SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,696,246 views

toma

Posts: 2,009

#9601 • • toma Tototoototo

Epailija, 3.8.2006 23:02:
Minulla sulkee. Tuollainen fyysinen läheisyys kuuluu minulla parisuhteisiin, enkä lähtisi ottamaan yöksi kainaloon ketään, jonka kanssa ei olisi mitään potentiaalia. Jos taas löytyy kiinnostusta, mutta ei potentiaalia, niin silloin nukun itse mieluummin kokonaan erillisissä sängyissä. On turhaa kiusata itseään.


Kukin, tyyli, jne. Eipä siinä sen kummempaa. :)

Ei voikaan poistaa, mutta kukaan ei myöskään ole 100%:n luotettava. Sitä voi vain toivoa parasta ja pelätä pahinta. Jotkut ovat tietenkin luotettavampia kuin toiset ja pelot sitä myöten pienemmät, mutta en usko, että koskaan kenenkään kohdalla pystyisin silmät kirkkaan sinisinä varauksettoman iloisesti hihkaisemaan "Ai sä menet sun eksän luo nukkumaan? Ei ole kuin yksi sänky? Pienikin vielä? No sepä mukavaa. Tosi ystävällistä eksältäsi tarjota sulle yösija!".


Hieno karikatyyri <3 :p Ymmärrän kyllä näkökantasi, mutten ainakaan tietääkseni jaa sitä. Saattaa olla, että moisen tilanteen tullen mieli muuttuisi, mutta nyt en usko siihen kyllä.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Epailija

Posts: 5,636

#9602 • • Epailija Physicist, 2nd class.

toma, 3.8.2006 23:04:
Hieno karikatyyri <3 :p Ymmärrän kyllä näkökantasi, mutten ainakaan tietääkseni jaa sitä. Saattaa olla, että moisen tilanteen tullen mieli muuttuisi, mutta nyt en usko siihen kyllä.



No mutta vaikka luottaisitkin tyttöystävääsi, niin luottaisitko siihen eksään? *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

toma

Posts: 2,009

#9603 • • toma Tototoototo

Epailija, 3.8.2006 23:06:
No mutta vaikka luottaisitkin tyttöystävääsi, niin luottaisitko siihen eksään? *vink*


It takes two to tango :) Ja luottaisin tyttöystäväni arvostelukykyyn.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Epailija

Posts: 5,636

#9604 • • Epailija Physicist, 2nd class.

toma, 3.8.2006 23:07:
It takes two to tango :) Ja luottaisin tyttöystäväni arvostelukykyyn.



Tiedän, muta eksät saattavat olla monelle se suurin mahdollinen riskitöyssy. Pienellä avustuksella saattavat vanhat tunteet palata muistiin ja sen jälkeen on helpompi "kuunnella elämää"... Ei niin että minä hirveästi pitäisin siitäkään ajatuksesta, että eksä lähentelisi tyttöystävääni sängyssä vaikka tyttö olisi kuinka vähän leikissä mukana. Vähän eri syistä tosin, tietenkin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

toma

Posts: 2,009

#9605 • • toma Tototoototo
Tjoo, toki. Enkä minäkään siis aktiivisesti moiseen kannustaisi, mutta sanon vain, että ko. asia ei olisi palkokasvin imuroinnin arvoinen.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Dementation

Posts: 2,892

#9606 • • Dementation wednesday?
Joo, siis omasta mielestä on jo parempi nukkua jos samassa kämpässä, vaikkapa vuodesohvalla nukkuu joku... Mut henk. koht. nukun mielettömästi paremmin jos samassa sängyssä on toinenkin ihminen... Tämän ihmisen sukupuolella tai muulla statuksella ei ole väliä... Toki hyvän ystävän vieressä nukun mieluummin...

Okei, en mielelläni nuku kenenkään vieressä ellei sänky ole vähintään 120 senttinen... Tällöinkin mieluiten 2 erillistä peittoa... Oma sänkyni on 160x200 senttinen ja mulla on yks koko sängyn kokoinen peitto ja yks normikokoinen peitto aina pedattuna... Eli kiinni toisessa ei todellakaan tarvitse nukkua... Harvemmin edes haluaisi, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta...

Suurin osa parhaista ystävistäni on entisiä tyttöystäviäni tai hoitojani... Sille tosiasialle en näin jälkikäteen voi mitään... Ja valtaosan kanssa nukun silloin tällöin öitä, halailen ja joskus jopa pussailen (ei siis todellakaan mitään kielareita, vaan yleensä pieni muiskaus otsalle tai poskelle tai joskus harvoin huulille), eikä mikään niistä merkitse yhtään ystävyyttä enempää...

Saman sallin myös tyttöystävälleni, mutta toki haluan tavata nämä ko. ystävät, en voi sietää sellaista Minä: "Missäs olit?" Tyttöystävä:"yhden frendin kaa kahvilla" M:"kenen kanssa?" T:"Et sä tunne"

a) haluan tutustua ystäviisi
b) on kai niillä silti nimet, vaikken tuntiskaan

Koska on aika iso ero sillä, näkeekö tyttöystäväni 10 kertaa viikossa saman ystävän, jota minulle ei esitellä, vai vaikkapa viittä eri ystävää, jotka kaikki olen tavannut... Sama siis myös nukkumisissa jne... Ja kuten todettua, puhutaan nyt ystävistä, ei mistään "joka perjantai uusi nukkumiskaveri baarista" - kuviosta...

Tiivistettynä: Minun mielestäni pettämistä ei kovin helposti ole pelkkä fyysinen teko, vaan ennemminkin ajatus sen takana voi olla... Tai pelkkä ajatuskin voi olla...

Kärjistettynä
a) kielisuudelma teatteriesityksessä ei ole pettämistä (yhtä vähän voi siis merkata suudelma ystävän kanssa pelleilynä kaupungilla tms)
b) jatkuva oleskelu jonkun kanssa johon on ihastunut*, samalla laiminlyöden suhdetta, on jo pettämistä... (ihastuksen kanssakin voi nukkua, mutta se on hiukan riskaabelia. Kuitenkin luotan toisen osapuolen arviointikykyyn ja rehellisyyteen... Ellei aiemmin ole jo ko. luottamusta menetetty)

* kyllä, keskimäärin pitkäaikaisen liiton kumpikin osapuoli ihastuu suhteen ulkopuoliseen henkilöön 1-2 kertaa joka vuosi... Eli 50 vuoden liitossa, yhteinen ihastumismäärä on useita satoja... Ja kuitenkaan välttämättä kertakaan ei petetä

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Birgie

Posts: 1,311

#9607 • • Birgie Kikati
Kyl se on ihana nukkua toisen kainalossa ihan sikin sokin. Paitsi että jos ei siihen heti nukahda niin sitten pitää päästä selälleen. Mut mun mielestä on kiva jos toinen tuhisee siinä iiihan vieressä.

Kesällä on kyl kuuma niin ei meinaa nukkumisesta tulla yhtään mitään.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

josbe

Posts: 1,982

#9608 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Hubaisaa miten pitkään sinkkuluukussa on nyt pohdittu seurustelun saloja. =D
Avernian

Posts: 7,451

#9609 • • Avernian Kerettiläinen

josbe, 4.8.2006 08:03:
Hubaisaa miten pitkään sinkkuluukussa on nyt pohdittu seurustelun saloja. =D



Tottis. Ihan väärä luukku tommoiselle. Täällähän pitäisi pohtia miten sen kumppanin alunperinkin saisi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#9610 • • Dementation wednesday?
Ei mulla ainakaan ole kyse siitä, miten sais kumppanin...
Vaan mistä löytäis/onnistuis saamaan kumppanin jonka haluaa ja sit vielä pitämään sen...
Tällä hetkellä tietäisin joitakin yksilöitä jotka haluais mut, mutta mä en halua niitä, sit tiedän sellaisia jotka kelpais mulle, mut mä en kelpaa niille... Ja sit tiedän myös sellaisia, että molemmille kelpais, mutta välimatka tai muut syyt estää/hankaloittaa liikaa käytäntöä.... Joten sinkkuus jatkukoon...

Ja oon vasta viime vuosina oppinut, että ihan heti ei kannata suhteesta luopua, vaikka kaikki ei meniskään kuten piti... Siksi kai pitkiä suhteita ei pahemmin ole ollut... Mutta ehkä vielä joskus...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#9611 • • Dementation wednesday?

Birgie, 4.8.2006 07:37:
Kyl se on ihana nukkua toisen kainalossa ihan sikin sokin. Paitsi että jos ei siihen heti nukahda niin sitten pitää päästä selälleen. Mut mun mielestä on kiva jos toinen tuhisee siinä iiihan vieressä.

Kesällä on kyl kuuma niin ei meinaa nukkumisesta tulla yhtään mitään.



Itse asiassa aiheeseen vielä palatakseni, musta on kiva nukkua erillään, mutta mikään ei varmaan oo ihanampaa, kuin nukahtaa niin että joku silittää päätä tai piirtelee selkään tai muuten hipsii... *sydän*

Myös on ihanaa silittää toisen päätä ja hipsiä toista, kunnes toinen nukahtaa ja alkaa tuhista söpösti... Sit voi itse kääntää kylkeä tyytyväisenä ja alkaa nukkua... *sydän*

Oisko vapaaehtoisia nukkujia mun seuraksi? *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#9612 • • Edited pirpeli
Katin juoksuaika on loppu, ihan todella. Ei tässä kestä pää. Sinkkuna olo on kai muutakin kun juoksemista miehestä toiseen. Tai ainakin toivon niin. Nyt sitä on hyvä kokeilla. En silti haluaisi täällä olla, koska kaipuu toisen ihmisen lähelle on hirmuinen. Kaipuu ihan oikeaan ihmissuhteeseen.*uuh*

Sellainen miespoika, joka ottaisi minut vastaan ihan tällaisena, kaikkine vikoineni ja hyvine puolineni(joita on onneksi enemmän kuin vikoja). Pitäs sylissä, kainalossa, juttelis, osottais tunteensa. Mutta.........Saa nähdä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dementation

Posts: 2,892

#9613 • • Dementation wednesday?

Avernian, 4.8.2006 08:51:
---
josbe, 4.8.2006 08:03:
Hubaisaa miten pitkään sinkkuluukussa on nyt pohdittu seurustelun saloja. =D
---
Tottis. Ihan väärä luukku tommoiselle. Täällähän pitäisi pohtia miten sen kumppanin alunperinkin saisi.



Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty... Eli myöhäistä niitä on siellä suhteessa pohtia, parempi olla suunnitelmat etukäteen... *iloinen*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#9614 • • Dementation wednesday?

pirpeli, 4.8.2006 11:19:
Sellainen miespoika, joka ottaisi minut vastaan ihan tällaisena, kaikkine vikoineni ja hyvine puolineni(joita on onneksi enemmän kuin vikoja). Pitäs sylissä, kainalossa, juttelis, osottais tunteensa. Mutta.........Saa nähdä.



Oliko tossa kaikki kriteerit?
Ja voitko määritellä millainen on miespoika? *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

hallucinogen

Posts: 8,190

#9615 • • hallucinogen Edain

Dementation, 4.8.2006 11:39:
Oliko tossa kaikki kriteerit?
Ja voitko määritellä millainen on miespoika? *ding*


Ulkoa mies mut sisältä poika? tai toisinpäin :D

--
pikku-*possu*

Dementation

Posts: 2,892

#9616 • • Dementation wednesday?

hallucinogen, 4.8.2006 11:41:
Ulkoa mies mut sisältä poika? tai toisinpäin :D



Mä pohdin, että muuten pikkupoika, mutta sängyssä mies...
Tai toisinpäin... *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

hallucinogen

Posts: 8,190

#9617 • • hallucinogen Edain
Mä pohdin, että muuten pikkupoika, mutta sängyssä mies...
Tai toisinpäin... *tirsk*
[/quote]
Eli pikkupoika + hevosen muna tai 210cm/120kg ja prinssinakki? :D

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#9618 • • pirpeli

hallucinogen, 4.8.2006 11:41:
Ulkoa mies mut sisältä poika? tai toisinpäin :D



Mies ulkoisesti, luonteeltaan vallattoman pojan ja miehen sekoitus. Sopivasti hassu, mutta kykenevä vakavoitumaan tarvittaessa. Kriteereitä ei oo sillee paljoa, kunhan täyttää noi ja on mua pidempi :D Ei tässä nyt taivaita tavoitella, olis vaan joku sellanen kiva....*uuh* Nyt jatkan imurointia tai tulee itku.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Samu81

Posts: 1,224

#9619 • • Samu81 kokolihaa

Dementation, 4.8.2006 11:19:

Itse asiassa aiheeseen vielä palatakseni, musta on kiva nukkua erillään, mutta mikään ei varmaan oo ihanampaa, kuin nukahtaa niin että joku silittää päätä tai piirtelee selkään tai muuten hipsii... *sydän*

Myös on ihanaa silittää toisen päätä ja hipsiä toista, kunnes toinen nukahtaa ja alkaa tuhista söpösti... Sit voi itse kääntää kylkeä tyytyväisenä ja alkaa nukkua... *sydän*

Oisko vapaaehtoisia nukkujia mun seuraksi? *tirsk*




Juurikin tämä, yks parhaimmista asioista "vain" nukkumisessa *hymy*

Tääkin tahtois..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

hallucinogen

Posts: 8,190

#9620 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 4.8.2006 11:50:
Nyt jatkan imurointia tai tulee itku.


Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D

--
pikku-*possu*