SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,721,476 views

Tukaanl

Posts: 139

#14621 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Ush. Pitää siirtyy kohta laittamaan lehteen ilmotuksia. Jos tähän hommaan ei tuu muutosta *igor*

Toisaalta liika yrittäminen ei välttämättä tuo haluttavaa tulosta. *ding*
Löytyis edes töistä joku .. toisaalta epätodennäköisyys siihen että löydän kirvesmiesten hommien parista naisia on jokseenkin suuri. :D

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Freja

Posts: 8,774

#14622 • • Freja Sihteeri

Tuksu, 16.2.2008 17:58:
Toisaalta liika yrittäminen ei välttämättä tuo haluttavaa tulosta. *ding*



Unohda se yrittäminen. Mä kun en tosissaankaan ny haluis ketään ni niitä tulee yhtäkkiä ovista ja ikkunoista :D

..Sit ku oikeesti haluis ehkä jotai ni si tulee pakit tai si ei vaan oo.. ketään. Hmph.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nauskiss

Posts: 532

#14623 • • Nauskiss

Tuksu, 16.2.2008 17:58:
Löytyis edes töistä joku .. toisaalta epätodennäköisyys siihen että löydän kirvesmiesten hommien parista naisia on jokseenkin suuri. :D



Hei, kiitti ammatinvalintavinkistä! *nauru*

Mä oon tottunu olemaan abt. aina töissä, joten mies olis kätevintä löytää duunista, mutta näistä mun nykyisistä hommista ei onnaa, joten voisin koittaa vaihtaa alaa...

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

ravec

Posts: 1,102

#14624 • • ravec
En tiedä pitäisikö suunnitella kumppanin etsintää paremmin.
Kun itse on mikä on ja ei käy ottamassa mitään kännejä /elkoholi illtoja, niin ei tapaa satunnaisia ihmisiä. Joten piirit on pienet....tai sitten erikoiset.

Jokin aika sitten päättyi noin 7 vuoden suhde ja sitä ennemmin oli 3 vuoden.

Jos analyyttisesti antaa ajatusten lentää, kaiken paras oli sellainen henkilö jolle tämä musiikkityyli jota klubbarilaiset kuuntelevat on jo suoraan se asia elämässä mitä ei tarvitse mukauttaa tai muuttaa.

Tällä hetkellä tuntuu, että .... *murr* tarttis edes sellaisia ihmisiä elämään lisää, jotka
potkis itsetuntoa kehoon sisälle ja lois motivaatiota erilaisiin tilanteisiin.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#14625 • • [Nuclear] el aprendiz

ravec, 17.2.2008 15:40:
En tiedä pitäisikö suunnitella kumppanin etsintää paremmin.
Kun itse on mikä on ja ei käy ottamassa mitään kännejä /elkoholi illtoja, niin ei tapaa satunnaisia ihmisiä. Joten piirit on pienet....tai sitten erikoiset.


Satunnaisia ihmisiä tapaa ihan bussipysäkeillä, ruokakaupassa tai kadulla kävellessä. :)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

domi

Posts: 7,069

#14626 • • domi Työn sankari.

[Nuclear], 17.2.2008 16:50:
---
ravec, 17.2.2008 15:40:
En tiedä pitäisikö suunnitella kumppanin etsintää paremmin.
Kun itse on mikä on ja ei käy ottamassa mitään kännejä /elkoholi illtoja, niin ei tapaa satunnaisia ihmisiä. Joten piirit on pienet....tai sitten erikoiset.
---

Satunnaisia ihmisiä tapaa ihan bussipysäkeillä, ruokakaupassa tai kadulla kävellessä. :)


Irc-galleriasta löytyy myös nappi "satunnainen".
larzizi

Posts: 1,661

#14627 • • larzizi
Välillä tuntuu, että ehkä nautin tästä luukusta liiankin paljon. Niin monet ihmiset ympärillä on seurustelleet, eronneet ja löytäneet jälleen uusia kumppaneja. Toisaalta mieluummin sutisen ja tapailen miestä kauemmin kuin että alan seurustelemaan heti, hehkutan kaikille läheisille ja eroan hetken kuluttua. (Liian) varman päälle *justjoo*

Ps. Ens viikonloppuna treffit *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#14628 • • peikkolapsi miisa the maskotti
tässä on nyt oltu vissiin jotain about 4kk sinkkuna useamman vuoden seurustelun jälkeen, ja nyt tässä kuussa on iskeny vihdoinkin sellanen tunne, että oikeesti on ihan vapaa *hih* vois alkaa asennoitua tähä sinkkumeininkiin tällee ku kevätkin on tulossa *joo*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

asdf

Posts: 3,155

#14629 • • asdf
Aaargh! Paska luukku.
yana

Posts: 877

#14630 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Zenni, 18.2.2008 01:09:
Aaargh! Paska luukku.



=D

step into the darkside. this place is not for weak-ones
^Petunia

Posts: 888

#14631 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

*ding*
Miltzu

Posts: 188

#14632 • • Miltzu

^Petunia, 22.2.2008 13:29:
En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!



Usko pois mulla on joskus ihan samanlainen fiilis... "Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :) Joo, sen jälkeen onkin tosi helppoa olla vaan kavereita. Olisit miettinyt sitä hetken ennen kun tungit kieltä mun kurkkuun viime yönä.

No, jos ihan rehellisiä ollaan niin mä en oo ihan varma että kuulunko mä tänne luukkuun enää. Kai mä niin kauan kuulun kunnes "virallisesti seurustellaan"...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

MesMeRise

Posts: 667

#14633 • • MesMeRise Spinnamon

Miltzu, 22.2.2008 13:38:
---
^Petunia, 22.2.2008 13:29:
En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

---


Usko pois mulla on joskus ihan samanlainen fiilis... "Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :) Joo, sen jälkeen onkin tosi helppoa olla vaan kavereita. Olisit miettinyt sitä hetken ennen kun tungit kieltä mun kurkkuun viime yönä.

No, jos ihan rehellisiä ollaan niin mä en oo ihan varma että kuulunko mä tänne luukkuun enää. Kai mä niin kauan kuulun kunnes "virallisesti seurustellaan"...



Yhtä toimiva on myös, "mä tykkään susta tosi paljon, ja oot tosi ihana ihminen, mut en nyt vaan ole valmis seurustelemaan."

*tirsk*
Avatar
#14634 • • Edited Annakins Guest

MesMeRise, 22.2.2008 13:45:
---
Miltzu, 22.2.2008 13:38:
---
^Petunia, 22.2.2008 13:29:
En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

---


Usko pois mulla on joskus ihan samanlainen fiilis... "Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :) Joo, sen jälkeen onkin tosi helppoa olla vaan kavereita. Olisit miettinyt sitä hetken ennen kun tungit kieltä mun kurkkuun viime yönä.

No, jos ihan rehellisiä ollaan niin mä en oo ihan varma että kuulunko mä tänne luukkuun enää. Kai mä niin kauan kuulun kunnes "virallisesti seurustellaan"...

---


Yhtä toimiva on myös, "mä tykkään susta tosi paljon, ja oot tosi ihana ihminen, mut en nyt vaan ole valmis seurustelemaan."

*tirsk*



se on se ikuinen mutta. Ihan sama mitä sitä edeltää, kun mutta nollaa ne sanat kuitenki.
^Petunia

Posts: 888

#14635 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

MesMeRise, 22.2.2008 13:45:
---
Miltzu, 22.2.2008 13:38:
"Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :)


Yhtä toimiva on myös, "mä tykkään susta tosi paljon, ja oot tosi ihana ihminen, mut en nyt vaan ole valmis seurustelemaan."


*nauru* kuulostaa liianki tutulta..
MesMeRise

Posts: 667

#14636 • • MesMeRise Spinnamon

^Petunia, 22.2.2008 13:54:
---
MesMeRise, 22.2.2008 13:45:
---
Miltzu, 22.2.2008 13:38:
"Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :)


Yhtä toimiva on myös, "mä tykkään susta tosi paljon, ja oot tosi ihana ihminen, mut en nyt vaan ole valmis seurustelemaan."

---

*nauru* kuulostaa liianki tutulta..



"henkilökohtaisista syistä johtuen"

"siis sussa ei oo mitään vikaa"
MesMeRise

Posts: 667

#14637 • • MesMeRise Spinnamon

Annakins, 22.2.2008 13:53:
---
MesMeRise, 22.2.2008 13:45:
---
Miltzu, 22.2.2008 13:38:
---
^Petunia, 22.2.2008 13:29:
En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

---

*nips*

---


se on se ikuinen mutta. Ihan sama mitä sitä edeltää, kun mutta nollaa ne sanat kuitenki.



Sitte ehtii jo innostuu, ennen sitä mutta sanaa. Kunnes kaikki romuttuu. :D
^Petunia

Posts: 888

#14638 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

MesMeRise, 22.2.2008 13:55:

"henkilökohtaisista syistä johtuen"

"siis sussa ei oo mitään vikaa"


"ollaan eri aaltopituudella"

"ei sitä tunteilleen voi vaan mitään"

Siis tätähän listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään *nauru*
AlexS

Posts: 1,389

#14639 • • AlexS kummasetä

^Petunia, 22.2.2008 13:29:
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

*ding*


...ja nämäkin toimii myös erittäin hyvin naisten tekosyinä :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Freja

Posts: 8,774

#14640 • • Freja Sihteeri
Huoh. Kyllä. Kaikelle.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been