kindertin, 27.4.2009 12:01:
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..
Jepjep
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
Saanen arvata, kyseessä oli kenties hyvinkin nuori sälli (tai sitten muuten vaan keskenkasvuselle tasolle jämähtänyt valioyksilö). :P
Mä en oo ainakaan koskaan miettinyt, että lapset olisivat jokin este parisuhteelle. Jokaisen elämä kulkee omaa rataansa, jokaisella meillä on menneisyys ja toisilla siitä jää eläviä todisteita nykyhetkeen. :) Eipä siinä mitään ihmeellistä.
Mä itse kelaan asiasta kuitenkin niin, että mä en haluaisi lasten (omien tai toisen ihmisen) joutuvan siihen tilanteeseen, että kiintyvät kovin uuteen kumppaniin, ja sitten menettävät tämän kiintymyksen kohteen. Sitten tilalle tulisi taas uusi, ja taas uusi, ja... Eli toisin sanoen, mä haluaisin ottaa ja edetä iisisti, ehkä vielä iisimmin kuin silloin jos ei olisi kummallakaan lapsia. En nyt tiedä onko hidaste oikea sana tässä asiayhteydessä, mutta kyllä mä laittaisin lapset ja heidän hyvinvoinnin etusijalle, vaikka kuinka oisin ihastunut ja hullaantunut. :) Vaikka lapset olisivatkin oleellinen osa elämääni tai kumppanini elämää, en heti alkuunsa välttämättä haluaisi kiinnyttää toisen lapsia itseeni (I'm such a lovable person :D) tai lasteni kiintyvän heti alkumetreillä kumppaniini. Sellai varovasti liikenteeseen.
Toisaalta, erään ystäväni mies- ja naisystävät ovat vaihtuneet läpi hänen koko elämänsä niin tiuhaa tahtia, ettei hän itsekään varmaan ole laskuista perillä. :P Hänellä on kuitenkin aivan mahtavat lapset, joista vanhin jo 18-vuotias fiksu, ihana nuorimies. En siis missään nimessä yleistä, että lapset aina kärsisivät silminnähtävästi vaihtuvista kumppaneista, onhan erilaisiin ihmisiin tutustuminen myös tietynlainen rikkaus lapsillekin. Oman vanhemman parisuhteen kautta tulleilla uusilla tuttavuuksilla vaan tuppaa olemaan hiukan erilainen merkitys, yleensä syvempi ja lapsen miehen tai naisen mallin saamisen kannalta oleellinen. Omalla kohdallani ottaisin hitaasti ja iisisti ja pitäsin järjen käessä ja jalat tiiviisti maassa (kuten teen nykyäänkin, mutta eiköhän tuo korostuisi moisessa tilanteessa jo entisestään, mä kun olen tämmönen realisti). :)