Lauantaina parikin miestä tuli pyytämään numeroa kadulla niin aloin vaan nauramaan enkä voinu sille mitään. Järkyttävää
Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.
19,912 posts, 996 pages, 8,082,923 views
kindertin, 27.4.2009 12:01:
---
SUHE!!!
---
Tulipa taas oikein "hei, olenko blondi vai blondi?"-olo,kesti nimittäin aika kauan tajuta mitä tarkoitit Mietin että onko "suhe" joku uus lyhenne taas mitä en tajua vai mitä ihmettä
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..
Jepjep
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
Josssu
Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:02:
---
Josssu
---
Mun viimeisin mies kertoi suhteemme aikana huonosta itsetunnosta, epävarmuudestaan ja miten pelkää, että tulee jätetyksi, kun se oltiin jätetty pari kolme kertaa. Sittenhän tuo mies jätti mut aika pian.. Ei paljon perustellut jättämistään. Mä kyllä vahvasti epäilen, että se oli tunnevammainen...
lunake
Musta tuntuu että tällä pallolla on aikas paljon noita tunnevammaisia miesolioita tai sitten mulla on käyny vaan niin helvetin hyvä pulla että ainoastaan mä törmään niihin.
Noh, eiköhän tuolta joku ylisuperimelätunteilijaolio löydy vielä. ..ja sit voinkin tulla tänne vinkuu, et voi vittu että mä törmään vaan tommosiin ylisuperimelätunteilijamiehiin.
Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:50:
---
lunake
Musta tuntuu että tällä pallolla on aikas paljon noita tunnevammaisia miesolioita tai sitten mulla on käyny vaan niin helvetin hyvä pulla että ainoastaan mä törmään niihin.
Noh, eiköhän tuolta joku ylisuperimelätunteilijaolio löydy vielä. ..ja sit voinkin tulla tänne vinkuu, et voi vittu että mä törmään vaan tommosiin ylisuperimelätunteilijamiehiin.
---
Totta. Mulla on aina noista jompia kumpia. Missä kaikki normaalit ihmiset on?! Ai niin, ne on varattu*igor*.
ezzy
Sit pitää opetella jakamaan
REivaaja, 27.4.2009 14:36:
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.
Syder, 27.4.2009 12:16:
---
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
---
Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.
Tiinuliinu81, 27.4.2009 14:38:
---
REivaaja, 27.4.2009 14:36:
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.
---
Sä kyllä oot niin hauska*justjoo*.
vinha, 27.4.2009 14:39:
Heh tulipas soppa tosta videokeskustelusta :) Mutta joo noloa siinä mun mielestä oli kun vähän ujostutti laittaa se esille ja että osa on kuvattu vähän samaan tyyliin kuin galtsu-kuvat "vessassa peilin kautta salamalla".
Kommentit olivat kuitenkin kannustavia ja asiallisia, kiitos siitä. Ja klubitus on kyllä aika "pehmeä ympäristö" verrattuna vaikka murobbs:ään :D
Deitti-ilmoitukseen en kuitenkaan viitsi tuota videota laittaa, se oli vähän läppää alunperinkin. Jos jonkin laitan, niin sitten kokonaan muualla kuin kotona kuvatun :)
ezzy
Yrittää saada vaan itselleen pildee, huonosti, mutta yrittää sentään :D
ezzy, 27.4.2009 14:56:
Yrittää saada vaan itselleen pildee, huonosti, mutta yrittää sentään :D
vinha, 27.4.2009 14:49:
---
---
Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.
---
Välillä tuntuu siltä että tässä alkaa tulla niin vanhaksikin että olisi jo optimaalista jos ne lapset olisivat valmiina ;)
Mutta en ole oikein osannut muodostaa lopullista kantaa lapsi-asiaan. Kai sitä joutuisi sitten tarkemmin miettimään jos oikeasti tulisi sellainen tilanne.
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
Lauruska, 27.4.2009 15:14:
Vinha muistuttaisin tässä, että olet mies ja voit saada lapsia vaikka 80-vuotiaana
Epailija, 27.4.2009 15:54:
Mietin hetken kriitikin antamista, mutta ennen sitä kysytään muutama kysymys:
1. Tanssitko puhtaasti omaksi iloksesi?
2. Videoitko noita sessioita ihan muuten vaan, vai yritätkö niiden avulla kehittää tekniikkaasi ja tyyliäsi?