SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,679,575 views

Mark

Posts: 7,311

#9121 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MesMeRise, 6.6.2006 13:19:

--klips--



sitä panettaa se haluu toista naista. Laita se kunnolla talutusliekaan tai päästä menemään..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

kml

Posts: 1,142

#9122 • • kml Keyhole Markup Language

MesMeRise, 6.6.2006 13:19:
Voisikohan nyt joku uros puolen edustaja tulkata mulle erästä lajitoveriaan..



Kuulostaa vaan siltä, että se haluaa lähtä yrittämään jotain toista, mutta haluaa pitää sut "varalla", eli tulla häntä koipien välissä takaisin kun uus juttu menikin pieleen. Eli kuten mark sano, talutusliekaan tai monoa :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

shine

Posts: 221

#9123 • • shine
epailija puhui viisaita asiasta. Putosin eilen tähän luukkuun että napsahti.*nyyh**grr**toktok**eikä**igor**eiei*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

MesMeRise

Posts: 667

#9124 • • MesMeRise Spinnamon

kumimuumi, 6.6.2006 13:33:
---
MesMeRise, 6.6.2006 13:19:
Voisikohan nyt joku uros puolen edustaja tulkata mulle erästä lajitoveriaan..

---


Kuulostaa vaan siltä, että se haluaa lähtä yrittämään jotain toista, mutta haluaa pitää sut "varalla", eli tulla häntä koipien välissä takaisin kun uus juttu menikin pieleen. Eli kuten mark sano, talutusliekaan tai monoa :P



Nii mä vähän sen aattelinkin, että joku toinen on mielessä ja mä olen varalla. Pakottamalla ei ketään ihmistä saa, joten talutuslieka on kai hylätty vaihtoehto.. enkä mä sellaista haluis, eikä musta sellaseen olis. En vaan ymmärrä, miten voi antaa niin ristiriitaista kuvaa, niin että olen tunteitteni kanssa ihan hukassa. Perseestä tällänen.
taikakaulin

Posts: 80

#9125 • • taikakaulin amatöörininja

MesMeRise, 6.6.2006 13:19:
Mitä ihmettä voi tarkottaa, että pidetään taukoa, sellaista et ei olla missään yhteyksissä keskenään. (eli ei puheluita txt tai meseilyä) Sääntö oli silti että seksiä/suutelua yms ei kuitenkaan saa harrastaa kenenkään muun kanssa, eli periaatteessa edelleen seurustellaan..

Mutta silti tämä kyseinen henkilö ilmotti, että haluaa tutustua uusiin ihmisiin..

Niinku vähän että wtf.



Jo on ihmekuvio.. Jos tollaselle tauolle lähtee niin ei pitäis vaatia mitään selibaattia toiselta.

Enpäs ala analysoimaan enempää vaikka tosta nyt vois päätellä kaikenlaista.
MesMeRise

Posts: 667

#9126 • • MesMeRise Spinnamon

Juhgu, 6.6.2006 13:51:
---
MesMeRise,

---


En minäkään keksi tollaselle "tauolle" muuta kuin törkeän itsekkäitä syitä. Kuulostaa vahvasti minunkin korvaani siltä että haluaa sinkkuilla, yrittää jotain toista tai muuten vaan olla yksin, ja sinun pitäisi sitten olla kiltisti odottamassa varalla jos mitään parempaa vaihtoehtoa ei löydykään. Komppaan kahta edellistä replyä, tee selväksi että tuollainen peli ei vetele (tosin tuskin ketään voi opettaa arvostamaan toista ihmistä?) tai pistä saapas heilumaan.



Miten voi sit sanoa et ei seksiä eikä suutelemista eikä mitään sellasta... miten siinä voi testata jotain toista sitten..

Vai onko tää sitä ihanaa pelkkaa paska puhetta jonka mä aina tunnun uskovan.
Epailija

Posts: 5,636

#9127 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MesMeRise, 6.6.2006 14:17:
Miten voi sit sanoa et ei seksiä eikä suutelemista eikä mitään sellasta... miten siinä voi testata jotain toista sitten..

Vai onko tää sitä ihanaa pelkkaa paska puhetta jonka mä aina tunnun uskovan.



No minun BS-mittarini ainakin reagoi tuohon heilahtamalla punaiselle. Parempi varmaan yrittää puhua asiat halki ja selvittää mistä kohtaa kenkää oikeasti puristaa. Jos sanoo haluavansa pitää taukoa ja tutustua toisiin, niin silloin on kyllä jo tutkailemassa uusia meriä seilattavaksi, mutta ei vain uskalla vielä lähteä kovin kauas kotisatamasta. Jos ei juttelu tuota tulosta, niin vastaavassa tilanteessa antaisin ainakin itse rukkaset ilman palautusoikeutta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MesMeRise

Posts: 667

#9128 • • MesMeRise Spinnamon

Epailija, 6.6.2006 14:24:
---
MesMeRise, 6.6.2006 14:17:
Miten voi sit sanoa et ei seksiä eikä suutelemista eikä mitään sellasta... miten siinä voi testata jotain toista sitten..

Vai onko tää sitä ihanaa pelkkaa paska puhetta jonka mä aina tunnun uskovan.

---


No minun BS-mittarini ainakin reagoi tuohon heilahtamalla punaiselle. Parempi varmaan yrittää puhua asiat halki ja selvittää mistä kohtaa kenkää oikeasti puristaa. Jos sanoo haluavansa pitää taukoa ja tutustua toisiin, niin silloin on kyllä jo tutkailemassa uusia meriä seilattavaksi, mutta ei vain uskalla vielä lähteä kovin kauas kotisatamasta. Jos ei juttelu tuota tulosta, niin vastaavassa tilanteessa antaisin ainakin itse rukkaset ilman palautusoikeutta.



Nokun olen varmaan miljoona neljäsataa kertaa yrittänyt kysellä että no mistä se kenkä puristaa. Jonkinlaiseksi vastaukseksi sain että kun mielessä on ollut pienenä ihastuksena vähän joku muukin.

Silti, tää ihminen kohteli mua oikein hyvin ja oli kivaa ja onnellista meininkiä.. Et kaikki tuntui olevan ihan hyvin. Sitten vaan yhtäkkiä, tunnepuolella kuulemma mättää se et kyseinen henkilö ei tunne tarpeeks. Mitä se nyt sitten ikinä tarkottaa.

Ei hän niin vähän tunne et pitää vaan ystävänä, mut kokee et puolenvuoden yhdessäolon jälkeen pitäis alkaa tuntea jo enemmän. Mun mielestä noissa asioissa on niin sata ristiriitaa..

Ja nyt sitten tämä. No ollaan tauolla kun ei hän haluaisi heittää menemään kaikkea sitä mitä kuitenkin meidän välillä on.. Niin jälleen kerran wtf?

Miten tollasesta nyt muka pitää ja edes voi ottaa selvää? Vituttaa suorastaan, että mistä helvetistä mä kerään ne ihmiset joiden kanssa asia ajautuu aina tähän. Hyväuskosena ihmisenä mua on niin helppo kusettaa ku olen niin sinisilmänen etten voi ymmärtää miksi kukaan tekisi tollasta paskaa toiselle huvikseen. Varsinkin jos näkee että toinen itkee silmät päästään kun välittää toisesta eikä ymmärrä mikä mättää.

Riitely tai joku muu konkreettinen syy olis ollu niin paljon helpompi käsitella ja ymmärtää. Miksi sitä ei voi sanoa suoraan?
MesMeRise

Posts: 667

#9130 • • MesMeRise Spinnamon

Juhgu, 6.6.2006 14:30:
---
MesMeRise, 6.6.2006 14:17:
---
Parisuhdeongelmatkin puidaan jostain mystisestä syystä tässä luukussa. Näin sinkkuna vaadin tasa-arvoa enkä pidä luukkuni epätasa-arvoisesta ankeuttamisesta! :P



No kun ei mun pieni ja idiootti pääni pysty käsittämään asioita. Ja tuntuu et jollekkin on pakko saada puhuttua. Ei ole sellasta fiilistä et jaksais ketään nähdä kasvotusten, koska ei mulla oikeestaan ole muutakuin spekuloitavaa siitä, että mitä vittua toinen ihminen tarkottaa ku puhuu niin että olen ihan pihalla.
Epailija

Posts: 5,636

#9131 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MesMeRise, 6.6.2006 14:31:
*Snip*



Ihan helvetin paskamainen tilanne. En kadehdi yhtään... Rupeaa suoraan sanottuna v*tuttamaan puolestasi. Voisin sanoa tähän paljonkin, mutta sanotaan lyhyesti tämä: Päästä irti. Sano, ettei sinulle riitä se, että toinen on mukana leikissä vain puoliteholla. Sano, ettet aio olla mikään kakkosvaihtoehto. Se ei tule olemaan helppoa, se tulee sattumaan ihan p*rkeleesti, mutta se säästää sinut suurelta määrältä epävarmuutta ja ahdistusta. Lopputulos on pitkänkin kaavan mukaan luultavasti sama.

Niin ja miksi ei voi sanoa asioita suoraan? Koska tyyppi ei itsekään tiedä mitä haluaa, vielä vähemmän kuinka sen ilmaisisi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MesMeRise

Posts: 667

#9132 • • MesMeRise Spinnamon

Epailija, 6.6.2006 14:42:
---
MesMeRise, 6.6.2006 14:31:
*Snip*

---


Ihan helvetin paskamainen tilanne. En kadehdi yhtään... Rupeaa suoraan sanottuna v*tuttamaan puolestasi. Voisin sanoa tähän paljonkin, mutta sanotaan lyhyesti tämä: Päästä irti. Sano, ettei sinulle riitä se, että toinen on mukana leikissä vain puoliteholla. Sano, ettet aio olla mikään kakkosvaihtoehto. Se ei tule olemaan helppoa, se tulee sattumaan ihan p*rkeleesti, mutta se säästää sinut suurelta määrältä epävarmuutta ja ahdistusta. Lopputulos on pitkänkin kaavan mukaan luultavasti sama.

Niin ja miksi ei voi sanoa asioita suoraan? Koska tyyppi ei itsekään tiedä mitä haluaa, vielä vähemmän kuinka sen ilmaisisi.



Se on vaan just se ikuisuus ongelma, et miten voi sanoa toiselle jonka vaikka kynsin ja hampain pitäis vierellään, että en kaipaa tällästä varalla olo paskaa, mee vittuun. Ku mun aivoissa jyskyttää et entä jos joskus se huomaakin et välitti ja haluiskin mut..

Ja musta tuntuu että hajoan siihen ahdistukseen jo nyt, niin saati sitten jos pitäis itse tehdä se suora päätös että joo ei.. Tää vaan syö niin uskon kaikkeen siihen et mitä tulevaisuudessa vois olla. Meidänki suhde alko kumminki niin hitaasti ja varovasti koska mä olin jo aiemmin ottanu samalla tyylillä siipeeni. Siinä sitten varmistaen varmisteltiin että niin ei kävis uudelleen. Ja kaikki luottamus jota oli edes vähän kertyny vaikka mulle sekin on ihan vitun vaikeaa saavuttaa. niin katos siihen että toinen on pidemmän aikaa ajatellu jotain muuta. mitä muuta tosta voi tulla ku ikuisia traumoja siihen et jos ei luota ei tarvi sattuakkaan. ja jos ei luota on kyllä turha kuvitella mitään parisuhdettakaan.

hhrr..... *grr*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9133 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

MesMeRise, 6.6.2006 14:14:
---
kumimuumi, 6.6.2006 13:33:
---
MesMeRise, 6.6.2006 13:19:
Voisikohan nyt joku uros puolen edustaja tulkata mulle erästä lajitoveriaan..

---


Kuulostaa vaan siltä, että se haluaa lähtä yrittämään jotain toista, mutta haluaa pitää sut "varalla", eli tulla häntä koipien välissä takaisin kun uus juttu menikin pieleen. Eli kuten mark sano, talutusliekaan tai monoa :P

---


Nii mä vähän sen aattelinkin, että joku toinen on mielessä ja mä olen varalla. Pakottamalla ei ketään ihmistä saa, joten talutuslieka on kai hylätty vaihtoehto.. enkä mä sellaista haluis, eikä musta sellaseen olis. En vaan ymmärrä, miten voi antaa niin ristiriitaista kuvaa, niin että olen tunteitteni kanssa ihan hukassa. Perseestä tällänen.



Ei välttämättä pidä paikkaansa... Minä olen pari kertaa halunnut taukoa ihan vaan sen takia että itellä on ollut tosi vaikeeta kaikissa muissa asioissa enkä vaan jaksanut keskittyä nyt parisuhteeseen. Ja oli kyllä täysi aikomus tulla takaisin *joo* Eikä kukaan muu tyttö käynyt mielessä. Kerran myös halusin itselleni todistaa kuinka paljon tyttöä jään kaipaamaan ja kuinka paljon häntä tarvitsen jos lähden pois... Näin saa plurin takas suhteeseen jos ottaa edes viikon taukoo *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Epailija

Posts: 5,636

#9134 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MesMeRise, 6.6.2006 14:49:
Se on vaan just se ikuisuus ongelma, et miten voi sanoa toiselle jonka vaikka kynsin ja hampain pitäis vierellään, että en kaipaa tällästä varalla olo paskaa, mee vittuun. Ku mun aivoissa jyskyttää et entä jos joskus se huomaakin et välitti ja haluiskin mut..



Etkös sinä juuri äsken itse kaivannut suoraa puhetta? Jos se kundi huomaa menettäneensä jotain tärkeää, niin sitten se huomaa ja tulee luoksesi uudestaan. Tämän jälkeen voit itse päättää, että kannattaako yrittää uudestaan vai ei.


Ja musta tuntuu että hajoan siihen ahdistukseen jo nyt, niin saati sitten jos pitäis itse tehdä se suora päätös että joo ei..



Se epävarmuus ja tuska, mitä tuo tauko sinulle tuottaisi, ovat varsin kuluttavia asioita. En usko, että olisit yhtään sen onnellisempi siinä tilanteessa kuin oikeasti erossa.

Tää vaan syö niin uskon kaikkeen siihen et mitä tulevaisuudessa vois olla. Meidänki suhde alko kumminki niin hitaasti ja varovasti koska mä olin jo aiemmin ottanu samalla tyylillä siipeeni. Siinä sitten varmistaen varmisteltiin että niin ei kävis uudelleen. Ja kaikki luottamus jota oli edes vähän kertyny vaikka mulle sekin on ihan vitun vaikeaa saavuttaa. niin katos siihen että toinen on pidemmän aikaa ajatellu jotain muuta. mitä muuta tosta voi tulla ku ikuisia traumoja siihen et jos ei luota ei tarvi sattuakkaan. ja jos ei luota on kyllä turha kuvitella mitään parisuhdettakaan.



Ymmärrän, mutta ota huomioon tämä: Ihmiset ihastuvat toisiin ihmisiin pitkin elämäänsä olivat sitten onnellisessa parisuhteessa tai eivät. Sinäkin tulet joskus todennäköisesti ihastumaan johonkin toiseen ollessasi varattu. Tämä on ihan normaalia ja ratkaisevaksi muodostuu se, miten näihin tunteisiin suhtautuu ja miten niitä käsittelee. Jos olet onnellisesti varattu, niin et todennäköisesti anna näillä tunteille sen suurempaa painoarvoa, tilaa kasvaa tai toimi niiden pohjalta. Jos et, niin mahdollisesti ehdotat taukoa...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#9135 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Steven Hoaks, 6.6.2006 14:56:
Ei välttämättä pidä paikkaansa... Minä olen pari kertaa halunnut taukoa ihan vaan sen takia että itellä on ollut tosi vaikeeta kaikissa muissa asioissa enkä vaan jaksanut keskittyä nyt parisuhteeseen. Ja oli kyllä täysi aikomus tulla takaisin *joo* Eikä kukaan muu tyttö käynyt mielessä. Kerran myös halusin itselleni todistaa kuinka paljon tyttöä jään kaipaamaan ja kuinka paljon häntä tarvitsen jos lähden pois... Näin saa plurin takas suhteeseen jos ottaa edes viikon taukoo *joo*



Et selkeästikään lukenut tätä osiota:

Nokun olen varmaan miljoona neljäsataa kertaa yrittänyt kysellä että no mistä se kenkä puristaa. Jonkinlaiseksi vastaukseksi sain että kun mielessä on ollut pienenä ihastuksena vähän joku muukin.



Vieraat laitumet sillä on kiikarissa, mutta ei vielä uskallusta päättää valitako vanha vaiko suunnata uudelle.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MesMeRise

Posts: 667

#9136 • • MesMeRise Spinnamon

Epailija, [

-nipsnaps-



Ne ristiriidat vaan siinä on ne jotka mua kalvaa.

Kun alunperin asia oli vähän niin että hän tarvii omaa aikaa siihen että varmistuu tunteistaan, yritin sitä antaa ja sitten meillä olikin tossa perjantaina mukava ilta yhdessä ja aloin jo aattelee et no.. ok ehkä asiat on menny parempaan päin. Sunnuntaina koko asia oli sitten muuttunut siihen että hän tarvii aikaa koska on jo pidempään ollu joku toinen mielessä, ja eilen tuli tylyhkö ilmoitus siitä että on hän asioita miettinyt mutta ei ne oikeen ole hyvään suuntaan menneet.

Mun mielestä tollanen on pahinta kiusaamista mitä voi tehdä. Sitten kun kysyin että no mitä se perjantainen sitten merkitsi, niin oli kuulemma lähinnä halunnut lohduttaa mua kun oli huomannut loukanneensa..

Eli jälleen kerran wtf? Lohdutat sillä että annat ymmärtää että asiat on paremmin, ja sitten käännät kelkkasi seuraavana päivänä, jättäen mut vielä suurempaan ahdistukseen ja hämilleni.

En vaan löydä siitä välimaastosta minkäänlaista vaihtoehtoa, minkä tää ristiriita jättää.

Eli tykkää, mutta ei tykkää tarpeeks ja on samalla ihastunut johonkin toiseen. Ja vielä siihen päälle se, että ei ole onnellinen kun ei halua antaa omien tunteidensa mennä syvemmälle, kun ei oikeen uskalla/anna sen tapahtua. mutta sitten ihmettelee kun ei tunne sen syvemmin.

MISTÄ mä löydän sellasen ihmisen, jonka kanssa asiat ei taivu näin vitun monimutkasiks. En vaan jaksa ymmärtää miten on edes mahdollista et ne asiat edes saa noin solmuun.
Epailija

Posts: 5,636

#9137 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MesMeRise, 6.6.2006 15:14:
MISTÄ mä löydän sellasen ihmisen, jonka kanssa asiat ei taivu näin vitun monimutkasiks. En vaan jaksa ymmärtää miten on edes mahdollista et ne asiat edes saa noin solmuun.



Sen kun tietäisi. Tunteet, elämä ja ihmiset ovat harvoin yksinkertaisia (poislukien ehkä ihmiset). Ei tuollaiselta tilanteelta oikein voi suojautua mitenkään, mutta usko pois: asiat voisivat olla pahemminkin solmussa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Cloudberry

Posts: 493

#9138 • • Cloudberry

Näin saa plurin takas suhteeseen jos ottaa edes viikon taukoo *joo*


Varmasti saa, jos molemmat osapuolet haluaa ja kaipaa taukoa, ja ovat yhtä mieltä syistä, miksi sitä halutaan sekä pelisäännöistä, miten tuon tauon aikana toimitaan. *joo*

Esim. mulla on oma kulta Etelä-Suomessa töissä ja mulla on omat kuvioni täällä Lapissa ainakin nämä kolme viikkoa, jonka jälkeen mietitään jatkoa, eli tavallaan ollaan tauolla joo, mutta kyse on valinnasta. "Olosuhteiden pakko" on liian jyrkästi sanottu, oltaishan me voitu tehdä kesäloman kanssa muutakin, mutta tämä saa nyt luvan toimia. Ja vaikka toinen on poissa silmistä ja yhteydenpito on mitä on, kun ei ole nettiä ja puhelinlinja rätisee, ei oma rakas ole poissa mielestä.
Myönnän, että olis helppoa alkaa leikkiä vapaata ja pitää hauskaa (olin kuitenkin sinkku niiiiin kauan eikä siitä ole niin kauaa kun hyppäsin pois tästä luukusta, ettenkö muistais mitä ja miten silloin hurvittelin), jos olisin yhtä kyyninen paska kuin ennen tätä suhdetta, joka on opettanu mulle luottamusta ja monia muita kauniita asioita.. Uskon, että kummankin sydän murtuis, jos toinen tekis erossa olon aikana tahollaan yhtään mitään sellaista, mitä ei tekis tavallisessa arjessa, missä ollaan kurssikavereita ja asutaan yhdessä, eli nähdään toisia melko paljon...

Kuitenkin.. En usko että siitä mitään hyvää tulee, jos toinen haluaa taukoa ja toinen ei, tai on epäselvyyttä tauon syistä ja tavoitteista, tai erimielisyyttä siitä mitä tauan aikan tehdään/ ei tehdä.. ja tuo on varmaan se yleisempi tilanne, ja se mistä tässä nyt käynnissä olevassa keskustelussa on kysymys.
About vuosi sitten näihin aikoihin se mun nykyinen mies oli omasta mielestään lopettanut silloisen suhteensa lopullisesti. Ex-tyttöystävä puolestaan oli omasta mielestään tauolla. Frendien "We were on a break!" nauratti aikoinaan, mutta ei paljon naurattanut olla siinä välikädessä.. *uuh*

Joitakin vuosia sitten roikuin epätoivoisesti rakkaassani, joka halusi "taukoa" eli lopettaa seurustelusuhteen kanssani ja skipata kaiken mitä siihen liittyi, ja paneskella vapaasti muita naisia, mutta jatkaa silti panemista myös minun kanssani. En edes muista mitä säälittävää se rontti sopersi perusteluiksi ja oikeutukseksi toiminnalleen. Kusetti mua about vuoden verran jutuillaan siitä miten me ehkä vielä mahdollisesti palataan yhteen, koska hän ei voi olla ilman mua, mutta ei vaan nyt voi olla mun kans ja blaa blaa blaa.. No, jätkä lähti sitten vaihto-opiskelijaksi, eikä tullut enää takaisin. Oli pakko lakata odottamasta. Jossain vaiheessa tuon jälkeen olin omasta mielestäni yhden sortin seurustelusuhteessa, tällä kertaa naisen kanssa. Sydän särkyi kun selvisi, että toiselle osapuolelle minä olin se 'tauko'. Väliohjelmanumero, tilapäisjärjestely, kunnes hän löytäisi itselleen sopivan miehen. Just. Mitä tähän enää voi sanoa..? Lähdin kävelemään.

Tarinan opetus? Joskus miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä, vaikka se ottais voimille.. Moni on tässä luukussa todennut aiemminkin, että "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa." Minäkin kannatan sitä. Sillä tavoin sitä on avoin ja vapaa löytämään myös sen hyvän suhteen, ellei sitten mieluummin ole sinkkuna. Valintakysymys tietenkin sekin..
Voimia sulle Mesmerise, kuin myös muille samassa on-off tilanteessa oleville. Älkää turhaan kiduttako itseänne! *hali*
Dana

Posts: 647

#9139 • • Dana

MesMeRise, 6.6.2006 14:31:


Nokun olen varmaan miljoona neljäsataa kertaa yrittänyt kysellä että no mistä se kenkä puristaa. Jonkinlaiseksi vastaukseksi sain että kun mielessä on ollut pienenä ihastuksena vähän joku muukin.

Silti, tää ihminen kohteli mua oikein hyvin ja oli kivaa ja onnellista meininkiä.. Et kaikki tuntui olevan ihan hyvin. Sitten vaan yhtäkkiä, tunnepuolella kuulemma mättää se et kyseinen henkilö ei tunne tarpeeks. Mitä se nyt sitten ikinä tarkottaa.

Ei hän niin vähän tunne et pitää vaan ystävänä, mut kokee et puolenvuoden yhdessäolon jälkeen pitäis alkaa tuntea jo enemmän. Mun mielestä noissa asioissa on niin sata ristiriitaa..

Ja nyt sitten tämä. No ollaan tauolla kun ei hän haluaisi heittää menemään kaikkea sitä mitä kuitenkin meidän välillä on.. Niin jälleen kerran wtf?

Miten tollasesta nyt muka pitää ja edes voi ottaa selvää? Vituttaa suorastaan, että mistä helvetistä mä kerään ne ihmiset joiden kanssa asia ajautuu aina tähän. Hyväuskosena ihmisenä mua on niin helppo kusettaa ku olen niin sinisilmänen etten voi ymmärtää miksi kukaan tekisi tollasta paskaa toiselle huvikseen. Varsinkin jos näkee että toinen itkee silmät päästään kun välittää toisesta eikä ymmärrä mikä mättää.

Riitely tai joku muu konkreettinen syy olis ollu niin paljon helpompi käsitella ja ymmärtää. Miksi sitä ei voi sanoa suoraan?



Oi.. voinko esitellä sulle toisen näkökulman..

Mulla oli juuri sama tilanne, ainoa ero on tosiaan se että Minä olin se joka sai toisen tuntemaan tosi kurjalta. En voi suoraan sanoa mikä ongelma kundillas on, mutta omasta tilanteestani voin kertoa.. jos se edes jotenkin selventäisi asioita.

Tapailtiin 3kk ja sinä aikana huomasin kuinka kundi rakastui minuun. Mä tykkäsin (ja tykkään vieläkin) ihan mielettömästi siitä, mutta rakkauttani en koskaan kundille tunnustanut, koska samalla pieni ääni päässä huusi ettei vielä saa sitoutua, aikaa on vaikka kuinka paljon. täytyy tavata vielä monta uutta ihanaa ihmistä. Toisaalta taas tunsin, että jos jäisin siihen suhteeseen me ei varmaan enää ikinä erottais, niin paljon haluttiin samoja asioita elämältä että suunnitelmat olivat suuressa yhteisymmärryksessä tehty.

poika ei ymmärtänyt kun yhtäkkiä muutuin kovin kylmäksi. en halunnut olla liian läheinen koska en ollut varman omista tunteistani. Välitän niin paljon tästä ihmisestä, olen viimeisen kuukauden aikana meinannut soittaa hänelle joka päivä, mutta en silti soita. jokin sisällä estää sen, jos soittaisin tietäisin että me palattaisiin yhteen.. mutta mua pelottaa että mä en vieläkään tuntisi yhtä voimakkaasti kuin hän, ja että tekisin tän kaiken uudelleen joka sattuttaisi kundia pahasti. enkä halua satuttaa häntä yhtään enmpää.

sydän ei aina ole järjen kanssa samaa mieltä.. en usko että kundis kovin kevein mielin on nytkään. kyllä tää rumba hajottaa meitäkin, vaikka se ei siltä tuntuis susta.

Kuten Epailija kanssa tuossa huomautti että kundis saattaa "vieraille laitumille kaivata" on hyvin todennäköistä, mutta muista etteivät asiat aina ole niin mustavalkoisia..
MesMeRise

Posts: 667

#9140 • • MesMeRise Spinnamon

Dana,




Vähän samansuuntainen ongelma atitaa olla kyseessä tässä. Kyseinen henkilö sanoikin, että huomaa kyllä kuinka minä tunnen enemmän, eikä haluaisi loukata sillä että on itse häilyväinen ja epävarma. Ja kokee sen loukkauksena mua kohtaan että funtsii jotain toista.

Ja ymmärrän sen ahdistuksen jos näkee toisestä että se ihastuu sua syvemmin. Oon itsekkin ollu sellasessa tilanteessa. En vaan näe tähän mieltä. Kun jos ihminen sanoo kumminkin että välittää, ja ei halua sillä tauolla loukata, kun on jo tehnyt niin.

Mä en nyt taas yhtään osaa kirjottaa mitä mä yritän sanoa...

Ihmettelen vaan että miksi ei sitten heittäydy sen asian vietäväksi niin, että jos tunteet ei vaan tuu, ne ei sitten tule. ja tottakai se satuttaa toista. mut en mä sanois et tää satuttais yhtään vähemmän, että tuntee menettäneensä ihmisen, jonka kanssa olis halunnu yrittää jotain niin paljon enemmän.

Tunnen että olen omalla jankkaamisellani ja roikkumisellani edesauttanut asiaa, että ne tunteet katoaa. ja se koskee itseen niin kauheesti, että oma moka aiheutti sen, että menetit jotain mitä niin kovasti tahdoit..