SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,702,581 views

ezzy

Posts: 8,060

#18561 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 22.2.2010 21:26:
---
ezzy, 22.2.2010 20:12:
---
aada, 22.2.2010 19:32:
---

Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.

---


Juu kyllähän niitä urpoja löytyy jotka maksavat kaiken.

---


Niinpä, onneksi löytyy. Paitsi en nyt kyllä tuosta urpoudesta tiedä, ei siinä välttämättä ole mielestäni mitään hölmöä, että maksaa.



Kyllä siinä on sen verran, jos ja kun tietää että toinen vaan käyttää hyväkseen. Enkä kyllä sulata moista. Itse vaadin vastapuolelta omaa toimeentuloa, johon kuuluu myös tollaset. Enää en kyllä siipeilijöitä kaipaa.
kinderi

Posts: 1,783

#18562 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

aada, 22.2.2010 22:07
---
En itse ainakaan miehenä olisi valmis maksamaan, ellen näkisi, että jutusta voisi syntyä parisuhde tai sitten voisin maksaa ns. korvauksena seurasta ja seksistä.



Olikos se niin että huoraus vai niiden palveluiden osto on laitonta?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

aada

Posts: 736

#18563 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 22.2.2010 22:12:
---
aada, 22.2.2010 22:07
---
En itse ainakaan miehenä olisi valmis maksamaan, ellen näkisi, että jutusta voisi syntyä parisuhde tai sitten voisin maksaa ns. korvauksena seurasta ja seksistä.

---


Olikos se niin että huoraus vai niiden palveluiden osto on laitonta?



Osto on laitonta, ei huoraus. Eihän tässä ole kyse kuitenkaan varsinaisesta seksin ostosta, ainakaan rikoslain mukaan tuomittavasta sellaisesta. Eiköhän siinä ole kyse vähän suoremmasta ja näkyvämmästä vaihtotapahtumasta.
ezzy

Posts: 8,060

#18564 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 22.2.2010 22:40:
---

Osto on laitonta, ei huoraus. Eihän tässä ole kyse kuitenkaan varsinaisesta seksin ostosta, ainakaan rikoslain mukaan tuomittavasta sellaisesta. Eiköhän siinä ole kyse vähän suoremmasta ja näkyvämmästä vaihtotapahtumasta.



Moraalitonta kaupankäyntiä joka tapauksessa. Niin epätoivoinen en vielä ole, että seurasta maksaisin. Kyllä naisellakin pitää olla selkärankaa ja omanarvontuntoa sen verran ettei heti heittäydy siipeilijäksi. Eri asia sitten sellaiset jotka tekee sitä aina ja kaikkialle. Ei ne tavoistaan mihinkään pääse.

Kävin taannoin ravintolassa naisen kanssa jota en ollut ennen tavannut ja hän tokaisi aterialla, ettei ole ikinä käynyt ko. ravintolassa syömässä ja maksanut itse, En tiedä mitä hän tarkoitti, eikä varsinaisesti kiinnostakkaan, mutta jäi ärsyttämään. Vastaukseni oli hymyillen "Nyt olet" tms.
Mitään jännitystä tuossakaan tapahtumassa ei ollut, koska kumpikaan ei odottanut mitään. Treffit ne eivät siis olleet.

Tuskin kukaan menee ensitreffeille ja kuvittelee heti, että tästähän tulee ikuinen suhde. Eihän?!

Mitään ongelmaa tarjoamisen kanssa mulla ei ole, ei rahallisesti eikä henkisesti. En vaan pidä ideasta, että ostaisin seuraa tai jotain palveluksia tarjomalla jotakin. Saatan tehdä niin ystävällisenä eleenä, mutta muuten jää kyllä tekemättä. Ja viinaa kun en harrasta, niin sitä en myöskään tarjoa.

Lisättäköön vielä, että milloinkaan tuosta ei ole mitään ongelmia tullut.
Cloud

Posts: 2,162

#18565 • • Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 22.2.2010 22:12:
---
aada, 22.2.2010 22:07
---
En itse ainakaan miehenä olisi valmis maksamaan, ellen näkisi, että jutusta voisi syntyä parisuhde tai sitten voisin maksaa ns. korvauksena seurasta ja seksistä.

---


Olikos se niin että huoraus vai niiden palveluiden osto on laitonta?



Saisi aika helvetin monet ihmiset laittaa linnaan maailmassa, jos (ihan esimerkkinä näin hatusta heitettynä) esmes drinksujen ostamisesta baarissa toiselle ja illan jälkeen petipuuhiin päässeenä sitä pidettäisiin huorauksena.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

%

Posts: 568

#18566 • • %

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 22.2.2010 22:40:
---
kinderi, 22.2.2010 22:12:
---
aada, 22.2.2010 22:07
---
En itse ainakaan miehenä olisi valmis maksamaan, ellen näkisi, että jutusta voisi syntyä parisuhde tai sitten voisin maksaa ns. korvauksena seurasta ja seksistä.

---


Olikos se niin että huoraus vai niiden palveluiden osto on laitonta?

---


Osto on laitonta, ei huoraus. Eihän tässä ole kyse kuitenkaan varsinaisesta seksin ostosta, ainakaan rikoslain mukaan tuomittavasta sellaisesta. Eiköhän siinä ole kyse vähän suoremmasta ja näkyvämmästä vaihtotapahtumasta.


Prostituutio ilman paritusta on laillista Suomessa, mutta mainostaa ei saa ainakaan perinteisissä medioissa. Osto mielestäni kans laillista.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#18567 • • astaroth Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Cloud, 22.2.2010 23:23:
Saisi aika helvetin monet ihmiset laittaa linnaan maailmassa, jos (ihan esimerkkinä näin hatusta heitettynä) esmes drinksujen ostamisesta baarissa toiselle ja illan jälkeen petipuuhiin päässeenä sitä pidettäisiin huorauksena.


ihmisten motiivit on se mikä ratkaisee. rehellinen prostituutiokaan ei muutu "pokaksi" sillä, että toinen ottaa oman etunsa nimissä vastaan hyödykkeitä x ja tästä syystä "antaa" palveluksen takaisin seksuaalisena kanssakäymisenä, koska hässintävehkeiden käyttö on halpaa ja kaiken lisäksi helvetin hauskaa sukupuoleen katsomatta. lainopilliselta kannalta tilanteen ei näin välttämättä tarvitse olla, mutta jos em. protokollan avulla joku voi tuntea itsestään jotain moraalista ylemmyyden tunnetta verrattuna ilotyttöön, niin pieni itsetutkiskelu voi olla paikallaan
aada

Posts: 736

#18568 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 22.2.2010 22:47:
---
aada, 22.2.2010 22:40:
---

Osto on laitonta, ei huoraus. Eihän tässä ole kyse kuitenkaan varsinaisesta seksin ostosta, ainakaan rikoslain mukaan tuomittavasta sellaisesta. Eiköhän siinä ole kyse vähän suoremmasta ja näkyvämmästä vaihtotapahtumasta.

---


Moraalitonta kaupankäyntiä joka tapauksessa. Niin epätoivoinen en vielä ole, että seurasta maksaisin. Kyllä naisellakin pitää olla selkärankaa ja omanarvontuntoa sen verran ettei heti heittäydy siipeilijäksi. Eri asia sitten sellaiset jotka tekee sitä aina ja kaikkialle. Ei ne tavoistaan mihinkään pääse.

Kävin taannoin ravintolassa naisen kanssa jota en ollut ennen tavannut ja hän tokaisi aterialla, ettei ole ikinä käynyt ko. ravintolassa syömässä ja maksanut itse, En tiedä mitä hän tarkoitti, eikä varsinaisesti kiinnostakkaan, mutta jäi ärsyttämään. Vastaukseni oli hymyillen "Nyt olet" tms.
Mitään jännitystä tuossakaan tapahtumassa ei ollut, koska kumpikaan ei odottanut mitään. Treffit ne eivät siis olleet.

Tuskin kukaan menee ensitreffeille ja kuvittelee heti, että tästähän tulee ikuinen suhde. Eihän?!

Mitään ongelmaa tarjoamisen kanssa mulla ei ole, ei rahallisesti eikä henkisesti. En vaan pidä ideasta, että ostaisin seuraa tai jotain palveluksia tarjomalla jotakin. Saatan tehdä niin ystävällisenä eleenä, mutta muuten jää kyllä tekemättä. Ja viinaa kun en harrasta, niin sitä en myöskään tarjoa.

Lisättäköön vielä, että milloinkaan tuosta ei ole mitään ongelmia tullut.



Ei tuossa mielestäni ole mitään moraalitonta. En myöskään näe, ettei naisella olisi selkärankaa tai omanarvontuntoa, jos hän hyväksyy sen, että mies maksaa yhteisen illanvieton tms.

Näen tämän maksujutun ehkä jonkinlaisena hyvänä tapana ja ehkä sellaisena miehen ja naisen asemien lujittajana. Mielestäni se ei tee kenestäkään yhtään mitään, että toimii tiettyjen konventioiden ja pelisääntöjen mukaan. Mielestäni jos mies on kiinnostunut jostakin naisesta ja maksaa naiselle erinäisiä asioita, se viestittää naiselle jotakin sellaista, että naisen tulisi ottaa mies potentiaalisena ehdokkaana ja että mies haluaa tuoda esille omaa miehisyyttään naiselle. Kyse ei ole siis aina vain ns. seuran tai palvelusten ostamisesta taikka puhtaasta ystävällisyydestä. Eihän parisuhteessakaan voi ajatella esim. sitä, että nainen haluaa miehen ostavan aina juomat suoraan seuran tai palvelusten ostamisena (ne kun on jo) taikka puhtaana ystävällisyytenä (kun nainen kerta vaatii sitä).

Itse olen kyllä ainakin aiemmin ollut vähän sellainen, että heti ensitreffeillä kuvittelen suhteen ns. ikuiseksi. Tiedän yleensä heti, jos haluan olla jonkun kanssa tosissaan, eikä sen vuoksi ole kiinnostanut tapailla ihmisiä turhan vuoksi. Yritän nyt vähän muuttaa tätä, suhtautua tapailuun vähän kevyemmin, mutta tosiaan sen näkee myöhemmin, että kiinnostaako se oikeasti sitten yhtään.
aada

Posts: 736

#18569 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Cloud, 22.2.2010 23:23:
---
kinderi, 22.2.2010 22:12:
---
aada, 22.2.2010 22:07
---
En itse ainakaan miehenä olisi valmis maksamaan, ellen näkisi, että jutusta voisi syntyä parisuhde tai sitten voisin maksaa ns. korvauksena seurasta ja seksistä.

---


Olikos se niin että huoraus vai niiden palveluiden osto on laitonta?

---


Saisi aika helvetin monet ihmiset laittaa linnaan maailmassa, jos (ihan esimerkkinä näin hatusta heitettynä) esmes drinksujen ostamisesta baarissa toiselle ja illan jälkeen petipuuhiin päässeenä sitä pidettäisiin huorauksena.



Näinpä.
$

Posts: 1,802

#18570 • • $ Destination weekend!
Osto on laillista Suomessa, kunhan:

-Henkilö on täysi-ikäinen sekä hengen ja sielun voimissaan
-Ei ole ihmiskaupan uhri

Sitten oli jotkut säädökset julkista prostituutiota kohtaan, joiden soveltamisesta en tiedä tarkemmin, mutta sen harjoittamisesta ei rangaista asiakasta.
aada

Posts: 736

#18571 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

$, 23.2.2010 00:54:
Osto on laillista Suomessa, kunhan:

-Henkilö on täysi-ikäinen sekä hengen ja sielun voimissaan
-Ei ole ihmiskaupan uhri

Sitten oli jotkut säädökset julkista prostituutiota kohtaan, joiden soveltamisesta en tiedä tarkemmin, mutta sen harjoittamisesta ei rangaista asiakasta.



En tiennytkään tätä. Toisaalta voi tehdä ostamisen hieman vaikeaksi tuo, kun ei tiedä kuka on ja kuka ei ihmiskaupan uhri, jos siis haluaa pysytellä lain puolella. No, elämä on täynnä riskejä.
Cloud

Posts: 2,162

#18572 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

astaroth, 22.2.2010 23:48:
---
Cloud, 22.2.2010 23:23:
Saisi aika helvetin monet ihmiset laittaa linnaan maailmassa, jos (ihan esimerkkinä näin hatusta heitettynä) esmes drinksujen ostamisesta baarissa toiselle ja illan jälkeen petipuuhiin päässeenä sitä pidettäisiin huorauksena.

---

ihmisten motiivit on se mikä ratkaisee. rehellinen prostituutiokaan ei muutu "pokaksi" sillä, että toinen ottaa oman etunsa nimissä vastaan hyödykkeitä x ja tästä syystä "antaa" palveluksen takaisin seksuaalisena kanssakäymisenä, koska hässintävehkeiden käyttö on halpaa ja kaiken lisäksi helvetin hauskaa sukupuoleen katsomatta. lainopilliselta kannalta tilanteen ei näin välttämättä tarvitse olla, mutta jos em. protokollan avulla joku voi tuntea itsestään jotain moraalista ylemmyyden tunnetta verrattuna ilotyttöön, niin pieni itsetutkiskelu voi olla paikallaan




Tossa on aika vaikea lähteä tutkiskelemaan ihmisten motiiveja ja syyttelemään suotta, harva kun on mielen lukia. Muutenkin rehellinen "poka" ei muutu prostituutioksi jos parista toinen liehittelee toista käytöksellään johon nyt sitten baari iltana kuuluisi vaikka ne drinksujen ostot ja lopulta päätyvät petiin.

Itse en myöskään kyllä pysty näkemään henkilöä b ,joka ottaa toisen (henkilö a:n) liehittelyt vastaan mitenkään selkärangattomana tai gold diggerinä jos henkilö A, itse omasta tahdostaan tätä toista liehittelee. Sama se päättyvätkö he mihinkään tai eivät.

Olen kyllä samaa mieltä täysin esmes boldatusta osiosta, mutta nyt mennään jo taas tosi ot:lle sinkkuluukusta joten tämä tästä tai jatkot muulla.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kinderi

Posts: 1,783

#18573 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

Cloud, 22.2.2010 23:23:
---
kinderi, 22.2.2010 22:12:
---
aada, 22.2.2010 22:07
---
En itse ainakaan miehenä olisi valmis maksamaan, ellen näkisi, että jutusta voisi syntyä parisuhde tai sitten voisin maksaa ns. korvauksena seurasta ja seksistä.

---


Olikos se niin että huoraus vai niiden palveluiden osto on laitonta?

---


Saisi aika helvetin monet ihmiset laittaa linnaan maailmassa, jos (ihan esimerkkinä näin hatusta heitettynä) esmes drinksujen ostamisesta baarissa toiselle ja illan jälkeen petipuuhiin päässeenä sitä pidettäisiin huorauksena.



Pointtihan olikin tässä mun mielestä se, että olis valmis maksamaan (mistä sitten maksaakin) jotta saa seksiä.
Kärjistetysti kysyin koska en jaksanu alkaa mitään liirumlaarumia selittään kaikista eri variaatioista joissa tätä oikeestaan käytetään maailmassa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,774

#18574 • • Freja Sihteeri
HUMP!

Sain kutsun hyväntekeväisyysiltamaan ja ajattelin että täällä saattaisi olla muitakin, joita moinen kiinnostaisi.

SINKKUHUUTOKAUPPA

Ravintola Fridayssa lauantaina 6. maaliskuuta.

Tapahtuma FBssa täällä
Finnkidultin sivuilla täällä
ja Fridayn sivuilla täällä

Tapahtumahan EI siis ole vain sinkuille suunnattu.

Idea vaikuttaa mun mielestä erittäin hauskalta, ja varsinkin nyt kun tästä seuran ostostakin ollut puhetta edelliselläkin sivulla. Tällä tavalla siitä ainakin saisi hyväksyttävämpää!

Lähtekääpä siis mukaan huutamaan seuraa, tai ilmottautukaa huudettaviksi, tai tulkaa muuten vaa tsekkaan hulabaloo... Tai olkaa tulematta. Ite ainakin aattelin osallistua, ehkä jopa huudettavaksi asti, muah.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#18576 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 23.2.2010 15:06:

SINKKUHUUTOKAUPPA

Lähtekääpä siis mukaan huutamaan seuraa, tai ilmottautukaa huudettaviksi, tai tulkaa muuten vaa tsekkaan hulabaloo... Tai olkaa tulematta. Ite ainakin aattelin osallistua, ehkä jopa huudettavaksi asti, muah.



Ei hitto, tää pitää nähä. :DD Pääsen tolloin duunista klo.22 mut su vabaa ni voisin kyl olla messissä!
aada

Posts: 736

#18577 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 23.2.2010 15:06:
HUMP!

Sain kutsun hyväntekeväisyysiltamaan ja ajattelin että täällä saattaisi olla muitakin, joita moinen kiinnostaisi.

SINKKUHUUTOKAUPPA

Ravintola Fridayssa lauantaina 6. maaliskuuta.

Tapahtuma FBssa täällä
Finnkidultin sivuilla täällä
ja Fridayn sivuilla täällä

Tapahtumahan EI siis ole vain sinkuille suunnattu.

Idea vaikuttaa mun mielestä erittäin hauskalta, ja varsinkin nyt kun tästä seuran ostostakin ollut puhetta edelliselläkin sivulla. Tällä tavalla siitä ainakin saisi hyväksyttävämpää!

Lähtekääpä siis mukaan huutamaan seuraa, tai ilmottautukaa huudettaviksi, tai tulkaa muuten vaa tsekkaan hulabaloo... Tai olkaa tulematta. Ite ainakin aattelin osallistua, ehkä jopa huudettavaksi asti, muah.



Niin mitäs siitä seuran ostosta kirjoitettiinkaan...

Mun mielestä tämä on jotenkin kauhea ajatus, ihan liian suoraa ja läpinäkyvää.
%

Posts: 568

#18578 • • %

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 23.2.2010 15:06:
HUMP!

Sain kutsun hyväntekeväisyysiltamaan ja ajattelin että täällä saattaisi olla muitakin, joita moinen kiinnostaisi.

SINKKUHUUTOKAUPPA

Ravintola Fridayssa lauantaina 6. maaliskuuta.

Tapahtuma FBssa täällä
Finnkidultin sivuilla täällä
ja Fridayn sivuilla täällä

Tapahtumahan EI siis ole vain sinkuille suunnattu.

Idea vaikuttaa mun mielestä erittäin hauskalta, ja varsinkin nyt kun tästä seuran ostostakin ollut puhetta edelliselläkin sivulla. Tällä tavalla siitä ainakin saisi hyväksyttävämpää!

Lähtekääpä siis mukaan huutamaan seuraa, tai ilmottautukaa huudettaviksi, tai tulkaa muuten vaa tsekkaan hulabaloo... Tai olkaa tulematta. Ite ainakin aattelin osallistua, ehkä jopa huudettavaksi asti, muah.


Reiskasta tarjotaan kumminkin niin paljon, ettei tämmöisillä köyhillä oo varaa. Byhyy =/

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Cloud

Posts: 2,162

#18579 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 24.2.2010 00:38:
---
Freja, 23.2.2010 15:06:
HUMP!

Sain kutsun hyväntekeväisyysiltamaan ja ajattelin että täällä saattaisi olla muitakin, joita moinen kiinnostaisi.

SINKKUHUUTOKAUPPA

Ravintola Fridayssa lauantaina 6. maaliskuuta.

Tapahtuma FBssa täällä
Finnkidultin sivuilla täällä
ja Fridayn sivuilla täällä

Tapahtumahan EI siis ole vain sinkuille suunnattu.

Idea vaikuttaa mun mielestä erittäin hauskalta, ja varsinkin nyt kun tästä seuran ostostakin ollut puhetta edelliselläkin sivulla. Tällä tavalla siitä ainakin saisi hyväksyttävämpää!

Lähtekääpä siis mukaan huutamaan seuraa, tai ilmottautukaa huudettaviksi, tai tulkaa muuten vaa tsekkaan hulabaloo... Tai olkaa tulematta. Ite ainakin aattelin osallistua, ehkä jopa huudettavaksi asti, muah.

---


Niin mitäs siitä seuran ostosta kirjoitettiinkaan...

Mun mielestä tämä on jotenkin kauhea ajatus, ihan liian suoraa ja läpinäkyvää.



Jos se ostettava osapuoli on jutussa mukana yhtään fiiliksellä niin siitähän vois tulla ihan hauska setti käydä vaikka illallistamassa sen jälkeen.

En sit tiedä, mut jotenkin mulle tulee tosta vaan mieleen jenkkileffoissa ja sarjoissa tapahtuneet tälläset häppeningit ja ehkä siks mä en osaa ottaa tätä kuin vähän hauskana viihteenä ja vitsinä.

Päiväni murmelina anyone? Tai teräsmieheni? Kukapa ei supermiestä haluaisi ostaa deitiksi :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Freja

Posts: 8,774

#18580 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 24.2.2010 00:38:
Mun mielestä tämä on jotenkin kauhea ajatus, ihan liian suoraa ja läpinäkyvää.



Miten sun mielestä hyväntekeväisyys on kauhea ajatus?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been