SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,769,337 views

Josssu

Posts: 506

#17201 • • Josssu
En halua olla yksin, mutta kun joku mies (sellanen mistä itse vois kiinnostua) näyttää vähänkin kiinnostuksen merkkejä niin tää lähtee karkuun ja lujaa.

Lauantaina parikin miestä tuli pyytämään numeroa kadulla niin aloin vaan nauramaan enkä voinu sille mitään. Järkyttävää *eiei*

Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.
ezzy

Posts: 8,060

#17202 • • ezzy Droid-pappa

kindertin, 27.4.2009 12:01:
---

SUHE!!! *hihu*

---


Tulipa taas oikein "hei, olenko blondi vai blondi?"-olo,kesti nimittäin aika kauan tajuta mitä tarkoitit *nauru* Mietin että onko "suhe" joku uus lyhenne taas mitä en tajua vai mitä ihmettä *nauru*

Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna" *igor*
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

Jepjep *igor*

Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?



Aika tylyä :( Miten jengi jaksaakin kirjottaa tollasia.

Toisen muksujen mukana tulee kyllä yleensä se iso E X elikkäs muksujen faija ja jos ero on ollut myrskyisä tms niin onhan siinä aina pientä puitavaa. Draaman määrä saattaa olla hieman korkeampi.

Itsellä ei ole aikomuksia lisääntyä (treenata paljon toki *nauru*), mutta pidän lapsista (ja eläimistä, kunhan ne on jonkun muun) ja en näkis tuota ongelmana, jos kemiat muuten on kohdallaan. Onhan se hieman erilainen suhde, kuin mitä "normaalisti", kun pitää ottaa lapset aina huomioon.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17203 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Josssu

Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.



Mun viimeisin mies kertoi suhteemme aikana huonosta itsetunnosta, epävarmuudestaan ja miten pelkää, että tulee jätetyksi, kun se oltiin jätetty pari kolme kertaa. Sittenhän tuo mies jätti mut aika pian.. Ei paljon perustellut jättämistään. Mä kyllä vahvasti epäilen, että se oli tunnevammainen...

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

lunake

Posts: 800

#17204 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:02:
---
Josssu

Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.

---


Mun viimeisin mies kertoi suhteemme aikana huonosta itsetunnosta, epävarmuudestaan ja miten pelkää, että tulee jätetyksi, kun se oltiin jätetty pari kolme kertaa. Sittenhän tuo mies jätti mut aika pian.. Ei paljon perustellut jättämistään. Mä kyllä vahvasti epäilen, että se oli tunnevammainen...



Musta tuntuu että tällä pallolla on aikas paljon noita tunnevammaisia miesolioita tai sitten mulla on käyny vaan niin helvetin hyvä pulla että ainoastaan mä törmään niihin. *nauru*

Noh, eiköhän tuolta joku ylisuperimelätunteilijaolio löydy vielä. ..ja sit voinkin tulla tänne vinkuu, et voi vittu että mä törmään vaan tommosiin ylisuperimelätunteilijamiehiin. *nauru**lmao*

--
Hedelmällisyys on påp!

Tiinuliinu81

Posts: 510

#17205 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

lunake


Musta tuntuu että tällä pallolla on aikas paljon noita tunnevammaisia miesolioita tai sitten mulla on käyny vaan niin helvetin hyvä pulla että ainoastaan mä törmään niihin. *nauru*

Noh, eiköhän tuolta joku ylisuperimelätunteilijaolio löydy vielä. ..ja sit voinkin tulla tänne vinkuu, et voi vittu että mä törmään vaan tommosiin ylisuperimelätunteilijamiehiin. *nauru**lmao*



Totta. Mulla on aina noista jompia kumpia. Missä kaikki normaalit ihmiset on?! Ai niin, ne on varattu*igor*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

ezzy

Posts: 8,060

#17206 • • ezzy Droid-pappa

Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:50:
---
lunake


Musta tuntuu että tällä pallolla on aikas paljon noita tunnevammaisia miesolioita tai sitten mulla on käyny vaan niin helvetin hyvä pulla että ainoastaan mä törmään niihin. *nauru*

Noh, eiköhän tuolta joku ylisuperimelätunteilijaolio löydy vielä. ..ja sit voinkin tulla tänne vinkuu, et voi vittu että mä törmään vaan tommosiin ylisuperimelätunteilijamiehiin. *nauru**lmao*

---


Totta. Mulla on aina noista jompia kumpia. Missä kaikki normaalit ihmiset on?! Ai niin, ne on varattu*igor*.



Sit pitää opetella jakamaan *nauru*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17207 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

ezzy


Sit pitää opetella jakamaan *nauru*



Tjoo, tai alkaa elää kaksoiselämää. Näkee joka toinen päivä tunnevammaista ja joka toinen päivä roikkujaa, haha.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#17208 • • REivaaja Guest
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17209 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

REivaaja, 27.4.2009 14:36:
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.



Sä kyllä oot niin hauska*justjoo*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

seilori

Posts: 482

#17210 • • seilori
Heh tulipas soppa tosta videokeskustelusta :) Mutta joo noloa siinä mun mielestä oli kun vähän ujostutti laittaa se esille ja että osa on kuvattu vähän samaan tyyliin kuin galtsu-kuvat "vessassa peilin kautta salamalla".

Kommentit olivat kuitenkin kannustavia ja asiallisia, kiitos siitä. Ja klubitus on kyllä aika "pehmeä ympäristö" verrattuna vaikka murobbs:ään :D

Deitti-ilmoitukseen en kuitenkaan viitsi tuota videota laittaa, se oli vähän läppää alunperinkin. Jos jonkin laitan, niin sitten kokonaan muualla kuin kotona kuvatun :)
seilori

Posts: 482

#17211 • • seilori

Syder, 27.4.2009 12:16:
---
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
---
Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.


Välillä tuntuu siltä että tässä alkaa tulla niin vanhaksikin että olisi jo optimaalista jos ne lapset olisivat valmiina ;)

Mutta en ole oikein osannut muodostaa lopullista kantaa lapsi-asiaan. Kai sitä joutuisi sitten tarkemmin miettimään jos oikeasti tulisi sellainen tilanne.
ezzy

Posts: 8,060

#17212 • • Edited ezzy Droid-pappa

Tiinuliinu81, 27.4.2009 14:38:
---
REivaaja, 27.4.2009 14:36:
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.

---


Sä kyllä oot niin hauska*justjoo*.



Yrittää saada vaan itselleen pildee, huonosti, mutta yrittää sentään :D

vinha, 27.4.2009 14:39:
Heh tulipas soppa tosta videokeskustelusta :) Mutta joo noloa siinä mun mielestä oli kun vähän ujostutti laittaa se esille ja että osa on kuvattu vähän samaan tyyliin kuin galtsu-kuvat "vessassa peilin kautta salamalla".

Kommentit olivat kuitenkin kannustavia ja asiallisia, kiitos siitä. Ja klubitus on kyllä aika "pehmeä ympäristö" verrattuna vaikka murobbs:ään :D

Deitti-ilmoitukseen en kuitenkaan viitsi tuota videota laittaa, se oli vähän läppää alunperinkin. Jos jonkin laitan, niin sitten kokonaan muualla kuin kotona kuvatun :)



Joo toi oli ulkosalla kivamman näköistä :)
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17213 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

ezzy


Yrittää saada vaan itselleen pildee, huonosti, mutta yrittää sentään :D



Aa, juu.. No, onnea vaan sille tielle.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#17214 • • Edited REivaaja Guest

ezzy, 27.4.2009 14:56:
Yrittää saada vaan itselleen pildee, huonosti, mutta yrittää sentään :D



En ole edes naamaa nähnyt, joten tuskin. Sun pillus naaman kyllä näin skootterin päällä. En ollut vaikuttunut. (ja onko edes 20Wee?)
Lauruska

Posts: 821

#17215 • • Lauruska nihkee

vinha, 27.4.2009 14:49:
---
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
---
Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.
---

Välillä tuntuu siltä että tässä alkaa tulla niin vanhaksikin että olisi jo optimaalista jos ne lapset olisivat valmiina ;)

Mutta en ole oikein osannut muodostaa lopullista kantaa lapsi-asiaan. Kai sitä joutuisi sitten tarkemmin miettimään jos oikeasti tulisi sellainen tilanne.



Vinha muistuttaisin tässä, että olet mies ja voit saada lapsia vaikka 80-vuotiaana *nauru*

Mutta lapsista. Olen itsekin tätä kysymystä jonkin verran miettinyt tässä iän karttuessa (ja samalla sen mahdollisuuden yhä kasvavan), että tulevaisuudessa seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa jolla jo on lapsi/lapsia.

Mielestäni lapset eivät ole este tai hidaste, mutta siinä kyllä saa tarkemmin kuin "normaalisti" miettiä mihin on ryhtymässä, vai ryhtyykö ollenkaan. Silloin kun lapset on mukana paketissa, kysymys ei ole vain kahden ihmisen välisestä suhteesta, vaan pitää ajatella myös niiden lasten ja koko "perheen" parasta. Ei ole kiva lapsille nähdä kokoajan vaihtuvia isä-ja äitipuolia, ja siinä kohtaa pitäisi myös olla äitipuoleksi / isäpuoleksi ryhtyvällä jonkinmoinen ajatus siitä mihin on "sekaantumassa". Ei tule olemaan vain kumppanin tyttö/poikaystävä, vaan myös niille lapsille esikuva. En tarkoita tässä sitä, että aina automaattisesti kumppanista tulee lapsille äitipuoli tai isäpuoli vaan sitä, että kun ne lapset siinä kumppanin elämässä on mukana, pitää niihin lapsiinkin luoda jonkinlainen suhde. Käsittääkseni lapsille jatkuvasti vaihtuvat suhteet ja ihmiset elämässä eivät tee kovin hyvää, vaan "pysyvyys" on yksi tärkeimpiä asioita lapsen kasvaessa ja kehittyessä.
akir0

Posts: 2,554

#17216 • • akir0 idleRPG champion 2009

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)




Hyvin jäbä kyl vetää, eikä tässä ny ollu imo mitää noloa. Musaa ois voinu kenties vielä mietiskellä, paitsi jos etsit jotain 90-luvun alkupuolesta nostalgoivaa house-emäntää :)
Epailija

Posts: 5,636

#17217 • • Epailija Physicist, 2nd class.

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)



Mietin hetken kriitikin antamista, mutta ennen sitä kysytään muutama kysymys:

1. Tanssitko puhtaasti omaksi iloksesi?
2. Videoitko noita sessioita ihan muuten vaan, vai yritätkö niiden avulla kehittää tekniikkaasi ja tyyliäsi?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

seilori

Posts: 482

#17218 • • seilori

Lauruska, 27.4.2009 15:14:
Vinha muistuttaisin tässä, että olet mies ja voit saada lapsia vaikka 80-vuotiaana *nauru*


Niin voin, mutta mä en halua että ne asuu enää luonani kun olen 80-vuotias ;) (tai no ehkä se siinä vaiheessa taas mulle kävis, mutta joskus 60-vuotiaana ei :D)
seilori

Posts: 482

#17219 • • Edited seilori

Epailija, 27.4.2009 15:54:
Mietin hetken kriitikin antamista, mutta ennen sitä kysytään muutama kysymys:
1. Tanssitko puhtaasti omaksi iloksesi?
2. Videoitko noita sessioita ihan muuten vaan, vai yritätkö niiden avulla kehittää tekniikkaasi ja tyyliäsi?


Motivaatiot vaihtelevat tilanteen mukaan, mutta eihän tanssia olisi aloittanut ja jatkanut jos siitä ei tykkäisi.

Videoilta on mukavaa seurata oman tyylin muuttumista. Harmittaa kun ei ole videota lapsuusvuosilta tai edes myöhemmiltä kiksu- ja polkka-kausilta. Aika hankalaa videoilta on opiskella, peili olisi siihen huomattavasti parempi.

Akir0lle musavalinnasta, biisi on kyllä valittu ihan vaan sen perusteella että se oli mun makuun hemmetin kova ja tanssittava. Ja 90-luvun alun housea vedetään myös house-tanssitunneillakin... :)