saa valoa. Nyt se on alkany sekoilemaan ja soi vähän väliä itestään vaikka kaapinovi on kiinni. Rasittava, mä olin jo melkein unohtanu koko mukin olemassaolon. Pitää kohta kuskata se roskiin.
---
Taa oli kylla ehdottomasti mun paivan :) Haha! Kuulostaa niin hauskalta! Soiva muki!
Nimim. Miten niin mulla ei oo elamaa...?
MiMoSa, 9.2.2007 16:41:
---
Janisa, 9.2.2007 16:29:
---
---
Taa oli kylla ehdottomasti mun paivan :) Haha! Kuulostaa niin hauskalta! Soiva muki!
Nimim. Miten niin mulla ei oo elamaa...?
---
Toi muki on kyllä kaikkea muuta kuin hauska kun sitä pari päivää putkeen kuuntelee!
*nuotti*Piippolan vaarilla oli talo, hiiala hiiala hei..
Janisa, 9.2.2007 16:48:
Siis ma en voi lakata nauramasta taalla! Ma nyt sentas ajattelin etta siella on joku mukava (mukavampi...) rallatusmelodia...
Mutta meno vaan paranee...!
MiMoSa, 9.2.2007 16:52:
---
Siis ma en voi lakata nauramasta taalla! Ma nyt sentas ajattelin etta siella on joku mukava (mukavampi...) rallatusmelodia...
---
Mä voin lähettää ton mukin sulle niin mä lupaan ettet naura enää kovin kauaa.
Janisa, 9.2.2007 16:55:
---
MiMoSa, 9.2.2007 16:52:
---
---
Mä voin lähettää ton mukin sulle niin mä lupaan ettet naura enää kovin kauaa.
---
Taa naurattaa mua koko ajan enemman ja enemman! Piippolan vaarilla... Nyt ma varmaan lauleskelen tota biisia ihan muutenkin koko paivan...
domi, 9.2.2007 14:40:
Pitäiskö sun pistää ne kissat luontoon? :D
Kit^, 9.2.2007 14:38:
kesätyön haku saa mut hyppii seinille..! pakko saada jotai muuta työtä ku kassalla istuminen.. "5.95, kiitos. ja oliko s-etukorttia? pankki vai luotto? ai sä et ees hymyile? no voiku kiva. ihanansuperhypermahtavaa päivänjatkoa!" paskaduuni.