SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,085 views

MesMeRise

Posts: 667

#14641 • • MesMeRise Spinnamon

^Petunia, 22.2.2008 14:01:
---
MesMeRise, 22.2.2008 13:55:

"henkilökohtaisista syistä johtuen"

"siis sussa ei oo mitään vikaa"

---

"ollaan eri aaltopituudella"

"ei sitä tunteilleen voi vaan mitään"

Siis tätähän listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään *nauru*



Kyllä ne miehet keksii *nauru*
^Petunia

Posts: 888

#14642 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

AlexS, 22.2.2008 14:04:
---
^Petunia, 22.2.2008 13:29:
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

*ding*

---

...ja nämäkin toimii myös erittäin hyvin naisten tekosyinä :)


Toimii toimii tottakai, kenen tahansa suusta MUTTA tarkoitus oli vain korostaa tota MUTTA sanaa ja sitä et jos Oikeesti jostain tykkää Noin paljon ja sen kanssa on Niiin ihanaa olla niin..
Miksi toi MUTTA!?! *senkin*
drifter

Posts: 834

#14643 • • drifter RoadMonkey | K1

MesMeRise, 22.2.2008 14:05:
---

Kyllä ne miehet keksii *nauru*


Miehethän ne vaan *joo*. Eiväthän naiset tälläisiä keksi, sehän on selvä.

^Petunia, 22.2.2008 14:12:
---
Toimii toimii tottakai, kenen tahansa suusta MUTTA tarkoitus oli vain korostaa tota MUTTA sanaa ja sitä et jos Oikeesti jostain tykkää Noin paljon ja sen kanssa on Niiin ihanaa olla niin..
Miksi toi MUTTA!?! *senkin*


"MUTTA jos alkaisin olee sun kaa sillai ni sit mun pitäis poistuu sinkkuluukust niiq ja tääl on nii hyvä olla ku o paaljon kavereita jotka tukee ja huolehtii ja joita iha oikeest kiinnostaa!".

Right. Anteeksi ironia, tänään ei ole miun parhaita päiviä.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

monoxide

Posts: 193

#14644 • • monoxide Lipton Cocton

^Petunia, 22.2.2008 13:29:
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

*ding*



Itsellä oli joskus aikoinaan sellainen paha tapa että piti aina yrittää saada naiset ihastumaa meikäläiseen ja antaa heille ehkä pikkaisen väärälainen käsitys siitä mitä itse ehkä haluaa. Ja sitten kun oli saanut sitä mitä itse haluaa niin alkoi tämä ''joo olethan sinä ihan kiva ja en oikein tiedä mitä meikä haluaa'' selittely. Syy siihen selittelyyn oli varmaan se että sen jälkeen pysty taas hyvällä omallatunolla lähtemään kohti uusia seikkailuja.

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

^Petunia

Posts: 888

#14645 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

drifter, 22.2.2008 14:20:
Right. Anteeksi ironia, tänään ei ole miun parhaita päiviä.


Joo eipä ole minunkaan, ehkä siksi tänne avauduinkin *hmph*
Harvoin tänne mitään ikinä sanon koska otan asiat aika lunkisti ja annan asioiden vaan olla ja tämän yli vuoden sinkkuna olon aikana oon vaan jo Liian monta kertaa tavannut näitä Mutta-tapauksia ja nyt tänään vaan kilahdin *igor*
Sori pojat, ootte te Oikeesti ihan kivoja mutta..
Timmo

Posts: 657

#14646 • • Timmo

^Petunia, 22.2.2008 14:34:

Sori pojat, ootte te Oikeesti ihan kivoja mutta..



..myös erittäin perseestä. Tiedetään. *iloinen*

--
Elämä On Raato

ludde

Posts: 148

#14647 • • ludde Anna

monoxide, 22.2.2008 14:23:
---
^Petunia, 22.2.2008 13:29:
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

*ding*

---


Itsellä oli joskus aikoinaan sellainen paha tapa että piti aina yrittää saada naiset ihastumaa meikäläiseen ja antaa heille ehkä pikkaisen väärälainen käsitys siitä mitä itse ehkä haluaa. Ja sitten kun oli saanut sitä mitä itse haluaa niin alkoi tämä ''joo olethan sinä ihan kiva ja en oikein tiedä mitä meikä haluaa'' selittely. Syy siihen selittelyyn oli varmaan se että sen jälkeen pysty taas hyvällä omallatunolla lähtemään kohti uusia seikkailuja.




*släp* Ei noin saa tehdä!Tyttöpoloiset..

Anteeks.Ei vaan voinu vastustaa *nauru*
AlexS

Posts: 1,389

#14648 • • AlexS kummasetä
Eli pitää jättää se mutta-sana poies? Sit on ilmeisesti ok :) Kyllähän se joka tapauksessa harmittaa kun ei kelpaakaan toiselle...sama käyttääkö tuota "ystävällisempää" vai "en jaksa sun naamaa, moi" laineria :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

hallucinogen

Posts: 8,190

#14649 • • hallucinogen Edain

AlexS, 22.2.2008 14:54:
Eli pitää jättää se mutta-sana poies? Sit on ilmeisesti ok :) Kyllähän se joka tapauksessa harmittaa kun ei kelpaakaan toiselle...sama käyttääkö tuota "ystävällisempää" vai "en jaksa sun naamaa, moi" laineria :)


Niin totuushan on juuri tuo, että sun naamas ei saa mun alapäätä toimii ja perseeskin on vähän leveä.

--
pikku-*possu*

Wolverine

Posts: 1,860

#14650 • • Wolverine
"Rehellisesti sanottuna haluun vapaasti nussia kaikkea mikä liikkuu ja sun kanssa hengaileminen vähentää mahdollisuuksiani scoree kuumia muijia, sori kiitti moi"
Lyylikki

Posts: 2,975

#14651 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Taidanpä lähteä tästä ketkuttamaan persettä kohti kuumia sinkkuseikkailuja, ilman sen kummempia muttia *vink*

Hauskat viikonloput - maanantaina taas marmatetaan.
kobrapoliisi

Posts: 2

#14652 • • kobrapoliisi
siihen ois ollu oikee vastaus sanoo että heitteleks sä jonku käpykakkus alta noita juttuja, juntti modulaatiosukka ;D
monoxide

Posts: 193

#14654 • • monoxide Lipton Cocton

ludde,
*släp* Ei noin saa tehdä!Tyttöpoloiset..

Anteeks.Ei vaan voinu vastustaa *nauru*



Näin jälkeen päin mietittynä niin ei siitä loppujen lopuksi mikään voittaja fiiliskään oo käteen jääny. Ja kyllä ne naisetkin osaa ton homman siinä missä miehetkin. Muutaman kerran saanut maistaa sitä omaa viljaa *nauru*

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

inneah

Posts: 704

#14655 • • inneah ...Trust no one...

^Petunia, 22.2.2008 13:29:
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

*ding*



Ainakin itse olen huomannut moisessa että jos noin puhutaan niin haluaa pitää "välit" kyseiseen mimmiin ja siten EHKÄ panna sitä vielä jokus tulevaisuudessa ja antaa sen mimmin olla varpaillaan...

Itse tapailen jäbää joka tykkää siitä et sille muutamat mimmit lähettelee viestejä ja "piinaa" sitä *ding* mut tosiaan toi on niin hanurista, sanois suoraa mitä haluu, seksiä vai jotain vakavampaa.
Ei me muijat oikeesti osata lukea ajatuksia ne pitää sanoa suoraa!!!! stna *grr*

--
nahkalakanat

Zeratul

Posts: 1,170

#14656 • • Zeratul Captain miserable

inneah, 22.2.2008 21:14:
---
^Petunia, 22.2.2008 13:29:
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

*ding*

---


Ainakin itse olen huomannut moisessa että jos noin puhutaan niin haluaa pitää "välit" kyseiseen mimmiin ja siten EHKÄ panna sitä vielä jokus tulevaisuudessa ja antaa sen mimmin olla varpaillaan...

Itse tapailen jäbää joka tykkää siitä et sille muutamat mimmit lähettelee viestejä ja "piinaa" sitä *ding* mut tosiaan toi on niin hanurista, sanois suoraa mitä haluu, seksiä vai jotain vakavampaa.
Ei me muijat oikeesti osata lukea ajatuksia ne pitää sanoa suoraa!!!! stna *grr*


Noi voi pyhä laama sentään! Arvaa huvikses kuin usein sitä saa kysymällä vieraalta naiselta rehellisesti et haluisko se panna? Oishan sitä varmaan jälkeenpäin kiva naureskella ku joku urpo taas vonkas siellä baaritiskillä, tai sit valittaa samasta asiasta . Ku kerta pitää piirittää, kehuu ja vakuutella ennenku saa mitään aikaseks, nii miks ihmeessä ois erovaiheessakaan (=ku ei enää paneta) luonollista sanoo suoraan?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#14657 • • Zeratul Captain miserable

beni, 22.2.2008 15:23:
Tässä vähän totuuksia luukkulaisille :D
http://areena.yle.fi/toista?id=1099567


Oliko kuinka paras, tätä joutuu kyl suosittelee!

"Mistä sitä hankitaan sitä seksiä? Naiset ei ehkä mieti tätä koskaan, kuinka työläs se hankkimisen prosessi on miehille. Siis se prosessi menee suurin piirtein niin että sä pistät parhaat vaatteet päälle, lähet taksilla baariin, vedät siellä vähän pohjia ja lähet iskemään yhtä naista... ja saat pakit, toista naista, sä saat pakit, sit sä masennut siinä ja vähän vedät olutta, ja ajat kotiin, ja sitte lauantai-iltana sama ja sitte seuraavana viikonloppuna..." :D

Onneks voin miehenä lohduttautua sillä et mul on markkina-arvoa vielä jatkossakin, voin jopa vielä kolmekymppisenä saada markina-arvonsa huippuvuosia elävältä 18-20 vuotiaalta naiselta seksiä. *joo**nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avernian

Posts: 7,451

#14658 • • Avernian Kerettiläinen
Re: edellinen sivu.
...MUTTA osaisiko nainen kuitenkaan ottaa sen oikealla tavalla, jos sille kertoisi ne todelliset syyt?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

lunake

Posts: 800

#14659 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Avernian, 23.2.2008 10:03:
Re: edellinen sivu.
...MUTTA osaisiko nainen kuitenkaan ottaa sen oikealla tavalla, jos sille kertoisi ne todelliset syyt?



Mä väitän että osaisi ottaa oikealla tavalla ja helpottaisi kummasti kun tulisi julki se oikea syy miks ei nappaa.

Mutta, täällä on vaan niin *plur* olla.

--
Hedelmällisyys on påp!

hallucinogen

Posts: 8,190

#14660 • • hallucinogen Edain

Zeratul, 22.2.2008 23:33:
Onneks voin miehenä lohduttautua sillä et mul on markkina-arvoa vielä jatkossakin, voin jopa vielä kolmekymppisenä saada markina-arvonsa huippuvuosia elävältä 18-20 vuotiaalta naiselta seksiä. *joo**nauru*


Niin, kysymys on vain siitä kuinka paljon enemmän siitä joutuu maksaa kuin nyt ;). Sellaista kuin ilmainen pimpsa ei oo ikimaailmassa ollutkaan.

--
pikku-*possu*