SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,815 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#17161 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Aamulla jotenkin iski tajuntaan se, että mä taitaisin kyllä tarvita täksi kesäksi jonkun kesäkollin rapsutettavakseni.
lunake

Posts: 800

#17162 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Jakomielitauti on iskenyt ja pahasti. Ei osaa päättää mitä mieltä on ja pitääkö edes olla mitään mieltä. Yhtenä hetkenä sitä toteaa, että on selvittänyt kaiken ja on valmis jatkamaan matkaa ja toisena hetkenä sitä huomaa hymyilevänsä kuin naantalin aurinko ja tuntevansa suurta tunteiden paloa sisimmässään. Ehkä sitä ei vaan pitäs analysoida itteensä ja muita niin paljon, antais vaan mennä, tukka putkella, sitähän saatuu enemmin tai myöhemmin enivei. *ding**hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17163 • • WiljamiDzay Nyypiö

lunake, 22.4.2009 11:29:
Jakomielitauti on iskenyt ja pahasti. Ei osaa päättää mitä mieltä on ja pitääkö edes olla mitään mieltä. Yhtenä hetkenä sitä toteaa, että on selvittänyt kaiken ja on valmis jatkamaan matkaa ja toisena hetkenä sitä huomaa hymyilevänsä kuin naantalin aurinko ja tuntevansa suurta tunteiden paloa sisimmässään. Ehkä sitä ei vaan pitäs analysoida itteensä ja muita niin paljon, antais vaan mennä, tukka putkella, sitähän saatuu enemmin tai myöhemmin enivei. *ding**hih*



Kaasu pohjaan, *jeesus* ohjaa! *joo* :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

lunake

Posts: 800

#17164 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

WiljamiDzay, 22.4.2009 11:45:
---
lunake, 22.4.2009 11:29:
Jakomielitauti on iskenyt ja pahasti. Ei osaa päättää mitä mieltä on ja pitääkö edes olla mitään mieltä. Yhtenä hetkenä sitä toteaa, että on selvittänyt kaiken ja on valmis jatkamaan matkaa ja toisena hetkenä sitä huomaa hymyilevänsä kuin naantalin aurinko ja tuntevansa suurta tunteiden paloa sisimmässään. Ehkä sitä ei vaan pitäs analysoida itteensä ja muita niin paljon, antais vaan mennä, tukka putkella, sitähän saatuu enemmin tai myöhemmin enivei. *ding**hih*

---


Kaasu pohjaan, *jeesus* ohjaa! *joo* :D



Kyllä tää jakomielitautinen laittaa nyt jarrut pohjaan ja alkaa kalastelemaan uutta vonkaletta, helpompi näin. *hih**hihu**aplodit*

--
Hedelmällisyys on påp!

Funktion

Posts: 1,720

#17165 • • Funktion over 9000
Kävin tuoss hoitelemassa asioita Jyväskylässä, ja täytyy sanoa että tuo kauniin alkukeväinen ilma ulkona laittaa kyllä hyrinät käyntiin. Jossain kohtaa naureskelin itselleni kun huomasin tiirailevani jokaista naispuoleista. *pepsodent*

Jotta sellaista.. Kai sitä täytyy olla ihan tyytyväinen vaihteeksi siihen että on ihan vaan sinkkuna, saa keväällä ja kesällä sitten viipottaa miten tahtoo.

No okei, en edelleenkään kyllä pistäisi vastaan jos joku ihana tyttönen tahtoisi mut kahlita pitemmäksi aikaa! *nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Ripzu

Posts: 202

#17166 • • Ripzu
Ihastuin, tutustuin ja olisin halunnut enemmän mutta eipä kai tällä kertaa*eiei*
Eli täällä pysytään tiukasti.
Toivottavasti kevät ja kesä tois uusia tuulia *hymy*
shapeshifter

Posts: 202

#17167 • • shapeshifter Erikoismies.
Töissä olo on kyllä vähän tuskasta näin keväästä...*pihkassa*
seilori

Posts: 482

#17168 • • seilori
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
kinderi

Posts: 1,783

#17169 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)




Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää *hihu* En sanois noloks ollenkaan *hihu*

En sitten tiedä irtoisko tolla enempi yhteydenottoja..En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

m1kk3

Posts: 5,560

#17170 • • m1kk3 no-life

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)



Luulen että esim.
tekee (tai tekis) paljon paremman vaikutuksen.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

seilori

Posts: 482

#17171 • • seilori

mikke, 26.4.2009 11:58:
Luulen että esim.

tekee (tai tekis) paljon paremman vaikutuksen.


:D Jos muuttais johonkin korpeen asumaan yksin niin ehkä kymmenen vuoden päästä vois olla suunnilleen tollanen ;)
Birgie

Posts: 1,311

#17172 • • Birgie Kikati

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)




Mäki jäin kyllä tapittamaan tätä, eikä mun mielestä ollenkaan nolo ;) Jätkähän osaa tanssia! Tykkäsin ite henk. koht. eniten siitä ku kalliopätkästä missä on semmonen vaalea paita. Lookki kohillaan siis! Tanssista viis! :D

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

siveys

Posts: 2,492

#17173 • • siveys lovely

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..


Sulla on aika kiva koti.. Mistä saa kämpän missä on tommosia kallioita ja kiva merinäkymä? ;)

Itse videosta voisin sanoa sen, että meininkin vaikuttaa mielestäni vähän liian kameran edessä yrittämiseltä. Lisäksi monet kohdat ei oikein omasta mielestäni sovi tohon taustalla olevaan biisiin.

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että sun tanssimista on huomattavasti mukavampi katsella bileissä kun et yritä ihan niin paljoa ja menet enemmän musiikin ja fiiliksen mukaan ;)

Videossa oli kuitenkin muutamia sellaisia kohtia, joita katsoi varsin mielellään. Erityisesti noi, joissa video on rajattu niin, että fokus on enemmän yläkropan sulavemmissa liikkeissä ja hienossa taustassa.

En tiedä ollenkaan MIKSI olet tällaisen videon tehnyt, mutta jos ajattelet niitä enemmänkin taiteena kuin opetusvideoina tai persoonallisuuskuvana niin suosittelisin vastaisuudessa tekemään lyhyempiä inserttejä, jotka olet tanssinut saman musiikin kanssa kuin mitä laitat taustalle.

Jos taas haet jotain persoonallisuuskuvaa treffi-ilmoitusmateriaaliksi niin kysyisin kyllä itseltäni, että antaako tämä tosiaan sinusta kuvan sellaisena kuin olet? Oletko oikeasti noin esiintymishaluinen? Oletko oikeasti noin rohkea? Häpeiletkö oikeasti siitäkin huolimatta toimintaasi? Oletko oikeasti noin energinen? Pukeudutko oikeasti noin kotona ja ulkona? Ovatko eleesi ja asenteesi oikeasti sellaisia kuin joissakin videoiden kohdissa tanssimisen lomasta paistaa? Onko videoiden taustalla oleva luonto sinulle merkityksellinen tai sen estetiikka lähellä sydäntäsi? Onko tämä juuri se, josta haluat treffi-ilmoituksesi lukijoiden sinut muistavan ja jolla haluat erottautua muista?
Nauskiss

Posts: 532

#17174 • • Nauskiss

siveys, 26.4.2009 16:12:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..

---

Jos taas haet jotain persoonallisuuskuvaa treffi-ilmoitusmateriaaliksi niin kysyisin kyllä itseltäni, että antaako tämä tosiaan sinusta kuvan sellaisena kuin olet? Oletko oikeasti noin esiintymishaluinen? Oletko oikeasti noin rohkea? Häpeiletkö oikeasti siitäkin huolimatta toimintaasi? Oletko oikeasti noin energinen? Pukeudutko oikeasti noin kotona ja ulkona? Ovatko eleesi ja asenteesi oikeasti sellaisia kuin joissakin videoiden kohdissa tanssimisen lomasta paistaa? Onko videoiden taustalla oleva luonto sinulle merkityksellinen tai sen estetiikka lähellä sydäntäsi? Onko tämä juuri se, josta haluat treffi-ilmoituksesi lukijoiden sinut muistavan ja jolla haluat erottautua muista?



Siis häh? *ding**justjoo*

Antaahan se ihan tuhannesti 'oikeemman' kuvan ihmisestä, jos ei liitä deitti-ilmoitukseen mitään muuta kuin sanoja sanojen perään, vai?

Ihme kritiikkiä, heti jos joku on vähän aktiivisempi ja todellakin energisempi kuin keskiverto-syrjäänvetäytyvä-itsetunto-ongelmainen-suomijäbä.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

siveys

Posts: 2,492

#17175 • • siveys lovely

Nauskiss, 26.4.2009 16:32:
Ihme kritiikkiä, heti jos joku on vähän aktiivisempi ja todellakin energisempi kuin keskiverto-syrjäänvetäytyvä-itsetunto-ongelmainen-suomijäbä.


Mutta onko vinha vähän aktiivisempi ja energisempi kuin syrjäänvetäytyvä itsetunto-ongelmainen suomijäbä? Siitähän viestissäni oli kyse, että vastaako videosta saatava kuva todellisuutta vai ei.

Vinha mainitsi, että hän kelailee pitäisikö tuo laittaa deitti-ilmoitukseen. Kerroin mitä itse ottaisin huomioon kun päättäisin haluanko laittaa tuon osaksi deitti-ilmoitustani vai enkö. Ikävää, että sulla on ongelma sen kanssa, että mä yritän ihan oikeasti hyvässä hengessä muodostaa rakentavan kommentin.

Mahtaa olla aika mukava elämä sulla jos kaikki mikä ei oo yltiöpositiivista pluristelua on heti "ihme kritiikkiä".. Onnea vain valitsemallesi polulle!
seilori

Posts: 482

#17176 • • seilori

siveys, 26.4.2009 16:12:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..

---

Sulla on aika kiva koti.. Mistä saa kämpän missä on tommosia kallioita ja kiva merinäkymä? ;)

Itse videosta voisin sanoa sen, että meininkin vaikuttaa mielestäni vähän liian kameran edessä yrittämiseltä...


Heh no vastataampa jotain vaikka tämä onkin ihan offtopicia...

Maisemat ovat muutaman kilometrin kävelysäteellä kotoa, ja ovat juuri niitä paikkoja joissa viihdyn ja vietän paljon aikaani :) Ja mielestäni video kuvaa ihan hyvin persoonaani tanssijana; ei silloin ujostella vaan annetaan mennä. Niin ja käytän juurikin tuollaisia vaatteita kotona ja ulkona, mitä toi nyt tarkoitti edes? Okei duunissa oon usein farkut jalassa...

Esittäminen kuuluu olennaisena osana katutanssiin (esim. battle-rinki). Silloin myös vedetään täysillä se lyhyt hetki mikä ollaan esillä. Video oli tosiaan hieman liian pitkä, mutta leikkelin sen laiskasti kasaan. Siksi myös tanssin ulkokuvissa väärää kohtaa biisistä.
siveys

Posts: 2,492

#17177 • • siveys lovely

vinha, 26.4.2009 17:46:
Ja mielestäni video kuvaa ihan hyvin persoonaani tanssijana; ei silloin ujostella vaan annetaan mennä.


Oon kyllä hyvinkin pitkälti samoilla linjoilla, että silloin kun on fiilis tanssia niin silloin oikeasti tanssitaan, eikä kermaperseillä ;) Mun mielestäni kuitenkin se, että tulet tänne esittelemään videotasi "nolona" ja laitat tuben kuvaukseenkin, että ulkosalla pelkäsit koko ajan, että ihmiset näkee, antaa joteinkin tosi ristiriitaisen kuvan. Enemmänkin mä nimenomaan esittelisin videon niin, että "tanssiessa annetaan mennä eikä ujostella :)" tuollaisen nöyristelyn sijaan, mikäli se oikeasti on sun fiiliksesi asiasta.

Niin ja käytän juurikin tuollaisia vaatteita kotona ja ulkona, mitä toi nyt tarkoitti edes? Okei duunissa oon usein farkut jalassa...


Rehellisesti sanottuna mä en kyllä edes juuri kiinnittänyt huomiota siihen minkälaisia vaatteita sulla oli tossa videossa, mutta oletin, että tämä on sellainen asia, johon monet treffi-ilmoituksesi lukijat varmasti kiinnittäisivät huomiota. Siksi hypotetisoin, että olisi hyvä miettiä mitä pukeutumisesti videossa viestii sinusta persoonana ja vastaako tämä todellisuutta.

Minä jos joku olisi todennäköisesti viimeinen ihminen maailmassa, jolla on mitään kritisoitavaa tai kyseenalaistettavaa siinä miten ihmiset pukeutuu :D nimim. tänäänkin työmatkalla päällä vaaleanpunaiset hopparihousut, valkoinen pitkähihainen kauluspaita, vaaleanpunainen villamyssy ja punaiset skeittikengät :D

Esittäminen kuuluu olennaisena osana katutanssiin (esim. battle-rinki). Silloin myös vedetään täysillä se lyhyt hetki mikä ollaan esillä.


No kai se on sitten preferenssikysymys et allekirjoittanut diggaa vähän enempi siitä kun yritetään vähän vähempi :D Ehkä se on osittain joku anti-kilpailuhenkisyysjuttu ja toisaalta varmaan myös se, että kun oikeasti pistää menemään täysillä niin se harvemmin pysyy enää niin esteettisesti näyttävänä kun tulee tehtyä liian äkkinäisiä, nykiviä ja kontrolloimattomia liikkeitä.

Voisin väittää, että jos joku esimerkiksi näki mut viime Laserpointeissa Tapsan viimeisen puolituntisen aikana tamppaamassa niin siitä oli esteettisyys hyvin kaukana :D

Mutta jos tosiaan haluat viestiä tällaista esittämishalua, kilpailuhenkisyyttä ja täysillä vetämistä seurauksista riippumatta niin tuo video kyllä tekee ihan hyvin tehtävänsä.
[Siru]

Posts: 259

#17178 • • [Siru]

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)



vois se vaikuttaa *hihu* eiks sitä sanota et jos jätkä tanssii hyvin niin saattaa olla hyvä jossain muussakin *tirsk*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Avatar
#17179 • • niomic Guest

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)




Aika vaikea suhtautua tähän jo ihan lähtökohtaisesti kun itse tekijä ja esiintyjä toteaa videon noloksi. Miksi tehdä ja laittaa nolo video itsestään nettiin ja vielä harkita sitä deitti-ilmoituksen kylkiäiseksi? Vai onko kyseessä taas tämänlainen ennalta nöyrtyminen ja vähättely, tyyliin "no mä vähän tolleen nolosti tanssahtelin", et jos jonkun mielestä se on noloa, ni ne toteaa et "joo olihan se noloa", mutta diggaajat sit kelaa et onpa symppistä ja "ei ollu ollenkaan noloa"? Näinhän vältetään lähes täysin negatiivisen palautteen mahdollisuus.

Persoonallisuudesta varmaan kertoo myös jotain tuo editoinnin laiskuus. Henk koht oisin jättänyt nuo kotonajammailut pois, eivät oikein sopineet hengeltään tai tyyliltään muihin kuvauspaikkoihin. Tuohon treffiaspektiin liittyy aike selkeästi myös kysymys siitä, saisiko mahdollinen treffikumppanisi tai edes parisuhdeparisi nauttia samanlaisista esityksistä luonnossa? Ja luonnossa on nyt tosiaan jossain larun kaltsilla, ei bileissä :P

Sinähän sen toivottavasti parhaiten tiedät miten hyvin tuo kuvaa muuten persoonallisuuttasi ja olemustasi. Tai ehkä hyviltä ystäviltä saisi kommenttia (mikäli osaavat rakentavaa kritiikkiä antaa :)

Propsit kuitenkin yrityksestä, enkä näillä kritiikeilläni suoranaisesti vastusta videon käyttöä myös deitti-ilmoituksen ohessa. Erikoisuudesta voi olla hyötyä, mutta en ihmettelisi, jos joillekin tulee semmonen fiilis että olet laittanut erikseen videon kylkeen "hei mä osaan tanssia..."
Avatar
#17180 • • niomic Guest

siveys, 26.4.2009 16:51:
Mahtaa olla aika mukava elämä sulla jos kaikki mikä ei oo yltiöpositiivista pluristelua on heti "ihme kritiikkiä".. Onnea vain valitsemallesi polulle!



Tuulalta lainaten:

Ei kannata suututtaa plur-kansaa. -Android