SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,818,078 views

Jutu

Posts: 3,054

#7301 • • Jutu Blondi

SamHard, 16.10.2005 17:07:
Siinäpä kinkkinen ja pulmallinen kysymys*vink* hmm


Pöh. Älä nyt viitsi masentaa mua. Jos mä haluan pois täältä, niin miksen vois vaan lähteä? No okei, ehkä siihen tarvitaan se toinenkin osa puoli, mutta eiköhän se tuolta matkan varrelta löydy *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#7302 • • Jutu Blondi

Dementation, 16.10.2005 17:09:
Niin tai sitten voit tyytyä osaasi kuten me muutkin ja toivoa parasta...


Toivominen ei oo koskaan ollut mun vahvin laji.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#7303 • • domi Työn sankari.

Dementation, 16.10.2005 17:09:
Voi täältä joo... Mene lähimpään räkälään, iske itsellesi ensimmäinen känninen spurgu joka siellä istuu ja ilmoita tänne, että kiitos, olen löytänyt parempaa *muhaha*


Miks pitäis mennä ääripäästä ääripäähän?
enrg

Posts: 2,040

#7304 • • enrg

Jutu, 16.10.2005 17:10:
---
SamHard, 16.10.2005 17:07:
Siinäpä kinkkinen ja pulmallinen kysymys*vink* hmm

---

Pöh. Älä nyt viitsi masentaa mua. Jos mä haluan pois täältä, niin miksen vois vaan lähteä? No okei, ehkä siihen tarvitaan se toinenkin osa puoli, mutta eiköhän se tuolta matkan varrelta löydy *hih*



perustatte mellun kanssa oman rekkalebso luukun*lmao**nauru*
Avatar
#7305 • • . Guest

enrg, 16.10.2005 17:13:
---
Jutu, 16.10.2005 17:10:
---
SamHard, 16.10.2005 17:07:
Siinäpä kinkkinen ja pulmallinen kysymys*vink* hmm

---

Pöh. Älä nyt viitsi masentaa mua. Jos mä haluan pois täältä, niin miksen vois vaan lähteä? No okei, ehkä siihen tarvitaan se toinenkin osa puoli, mutta eiköhän se tuolta matkan varrelta löydy *hih*

---


perustatte mellun kanssa oman rekkalebso luukun*lmao**nauru*



*nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#7306 • • Jutu Blondi

enrg, 16.10.2005 17:13:
perustatte mellun kanssa oman rekkalebso luukun*lmao**nauru*


Siis, mehän jo seurustellaan, mutta me tarvitaan ne kulissisuhteet vielä *nauru* Mut hyvä Ari, kerrankin sulla välähtää :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Dementation

Posts: 2,892

#7307 • • Dementation wednesday?

Jutu, 16.10.2005 17:11:
Toivominen ei oo koskaan ollut mun vahvin laji.



No sit teet ton toisen mitä ehdotin... Jos siis todella haluat pois täältä... Se on varma keino, trust me, I know... *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jutu

Posts: 3,054

#7308 • • Jutu Blondi

Dementation, 16.10.2005 17:27:
No sit teet ton toisen mitä ehdotin... Jos siis todella haluat pois täältä... Se on varma keino, trust me, I know... *joo*


Ei noi baaritkaan ole oikein mun vahvin laji. Kyllä mä kato jotain kehittelen *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

RainChild

Posts: 909

#7309 • • RainChild
Mä luulen, että mä olen edelleenkin täällä *igor*

--
Rainchild is back home

1ncarnation

Posts: 542

#7311 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

RINY, 16.10.2005 16:23:
---


on se niin kiva pussaa ja halaa ja vaikka mitä muuta.. mut mix tehdä sitä jos oot kummiskin menos pois. Mee sit baareis hakee pissiksiä ja yhden illan juttuja.. vai onko tämä se uusi väli muoto, seurustelun ja yhden illan juttujen väliltä *toktok*

---


Niinpä. En ymmärrä. Tietysti tuollaisenkin ymmärtäisi jos huomaisi ettei suhteella ole mitään tulevaisuutta tai muuten ei tule toimeen mutta se että sanoo jotain tyyliin "kyl sä olet just semmonen mistä mä tykkään ja kaikkea mut pakko mennä pois" kyllä on mun mielestä epäreilua sitä toista osapuolta kohtaan ketä luuli sen toisen olleen jossain määrin tosissaan.


mulle tuli vastauksena enemmän tämmöstä tekstiä, että olet kyl kiva ja ihana treffaa ja muuten kaikki on jees, mutta pelkään sitoutua ja en halua ihastua..
eli miksi ihmiset menee treffeille, että tapaisi jonkun ihmisen josta ne tykkää ja sit päättää että ei prkl nythän tämä vähän niinkuin toimii. ja juoksee pois ?
mix sit mennä treffeille ja yrittää kääntää kaikki tapaamiset enemmän tunteelliseksi..
vai onko tämä treffaan et saan kavereita, mutta voin samalla ihastua ja sit juoksen pois ?
siis se on yhtä sekavaa ku mun texti *ding*(tarkotuksella kyl noin kirjoitin,vaikka ette tajua)

Ei edes riitä et pääset treffeille ei edes riitä et susta joku tykkää paljon
Tää sinkkuna eläminen on kiini tasan siitä paljon pystyt joustaa ja yrittää tapailla semmosii ihmisii jotka ehkä muuten olisivat kiinostaneet vähemmän (tai ei näytä niin täydelliselt ku haluat :P)

joka tapauksessa kai se on sitten taas odotettava sitä sattuma naista, vahingossa tapasit, vahingossa rakastuit :)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

AlexS

Posts: 1,389

#7312 • • Edited AlexS kummasetä

1ncarnation, 16.10.2005 21:44:


mulle tuli vastauksena enemmän tämmöstä tekstiä, että olet kyl kiva ja ihana treffaa ja muuten kaikki on jees, mutta pelkään sitoutua ja en halua ihastua..



Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

domi

Posts: 7,069

#7313 • • domi Työn sankari.

AlexS, 16.10.2005 22:08:
---

Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.


Noi on muuten hyviä siinä vaiheessa kun on tapailtu sellaset pari-kolme kuukautta, käyty leffassa, tehty kaikkee kivaa, ja sitten yhtäkkiä pamahtaa tollaset eteen. *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#7314 • • sapeli jokukukamikä?

1ncarnation, 16.10.2005 21:44:
eli miksi ihmiset menee treffeille, että tapaisi jonkun ihmisen josta ne tykkää ja sit päättää että ei prkl nythän tämä vähän niinkuin toimii. ja juoksee pois ?



Aika harvoin ihmiset todella tietää mitä ne tarvii, tai aika monesti ihminen ei edes tiedä mitä se haluaa. Aiempien suhteiden jäljiltä jää hyvin usein käsittelemättömiä asioita ja tunteita, ja ne tulee usein esille vasta sitten kun on jälleen tosi kyseessä ja uusia samanlaisia tunteita alkaa nousemaan pinnalle...

Ikävä kyllä melko monelle treffailu ja toisen toiveiden murskaaminen on osa edellisestä suhteesta toipumista. *uuh* Toisaalta myös ihminen saattaa löytää itsestään ja omasta menneisyydestään mörköjä kun alkaa ajattelemaan kaikkea eri lailla (eli on ihastuneena), jotka saattaa pelottaa. Ihminen kuitenkin voi olla toisen kanssa aidosti vasta sen jälkeen kun on sinut itsensä kanssa (uskon näin).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dementation

Posts: 2,892

#7315 • • Dementation wednesday?

Sir Dominique Trévisan, 16.10.2005 17:12:
Miks pitäis mennä ääripäästä ääripäähän?



Ei tarviikkaan, mutta toi on nopein/helpoin tapa poistua täältä..

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#7317 • • Dementation wednesday?

Sir Dominique Trévisan, 16.10.2005 23:52:
No en sanoisi, ennemmin siinä tulee nopea tapa poistua ja vielä nopeempi tapa tulla takaisin.



so? kyse oli vaan pois pääsemisestä... ei sen poispysymisestä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Hoitsu

Posts: 154

#7318 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Tulee ihan mieleen Kummelin "heii, mistä täältä pääsee pois, heii.."

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

Claquesous

Posts: 3,206

#7319 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Oon täällä ollut jo muutaman tovin.. Eikä yhtään vituta. Täällä on ihan siistiä.

--
32. of December

zenny

Posts: 1,145

#7320 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Jep yli vuos vierähtän täällä.... eikä täl hetkel ees ahista et kuuluu tähän luukkuu.. mut jossain vaihees se ahistus taas tulee....*eiei*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin