SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,802,724 views

onni3mk

Posts: 3,973

#7361 • • onni3mk Onni on.

Mumuli, 19.10.2005 13:52:
Missä on ne kaikki neitoset jotka ei pelaa *ding*



o/

Samaa voisin kysyä minä, että missä on ne miehet, jotka ei pelaa. Ihmettelen oikeen, miten mä oon viime aikoina onnistunu sellasiin törmäämään *hmph*

Arvasin, et näin syksyn tullen tulee se ikävä jonkun kainaloon ja tahtois täältä pois, vaik tähän asti oon ollu ihan tyytyväinen olooni.

Millon me järjestetään ne sinkkubileet? *hih*

--
Onni on.

Lauruska

Posts: 821

#7362 • • Lauruska nihkee
mäki pelaan simssii *igor*
Optik

Posts: 1,691

#7363 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mä voisin pelata vaikka twisteriä... *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

zenny

Posts: 1,145

#7364 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö

Lauruska, 19.10.2005 14:00:
mäki pelaan simssii *igor*




Mä haluun pleikkarin mil voin alkaa pelaa kaikkii kivoi pelei...*joo* ja sit ei enää tarvi murehtii täälläkä olemista ku voi vaa pelaa 24/7...*tirsk*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#7365 • • . Guest

Lauruska, 19.10.2005 14:00:
mäki pelaan simssii *igor*




Joo siitä oppii oikeeta elämää*nauru*
Tai voi ainakin virtuaalisesti tehdä elämästä hyvän*hih*
Karvinen

Posts: 699

#7366 • • Karvinen SekaiSin MariSta
sinkkuillaan. . . vähä tää alkaa olla tylsää! mä rupeen ihan kohta iskee silmäni naisii oikeesti ku ei miehistä tunnu mihkää olevan . . . *igor*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Ninka

Posts: 564

#7367 • • Ninka

Karvinen, 19.10.2005 20:10:
sinkkuillaan. . . vähä tää alkaa olla tylsää! mä rupeen ihan kohta iskee silmäni naisii oikeesti ku ei miehistä tunnu mihkää olevan . . . *igor*



isketään silmämme toisiimme *pus* *sydän*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Ninka

Posts: 564

#7368 • • Ninka

Optik, 19.10.2005 14:05:
Mä voisin pelata vaikka twisteriä... *ding*



o/ yks vapaaehtonen twisterin pelaaja

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

JuHnu

Posts: 338

#7369 • • JuHnu
mäki voin tulla pelaa twisterii kuhan oon vaa tyttöi mukana*nauru*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

sapeli

Posts: 11,768

#7370 • • sapeli jokukukamikä?

Miztry, 19.10.2005 23:17:
mäki voin tulla pelaa twisterii kuhan oon vaa tyttöi mukana*nauru*



Meinaatko siis että "kunhan on vain tyttöjä mukana", vai että "kunhan vain on tyttöjä(kin) mukana"? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

JuHnu

Posts: 338

#7371 • • Edited JuHnu

sapeli, 19.10.2005 23:52:
---
Miztry, 19.10.2005 23:17:
mäki voin tulla pelaa twisterii kuhan oon vaa tyttöi mukana*nauru*

---


Meinaatko siis että "kunhan on vain tyttöjä mukana", vai että "kunhan vain on tyttöjä(kin) mukana"? *vink*



meinasin kyl lähinä sitä et jos ois vaa tytsyi mukana*hih**iloinen*
kuka on messis?*vink**slurps* mä voin tilaa twister lakanat*vink**pepsodent*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Karvinen

Posts: 699

#7372 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ninka, 19.10.2005 23:12:
---
Karvinen, 19.10.2005 20:10:
sinkkuillaan. . . vähä tää alkaa olla tylsää! mä rupeen ihan kohta iskee silmäni naisii oikeesti ku ei miehistä tunnu mihkää olevan . . . *igor*

---


isketään silmämme toisiimme *pus* *sydän*



Mä ainaski koht kuolaan sun perään ! Siinä mun uus tuleva tyttöystävä *tirsk*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

mariq

Posts: 2,154

#7373 • • mariq

josbe, 18.10.2005 14:55:
Joo-o. Niinhän se on, ettei jengi osaa päättää, mitä ne haluaa ja erityisen vaikeeta se tuntuu olevan silloin, kun saa sen, mitä on aluksi halunnut. Silloin, kun saa sen, mitä aluksi ei välttämättä tullut ajatelleeksikaan, tämä ei näytä pätevän. Eli suurimmalla osalla yksilöitä näyttää olevan joku vietti koko ajan saada sitä, mikä on mahdotonta tai vähintäänkin vaikeaa.



Tää on joo todella kummallinen ilmiö, mutta todellakin aika yleinen. Ihmiset haluaa, mitä ei voi saada, ja sitten sitä vastoin sais, mitä ei (muka) voi haluta.. kummallinen on ihmisluonto, sanon minä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

JuHnu

Posts: 338

#7374 • • JuHnu

mariquita, 20.10.2005 10:58:
---
josbe, 18.10.2005 14:55:
Joo-o. Niinhän se on, ettei jengi osaa päättää, mitä ne haluaa ja erityisen vaikeeta se tuntuu olevan silloin, kun saa sen, mitä on aluksi halunnut. Silloin, kun saa sen, mitä aluksi ei välttämättä tullut ajatelleeksikaan, tämä ei näytä pätevän. Eli suurimmalla osalla yksilöitä näyttää olevan joku vietti koko ajan saada sitä, mikä on mahdotonta tai vähintäänkin vaikeaa.
---


Tää on joo todella kummallinen ilmiö, mutta todellakin aika yleinen. Ihmiset haluaa, mitä ei voi saada, ja sitten sitä vastoin sais, mitä ei (muka) voi haluta.. kummallinen on ihmisluonto, sanon minä.



tää on kyl nii totta..*ding*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Zapa

Posts: 1,393

#7375 • • Edited Zapa Mr Wrangler
aye aye sir, reporting for duty!

neljä vuotta ei sinkkuna ja homma katkesi kuin kanan lento sen lintuinfluessan saatuaan.

huomenna Remyä fiilisteleen ja lirkuti tytöille
Avernian

Posts: 7,451

#7376 • • Avernian Kerettiläinen
Mullekin kelpais twisteri. *vink* Hyvä peli ja oivaa liikuntaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Rinik

Posts: 647

#7377 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
Miten täältä pääsee pois...? Täältä ei oo ovea ulos, mutta silti tänne pääsee ihmisiä kokoajan...? Haluais löytää sen oven! *hmph*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

tuisku

Posts: 256

#7378 • • tuisku tomboy girleygirl
joo, kyllä tää sinkkuilu alkaa itsekutakin tympiä. mut en jaksa uskoo että jäisin vanhaksi piiaksi, ja sitä paitsi, kuulin yhen jutun joka valoi muhun toivoa. Mun mutsin tädin paras kaveri joka on vissiin 91-vuotta löysi itselleen uuden miehen vastikään ja nyt ne yhdessä kiertelee maailmaa. et hei, kyl meil on viel toivoo. *super* *nauru*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Rinik

Posts: 647

#7379 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.

tuisku, 20.10.2005 19:16:
joo, kyllä tää sinkkuilu alkaa itsekutakin tympiä. mut en jaksa uskoo että jäisin vanhaksi piiaksi, ja sitä paitsi, kuulin yhen jutun joka valoi muhun toivoa. Mun mutsin tädin paras kaveri joka on vissiin 91-vuotta löysi itselleen uuden miehen vastikään ja nyt ne yhdessä kiertelee maailmaa. et hei, kyl meil on viel toivoo. *super* *nauru*



joo toivoa ehkä kun eka löytäis sen oven, mutta en nyt viittis tässä melkeen 70 vuotta kykkiä että jostain se ovi täältä löytyy.

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

tuisku

Posts: 256

#7380 • • tuisku tomboy girleygirl



joo toivoa ehkä kun eka löytäis sen oven, mutta en nyt viittis tässä melkeen 70 vuotta kykkiä että jostain se ovi täältä löytyy.




*nauru* aika hyvä vastaus!! ja totta puhuen, en mäkään!!! *käkättää*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*