SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,769,511 views

ludde

Posts: 148

#17261 • • ludde Anna

noena, 30.4.2009 17:48:
---
WiljamiDzay, 30.4.2009 17:32:
Löytyiskö puistosta myös paidattomia tyttöjä? *hymy*

---

En kyllä osaa yhtä varmuudella sanoa mut mistä sitä tietää et kuinka kuuma tästä kesästä tulee :D:D




Must tuntuu et joutuu pitää paidan päällä ku tää kesäks kuntoon-kampanja meni taas ihan kerran poskelleen *justjoo* *nauru* Mut siis joo pojat paidat pois vaan! :D
Funktion

Posts: 1,720

#17262 • • Funktion over 9000
On se nyt hemmetti, kerran kun joku tyttö kiinnostuu musta sen verran että kuvittelisi jotain sen tasoista että se siirtäisi tästä luukusta pois, asuu se tyttö tietenkin Ruotsissa... *igor*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kinderi

Posts: 1,783

#17263 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Funktion, 3.5.2009 21:19:
On se nyt hemmetti, kerran kun joku tyttö kiinnostuu musta sen verran että kuvittelisi jotain sen tasoista että se siirtäisi tästä luukusta pois, asuu se tyttö tietenkin Ruotsissa... *igor*



Eihän se ole kuin hidaste *vink*
Hyvä ystäväni tutustui Ruotsissa mieheensä, tapaili mahdollisuuksien mukaan, vietti lomat yhdessä ja nykyään asuvat Suomessa, pienen tyttärensä kanssa *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Funktion

Posts: 1,720

#17264 • • Funktion over 9000

kindertin, 3.5.2009 21:39:
---
Funktion, 3.5.2009 21:19:
On se nyt hemmetti, kerran kun joku tyttö kiinnostuu musta sen verran että kuvittelisi jotain sen tasoista että se siirtäisi tästä luukusta pois, asuu se tyttö tietenkin Ruotsissa... *igor*

---


Eihän se ole kuin hidaste *vink*
Hyvä ystäväni tutustui Ruotsissa mieheensä, tapaili mahdollisuuksien mukaan, vietti lomat yhdessä ja nykyään asuvat Suomessa, pienen tyttärensä kanssa *hihu*



Näinhän sitä toivoisi käyvän.. :)

(okei, myönnetään, oon menossa tässä kuussa käymään siellä, ja hän on tulossa kesäkuussa käymään mun luona, että kai sitä yrittää pitää)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

tiestogrl

Posts: 1

#17266 • • tiestogrl
Piti rekisteröityä vaan sen takia että pääsen sanomaan että voi että kun sinkkuilu on tylsää :(((
larzizi

Posts: 1,661

#17267 • • larzizi
Hahaa, tämä tyttö lähtee treffeille huomenna, vaikka eipä ole kyseessä yhtään mun "tyyppinen" mies *nauru*

Ja eipä mua kyllä tästä luukusta saa helpolla pois, kyllä mä nautin tästä *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

AlexS

Posts: 1,389

#17268 • • AlexS kummasetä
Kelpais kyllä joku messiin tonne loppukesän reissuun jota oon tässä pää(i)ssäni suunnitellu. Vasta tuli kotiuduttua Lontoosta mutta mieli tekee melkeinpä heti takas :D Briteissä olis hyvät festarit (mm.Prodigy) ja isohkot bileet (mm. BT, Pryda) allekirjoittaneen synttäriviikonloppuna :) Eiköhän täs kesällä tartu joku mukaan *pepsodent*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

lunake

Posts: 800

#17269 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Kaikki merkit oli nähtävillä, viikkojen näkymättömyys, epätietoisuus ajatuksista... Kun siiderin & bissen äärellä toinen aloitti lauseen: Mä tykkään susta. Sun kanssa on helppoa ja hyvä olla, hauskaa jne. mä niiiiiin odotin sitä MUTTA- sanaa mutta sitä ei tullut vaan tuli: Mä haluan olla sun kanssas.

MITÄ VITTUA?!!! *nauru*

Näköjään sitä voi omalle kohdalle sattua aikuisten oikeeesti jotain hyvääkin, jotain mistä oikeesti haluaa pitää kiinni, jotain josta tykkää niin paljon ettei siinä ole mitään järkeä. Ja nyt, pikku hiljaa, pikku hiljaa etiäpäin, minibabysteps.

*poistaa toisen höllyvän kanankoiven luukusta*

*pepsodent**plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

turquoise

Posts: 732

#17270 • • turquoise e-ra2co
Mulle on puhjennut joku ihme vesikello tuonne alahuulen taakse. Toisin kuin vauvoilla, sanottakoon että mulla ei oo kyllä pelkoa että se olis tullut liiasta kitkasta. *justjoo* *piis*
selibacyistheshit.not

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

tbo

Posts: 935

#17271 • • tbo budhisattva

siveys, 2.5.2009 18:14:
Olenko oikeasti näin pahasti omien ajatusteni ja yleistysteni vanki? Oletan, että suurin osa tuntemistani ihmisistä ei todennäköisesti ymmärtäisi miksi toimin niin kuin toimin ja selittävät minut ajatuksissaan yksinkertaisesti "työnarkomaani"-leimalla. Oletan, että monelle ihmiselle se, että seurustellessanikin asettaisin työni hyvin korkealle - ja täten usein heidän edelleen - prioriteeteissani olisi varsin iso kolhu itsetunnolle ja tuntuisi epäreilulta. Pystyn kuvittelemaan kerta toisensa jälkeen toistuvat riidat tästä asiasta ja sen ikuisen, vaivalloisen painottelun työn ja yhteisen ajan välillä - ihan kuin painottelu työn ja itselle varatun ajan kanssa ei olisi jo kyllin haastavaa.



[seuraa tylytystä joka kuulostaa ilkeemmälle kuin mitä se oikeasti on. tätä ei ole tarkoitettu loukkaamaan vaan herättämään]

Okei, mä nyt en tarkemmin tiedä mitä duunii sä teet tai millanen suhde sulla on siihen duuniin mitä sä teet, mut dude, chill the fuck up. Varmalla tiedät että kukaan ei kuolinvuoteellaan toivo viettäneensä enemmän aikaa siellä sorvin äärellä, ja vaikket haluaiskaan sitä myöntää, todennäkösesti tiedät myös miks sellanen lause on syntyny - luonnollisestikin siks et ne oikeesti hyvät jutut tapahtuu jossain ihan muualla kuin siellä duunissa. Ihan hyvä että tiedostat ettet kelpaa parisuhteeseen, sillä et ainakaan näissä puitteissa ansaitse sellaista - oo nyt naimisissa duunin kanssa kun kerran oot niin valinnu. Jos vituttaa, oma moka, mut jos ei niin kantsii olla tyytyväinen, sekään riemu (kuten ei mikään muukaan tässä maailmassa) ei loputtomiin kestä.

Sit jos jonain päivänä tuut siihen tulokseen että sinkkuluukussa ruikuttaminen saa riittää, niin tiedät mistä päästä tarvii lähtee liikkeelle.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

siveys

Posts: 2,492

#17272 • • siveys lovely

tbo, 5.5.2009 00:43:
Sit jos jonain päivänä tuut siihen tulokseen että sinkkuluukussa ruikuttaminen saa riittää, niin tiedät mistä päästä tarvii lähtee liikkeelle.


Totta. Ensimmäinen askel on lakata lukemasta kaltaistesi besserwissereiden egotrippailuja sinkkuluukusta.

;)
Avatar
#17273 • • astaroth Guest

siveys, 5.5.2009 01:43:
Totta. Ensimmäinen askel on lakata lukemasta kaltaistesi besserwissereiden egotrippailuja sinkkuluukusta.

;)


kyllä mäkin sanoisin vähän tbo:ta sivuten että rauhotu nyt hyvä mies vähän. :D loppujen lopuksi tässä touhussa ei kuitenkaan ole kyse muusta, kuin siitä että löytää jonkun, josta pitää enemmän kuin tietokoneestaan, jonka jutuille voi nauraa yhtä vilpittömästi kuin vauvavitseille ja jota saa tökkästä munalla silloin tällöin. ei tästä kannata tehdä toisen potenssin freudilaista psyko-filosofistista akatemiaa :D
pululu

Posts: 1,102

#17274 • • pululu .jemmutti.

lunake, 4.5.2009 22:28:
...Kun siiderin & bissen äärellä toinen aloitti lauseen: Mä tykkään susta. ...



...ootko varma ettei oltu otettu liian monta sidukkaa ja bisseä?

Kuten meikä: ei kannata innostua liian nopeasti, vaikkei sitä "muttaa" siellä kuulunutkaan *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

lunake

Posts: 800

#17275 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

pululu, 5.5.2009 07:50:
---
lunake, 4.5.2009 22:28:
...Kun siiderin & bissen äärellä toinen aloitti lauseen: Mä tykkään susta. ...

---


...ootko varma ettei oltu otettu liian monta sidukkaa ja bisseä?

Kuten meikä: ei kannata innostua liian nopeasti, vaikkei sitä "muttaa" siellä kuulunutkaan *nauru*




Kyllä mä olin aatellut juovani lärvilautasen pohjille mut tsemppasin ja join "vaan" pari wirtasta ja sidukan ja herraseuralainen lipitti pari bisseä. *hih*

Joo, ei sitä kannata olla ihan innostunut sonni, jalat maassa ja pieni epäilys takaraivossa on just påp. Eipähän kirpase sitten niiiiiin paljoa kun se mutta sieltä tulee. *pepsodent*

--
Hedelmällisyys on påp!

ezzy

Posts: 8,060

#17276 • • ezzy Droid-pappa

astaroth, 5.5.2009 03:00:
---
siveys, 5.5.2009 01:43:
Totta. Ensimmäinen askel on lakata lukemasta kaltaistesi besserwissereiden egotrippailuja sinkkuluukusta.

;)

---

loppujen lopuksi tässä touhussa ei kuitenkaan ole kyse muusta, kuin siitä että löytää jonkun, josta pitää enemmän kuin tietokoneestaan, jonka jutuille voi nauraa yhtä vilpittömästi kuin vauvavitseille ja jota saa tökkästä munalla silloin tällöin. ei tästä kannata tehdä toisen potenssin freudilaista psyko-filosofistista akatemiaa :D



Kai tiedät, että toi ei oikeen auta mitään. Tuo tässä just onkin ongelmana *nauraa*
seilori

Posts: 482

#17277 • • seilori

siveys, 5.5.2009 01:43:
---
tbo, 5.5.2009 00:43:
Sit jos jonain päivänä tuut siihen tulokseen että sinkkuluukussa ruikuttaminen saa riittää, niin tiedät mistä päästä tarvii lähtee liikkeelle.
---
Totta. Ensimmäinen askel on lakata lukemasta kaltaistesi besserwissereiden egotrippailuja sinkkuluukusta.

;)


Mielestän tbo kirjoitti viisaasti vaikkakin vähän tylysti. Ja sait sentäs paremman vastauksen kuin jonkin yksirivisen.

Itsellenikin leipätyö on vain välttämätön paha, jossa käydään ansaitsemassa ne eurot joiden turvin viettää sitten muuna aikana sitä oikeaa, merkityksellistä elämää. Tosin olen itsekin valinnut sellaisen työn joka oli aiemmin harrastus, mutta harvoin se kivalta harrastelulta tuntuu varsinkaan nykyisellä työtahdilla.

Toimivassa parisuhteessa jaksoi muuten paremmin töissäkin.
siveys

Posts: 2,492

#17278 • • siveys lovely

vinha, 5.5.2009 14:40:
Mielestän tbo kirjoitti viisaasti vaikkakin vähän tylysti.


Mä olen eri mieltä. Mulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssas millaisin sanankääntein tbo asiansa ilmaisia, mutta se substanssi mitä hän kirjoitti oli kyllä minun mielestäni aika kaukana viisaudesta.

Toimivassa parisuhteessa jaksoi muuten paremmin töissäkin.


Tää on kyllä hyvin mielenkiintoinen teesi, jota olen itsekin aikanaan miettinyt (ja vähän eri näkökulmasta kelailen samaa problematiikkaa edelleenkin). Tämänhetkinen ymmärrykseni asiasta on se, että parisuhteessa on joitakin elementtejä, jotka auttavat jaksamaan paremmin töissä, mutta näiden elementtien olemassaolo ja hyödyntäminen ei kuitenkkaan välttämättä vaadi parisuhdetta.
Sallakat

Posts: 2,220

#17279 • • Sallakat jungle, baby !

siveys, 5.5.2009 15:10:
---
vinha, 5.5.2009 14:40:
Mielestän tbo kirjoitti viisaasti vaikkakin vähän tylysti.

---

Mä olen eri mieltä. Mulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssas millaisin sanankääntein tbo asiansa ilmaisia, mutta se substanssi mitä hän kirjoitti oli kyllä minun mielestäni aika kaukana viisaudesta.



ja tähän paikkaan kuuluu sitte sun perustelut, että minkä takia on kaukana viisaudesta.
Jone

Posts: 8,258

#17280 • • Jone Archibald Haddock

Sallakat, 5.5.2009 15:19:
ja tähän paikkaan kuuluu sitte sun perustelut, että minkä takia on kaukana viisaudesta.



Oon myöskin hyvin kiinnostunut, koska oon tällä hetkellä taipuvainen beesaamaan Tbo:ta.