Pöh. Älä nyt viitsi masentaa mua. Jos mä haluan pois täältä, niin miksen vois vaan lähteä? No okei, ehkä siihen tarvitaan se toinenkin osa puoli, mutta eiköhän se tuolta matkan varrelta löydy
Dementation, 16.10.2005 17:09:
Voi täältä joo... Mene lähimpään räkälään, iske itsellesi ensimmäinen känninen spurgu joka siellä istuu ja ilmoita tänne, että kiitos, olen löytänyt parempaa *muhaha*
Pöh. Älä nyt viitsi masentaa mua. Jos mä haluan pois täältä, niin miksen vois vaan lähteä? No okei, ehkä siihen tarvitaan se toinenkin osa puoli, mutta eiköhän se tuolta matkan varrelta löydy
perustatte mellun kanssa oman rekkalebso luukun*lmao*
---
perustatte mellun kanssa oman rekkalebso luukun*lmao*
on se niin kiva pussaa ja halaa ja vaikka mitä muuta.. mut mix tehdä sitä jos oot kummiskin menos pois. Mee sit baareis hakee pissiksiä ja yhden illan juttuja.. vai onko tämä se uusi väli muoto, seurustelun ja yhden illan juttujen väliltä
---
Niinpä. En ymmärrä. Tietysti tuollaisenkin ymmärtäisi jos huomaisi ettei suhteella ole mitään tulevaisuutta tai muuten ei tule toimeen mutta se että sanoo jotain tyyliin "kyl sä olet just semmonen mistä mä tykkään ja kaikkea mut pakko mennä pois" kyllä on mun mielestä epäreilua sitä toista osapuolta kohtaan ketä luuli sen toisen olleen jossain määrin tosissaan.
mulle tuli vastauksena enemmän tämmöstä tekstiä, että olet kyl kiva ja ihana treffaa ja muuten kaikki on jees, mutta pelkään sitoutua ja en halua ihastua..
eli miksi ihmiset menee treffeille, että tapaisi jonkun ihmisen josta ne tykkää ja sit päättää että ei prkl nythän tämä vähän niinkuin toimii. ja juoksee pois ?
mix sit mennä treffeille ja yrittää kääntää kaikki tapaamiset enemmän tunteelliseksi..
vai onko tämä treffaan et saan kavereita, mutta voin samalla ihastua ja sit juoksen pois ?
siis se on yhtä sekavaa ku mun texti (tarkotuksella kyl noin kirjoitin,vaikka ette tajua)
Ei edes riitä et pääset treffeille ei edes riitä et susta joku tykkää paljon
Tää sinkkuna eläminen on kiini tasan siitä paljon pystyt joustaa ja yrittää tapailla semmosii ihmisii jotka ehkä muuten olisivat kiinostaneet vähemmän (tai ei näytä niin täydelliselt ku haluat :P)
joka tapauksessa kai se on sitten taas odotettava sitä sattuma naista, vahingossa tapasit, vahingossa rakastuit :)
mulle tuli vastauksena enemmän tämmöstä tekstiä, että olet kyl kiva ja ihana treffaa ja muuten kaikki on jees, mutta pelkään sitoutua ja en halua ihastua..
Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.
Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.
Noi on muuten hyviä siinä vaiheessa kun on tapailtu sellaset pari-kolme kuukautta, käyty leffassa, tehty kaikkee kivaa, ja sitten yhtäkkiä pamahtaa tollaset eteen.
1ncarnation, 16.10.2005 21:44:
eli miksi ihmiset menee treffeille, että tapaisi jonkun ihmisen josta ne tykkää ja sit päättää että ei prkl nythän tämä vähän niinkuin toimii. ja juoksee pois ?
Aika harvoin ihmiset todella tietää mitä ne tarvii, tai aika monesti ihminen ei edes tiedä mitä se haluaa. Aiempien suhteiden jäljiltä jää hyvin usein käsittelemättömiä asioita ja tunteita, ja ne tulee usein esille vasta sitten kun on jälleen tosi kyseessä ja uusia samanlaisia tunteita alkaa nousemaan pinnalle...
Ikävä kyllä melko monelle treffailu ja toisen toiveiden murskaaminen on osa edellisestä suhteesta toipumista. Toisaalta myös ihminen saattaa löytää itsestään ja omasta menneisyydestään mörköjä kun alkaa ajattelemaan kaikkea eri lailla (eli on ihastuneena), jotka saattaa pelottaa. Ihminen kuitenkin voi olla toisen kanssa aidosti vasta sen jälkeen kun on sinut itsensä kanssa (uskon näin).