14,184 posts, 710 pages, 5,000,963 views
Norb, 7.6.2007 12:00:
Kateelliset/katkerat wanhat duunikaveritNe ajattelee että tieto on valtaa, enpäs kerrokaan jotain työasiaa eteenpäin. Ja vain minä tiedän sen/ osaan tehdä sen! Ei osaa siis työskennellä ryhmässä
EIKÖ SE AKKA TAJUA, ETTÄ NÄÄ TYÖT PITÄÄ SAADA VALMIIKSI! mua ei ainakaan kiinnostais tehdä itsestäni "korvaamatonta". Eihän sekään sitä ole, pelkästään katkera vanha idiootti..
tomppi, 7.6.2007 23:25:
Se että Paris Hilton pääsi vankilasta kun oli vaan istunut muutaman päivän. Iso kartano ja henkilökunta vs. vankilaselli
Fyraett, 7.6.2007 23:36:
---
tomppi, 7.6.2007 23:25:
Se että Paris Hilton pääsi vankilasta kun oli vaan istunut muutaman päivän. Iso kartano ja henkilökunta vs. vankilaselli
---
Money Talks, Bullshit Walks.
Paris Hilton sent back to prison
Celebrity heiress Paris Hilton has been taken screaming from a Los Angeles court after being told to return to jail to serve out her sentence. - BBC News
Necku, 20.5.2007 01:23:
mua ärsyttää kun yritän tehdä muiden eteen isoja asioita jotta kaikilla olisi hyvä olla ja jos ei joku asia mene niinkuin muut sen tahtovat niin siinä sivussa unohtuu ihminen joka yrittää tehdä parhaansa mukaan mutta ei mikään riitä vaan sit olen jo pilannut kaiken ja vielä vähän enemmän. ihan niinkuin minulla ei olisi pahalla kun asiat ei mene niinkuin pitäisi mutta aina ne asiat ei minusta johdu mutta se ei näiden ihmisten mieleen edes juolahda vaan haukut kovat perään tulee ja senkin jälkeen pitäisi ymmärtää muiden tarpeet ja niiden vitutukset mutta kukaan ei mieti miltä minusta tuntuu ja kuinka vaikeaa on sanoa että epäonnistuin.
VITTU MITÄ PASKAA!
pitäis olla vaan vittupää ja unohtaa muiden tarpeet ettei kävis näin mutta aina se ei oo niin helppoa.
It´s hard to be a asshole!!!!!
Please, would you teach me.
-Santtu-, 9.6.2007 00:55:
Lukuisien talven/kevään aikana syötyjen antibioottikuurien johdosta mulla on nyt sitten vissiin lievä aurinko(valo)allergia*dissaa* Ei täs muuta mut tää kutina on aika helvetillistä aina näin iltaisin...ja paljoo ainakaan kiinnostaa tän takia jotain lisää lääkkeitä alkaa syömään..vittu*uuh*
sare, 9.6.2007 17:46:
se että mä voisin olla yhä tällä hetkellä rannalla kavereiden kanssa, mut ehei, mä lähden sieltä pois sen takia että mulle soitetaan töistä ja mä lupaudun mennmään istuun töihin puoleen yöhön asti. ja tripla palkkakaan ei just nyt lohduta.