SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,733,157 views

Dacey

Posts: 671

#14581 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Dacey, 16.2.2007 08:48:
ehkä mä kahden kuukauden jälkeen uskallan vaihtaa luukkua *hihu*



koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa, niin pakko se on päivittää tännekin. Tää on vissiin se virallinen paikka, jotta kaikki tietää missä säädyssä mennään *tirsk*
Jäi päivittämättä silloin vuosi sitten *hah*

Ei vaan, kaipaa sitä joitain asioita sinkkuajoilta, niitä mitä täällä on läpi käyty, mitä pikaisesti vilkaisin.

Mä teen nyt tännekin sen virallisen osotteen muutoksen luukusta toiseen, vaikka espoosta vantaalle muutin jo viime öö.. maalis-huhtikuussa joskus.

Pitäkää ittenne tyytyväisinä! Oli siviilisääty sitten sinkku/varattu jnejne. Eiks pääasia oo että on hyvä olla ja kivaa? Suhteessakin tulee niitä hetkiä ettei aina o kivaa *vink*
Freja

Posts: 8,775

#14582 • • Freja Sihteeri

wiwi, 9.2.2008 21:50:
---
MissKoo, 8.2.2008 08:12

Nyky-yhteiskunta luo hirveät paineet, että ainot oikea tapa elää on parisuhteessa. Ne jotka on sinkkuja ja kehtaavat vielä jopa pitää siitä, ovat jotenkin viallisia tai outoja. Mäkin olen vuosikaudet miettinyt mikä mussa on vikana mun en mahdu tohon muottiin, mua rupee aina vaan ahdistaa ja ärsyttää kun seukkailen. Ja sit kun olen sinkkuuntunut olen huokassut helpotuksesta miten ihanaa olla taas vapaa.

---

Oon niin samaa mieltä! Olen aina kokenut enemmän olevani "sinkkuihminen", en vaan ole keksinyt että minkä takia kaiken pitäisi tähdätä seurustelukumppanin löytämiseen. On ollut ahdistavaa kun joka puolella toitotetaan, että parisuhde on sitä oikeaa elämää ja joka ei siihen pysty on jotenkin viallinen. Joku on päättänyt, että elämä ilman parisuhdetta on sinkkuilua, jonka pääasiallinen sisältö ja tavoite on sinkkuudesta eroon pääseminen. Huoh. Mun kaikki aikasemmat suhteet on olleet lyhyitä ja sisällyksettömiä ja näin jälkeenpäin ajatellen olen vain ajautunut niihin, kun on jotenkin tuntunut siltä että se kuuluu asiaan.



Tässä on si kai näitä katsomuseroja, koska mä en näe asiaa tälleen. Ainoo, missä oon huomannu "sinkkusyrjintää" (*nauru*), on kanapaketit kaupassa. Ei oo myytävissä yhen pakkauksissa :D Ja tässäkin veikkaan, et sinkut ovat viallisia-ajattelutapa ei oo se syy miks niitä on vaa isommis paketeis :P

Mitä enemmän ympärille kattoo, sitä enemmän huomaan et sinkkuutta arvostetaan enemmän kuin aikasemmin. Arvatkaa vaan, millaset paineet ja syyttelyt mun äitillä oli yli kolmekymppisenä, kun se oli sinkku, ilman lapsia jne. Nykyään on ihan normaalia, jos ihminen ei ole siihen mennessä avioitunut. Sitä ei enää oo "pakko" avioitua, joka on musta hemmetin hienoa että näin on. Jos joku ei vaan tahdo avioitua/ei ole löytänyt sitä oikeaa, ihmiset ymmärtää, eikä rupea tuputtamaan että "pakkohan sun on ny joku löytää!"
Missään en ole kuullut toitotettavan, että parisuhde ois oikeaa elämää, tai et ihmine ois viallinen jos sellasta ei ole. Tollaset lausahdukset uskosin helposti kuuluvan jonnekin 40-50-luvulle, en nykyaikaan, missä hyväksytään ties mitä asioita enemmän kuin silloin.
Muakin saattaa sinkkuilu joskus ahdistaa, muttei tod siks et "nyky-yhteiskunta ois asettanu paineita" tms, vaan ihan erilaisten, henkkoht asioitteni takia se ahistaa. Mä oon iloinen siitä, kun missään ei pakoteta mua hankkiutuun raskaaks tai meneen naimisiin puolituntemattomien/tuntemattomien ihmisten kanssa, vaan mun annetaan ihan rauhassa olla sinkku. Myös "ei mun tee mieli olla parisuhtees just nyt, koska mun on hyvä olla yksin"- tai "ei oo vaan löytyny sellasta kenen kanssa haluan olla"-lauseet yksityiselämästäni kyseleville sukulaisille/tutuille riittävät heille ihan hyvin, eivätkä he pidä minua viallisena. Mua kohdellaan ihan samalla tavalla, kuin sillon kun parisuhteessa olin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Wegez

Posts: 2,141

#14583 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Piider,
Voisinko löytää uloskäynnin?



...follow the white rabbit... *pupu*

--
...we´re all made of stars...

Lyylikki

Posts: 2,975

#14585 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Annoin siis perjantaina puhelinnumeroni yhdelle kärkkyjistä. Vaihdettiin tuossa muutama viesti ja tyyppi oli ihan sitä mieltä, että olisi kiva tavata uudestaan. Perinteiseen tapaan neppasin puhelinnumeron Eniroon ja sieltä sain kundin koko nimen, nimi Facebookiin ja kappas kuvallinen avoin profiilihan sieltä löytyi ja Relationship status: "In a relationship with..."

HaHa YOU FAIL! (Paitsi, että siinä samalla I fail, mut eipähän tuo nyt ollut mitään elämää suurempaa.)
Displacer

Posts: 1,828

#14586 • • Displacer

Lyylikki, 10.2.2008 17:53:
Annoin siis perjantaina puhelinnumeroni yhdelle kärkkyjistä. Vaihdettiin tuossa muutama viesti ja tyyppi oli ihan sitä mieltä, että olisi kiva tavata uudestaan. Perinteiseen tapaan neppasin puhelinnumeron Eniroon ja sieltä sain kundin koko nimen, nimi Facebookiin ja kappas kuvallinen avoin profiilihan sieltä löytyi ja Relationship status: "In a relationship with..."

HaHa YOU FAIL! (Paitsi, että siinä samalla I fail, mut eipähän tuo nyt ollut mitään elämää suurempaa.)



Kait sä pistit sille viestiä että Mitäs muuten *insert girl friends name here* kuuluu kun en ole pitkään aikaan törmäillyt? Tai vastaavaa :D
ludde

Posts: 148

#14587 • • ludde Anna

Lyylikki, 10.2.2008 17:53:
Annoin siis perjantaina puhelinnumeroni yhdelle kärkkyjistä. Vaihdettiin tuossa muutama viesti ja tyyppi oli ihan sitä mieltä, että olisi kiva tavata uudestaan. Perinteiseen tapaan neppasin puhelinnumeron Eniroon ja sieltä sain kundin koko nimen, nimi Facebookiin ja kappas kuvallinen avoin profiilihan sieltä löytyi ja Relationship status: "In a relationship with..."

HaHa YOU FAIL! (Paitsi, että siinä samalla I fail, mut eipähän tuo nyt ollut mitään elämää suurempaa.)




Aahhah! *nauru* Ihan loistava keksintö tuo facebook *sydän* Hmm..Ens kerralla ku tapaan jonkun niin muistan tän niksin *tirsk*
ezzy

Posts: 8,060

#14588 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 10.2.2008 17:53:
Annoin siis perjantaina puhelinnumeroni yhdelle kärkkyjistä. Vaihdettiin tuossa muutama viesti ja tyyppi oli ihan sitä mieltä, että olisi kiva tavata uudestaan. Perinteiseen tapaan neppasin puhelinnumeron Eniroon ja sieltä sain kundin koko nimen, nimi Facebookiin ja kappas kuvallinen avoin profiilihan sieltä löytyi ja Relationship status: "In a relationship with..."

HaHa YOU FAIL! (Paitsi, että siinä samalla I fail, mut eipähän tuo nyt ollut mitään elämää suurempaa.)



niin etkä ottanut huomioon, että ehkä tää ei enää käytä facebookkia tai ei ole ollut eron jälkeen aktiivinen siellä? Ehkä kannattais kysyä siltä itseltään ennen kuin hypit johtopäätöksiin, että se pettää kumppaniaan. Tai lähinnä yrittää sitä...
hallucinogen

Posts: 8,190

#14589 • • hallucinogen Edain

Lyylikki, 10.2.2008 17:53:
Annoin siis perjantaina puhelinnumeroni yhdelle kärkkyjistä. Vaihdettiin tuossa muutama viesti ja tyyppi oli ihan sitä mieltä, että olisi kiva tavata uudestaan. Perinteiseen tapaan neppasin puhelinnumeron Eniroon ja sieltä sain kundin koko nimen, nimi Facebookiin ja kappas kuvallinen avoin profiilihan sieltä löytyi ja Relationship status: "In a relationship with..."

HaHa YOU FAIL! (Paitsi, että siinä samalla I fail, mut eipähän tuo nyt ollut mitään elämää suurempaa.)


Ehkä paras kyl :D. Muutaman kerran itsekin tehnyt vähän vastaavaa, että kun on saanut nimen / numeron tai vastaavaa niin sitä pitää ensiksi etsiä kaikki luurangot kyseisestä henkilöstä internetin kautta :D.

Pistä ihmeessä Displacerin ehdottamaa viestiä sille. Itse kerran päässyt heittää vastaavanlaisessa tilanteessa viestiä ja tuli kyllä hyvä fiilis kun sai rysäytettyä pelurin :).

--
pikku-*possu*

Lyylikki

Posts: 2,975

#14590 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 10.2.2008 18:08:
niin etkä ottanut huomioon, että ehkä tää ei enää käytä facebookkia tai ei ole ollut eron jälkeen aktiivinen siellä? Ehkä kannattais kysyä siltä itseltään ennen kuin hypit johtopäätöksiin, että se pettää kumppaniaan. Tai lähinnä yrittää sitä...



Hey hey hey...eläpä nyt rupee. Viimeksi näytti perjantaina FB:ssä kirjoitelleen ja kun perjantaina tavattiin, niin tästä voi vetää johtopäätöksiä mielestäni kyllä. Tietenkin on mahdollista, että tyyppi on eroamassa, mutta ei ole vielä tyttöystävälleen asiasta uskaltanut kertoa, tietenkin on mahdollista, että kyseinen "suhde" on puhtaasti esimerkiksi läppä, mutta kyllä mä nyt hieman takajaloillani tuosta olen ja mielestäni syystäkin. Enpähän ainakaan retkahda tyyppiin ennen aikojaan. Itse en FB:hen omaa statustani vaihtaisi ennen kuin olisin seukkailusta täysin varma, mutta toiset voivat toimia sielläkin eri tavalla.

Oma ratkaisuni asiaan oli, että painoin "Poke" -nappulaa. Jos vielä kiinnostusta riittää, niin ehkä sieltä tulee viestiä ja jossakin kohtaa selitystä. Jos ei, niin ei.
Lyylikki

Posts: 2,975

#14592 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 10.2.2008 18:23:
voi kristus, poke :D



Elä naura siellä - pääsimpähän ekan kerran käyttämään sitä *vink*
Rubicon

Posts: 550

#14593 • • Rubicon
o/

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Miltzu

Posts: 188

#14594 • • Miltzu
Heips, tämmönenkin ketju löytyi! Täällä yks sinkku ilmoittautuu :) Tuo Facebook on kyllä loistava keksintö, mulla on ainakin tapana jonkin verran hössöttää jos joku kiva ihminen osuu kohdalle ja siinä on eniro-google-facebook-galtsut aina kovilla...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

ramsau

Posts: 403

#14595 • • ramsau chuck my norris
Paikalla!

2 viikkoa pyysin puhelinnumeroa eräältä naispuoliselta henkilöltä jonka sitten lopulta sainkin suhteellisen helposti. Normaalin kaavan mukaan muutaman kerran siinä tsufeella käytiin ja meikähän ihan liekeissä että "jes". Kolmannet treffit ryöstäytyivät kuitenkin vähän käsistä, alkoi kahvin sijaan maistua eräs suomalaisten mieleen oleva päihdeaine - alkoholi.

Mukavassa tuiskeessa ja nuppi sekasin on aina mukava tehdä aloitteita, joten tottakai herrasmiesmäisesti pyydän tätä naista minun luo mansikkateelle ja henkeville keskusteluille. Loppu oli historiaa.

Vai oliko?

Aamulla oli kyllä pää kipeä ja pientä morkkista luvassa viereisessä pedissä. Eihän siinä, kysyttyäni "whatstö mätter?" sain vähän pelokkaan tuijotuksen ja lauseen

"eiku vähän ihmettelen sitä että tämän parin viikon aikana et ole kertaakaan kysynyt seurustelenko"
"no seurusteletko?"
"seurustelen"

Tyhjä arpa, kiitos ja näkemiin. Meikäläisen sinkkuus jatkuu vielä hetken aikaa. Prkl.
josbe

Posts: 1,982

#14596 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ramsau, 11.2.2008 10:16:
"eiku vähän ihmettelen sitä että tämän parin viikon aikana et ole kertaakaan kysynyt seurustelenko"
"no seurusteletko?"
"seurustelen"


HAHA. :D Eli jos toinen ei kysy, että seurusteleeko, niin sillon siitä ei tietenkään tarvitse kertoa.

Ehkä mä sit oon liian hyväuskoinen, mut ei kyl ihan heti tulis mieleen kysyä, seurusteleeko joku, jos se a) kävis mun kaa treffeillä ja b) lähtis sänkypuuhiin. Mut niin kai se sit menee... :D
ramsau

Posts: 403

#14597 • • ramsau chuck my norris

josbe, 11.2.2008 10:24:

HAHA. :D Eli jos toinen ei kysy, että seurusteleeko, niin sillon siitä ei tietenkään tarvitse kertoa.

Ehkä mä sit oon liian hyväuskoinen, mut ei kyl ihan heti tulis mieleen kysyä, seurusteleeko joku, jos se a) kävis mun kaa treffeillä ja b) lähtis sänkypuuhiin. Mut niin kai se sit menee... :D



Ja jotkut kehtaa vielä väittää että me miehet olemme kaksinaamaisia kusipäitä? "I feel so used!" :)
Tarsu

Posts: 2,449

#14598 • • Tarsu
^ naiset on ihan sikoja!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miltzu

Posts: 188

#14599 • • Miltzu
Osaa ne miehetkin, osaa niin pirun hyvin :) Muutama viikko sitten soi yöllä puhelin, yksi kaveri soitti viideltä sunnuntaiaamuna että on ihan mun kulmilla että voiko tulla kylään. Minä ihan puoliunessa siihen että kyllä kai, hiukan ihmetellen kun ko. tyyppi ei ollut koskaan mun luona käyty eikä niin erityisen hyviä kavereita olla koskaan oltu. Noh, kaveri tulee, ihan pelti kiinni ja kun kyselin varovasti että mitäköhän mahdat täällä tehdä, niin alkaa hillitön vuodattaminen että "mä vaan halusin nähdä sut kun sä oot NIIN ihana ja kaunis ja upee tyyppi ja mä vaan haluaisin olla sun kanssa, mitä mieltä sä oot?" ja mä sitten siihen jotain ympäripyöreetä et tää nyt tuli vähän äkkiä mut oothan sä tosi hyvä tyyppi. Seksiä se ei vongannut, taisi sammua ennen kuin ehti.

Minä lähdin seuraavana päivänä parin viikon matkalle joten siinä aamusella sitten sovittiin että ollaan yhteyksissä ja palaillaan asiaan viimeistään sitten kun minä tulen kotiin reissusta. Meni 2 viikkoa eikä jätkästä kuulu pihahdustakaan ja kun asiaa sitten kotiin palattuani suoraan kysyn niin vastaukseksi tulee että "no mä oon tässä miettinyt että ehkä meidän olis parempi olla vaan kavereita".

No, onneks me ei missään välissä ehditty mitään muuta ollakaan :) Jonkun verran vaan pisti miettimään että mitäköhän siinä taas tapahtui, paitsi että se 3 promillea alkoholia hävisi verestä?

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Juhgu

Posts: 7,921

#14600 • • Juhgu Virnistelijä

Lyylikki, 10.2.2008 18:18:
---
Oma ratkaisuni asiaan oli, että painoin "Poke" -nappulaa. Jos vielä kiinnostusta riittää, niin ehkä sieltä tulee viestiä ja jossakin kohtaa selitystä. Jos ei, niin ei.



Apua :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)