14,184 posts, 710 pages, 4,815,731 views
sune, 17.9.2007 16:47:
---
crissy, 17.9.2007 14:06:
Se et noista perkelee kaupoista ei löydy tyttölapsille vaatteita!!!! Siis sellaselle 3v - ->
yritin ettii meidän neidille farkkuja nii ei yksiäkään.. Kaikki on niitä pillimallia ja sellasta mä en meinaa pukee hälle päälle!! Rumia ku perkele sellaset housut!!
Niitä ja sit niit helevetin legginsejä on kaupan hyllyt väärällään! On se kumma ku ei mistää kaupasta saa lahkeesta leveneviä farkkuja lapsille!
hame/shortsi+ leggins-yhdistelmät sais polttaa roviolla!!
---
mun mielestä taas just nyt löytyy tollasille 3v niinku mun neiti ni sairaan hienoja PILLIfarkkuja eikä niit keravafarkkuja.
tiiplis, 17.9.2007 10:46:
Vtun tavarantoimittajat Muutenkin tää työpäivä on alkanut väärällä jalalla
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..
Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..
Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..
pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..
---
Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.
sapeli, 18.9.2007 08:56:
---
tiiplis, 17.9.2007 10:46:
Vtun tavarantoimittajat Muutenkin tää työpäivä on alkanut väärällä jalalla
---
Oliko Kiitolinjan kuljetus?
crissy, 18.9.2007 08:33:
mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..
Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..
satumetsä, 18.9.2007 10:16:
---
crissy, 18.9.2007 08:33:
mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..
Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..
---
Netissä on jotain paitoja ja ehkä jotain farkkujakin (esim hm). Valikoima on kylläkin todella nihkeä. No siellä neuleet osiossa on jotain pitkähihaisia. Mutta luulen, että kaupasta löytyy kyllä pikkasen laajempi valikoima.
Eikö ne voi olla muut housut, kuin farkut?
pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
---
Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.