SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,734,120 views

Nitta

Posts: 5,021

#14681 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Mönnä, 24.2.2008 22:08:
Pitäisköhän munki koittaa :D

Kaveri jo tuossa heitti ilmoille tämmösenki vaihtoehdon, että vaihda naisiin jos miesten kanssa on niin hankalaa... paitsi, että minä oon niin hankala, että reisille se menis varmaan seki touhu *tirsk*


Jooh, mä näin tästä jo untakin *nauru* mut ehkä se uni osallani tarkoitti että mun pitäisi tutustua paremmin sisäiseen naiseuteeni *vink*
adix

Posts: 69

#14682 • • adix

Nitta, 24.2.2008 23:10:
---
Aurinkoneiti, 24.2.2008 12:27:
---
plink, 24.2.2008 12:01:
täällä sit kai taas. uskollista naista ei liene keksittykään. :(
---
Minä ainakin olen.*enkeli*

---


Ja samoin täällä :)


---
plink, 24.2.2008 12:28:
no joo on teitä kyl, kuhan vähä provoilin. :) mut miksköhän mä löydän jostain ne ei-uskolliset tapaukset:/

---

Oon tullut siihen lopputulokseen että sitä ihastuu just sellaiseen mitä sillä hetkellä elämäänsä tarvitsee. Hetken miettimisen jälkeen päädyin siihen että varmaan olet tarvinnut vielä harkinta-aikaa ja sen oikean joka tulee sit kun päätä on lyöty kiveen tarpeeksi monta kertaa :D




Olen tullut siihen lopputulokseen että sitä oikeaa on liian vaikea löytää, kivoja tyttöjä on paljon, mutta mistä sen tietää kuka niistä on se oikea, ilman että seurustelee kaikkien kanssa? Siinä vasta urakka...
Olin 4vuotta suhteessa väärän ihmisen kanssa enkä tajunut sitä ennenkun meni poikki. 3kk nyt sinkkuna. Ehkä kesällä onnistaa ja löydän sen oikean, tai sit en.. Tästä on ehkä liian vaikeaa toipua niin että jaksais taas vakavasti seurustella..
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#14683 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
saako täältä kavereita

--
suomen virallinen totuus

bite-

Posts: 36

#14684 • • bite-
emmää ainakaan ;(

Mä pohdin ja pohdin, mutta tähän luukkuun mä taidan edelleen sopia erittäin hyvin. *eiei*
jusqu

Posts: 762

#14685 • • jusqu pilipalipilotti
Miks (jotkut) naiset on niin hankalia? Sai taas vkloppuna repiä hiuksiaan, kun tyttö ehdottaa itse treffejä vklopuksi, ei sitten lauantaina vastaa puhelmeensa, eikä vieläkään ole vaivautunut ottamaan yhteyttä ja selittämään miksei sitten ehtinytkään nähdä. Tekis mieli ajatella, että ehkä sillä on vaan kännykkä rikki tai hävinny, mut en jaksa itekään uskoa siihen. Ei ollut eka kerta, kun ko neiti teki oharit.

Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.

--
*pupu**piis*

Gleba

Posts: 549

#14686 • • Gleba

juuco,
Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.



mee tekemään sitä parempaa tekemistä, pirunko takia tuommosessa roikkuu
:)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Sallakat

Posts: 2,220

#14687 • • Sallakat jungle, baby !

Gleba, 25.2.2008 11:50:
---
juuco,
Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.

---


mee tekemään sitä parempaa tekemistä, pirunko takia tuommosessa roikkuu
:)



samaa mieltä. vai eikö sulla ole kuin lankapuhelin?
jusqu

Posts: 762

#14688 • • jusqu pilipalipilotti

Sallakat, 25.2.2008 11:54:
---
Gleba, 25.2.2008 11:50:
---
juuco,
Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.

---


mee tekemään sitä parempaa tekemistä, pirunko takia tuommosessa roikkuu
:)

---


samaa mieltä. vai eikö sulla ole kuin lankapuhelin?



Sellanen vanhanaikanen veivattava malli :)

En mä siis tietenkään koko iltaa uhrannu siihen puhelinpäivystykseen. Keksin sitä parempaa tekemistä ja lähdin kavereiden kanssa kotikemuihin. Kyllä mä kuitenki jonku tunnin tai pari vaiheilin himassa et jos se nyt sitte kuitenki soittais.

Ei mua se nyt varsinaisesti haittaa ettei nähty, ei tästä nähtävästi ole syntymässä mitään, mut olis se kyllä voinu ilmottaa itestään ihan vaan sen takia et mä voisin sit sumplia illan suunnitelmat uusiks. On munki aika arvokasta *grr*

--
*pupu**piis*

lunake

Posts: 800

#14689 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Ai karamba! *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

Nitta

Posts: 5,021

#14690 • • Nitta Sateenkaaren päässä

adix, 24.2.2008 23:39:
Olen tullut siihen lopputulokseen että sitä oikeaa on liian vaikea löytää, kivoja tyttöjä on paljon, mutta mistä sen tietää kuka niistä on se oikea, ilman että seurustelee kaikkien kanssa? Siinä vasta urakka...
Olin 4vuotta suhteessa väärän ihmisen kanssa enkä tajunut sitä ennenkun meni poikki. 3kk nyt sinkkuna. Ehkä kesällä onnistaa ja löydän sen oikean, tai sit en.. Tästä on ehkä liian vaikeaa toipua niin että jaksais taas vakavasti seurustella..



Jostain luin että suhteen päättymisestä menee puolet suhteen keston ajasta ennen kuin oikeasti on toipunut erosta... Ja huomaat kyllä kun olet toipunut *joo* Elämä _on_ silloin ihanaa. Siihen saakka elämä on tavallista tallaamista ja jokapäiväisestä elämästä pitää repiä ne pienet ilon hetket irti. Onneksi meillä kaikilla on kuitenkin ystäviä ympärillämme, ja useimmilla myös perhe, jotka meitä rakastavat (kaikilla ei ole niitäkään).
bite-

Posts: 36

#14691 • • bite-



Jostain luin että suhteen päättymisestä menee puolet suhteen keston ajasta ennen kuin oikeasti on toipunut erosta...



Huh, onneks toi ei pidä mun kohdalla paikkaansa, muutenhan tässä olis vieläkin sängyn pohjalla peitto korvilla.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#14692 • • WiljamiDzay Nyypiö

^Petunia, 24.2.2008 22:25:
---
Annakins, 24.2.2008 21:18:
---
^Petunia, 24.2.2008 21:04:
kainalo: ei ole *uuh*
---
kainalo kelpais kyl mulleki. ei tuntuis darra niin pahalta :D

---

AAMEN!!
mut kumma juttu et vaikka on tällai Kiva-krapula-mässy-päivä ollu nii ei Paneta y h t ä ä n *ding*
Dear Erkki, waz wrong with me?



What is this!? *pökr*

Lääkinnäksi surkeaa mielialaa ja paljon alkoholia *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Tukaanl

Posts: 139

#14693 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

juuco, 25.2.2008 09:26:
Miks (jotkut) naiset on niin hankalia? Sai taas vkloppuna repiä hiuksiaan, kun tyttö ehdottaa itse treffejä vklopuksi, ei sitten lauantaina vastaa puhelmeensa, eikä vieläkään ole vaivautunut ottamaan yhteyttä ja selittämään miksei sitten ehtinytkään nähdä. Tekis mieli ajatella, että ehkä sillä on vaan kännykkä rikki tai hävinny, mut en jaksa itekään uskoa siihen. Ei ollut eka kerta, kun ko neiti teki oharit.

Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.


Siirry mies seuraavaan. Tommonen hoopoilu on jo mun mielestä niin törkeetä että latistaa kiinnostuksen kokonaan ainakin omalla kohdalla.

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Tarsu

Posts: 2,449

#14694 • • Tarsu

Tukaanl Siirry mies seuraavaan. Tommonen hoopoilu on jo mun mielestä niin törkeetä että latistaa kiinnostuksen kokonaan ainakin omalla kohdalla.



juu, ei toi o sun arvonen.
kyä naisia piisaa,
jopa niin paljon
ettei ain tiä kelle
vitsin kertois.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Ios

Posts: 93

#14695 • • Ios

Nitta,
Jostain luin että suhteen päättymisestä menee puolet suhteen keston ajasta ennen kuin oikeasti on toipunut erosta...



Toivon todella ettei tuo pidä paikkaansa, muutenhan tässä joutuu odottelemaan vuositolkulla... *lmao*
Mutta joo, kyllähän se tietty aikansa ottaa toipuminen. Oikeastaan ihan hyvä fiilis tässä alkaa hiljalleen olla.
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#14696 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mä oon kuullu ton saman.. eli olis niinku 2viikkoo viel aikaa toipua.. *nauru*

tais kyl mennä jo... *hymy*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#14697 • • Aurinkoneiti

Ios, 25.2.2008 21:49:
---
Nitta,
Jostain luin että suhteen päättymisestä menee puolet suhteen keston ajasta ennen kuin oikeasti on toipunut erosta...

---


Toivon todella ettei tuo pidä paikkaansa, muutenhan tässä joutuu odottelemaan vuositolkulla... *lmao*
Mutta joo, kyllähän se tietty aikansa ottaa toipuminen. Oikeastaan ihan hyvä fiilis tässä alkaa hiljalleen olla.



Olen kohta vuoden verran toipuillu erosta. Kuvittelin, että tässähän menee hyvin. Pari päivää sitten iski kauhea raivo, joka jatkuu vieläkin. Tajusin, miten haaskasin aikaa ja vaivaa ihmiseen, joka ei olisi sitä ansainnut. Mutta kylhän tuonkin voi kääntää omaksi voitokseni.
Nitta

Posts: 5,021

#14698 • • Nitta Sateenkaaren päässä

adix, 25.2.2008 23:34:
2 vuotta?!?!? voi eeei... toi on aivan liian kauan siinähän ehtii koko nuoruus vierähtää :(
Nyt äkkiä jotain pitää keksiä! masensit mut täysin! :(
No ystäviä on mutten ehkä tapaa niitä tarpeeksi usein, ei oo aikaa.. Perhe asuu eri kaupungissa ni siitäkää ei oo apuja, enkä oikeestaan oo masentunu, vaan vähän ihmeellinen fiilis kokoajan...
Pitää löytää uus tyttö nopeesti niin et vanhat unohtuu nopeemmin!


Tarkoitus ei ollut masentaa, rauhoitella vain *hali* Onko se sitten oikein sitä sun uutta tyttöä kohtaan jos hänen avullaan yrität unohtaa entisesi?*eiei* Elämän iloja löytyy muualtakin kuin parisuhteesta, onneksi. Ja eihän tuo toipumisaika tarkoita ettei saisi vehdata vastakkaisen sukupuolen kanssa tai yrittää olla parisuhteessa. Se vaan vähän antaa osviittaa siitä miten kauan vie aikaa että sydän on riittävän ehjä olemaan taas tasapainoisessa, rakastavassa parisuhteessa. No niin, nyt mä alan jo kuulostaa ihan joltain parisuhdeterapeutilta. Itseäni tuon ajan kulumisen tajuaminen helpotti, että mun ei tarvii pystyäkään olemaan ehjä viel hetkeen vaan ihan itseeni keskityn sen aikaa :) Ja hei, ei mitenkään vähätellen, mutta kakskyt vee. Sinulla on aikaa vielä 20 vuotta ja oikeastaan koko loppuelämäsi löytää itsellesi rakastettu. Ihminen on nuori niin kauan kuin haluaa ;)
Miltzu

Posts: 188

#14699 • • Miltzu

Aurinkoneiti, 25.2.2008 23:48:
Tajusin, miten haaskasin aikaa ja vaivaa ihmiseen, joka ei olisi sitä ansainnut. Mutta kylhän tuonkin voi kääntää omaksi voitokseni.



Mä oon aina yrittänyt ajatella asian niin että ei siinä mitään ole elämästään hukannut. Kaikesta oppii ja kerää elämänkokemusta. Mulla on historiassa aika monta pahasti reisille mennyttä parisuhdetta, on lievää fyysistä väkivaltaa ja vähemmän lievää henkistä väkivaltaa enkä mä niitäkään suhteita kadu. Enkä nyt tietenkään tarkoita että hyväksyisin sen väkivallan, sen takia mä siitä suhteesta lähdinkin, tarkoitan vaan että mä opin niin paljon itsestäni ja siitä mitä haluan ja mitä en halua että olen mielestäni vahvempi ihminen tänään kuin mitä olisin ilman sitä suhdetta.

"I'd rather feel pain than nothing at all" sanotaan yhdessä loistavassa biisissä joka on kantanut useammankin vitutuksen yli...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Lyylikki

Posts: 2,975

#14700 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Miltzu, 26.2.2008 09:44:
Mä oon aina yrittänyt ajatella asian niin että ei siinä mitään ole elämästään hukannut. Kaikesta oppii ja kerää elämänkokemusta. Mulla on historiassa aika monta pahasti reisille mennyttä parisuhdetta, on lievää fyysistä väkivaltaa ja vähemmän lievää henkistä väkivaltaa enkä mä niitäkään suhteita kadu. Enkä nyt tietenkään tarkoita että hyväksyisin sen väkivallan, sen takia mä siitä suhteesta lähdinkin, tarkoitan vaan että mä opin niin paljon itsestäni ja siitä mitä haluan ja mitä en halua että olen mielestäni vahvempi ihminen tänään kuin mitä olisin ilman sitä suhdetta.

"I'd rather feel pain than nothing at all" sanotaan yhdessä loistavassa biisissä joka on kantanut useammankin vitutuksen yli...



Mä olen myös aina ajatellut, että asioitten jälkeenpäin katuminen ja vatvominen on melko turhaa. Mitä on tapahtunut, on tapahtunut. Siitä kannattaa ottaa opiksi ja välttää seuraavilla kerroilla samoja virheitä, mutta jos jokin suhde tai tapahtuma on opettanut varomaan joitakin juttuja, niin ei ne turhia silloin ole olleet.

Jos joutuessaan vaaraan selviää ja oppii tunnistamaan vaaran merkit, silloin se vaaraan joutuminen ei kuitenkaan ole ollut täysin turhaa. Johan Ronja Ryövärintyttären äitikin lähetti hänet varomaan vaaraa, opettaakseen elämää.

(Varmaankin tuosta ajatusmallista johtuen mä en juurikaan pode moraalista krapulaa sunnuntaisin, toki asiaan vaikuttaa sekin, että mä en myöskään tyhmäile mitenkään huolella.)