SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,696,079 views

Avatar
#19261 • • Muussika Guest
Tähän luukkuun pölähtäminen on välillä tuntunut kamalimmalta ikinä, mutta välillä vaikeat päätökset tuo myös suuren helpotuksen. Henki kulkee, sydän on vapaa.

Eiku etiäpäi, sano mummo hangessa! Ku vaan ois se hanki... :D
siveys

Posts: 2,492

#19263 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

6. Siveys on perusäijä ratkaisuineen ja ajoituksineen. Hänellä on hyviä ajatuksia yleisellä tasolla, mutta surun hetkellä äijillä on tapana tulla kylmästi ratkaisemaan ongelmat, kun taas naisilla on luontaista kykyä kuunnella. Surun hetkellä harva kaipaa ratkaisuja, vaan ihan vain kuuntelijaa, joille voi tilittää ja avautua.


Osui kyllä nyt taas niin ytimeen, että piti oikein muuttaa forum titteli *joo*
Avatar
#19264 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:


---
6. Siveys on perusäijä ratkaisuineen ja ajoituksineen. Hänellä on hyviä ajatuksia yleisellä tasolla, mutta surun hetkellä äijillä on tapana tulla kylmästi ratkaisemaan ongelmat, kun taas naisilla on luontaista kykyä kuunnella. Surun hetkellä harva kaipaa ratkaisuja, vaan ihan vain kuuntelijaa, joille voi tilittää ja avautua.
---

Osui kyllä nyt taas niin ytimeen, että piti oikein muuttaa forum titteli *joo*



Ei oo likenappulaa, joten *like* !
mariq

Posts: 2,154

#19265 • • mariq

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
6. Siveys on perusäijä ratkaisuineen ja ajoituksineen. Hänellä on hyviä ajatuksia yleisellä tasolla, mutta surun hetkellä äijillä on tapana tulla kylmästi ratkaisemaan ongelmat, kun taas naisilla on luontaista kykyä kuunnella. Surun hetkellä harva kaipaa ratkaisuja, vaan ihan vain kuuntelijaa, joille voi tilittää ja avautua.
---

Osui kyllä nyt taas niin ytimeen, että piti oikein muuttaa forum titteli *joo*
---


Ei oo likenappulaa, joten *like* !

Muussika


Word!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

siveys

Posts: 2,492

#19266 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

PS: Äläkäkä oo noin herkkä. *lohduttel* Kyllä joku vielä lähtee sun kanssas kahville.



Joko nyt?
Wolverine

Posts: 1,860

#19267 • • Wolverine
Noni eilen oli viimeinen yö vanhassa kämpässä ja nyt mun pitäs koittaa nukkua täällä uudessa kämpässä. On kyl ihan ihme fiilis ku melkein kaikki kalusteet on uudet ja tää kämppä on ihan oikeasti ainoastaan mun käytössä. Mitä mä teen kaikella tällä tilalla? :D

Muuttaminen oli kyl helvetin raskasta, en uskonut että ottais niin koville mutta kyllä se avaimien tiputtaminen postiluukusta otti niin koville että hetken aikaa ei meinannu henki kulkea kun ahdisti niin paljon.. nyt on jo parempi fiilis ja viimeiset sanat eksälle sanottu, tästä tää elämä sit alkaa. Ja vielä selvinpäin ku huomenna olis töitä :P
NwB

Posts: 327

#19268 • • Edited NwB

Replying to SINKKULUUKKU:


---
PS: Äläkäkä oo noin herkkä. *lohduttel* Kyllä joku vielä lähtee sun kanssas kahville.
---


Joko nyt?



Sä et oo vakuuttanut mua siitä että sulla olisi jotain annettavaa. Dandeily vastauksissasi ainakin sulkee toisen vaihtoehdon pois.

(Tää on nyt tällanen klassinen masokisti-sadisti dikotomia ja voinet päätellä kumpi edustaa kumpaa roolia.)

http://www.theonion.com/articles/openminded-man-grimly-realizes-how-much-life-hes-w,19273/

CLEVELAND—During an unexpected moment of clarity Tuesday, open-minded man Blake Richman was suddenly struck by the grim realization that he's squandered a significant portion of his life listening to everyone's bullshit, the 38-year-old told reporters.

--
Jee! Kumpi voitti!!

siveys

Posts: 2,492

#19269 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Sä et oo vakuuttanut mua siitä että sulla olisi jotain annettavaa. Dandeily vastauksissasi ainakin sulkee toisen vaihtoehdon pois.

(Tää on nyt tällanen klassinen masokisti-sadisti dikotomia ja voinet päätellä kumpi edustaa kumpaa roolia.)



Mitä on dandeily? Minkä toisen vaihtoehdon se sulkee pois? Mikä se toinen vaihtoehto on, jota se ei sulje pois? Onko joku joskus vakuuttanut sut? Voinko edistää asiaa jotenkin? En siis oleta, että mulla välttämättä olisi mitään annettavaa sulle, mutta olisihan se arvailun sijaan kiva yrittää jotenkin fiksummin ottaa selvää, että onko asia näin vai ei.

Mä en kyllä hiffaa tuota dokotomiajuttua. Mikä on johtanut sut näkemään joko sadistisia tai masokistisia piirteitä meidän interaktiossa? Vai olenko mä jotenkin ihan hakoteillä?
NwB

Posts: 327

#19270 • • NwB

Replying to SINKKULUUKKU:


Mitä on dandeily? Minkä toisen vaihtoehdon se sulkee pois? Mikä se toinen vaihtoehto on, jota se ei sulje pois? Onko joku joskus vakuuttanut sut? Voinko edistää asiaa jotenkin? En siis oleta, että mulla välttämättä olisi mitään annettavaa sulle, mutta olisihan se arvailun sijaan kiva yrittää jotenkin fiksummin ottaa selvää, että onko asia näin vai ei.

Mä en kyllä hiffaa tuota dokotomiajuttua. Mikä on johtanut sut näkemään joko sadistisia tai masokistisia piirteitä meidän interaktiossa? Vai olenko mä jotenkin ihan hakoteillä?



Viittaus perustuu Girardin filosofiseen antropologiaan. Dandyn arkkityyppinä voitaisiin pitää vaikkapa kuilua, jos se nyt avaa enempää.

Masokismi taas liittyy tapaasi etsiä miekkaa kivessä. Sadismillani tarkoitan omaksumaani roolia miekkana kivessä.
Varmin tapa saada sulta vastaus on osoittaa olevansa siitä piittaamaton.

Kohta:
"Onko joku joskus vakuuttanut sut? Voinko edistää asiaa jotenkin? En siis oleta, että mulla välttämättä olisi mitään annettavaa sulle, mutta olisihan se arvailun sijaan kiva yrittää jotenkin fiksummin ottaa selvää, että onko asia näin vai ei."

Voidaan tulkita joko hätääntymisenä - joka indikoisi minun kietoneen vahigossa sormeni ympärillesi.
Kuitenkin ensimmäinen lauseesi "Onko joku joskus vakuuttanut sut? kuitenkin kertoo minulle sinun pyrkivän manipuloimaan minua - josta en muuten pidä.

En pidä siitäkään miten pyrit kaivamaan persoonaani tässä ja nyt pommittamalla kysymyksillä antamatta itsestäsi mitään. Jossain vaiheessa se johtaa tilanteeseen jossa olen tehnyt itseni haavoittuvaksi, kun sinä olet vain aseistautunut, enkä tiedä paljon siimaa on terveellistä antaa.
Voisin toki pyrkiä samaan kuin sinä, mutta miksi?

--
Jee! Kumpi voitti!!

Takyon

Posts: 2,945

#19271 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:


En pidä siitäkään miten pyrit kaivamaan persoonaani tässä ja nyt pommittamalla kysymyksillä antamatta itsestäsi mitään. Jossain vaiheessa se johtaa tilanteeseen jossa olen tehnyt itseni haavoittuvaksi, kun sinä olet vain aseistautunut, enkä tiedä paljon siimaa on terveellistä antaa.
Voisin toki pyrkiä samaan kuin sinä, mutta miksi?



Miks kaiken pitää olla jonkinlaista sotaa tai juonittelua sua vastaan? Miksei joku voi olla vaan vilpittömästi kiinnostunut?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

NwB

Posts: 327

#19272 • • NwB

Replying to SINKKULUUKKU:

Miks kaiken pitää olla jonkinlaista sotaa tai juonittelua sua vastaan? Miksei joku voi olla vaan vilpittömästi kiinnostunut?



Kato sieltä se ase sitten lensi. Tosin muutamaan sylkäisyyn olin varautunutkin.

Ehkä negaatio toimisi paremmin.

Miksen vain ole hiljaa?

--
Jee! Kumpi voitti!!

NwB

Posts: 327

#19273 • • NwB
Suora vastaus on, ettei mua voisi vähempää kiinnostaa investoida johonkin totaalisen villiin korttiin joka saattaa jo pelkällä olemassaolollaan aiheuttaa joko tarkoituksella, tai vahingossa suoranaista haittaa.

Jossei muuta keksi niin sitten lyö sitä paalua tiskiin siihen asti etten voi enää vastustaa kiusausta, mutta ihan oigeesti niiku eiköhän tää ollu tässä.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Jago

Posts: 4,039

#19274 • • Jago un-trained monkee

Replying to SINKKULUUKKU:

Noni eilen oli viimeinen yö vanhassa kämpässä ja nyt mun pitäs koittaa nukkua täällä uudessa kämpässä. On kyl ihan ihme fiilis ku melkein kaikki kalusteet on uudet ja tää kämppä on ihan oikeasti ainoastaan mun käytössä. Mitä mä teen kaikella tällä tilalla? :D

Muuttaminen oli kyl helvetin raskasta, en uskonut että ottais niin koville mutta kyllä se avaimien tiputtaminen postiluukusta otti niin koville että hetken aikaa ei meinannu henki kulkea kun ahdisti niin paljon.. nyt on jo parempi fiilis ja viimeiset sanat eksälle sanottu, tästä tää elämä sit alkaa. Ja vielä selvinpäin ku huomenna olis töitä :P


Muistan ton fiiliksen. Kaikki ahdistaa, koska kaikki mitä tekee on "viimeistä kertaa". Kello tikittää pois viimeisiä minuutteja sitä elämää jne.
Toisaalta kaikki sen jälkeen on ensimmäistä. Tulee viellä paljon pettymyksiä, kun vertaa jatkuvasti näitä ensimmäisä kertoja tehdä asioita omalla tavalla siihen miltä ne tuntui suhteessa tehdä sen toisen kanssa. Ihan vaan joku perus duuniin lähtö tuntui musta hirveen raskaalta, koska muistin miten kivaa oli herätä sen vierestä ja keittää yhdessä kahvit ja keräillä voimia uuteen päivään.
Toisaalta kun on tarpeeks kauan erosta mennyt rupee ne omat rutiinit tuntumaan kokoajan helpommilta.

Oon itte mennyt prosessissa siihen vaiheeseen, että ajattelen sitä jatkuvasti edelleen, mutta se ei tunnu pahalta eikä vie energiaa. Ei oikeestaan tartte enää käsitellä sellasella voluumilla asiota, kun ennen. Lähinnä mua kyllästyttää tää tilanne. Elämän on täyttänyt taas kaikki omat kivat jutut. Oon päästämässä irti näköjään mun reboundauksestakin. En nää enää tarvetta harrastaa seksiä vaan siksi, että sitä elämää pitäisi jotenkin elää "täysillä". En enää kaipaa myöskään läheisyyttä samallailla.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tuplanopeusveijo

Posts: 76

#19275 • • tuplanopeusveijo
jaahas, tupsahdin sit tänne. katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä, ei kyllä tosin tällä tavalla *igor*

eiku leuka rintaa kohti uusia pettymyksiä.. *justjoo*

--
brain lag, I has it

kinderi

Posts: 1,783

#19276 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä



Oikeesti? Mikäs tää tyyli on, toivotaan et suhde kaatuu mut sit kun se kaatuu ni valitetaan siitä MITEN se kaatu? Reilukerho.

Oisit ite sanonu sille toiselle et soronoo ja morjens.

*toktok*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

flatstick

Posts: 343

#19277 • • Edited flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to SINKKULUUKKU:

Suora vastaus on, ettei mua voisi vähempää kiinnostaa investoida johonkin totaalisen villiin korttiin joka saattaa jo pelkällä olemassaolollaan aiheuttaa joko tarkoituksella, tai vahingossa suoranaista haittaa.

Jossei muuta keksi niin sitten lyö sitä paalua tiskiin siihen asti etten voi enää vastustaa kiusausta, mutta ihan oigeesti niiku eiköhän tää ollu tässä.



Luodaanpa tähän sopivaa tunnelmaa musiikilla..
Sun viestituotannon sisältö kiihottaa minua valtavasti, voisin lukea artikulointiasi tuntikausia... Voisitko puhua mulle tuhmia sängyssä? Vois virittäytyy siihenkin tunnelmaan ;)

Apropo, onko olemassa latinisoitua termiä sivistyssana -parafiliasta?

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

tuplanopeusveijo

Posts: 76

#19278 • • tuplanopeusveijo

Replying to SINKKULUUKKU:


---
katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä
---


Oikeesti? Mikäs tää tyyli on, toivotaan et suhde kaatuu mut sit kun se kaatuu ni valitetaan siitä MITEN se kaatu? Reilukerho.

Oisit ite sanonu sille toiselle et soronoo ja morjens.

*toktok*



itehä mie sanoinki, tosin sen jälkeen kun selvis että muija oli pettäny mua kolmen viikon reissun aikana.. *justjoo*

--
brain lag, I has it

NwB

Posts: 327

#19279 • • NwB

Replying to SINKKULUUKKU:


Apropo, onko olemassa latinisoitua termiä sivistyssana -parafiliasta?



On, ja sulle se maksaa.

--
Jee! Kumpi voitti!!

flatstick

Posts: 343

#19280 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Apropo, onko olemassa latinisoitua termiä sivistyssana -parafiliasta?
---


On, ja sulle se maksaa.



Ihanaa kun harjoitat koprolaliaa <3 Mut musta tuntuu että haluisit kuiskii sen mun korvaan hitaasti - doucement.. Mulla ottaa jo eteen, millon hoidetaan hommat?

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don&#039;t fight the feeling..