Eiku etiäpäi, sano mummo hangessa! Ku vaan ois se hanki... :D
19,912 posts, 996 pages, 8,060,792 views
Replying to SINKKULUUKKU:
6. Siveys on perusäijä ratkaisuineen ja ajoituksineen. Hänellä on hyviä ajatuksia yleisellä tasolla, mutta surun hetkellä äijillä on tapana tulla kylmästi ratkaisemaan ongelmat, kun taas naisilla on luontaista kykyä kuunnella. Surun hetkellä harva kaipaa ratkaisuja, vaan ihan vain kuuntelijaa, joille voi tilittää ja avautua.
---
6. Siveys on perusäijä ratkaisuineen ja ajoituksineen. Hänellä on hyviä ajatuksia yleisellä tasolla, mutta surun hetkellä äijillä on tapana tulla kylmästi ratkaisemaan ongelmat, kun taas naisilla on luontaista kykyä kuunnella. Surun hetkellä harva kaipaa ratkaisuja, vaan ihan vain kuuntelijaa, joille voi tilittää ja avautua.
---
Osui kyllä nyt taas niin ytimeen, että piti oikein muuttaa forum titteli
---
---
---
Osui kyllä nyt taas niin ytimeen, että piti oikein muuttaa forum titteli
---
Ei oo likenappulaa, joten *like* !
PS: Äläkäkä oo noin herkkä. Kyllä joku vielä lähtee sun kanssas kahville.
---
PS: Äläkäkä oo noin herkkä. Kyllä joku vielä lähtee sun kanssas kahville.
---
Joko nyt?
Sä et oo vakuuttanut mua siitä että sulla olisi jotain annettavaa. Dandeily vastauksissasi ainakin sulkee toisen vaihtoehdon pois.
(Tää on nyt tällanen klassinen masokisti-sadisti dikotomia ja voinet päätellä kumpi edustaa kumpaa roolia.)
Mitä on dandeily? Minkä toisen vaihtoehdon se sulkee pois? Mikä se toinen vaihtoehto on, jota se ei sulje pois? Onko joku joskus vakuuttanut sut? Voinko edistää asiaa jotenkin? En siis oleta, että mulla välttämättä olisi mitään annettavaa sulle, mutta olisihan se arvailun sijaan kiva yrittää jotenkin fiksummin ottaa selvää, että onko asia näin vai ei.
Mä en kyllä hiffaa tuota dokotomiajuttua. Mikä on johtanut sut näkemään joko sadistisia tai masokistisia piirteitä meidän interaktiossa? Vai olenko mä jotenkin ihan hakoteillä?
En pidä siitäkään miten pyrit kaivamaan persoonaani tässä ja nyt pommittamalla kysymyksillä antamatta itsestäsi mitään. Jossain vaiheessa se johtaa tilanteeseen jossa olen tehnyt itseni haavoittuvaksi, kun sinä olet vain aseistautunut, enkä tiedä paljon siimaa on terveellistä antaa.
Voisin toki pyrkiä samaan kuin sinä, mutta miksi?
Miks kaiken pitää olla jonkinlaista sotaa tai juonittelua sua vastaan? Miksei joku voi olla vaan vilpittömästi kiinnostunut?
Noni eilen oli viimeinen yö vanhassa kämpässä ja nyt mun pitäs koittaa nukkua täällä uudessa kämpässä. On kyl ihan ihme fiilis ku melkein kaikki kalusteet on uudet ja tää kämppä on ihan oikeasti ainoastaan mun käytössä. Mitä mä teen kaikella tällä tilalla? :D
Muuttaminen oli kyl helvetin raskasta, en uskonut että ottais niin koville mutta kyllä se avaimien tiputtaminen postiluukusta otti niin koville että hetken aikaa ei meinannu henki kulkea kun ahdisti niin paljon.. nyt on jo parempi fiilis ja viimeiset sanat eksälle sanottu, tästä tää elämä sit alkaa. Ja vielä selvinpäin ku huomenna olis töitä :P
katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä
Suora vastaus on, ettei mua voisi vähempää kiinnostaa investoida johonkin totaalisen villiin korttiin joka saattaa jo pelkällä olemassaolollaan aiheuttaa joko tarkoituksella, tai vahingossa suoranaista haittaa.
Jossei muuta keksi niin sitten lyö sitä paalua tiskiin siihen asti etten voi enää vastustaa kiusausta, mutta ihan oigeesti niiku eiköhän tää ollu tässä.
---
katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä
---
Oikeesti? Mikäs tää tyyli on, toivotaan et suhde kaatuu mut sit kun se kaatuu ni valitetaan siitä MITEN se kaatu? Reilukerho.
Oisit ite sanonu sille toiselle et soronoo ja morjens.
Apropo, onko olemassa latinisoitua termiä sivistyssana -parafiliasta?
---
Apropo, onko olemassa latinisoitua termiä sivistyssana -parafiliasta?
---
On, ja sulle se maksaa.