SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,536 views

Avatar
#9082 • • cjet Guest
Mih.. Oispa kiva ku ois oma hani, joka nyt ois tääl mun kaa.. *blush* ..mut ku ei oo.. Mih.. Onpa vaikeeta olla aina sinkku välil.. *nauru*
Dana

Posts: 647

#9083 • • Dana

wiwi, 26.5.2006 11:19:
---
Mosquito, 25.5.2006 23:16:
Musta ei kyl seurustelijaks oiskaa*whaat*

---


Samoilla linjoilla. *justjoo*

`

itse myös saan sydärin kun homma menee vakavaksi, siksi varmaan täällä vakkari..

mutta toisaalta.. uskon, että kun sen Oikean tapaa sitä ei vain voi päästää irti *plur* ..sitä odotellessa..*tirsk*
sapeli

Posts: 11,768

#9084 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 25.5.2006 23:37:
nii liittyen edelliseen viestiini. tuo siis tarkottaa sitä että perjaatteessa haluun avautuu sille täysin ja haluun että se avautuu täysin mulle.. se vaan on todella vaikeeta, koska on niinpaljon mitä ei halua kelle tahansa kertoa jos se vaikak loppuukin



jep.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,774

#9085 • • Freja Sihteeri

Cjet, 26.5.2006 23:41: Onpa vaikeeta olla aina sinkku välil.. *nauru*



Ja mä kun luulin että se on just helppoa *ding* Ja se on _kiva_ olla sinkku aina välil *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#9086 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 27.5.2006 01:24:
---
Jago, 25.5.2006 23:37:
nii liittyen edelliseen viestiini. tuo siis tarkottaa sitä että perjaatteessa haluun avautuu sille täysin ja haluun että se avautuu täysin mulle.. se vaan on todella vaikeeta, koska on niinpaljon mitä ei halua kelle tahansa kertoa jos se vaikak loppuukin

---


jep.


puhelias mies*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#9087 • • cjet Guest

Freja, 27.5.2006 01:25:
---
Cjet, 26.5.2006 23:41: Onpa vaikeeta olla aina sinkku välil.. *nauru*

---


Ja mä kun luulin että se on just helppoa *ding* Ja se on _kiva_ olla sinkku aina välil *hihu*



Onhan se toki. *hymy* Mut joskus tulee niitä yksinäisiiki hetkii.. kai. *nauru*
Alley Cat

Posts: 489

#9088 • • Alley Cat Jedi Master
Tämä lähtee tuonne toiseen luukkuun *pihkassa*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Jago

Posts: 4,039

#9089 • • Jago un-trained monkee

Alley Cat, 28.5.2006 13:10:
Tämä lähtee tuonne toiseen luukkuun *pihkassa*


onnea luukun vaihtoosi*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#9090 • • Jago un-trained monkee

Freja, 27.5.2006 01:25:
---
Cjet, 26.5.2006 23:41: Onpa vaikeeta olla aina sinkku välil.. *nauru*

---


Ja mä kun luulin että se on just helppoa *ding* Ja se on _kiva_ olla sinkku aina välil *hihu*


sinkkuuden hyvistä puolista puhutaan niin paljon, mutta ihmisillä taitaa jäädä huomaamatta että jopa sinkkuuden tv-raamatussa(sex and the city) ne kaipailee miestä vierelleen..

ei sinkkuus oo kiva asia. sitä vaan toivois että se olis jotta ei tuntuisi niin pahalta olla semmonen tai tulla semmoseksi suhten päättyessä*blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,774

#9091 • • Freja Sihteeri

Jago, 28.5.2006 15:11:
ei sinkkuus oo kiva asia. sitä vaan toivois että se olis jotta ei tuntuisi niin pahalta olla semmonen tai tulla semmoseksi suhten päättyessä*blush*



No, sanoisinko näin, että kyllä se tekee hyvää olla joskus ihan itsekseenkin. *joo* En toki hehkuta että loppuelämän haluis olla sinkku, vaan totean vaan että se tekee ihan hyvää välillä ennenkuin sanoo "Tahdon".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#9092 • • Jago un-trained monkee

Freja, 28.5.2006 16:19:
---
Jago, 28.5.2006 15:11:
ei sinkkuus oo kiva asia. sitä vaan toivois että se olis jotta ei tuntuisi niin pahalta olla semmonen tai tulla semmoseksi suhten päättyessä*blush*

---


No, sanoisinko näin, että kyllä se tekee hyvää olla joskus ihan itsekseenkin. *joo* En toki hehkuta että loppuelämän haluis olla sinkku, vaan totean vaan että se tekee ihan hyvää välillä ennenkuin sanoo "Tahdon".


joo siis tietenkin. se kasvattaa. ei se kivaa silti oo.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#9093 • • sapeli jokukukamikä?
Luulen että sinkkuuden ja seukkaamisen pointti on siinä että koemme olevamme erillisiä muista ihmisistä. Enimmäkseen tämä lienee ikävä tunne, jonka takia kaipaamme jotakin yhtä ihmistä johon voisimme luottaa riittävästi jakaaksemme elämämme - itsemme - hänen kanssaan. Toisaalta, silloin kun sinkkuus tuntuu maistuvan, nauttii ihminen yksilöllisyydestään ja ottaa siitä kaiken irti.

Luulen että on muitakin vaihtoehtoja. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ozie

Posts: 1,389

#9094 • • Ozie
Mun mielestä kummassakin on omat hyvät ja omat huonot puolensa. Sinkkuilussa mun mielestä täl hetkellä parasta se että voi tehä vähän mitä päähän mieleen tulee. Seurustelusta taas eniten tällä hetkellä kaipaa sitä läheisyyttä sun muuta. Mut kutakin aikansa :3
Wolverine

Posts: 1,860

#9095 • • Wolverine

Ozie, 28.5.2006 16:52:
Mun mielestä kummassakin on omat hyvät ja omat huonot puolensa. Sinkkuilussa mun mielestä täl hetkellä parasta se että voi tehä vähän mitä päähän mieleen tulee. Seurustelusta taas eniten tällä hetkellä kaipaa sitä läheisyyttä sun muuta. Mut kutakin aikansa :3



oon ihan samoilla linjoilla... täs sinkkuilus on tosiaa se etu et ei oo tilivelvollinen kenellekää ja voi tehä ihan mitä haluu.
mut kyl välillä vois olla iha kivaa löytää joku kiva tyttö kenen kaa viettää enemmänkin aikaa.
sitä odotellessa... *hih*
Caritsa

Posts: 1,117

#9096 • • Caritsa
Edessä sinkkukesä *jiihaa*

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

Saarre

Posts: 1,151

#9097 • • Saarre

Ozie, 28.5.2006 16:52:
Mun mielestä kummassakin on omat hyvät ja omat huonot puolensa. Sinkkuilussa mun mielestä täl hetkellä parasta se että voi tehä vähän mitä päähän mieleen tulee. Seurustelusta taas eniten tällä hetkellä kaipaa sitä läheisyyttä sun muuta. Mut kutakin aikansa :3



samoissa.. kelliminen ja möyriminen oli ihan gutapuoli seurustelussa mutta kesä ei oo täysin huonoaika olla sinkkukaan.

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jago

Posts: 4,039

#9098 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 28.5.2006 16:31:
Luulen että sinkkuuden ja seukkaamisen pointti on siinä että koemme olevamme erillisiä muista ihmisistä. Enimmäkseen tämä lienee ikävä tunne, jonka takia kaipaamme jotakin yhtä ihmistä johon voisimme luottaa riittävästi jakaaksemme elämämme - itsemme - hänen kanssaan. Toisaalta, silloin kun sinkkuus tuntuu maistuvan, nauttii ihminen yksilöllisyydestään ja ottaa siitä kaiken irti.

Luulen että on muitakin vaihtoehtoja. *hymy*


huomaa että mä oon aika vähän deittaillu. mä kun luulen että voin seurustella ja edelleen olla vapaa.*ding**blush*

ei seurustelu tarkoita vankikahleita ja liimautumista tiskialtaan eteen ainakana mun päässäni*ding*

avpoimet suhteet on sitten niille jotka haluu myös panna muita, mutta mielestäni voi olla vapaa suhteessa olematta vapaassasuhteessa*pepsodent*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Anselmi

Posts: 2,578

#9099 • • Anselmi And sell me

Jago, 28.5.2006 15:11:
ei sinkkuus oo kiva asia.


Mun mielestä on, siinä missä seurustelukin. En ikinä oo ymmärtänyt sellaista "seurustelutyhjiö"
meininkiä, eli että pitäis löytää joku. Koska sehän viestittää sitä että on tärkeämpää löytää joku, kuin se että kuka tämä joku on. On mahdotonta etsiä jotain minkä olemassa olosta ei vielä tiedä. Omasta mielestä ihmisten tulisi "voi voi voi kun löytäisin jonkun"
valittelun sijaan nauttia elämstä kympillä, koska miten voi odottaa kenenkään
viihtyvän kanssasi, jos itse et viihdy itsesi kanssa?

--
sen pituinen se

toma

Posts: 2,009

#9100 • • Edited toma Tototoototo

Anselmi, 29.5.2006 17:30:
En ikinä oo ymmärtänyt sellaista "seurustelutyhjiö" meininkiä, eli että pitäis löytää joku. Koska sehän viestittää sitä että on tärkeämpää löytää joku, kuin se että kuka tämä joku on. On mahdotonta etsiä jotain minkä olemassa olosta ei vielä tiedä. Omasta mielestä ihmisten tulisi "voi voi voi kun löytäisin jonkun" valittelun sijaan nauttia elämstä kympillä, koska miten voi odottaa kenenkään
viihtyvän kanssasi, jos itse et viihdy itsesi kanssa?


What he said.

Ja jos etsii vain jotakuta, niin yleensä löytää väärän ihmisen.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac