SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,372 views

roberto

Posts: 251

#14541 • • roberto
Mulla on nyt semmonen fiilis et kohta vois päästä pois täältä! *pihkassa*
infiana

Posts: 93

#14543 • • Edited infiana Baby Prodigy
löysin ja tunsin jotain mitä en ikinä uskonut löytäväni tai tuntevani. Vaikka kesktäisi viikon tai loppuelämän niin kiitän luojaa onnestani. Amen.
larzizi

Posts: 1,661

#14544 • • larzizi
Khihii.. Sain vihdoin ja viimein sovittua treffit mun laivapojan kanssa. Muutaman viikon päästä pitäisi matkustaa Tampereelle kyläilemään *tirsk* *pepsodent*

Sitä odotellessa *jiihaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

evvk

Posts: 1,918

#14545 • • Edited evvk
Sikku elämää...
spoinkel

Posts: 398

#14547 • • spoinkel Alferd Heatpacker

mark hamilton, 6.2.2008 00:58:
Sikku elämää...

1 muokkausta, uusin 6.2.2008 01:05



Piti editoida kun ei mennyt kerralla oikein? ;)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

domi

Posts: 7,069

#14548 • • Edited domi Työn sankari.
Toinen jalka täällä, toinen pihalla.
Hiukkasen puun takaa mut mut.
Saas nähdä.
laite

Posts: 2,994

#14550 • • laite MastahWankah
Aina samat tyypit :((((

Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!

p.s. oon herrasmies *nauru*
thomas

Posts: 5,618

#14551 • • thomas

laite, 7.2.2008 11:15:
Aina samat tyypit :((((

Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!

p.s. oon herrasmies *nauru*



minne mennään nauramaan :)
domi

Posts: 7,069

#14553 • • Edited domi Työn sankari.

laite, 7.2.2008 11:15:
Aina samat tyypit :((((

Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!

p.s. oon herrasmies *nauru*


Sä et usko tuohon itekään.

edit: siis että haluaisit täältä pois ja et oot herrasmies.
MissKoo

Posts: 1,289

#14554 • • MissKoo
Nyt kun olen rypenyt tässä 30 v. kriisissäni, olen tehnyt hienon ahaa-elämyksen. Jos ei ole ollut mitään sutinaa käynnissä, olen voivotellut kuinka on niin ikävää olla sinkkuna ja muut ne vaan seukkaa ja blaa blaa, kunnes tajusin että mähän oikeasti haluan ja tykkään olla sinkkuna. Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa! Jos tahdon lähteä bilettämään, shoppailee, kattoa leffaa, juoruta asioista tai tehdä mitä vaan, valitsen aina mieluummin tyttökaverini. Hauskaa on poikkeuksetta!

Ja olen kehittänyt itelleni jonkun tietynlaisen vastenmielisyyden miehiä kohtaan. Ne aina tulee sotkee tukan ja meikit just sillon kun olet saanut ittesi valmiiksi. Tahtovat katsoa urheilua ja en voi sietää *eiei* urheiluselostuksen ääniä. Sotkevat paikat. Vonkaavat seksiä aina just sillon kun olet itse työpäivän ja treenin jälkeen aivan totaalisen puhki ja sitten kun ei heru rupeavat mököttämään kuin pikkulapset. Väittävät että naisilla kestää laittautuminen, vaikka rupeavat itse laittautuu siinä vaiheessa kun nainen jo valmis.

Olen niin tottunut omiin tapoihini tehdä asioita ja elää, etten mä ees varmaan osaa ottaa toista ihmistä siihen. Mä olen erittäin tyytyväinen tähän luukkuun *joo* *hymy*
laite

Posts: 2,994

#14555 • • laite MastahWankah
^ itsepetosta!

Ja Domi, mulla on vakaa usko mun herrasmiesmäisyyteeni! Ei kyl kannata kysyä keneltäkään muulta mielipidettä tästä aiheesta.
domi

Posts: 7,069

#14556 • • domi Työn sankari.

laite, 7.2.2008 12:22:
Ja Domi, mulla on vakaa usko mun herrasmiesmäisyyteeni! Ei kyl kannata kysyä keneltäkään muulta mielipidettä tästä aiheesta.


Niin. Tottakai sulla on. Mäkin oon mun mielestä maailman paras rakastaja, naisten ei kannata edes harkita ketään muuta kuin mua.


:D
MissKoo

Posts: 1,289

#14559 • • MissKoo

ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!

---


ZINGGGGGG



Whot? *nauru* Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.

Olen heivannut lukuisia treffejä sen takia että mieluummin lähden tyttökavereiden kanssa tekee jotain kivaa.

Hmm.. taidan olla ikisinkku *iloinen* Nooh, tässä elämässä on varmaan pahempiakin kohtaloita *nauru*
josbe

Posts: 1,982

#14560 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!

---


ZINGGGGGG

---


Whot? *nauru* Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.

Olen heivannut lukuisia treffejä sen takia että mieluummin lähden tyttökavereiden kanssa tekee jotain kivaa.

Hmm.. taidan olla ikisinkku *iloinen* Nooh, tässä elämässä on varmaan pahempiakin kohtaloita *nauru*


Niin ja huomaatsä, että ainoastaan miespuoliset täällä epäilee sua. ;-)