SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,125 views

Jutu

Posts: 3,054

#7341 • • Jutu Blondi
*igor* Siinä teillä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Turri

Posts: 124

#7342 • • Turri
Aina täältä semmoinen löytyy *hali*

--
Furrrrrry

Fresia

Posts: 764

#7343 • • Fresia vähän outo
Mä jotenkin viihdyn täällä *joo* Se, että erosta kuukausi vaikuttaa asiaan aika tavalla...mut rohkaistuin kertomaan yhdelle kiinnostuneelle pojalle mitä etsin ja mitä en. Tajusin itsekin kunnolla et haluan mennä olla ja katsella maailmaa yksin oman aikani.

Vaik joskus kyl kaipaa jonkun viereen, mutta toisaalta, parempi itseni kanssa tällä hetkellä *hymy*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

toma

Posts: 2,009

#7344 • • toma Tototoototo

josbe, 18.10.2005 14:55:
Tämä ei tietenkään päde kaikkiin, ja siksi yleensä neuvon sekä itseäni että muita näyttämään rehellisesti ja suoraan, mitä suhteelta haluaa. Koska henk.koht. olen sitä mieltä, että jos joku on tosiaan niin daiju, että toimii täysin epäloogisesti ja järjettömästi, niin jääköön omaan arvoonsa, ei kiinnosta. Kun taas niille, jotka todella näyttävät, mitä haluavat, ja joiden tunteet eivät tämän jälkeen heittele laidasta laitaan, annan täydet rispektit! *sydän*


Mä pyrin olemaan mahdollisimman looginen ja rehellinen tunteissani muita kohtaan, antamatta ymmärtää mitään mitä en oikeasti tunne, ja kääntäen ilmaisemaan rehellisesti sen mitä tunnen. Aina en tietenkään siinä täysin onnistu koska en ole niin hyvä ilmaisemaan tunteitani, mutta uskoisin, että käytöksestäni kyllä huomaa jos jostakusta pidän. ^_^

Epäloogisuuksista ja vaiheilusta on kyllä joutunut kärsimään aika paljon, mutta yleensä ymmärrän niilläkin olevan syynsä - kunhan vain kyse ei ole ehdoin tahdoin tunteilla leikkimisestä. Ja kun tässä vielä pikkuhiljaa oppii olemaan odottamatta liikoja, ja ottamaan asiat sellaisena kuin ne tulevat, niin alkaa tuntumaan, että ehkä tämä eläminen alkaa sujumaan vähitellen... :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#7346 • • toma Tototoototo

hannah, 18.10.2005 23:02:
nyt kelpais kyllä sellanen mukava ja ihana, hyväkroppainen, komea, lihaksikas ja ruskettunut mies tohon mun sängylle *kuolaa**slurps**lääh**puuh* erittäin hellyyden kipeä olo *purr*


Mä en oo kauheen ruskettunut kyl... :p

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#7347 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]

toma, 18.10.2005 23:06:
---
hannah, 18.10.2005 23:02:
nyt kelpais kyllä sellanen mukava ja ihana, hyväkroppainen, komea, lihaksikas ja ruskettunut mies tohon mun sängylle *kuolaa**slurps**lääh**puuh* erittäin hellyyden kipeä olo *purr*

---

Mä en oo kauheen ruskettunut kyl... :p

*nauru*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#7348 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
En oo tän sinkkuluukun tarjontaan ikinä ennen hirveesti kiinnittänyt huomiota paitsi nyt viime aikaisten tapahtumien johdosta, ja huomaan et täähän onkin näköjään hemmetin suosittu.. *nauru* hmmm.. *hymy*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

toma

Posts: 2,009

#7349 • • toma Tototoototo

hannah, 18.10.2005 23:08:
äh...sama se...ei ruveta turhan ronkeliks *nauru*


*tilaa taksia* Minkäs osoitteen sanon kuskille?-)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Riku

Posts: 3,187

#7350 • • Edited Riku The Little Prince

josbe,
Joo-o. Niinhän se on, ettei jengi osaa päättää, mitä ne haluaa ja erityisen vaikeeta se tuntuu olevan silloin, kun saa sen, mitä on aluksi halunnut. Silloin, kun saa sen, mitä aluksi ei välttämättä tullut ajatelleeksikaan, tämä ei näytä pätevän. Eli suurimmalla osalla yksilöitä näyttää olevan joku vietti koko ajan saada sitä, mikä on mahdotonta tai vähintäänkin vaikeaa. Kyllä se surullista kyllä näyttää menevän niin, että mitä vähemmän kiinnostusta osoitat, sitä herkemmin saat kiinnostavan kiinnostumaan *uuh*

Toi on kyllä niin perkeleen raivostuttava piirre ihmisissä. Ehkä inhimillinen, mutta silti. Ihmiset kiinnostavat juuri niin kauan kun kuvitellaan ettei niitä voi saada, ja sitten kun saadaan, niin ajatellaan heti että jos mä sain ton, niin kyllä mä saan sit jonkun paremmankin viel. Tai jos harrastaa jotain jatkuvaa "ikkunashoppailua" jos on jo ihmissuhteessa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

%

Posts: 568

#7351 • • %
Mullakin on ollut halivajarit jo pidemmän aikaa, ei ole elämä reilua. Tahtoo halailla tytön kanssa yön yli. *yingyang*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

sensei

Posts: 125

#7355 • • sensei Käyttäjä
Mahtaakohan luukussa olla tilaa väliaikaisesti (lue: piitkäksi aikaa) yhdelle "iki"-sinkulle?
Miksan

Posts: 1,464

#7356 • • Miksan

sensei, 19.10.2005 00:22:
Mahtaakohan luukussa olla tilaa väliaikaisesti (lue: piitkäksi aikaa) yhdelle "iki"-sinkulle?


Joo eiköhän sutki saa tänne mahdutettua.
Tervetuloa kerhoon!
Jutu

Posts: 3,054

#7357 • • Jutu Blondi

sensei, 19.10.2005 00:22:
Mahtaakohan luukussa olla tilaa väliaikaisesti (lue: piitkäksi aikaa) yhdelle "iki"-sinkulle?


Joo. Mä voin luovuttaa mun paikan sulle *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sensei

Posts: 125

#7358 • • sensei Käyttäjä

Jutu, 19.10.2005 00:24:
---
sensei, 19.10.2005 00:22:
Mahtaakohan luukussa olla tilaa väliaikaisesti (lue: piitkäksi aikaa) yhdelle "iki"-sinkulle?

---

Joo. Mä voin luovuttaa mun paikan sulle *hih*


Kiitos ja kumarrus! *hymy*
Mumuli

Posts: 28

#7360 • • Mumuli UG-///
Tök Tök..

Tietä pois ei tuppaa löytyy, ainakaan vielä. Missä on ne kaikki neitoset jotka ei pelaa *ding*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä